DDF Skrevet 29. januar 2020 #42301 Skrevet 29. januar 2020 21 timer siden, Jeanetteeh skrev: Okei 😄👌 Har så lyst til å prøve meg i vanlig genser jeg også med god stretch. Håper jeg ikke er for uforsiktig for jeg kjenner heldigvis ikke så mye lenger. De har endret seg litt hos meg. Den verste hevelsen er borte, men håper de ikke blir så mye mindre heller 😂 Liker de akkurat slik! Du strammet ikke hempene etter en stund? Har de på ytterste hakket, men nå kunne jeg lik så godt hatt på innerste 😜 Siden det ikke står noe om har jeg selvfølgelig ikke gjort det 🙂 Jeg strammet etter en stund, men så ble det litt strammere og jeg spurte om det når jeg ringte dem. Damen i tlf sa at jeg skulle ha det slik at det er mest mulig behagelig slik at jeg gjorde den større igjen. Målte meg på siden til HM og da hadde 80C, Kappahl mente 75A og på change sa de 70D... Ble ikke så smart idag altså
DDF Skrevet 29. januar 2020 #42302 Skrevet 29. januar 2020 7 timer siden, OP-februar skrev: Jeg lurer på en ting ang det brystbåndet. Går det greit å skjule det under klær? Det ser liksom så stort og klumpete ut 🙈 To uker igjen til egen operasjon og jeg grugleder meg veldig, og prøver å forberede meg på det som venter 😅😬 Jeg fikk ikke brystbånd. Fikk beskjed at de ikke brukte det lenger. Så rart at de har så ulik praksis...
Jeanetteeh Skrevet 29. januar 2020 #42303 Skrevet 29. januar 2020 7 minutter siden, DDF skrev: Jeg strammet etter en stund, men så ble det litt strammere og jeg spurte om det når jeg ringte dem. Damen i tlf sa at jeg skulle ha det slik at det er mest mulig behagelig slik at jeg gjorde den større igjen. Målte meg på siden til HM og da hadde 80C, Kappahl mente 75A og på change sa de 70D... Ble ikke så smart idag altså Okei, men da har jeg det bare slik 😂 Hehehe, skjønner du ikke ble så smart av det 🤦😂🙌
Jeanetteeh Skrevet 29. januar 2020 #42304 Skrevet 29. januar 2020 7 minutter siden, DDF skrev: Jeg fikk ikke brystbånd. Fikk beskjed at de ikke brukte det lenger. Så rart at de har så ulik praksis... Jeg fikk heller ikke brystbånd 😊 Opererte på fornebuklinikken for 14 dager siden 😊
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42305 Skrevet 29. januar 2020 11 minutter siden, Jeanetteeh skrev: Jeg fikk heller ikke brystbånd 😊 Opererte på fornebuklinikken for 14 dager siden 😊 Å? Under muskel?
DDF Skrevet 29. januar 2020 #42306 Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, OP-februar skrev: Å? Under muskel? Ja, samme her. Under muskel på fornebu. Pål mente dette var en praksis de har gått bort fra for lenge siden.
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42307 Skrevet 29. januar 2020 8 minutter siden, DDF skrev: Ja, samme her. Under muskel på fornebu. Pål mente dette var en praksis de har gått bort fra for lenge siden. Oi, det er jo fantastisk å slippe vil jeg tro 😅
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42308 Skrevet 29. januar 2020 27 minutter siden, Jeanetteeh skrev: Jeg fikk heller ikke brystbånd 😊 Opererte på fornebuklinikken for 14 dager siden 😊 De bruker ikke brystbånd på motiva implantater da de har et naturlig dropp. Fornebuklinikken har bare dette merket. mentor implantat derimot bruker man brystbånd.
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42309 Skrevet 29. januar 2020 Noen som nylig har fått mentor implantat? Tror det blir 225 under muskel her. Grugleder meg😅 Særlig når jeg leser hvor vondt mange har etter operasjonen. Håper å være tilbake i kontorjobb etter en uke...
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42310 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, Laura84 skrev: Noen som nylig har fått mentor implantat? Tror det blir 225 under muskel her. Grugleder meg😅 Særlig når jeg leser hvor vondt mange har etter operasjonen. Håper å være tilbake i kontorjobb etter en uke... Samme her, kontorjobb etter en uke. Det er jo så veldig individuelt hvor mye og langvarige smerter folk har, så er vanskelig å forberede seg på noe synes jeg. Hvor lang tid har det tatt for dere som har operert på Fornebuklinikken før det har vært ok å jobbe igjen?
Jeanetteeh Skrevet 29. januar 2020 #42311 Skrevet 29. januar 2020 14 minutter siden, OP-februar skrev: Samme her, kontorjobb etter en uke. Det er jo så veldig individuelt hvor mye og langvarige smerter folk har, så er vanskelig å forberede seg på noe synes jeg. Hvor lang tid har det tatt for dere som har operert på Fornebuklinikken før det har vært ok å jobbe igjen? Jeg startet å jobbe 12 dager etter operasjonen 😊 Hadde skikkelig sterke ryggsmerter og sov dårlig på natta så greide ikke å begynne 1 uke etter 😌
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42312 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, Jeanetteeh skrev: Jeg startet å jobbe 12 dager etter operasjonen 😊 Hadde skikkelig sterke ryggsmerter og sov dårlig på natta så greide ikke å begynne 1 uke etter 😌 Såpass ja! Får holde kalenderen på jobb litt åpen da, sånn i tilfelle 😅 Tar man sykedager da eller hvordan fungerer det?
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42313 Skrevet 29. januar 2020 Går for en uke fri.. på klinikken sa de at man kan operere onsdag og være tilbake mandag😅 men dette er veldig individuelt tror jeg...
Jeanetteeh Skrevet 29. januar 2020 #42314 Skrevet 29. januar 2020 14 minutter siden, Laura84 skrev: Går for en uke fri.. på klinikken sa de at man kan operere onsdag og være tilbake mandag😅 men dette er veldig individuelt tror jeg... Jeg tok fri 1 uke for det tenkte jeg var nok, men litt annerledes ble det iom at jeg fikk disse enorme ryggsmertene i tillegg. Bestille time hos fastlegen og fikk skrevet ut noen smertestillende som ville hjelpe meg mtp ryggen så ble sykmeldt 5 dager 😊 Heldigvis gikk det fort over 👍 Vet ikke hvorfor jeg fikk disse enorme ryggsmertene, men sikkert vært anspent så lenge 😆
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42315 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, Jeanetteeh skrev: Jeg tok fri 1 uke for det tenkte jeg var nok, men litt annerledes ble det iom at jeg fikk disse enorme ryggsmertene i tillegg. Bestille time hos fastlegen og fikk skrevet ut noen smertestillende som ville hjelpe meg mtp ryggen så ble sykmeldt 5 dager 😊 Heldigvis gikk det fort over 👍 Vet ikke hvorfor jeg fikk disse enorme ryggsmertene, men sikkert vært anspent så lenge 😆 Uff, hvor mange gram har du operert inn?
DDF Skrevet 29. januar 2020 #42316 Skrevet 29. januar 2020 58 minutter siden, Laura84 skrev: De bruker ikke brystbånd på motiva implantater da de har et naturlig dropp. Fornebuklinikken har bare dette merket. mentor implantat derimot bruker man brystbånd. Det stemmer ikke. Fornebuklinikken hadde 3 typer jeg kunne velge mellom, bla mentor.
DDF Skrevet 29. januar 2020 #42317 Skrevet 29. januar 2020 53 minutter siden, OP-februar skrev: Samme her, kontorjobb etter en uke. Det er jo så veldig individuelt hvor mye og langvarige smerter folk har, så er vanskelig å forberede seg på noe synes jeg. Hvor lang tid har det tatt for dere som har operert på Fornebuklinikken før det har vært ok å jobbe igjen? Var på jobb etter 3,5 uke. Var ok, men var ikke fritt for ubehag. (kontorjobb)
OP-februar Skrevet 29. januar 2020 #42318 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, DDF skrev: Var på jobb etter 3,5 uke. Var ok, men var ikke fritt for ubehag. (kontorjobb) Oi! Det var mye lengre enn snittet håper jeg? 😅😬
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42319 Skrevet 29. januar 2020 4 minutter siden, DDF skrev: Det stemmer ikke. Fornebuklinikken hadde 3 typer jeg kunne velge mellom, bla mentor. Ok, jeg var der for noen uker siden og ble bare presentert for motiva
Laura84 Skrevet 29. januar 2020 #42320 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, OP-februar skrev: Oi! Det var mye lengre enn snittet håper jeg? 😅😬 Håper jeg også😅😅😅 de fleste sier 1 uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå