Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 6.1.2020 den 16.24, lisse skrev:

Jeg la inn et par Bomullspads 😅 hjalp litt...men fortsatt er hele puppen litt småsinna og sår i huden. 

Satt teip over brystvorten 😅 det hjalp faktisk en del. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 27.12.2019 den 0.28, Jeanetteeh skrev:

Kunne kanskje tenkt meg noe slikt. Jeg kunne ikke se for meg at jeg kunne få et slikt resultat, da jeg ikke kan legge inn mer enn 325-350 pga jeg skal ta brystløft i tillegg. Hun anbefalte meg å velge mindre siden protestene kunne presse mot brystløftsåret og blodtilførselen kunne stoppes. Husker ikke helt hva hun fortalte, men tipper hun går gjennom litt mer selve operasjonsdagen 😊 Jeg vil selvfølgelig ikke risikere at det blir noe i ettertid pga jeg ønsket større. Alt er bedre enn det er nå 😂 

c1644se71002597886-10-1434392306213.jpg

Men er det denne størrelsen, eller denne fasongen du vil ha? Har hun her så mye mer enn 350cc da? 

Skrevet
2 timer siden, Sokkar skrev:

Men er det denne størrelsen, eller denne fasongen du vil ha? Har hun her så mye mer enn 350cc da? 

Denne fasongen 😊 Jeg kunne vel ikke ta mer enn 325cc. Men det går fint 😊

Lurer på om jeg skal velge moderat eller høy profil 🤔

Skrevet
15 hours ago, Jeanetteeh said:

Denne fasongen 😊 Jeg kunne vel ikke ta mer enn 325cc. Men det går fint 😊

Lurer på om jeg skal velge moderat eller høy profil 🤔

I og med at du ikke kunne ta mer enn 325 CC tenker jeg det gjelder om du velger høy profil. du må nok belage deg på å gå ned en god del i CC om du velger moderat, siden denne typen er bredere enn høy profil og brystbredden har mye å si for hva du får plass til. Jeg endte opp med høy profil av den grunn 😊

Skrevet (endret)
1 time siden, Superblomst skrev:

I og med at du ikke kunne ta mer enn 325 CC tenker jeg det gjelder om du velger høy profil. du må nok belage deg på å gå ned en god del i CC om du velger moderat, siden denne typen er bredere enn høy profil og brystbredden har mye å si for hva du får plass til. Jeg endte opp med høy profil av den grunn 😊

Okei 😄 Da er det nok derfor 👍 Får vel bare gå for det og ikke endre på det rett før operasjonen. De er vel nokså god på å tilpasse/endre under operasjonen uansett vil jeg tro. Ikke lenge igjen, neste Onsdag. Nerver i høyspenn!!! 😮 makser vel blodtrykksapparatet tenker jeg 😝

Endret av Jeanetteeh
Skrevet

Kan ikke noen "forberede" meg litt på tiden etterpå 😳 jeg skal legge under muskelen, løft + innlegg. 

Klær de første dagene/ukene, bilkjøring, dusjing/vasking av hår, tannpuss, bilkjøring 😔 må si jeg begynner virkelig å grue meg 🤔

Skrevet (endret)
9 timer siden, Jeanetteeh skrev:

Okei 😄 Da er det nok derfor 👍 Får vel bare gå for det og ikke endre på det rett før operasjonen. De er vel nokså god på å tilpasse/endre under operasjonen uansett vil jeg tro. Ikke lenge igjen, neste Onsdag. Nerver i høyspenn!!! 😮 makser vel blodtrykksapparatet tenker jeg 😝

Man går opp i CC når man går ned i profil? Det er hvertfall det kirurgen sa til meg. Går an å endre når du vil. Jeg endret en gang på kontoret hans før operasjon og så igjen på operasjonsbordet 😂 er så fornøyd med det egentlig 

Endret av DDF
Skrevet
21 minutter siden, Jeanetteeh skrev:

Kan ikke noen "forberede" meg litt på tiden etterpå 😳 jeg skal legge under muskelen, løft + innlegg. 

Klær de første dagene/ukene, bilkjøring, dusjing/vasking av hår, tannpuss, bilkjøring 😔 må si jeg begynner virkelig å grue meg 🤔

Kan ikke si noe om løft, men jeg synes en lenestol var gull! En sånn jeg kunne legge ned og sette opp igjen med bena. Jeg satt i den og dagen og sov i den på natten. Var veldig lett å komme seg ned i liggende stilling og komme seg opp. 
Pusse tenner er ok. Vaske håret må nok vente minimum 4 dager. 
Greit å ha klær som ikke må over hodet og sitter løst. Du kan bli en del oppblåst og ikke kun på brystene. 

Jeg må si jeg gruet meg veldig mye. Så mye at jeg fikk privat tlf til anestesilegen. Og operasjonen og prosessen overrasket meg veldig positivt. Pust og prøv å ikke tenk på det så langt det lar seg gjøre. Lykke til!!! 
ps: hvis du er veldig nervøs kan du få beroligende ved ankomst til klinikken :) 

Skrevet
2 minutter siden, DDF skrev:

Kan ikke si noe om løft, men jeg synes en lenestol var gull! En sånn jeg kunne legge ned og sette opp igjen med bena. Jeg satt i den og dagen og sov i den på natten. Var veldig lett å komme seg ned i liggende stilling og komme seg opp. 
Pusse tenner er ok. Vaske håret må nok vente minimum 4 dager. 
Greit å ha klær som ikke må over hodet og sitter løst. Du kan bli en del oppblåst og ikke kun på brystene. 

Jeg må si jeg gruet meg veldig mye. Så mye at jeg fikk privat tlf til anestesilegen. Og operasjonen og prosessen overrasket meg veldig positivt. Pust og prøv å ikke tenk på det så langt det lar seg gjøre. Lykke til!!! 
ps: hvis du er veldig nervøs kan du få beroligende ved ankomst til klinikken :) 

Da var det domt jeg kun har stol for å regulere med armene 😬 men kan jo alltids bruke den for å sove i på natten de første dagene 😆 Blir hotellovernatting de 2 første dagene uansett med hjelp hele dagen! 

Vasking av hår fremover må man sikkert ha hjelp med en god stund siden man ikke kan løfte armene 🤪

Ja, jeg får se hva jeg gjør! 😃 Takk for det:-)

Skrevet
1 time siden, Jeanetteeh skrev:

Da var det domt jeg kun har stol for å regulere med armene 😬 men kan jo alltids bruke den for å sove i på natten de første dagene 😆 Blir hotellovernatting de 2 første dagene uansett med hjelp hele dagen! 

Vasking av hår fremover må man sikkert ha hjelp med en god stund siden man ikke kan løfte armene 🤪

Jeg vasket dag 4. Lente meg fremover med håret ned. Da slipper man å løfte armene helt opp 

Skrevet

Hvor lenge tok det før deres proteser festet seg? Er 3 uker po. Venstre er som min egen. Ingen ubehag eller noe. Høyre kjennes litt løs. Det er ikke vondt, men kjennes litt ekkelt... spesielt kjenner jeg det etter en dag på jobb, når jeg går raskt ol. 

Skrevet
5 hours ago, DDF said:

Hvor lenge tok det før deres proteser festet seg? Er 3 uker po. Venstre er som min egen. Ingen ubehag eller noe. Høyre kjennes litt løs. Det er ikke vondt, men kjennes litt ekkelt... spesielt kjenner jeg det etter en dag på jobb, når jeg går raskt ol. 

Samma! Hmmm, kanskje det er normalt? 
øm muskel bare så føles det annerledes? 

vurderer å kontakte klinikken til uka, men føler litt på å være til bry....men det er man kanskje ikke :)

Skrevet
14 timer siden, lisse skrev:

vurderer å kontakte klinikken til uka, men føler litt på å være til bry....men det er man kanskje ikke :)

Har sendt en Mail på det. Er ikke veldig beskymret egentlig, musklen er litt øm og brystet har hele veien vært «oversensitivt». 
lurte mer på hvor lenge det varer og om man bør da holde seg i ro lengre... 

Skrevet
14 timer siden, lisse skrev:

Kontakt kirurgen du, ser du har anatomiske proteser og da er det jo fare for rotasjon. Anatomiske proteser har jo også Ru overflate nettopp av den grunn (for å feste seg raskere). 
Jeg har runde så da er det ikke så farlig om den faktisk er løs...

Skrevet

Nå har jeg vært på konsultasjon hos Pål! For en trivelig kar!! Følte meg så trygg. Avbestilte timene hos de andre klinikkene jeg hadde tenkt til å dra til. Kom oss frem til at det blir 425 cc og høy profil. Er ganske høy og har kraftig benbygning. Skal opereres i mai. Gleder meg noe sykt!! 

Skrevet
4 timer siden, Apache skrev:

Nå har jeg vært på konsultasjon hos Pål! For en trivelig kar!! Følte meg så trygg. Avbestilte timene hos de andre klinikkene jeg hadde tenkt til å dra til. Kom oss frem til at det blir 425 cc og høy profil. Er ganske høy og har kraftig benbygning. Skal opereres i mai. Gleder meg noe sykt!! 

Så bra! ☺️ Jeg synes han var veldig dyktig og trygg 

Skrevet
23 timer siden, lisse skrev:

Snakket med de på klinikken idag og de sa at implantater kan være løse i opptil 8 uker og det er helt normalt. Hun sa at mest sannsynligvis er det musklen som er overanstrengt, men det gjør ingenting om man ikke har direkte vondt. 

Skrevet
On 1/10/2020 at 5:06 PM, DDF said:

Snakket med de på klinikken idag og de sa at implantater kan være løse i opptil 8 uker og det er helt normalt. Hun sa at mest sannsynligvis er det musklen som er overanstrengt, men det gjør ingenting om man ikke har direkte vondt. 

Okei, så bra. Jeg kontaktet klinikken og de ville ha meg inn til sjekk til uken, så da får de sett litt på det. 

Sikkert ikke noe å stresse over, men man lurer jo så klart på alt mellom himmel og jord 😄 

Anatomiske proteser kan jo snu seg, men da ville formen på brystet ha vært unormal, og de begge er helt like og fine - så det tror jeg ikke har skjedd, men greit å unngå at det eventuelt kan skje.

Jeg bruker brystbåndet litt lenger just in case. Kunne egentlig sluttet med det forrige uke, men føles bedre med båndet på.

Det gjør jo ikke vondt, begge brystene er jo vonde/ømme fortsatt - men følelsen av bevegelse i det ene brystet er mer ekkelt ikke vondt. 

Skrevet
On 1/8/2020 at 1:51 PM, Jeanetteeh said:

Jeg ga kirurgen flex mellom størrelser under operasjon. Jeg var livredd for at det skulle bli for stort, og han anbefalte en størrelse større enn hva jeg trodde selv. Han mente det ville bli penere til min kropp. Jeg sa han skulle ta vurdering under operasjon og jeg endte opp med den størrelsen han opprinnelig anbefalte. Jeg er kjempe fornøyd! Hadde han hørt på meg så hadde jeg nok tenkt de burde vært større ;) Så disse kirurgene vet nok av erfaring hva som blir penest så lenge man har en visjon om hvordan man ønsker at det skal se ut 😄 Lykke til!

Skrevet
On 1/8/2020 at 11:43 PM, Jeanetteeh said:

Jeg hadde overraskende lite smerter så kunne fint ha vasket håret etc selv, men da måtte jeg minne meg selv på at jeg ikke fikk lov! 😄 Mannen vasket håret, gredde håret og faktisk rettet håret mitt den 4 dagen 😄 

Jeg var veldig fornøyd med at jeg hadde to store puter (hotell str) når jeg skulle sove de første ukene. Sove sittende er kanskje ikke nødvendig i lang tid, men veldig mye diggere enn å ligge - og mye enklere å komme seg opp og ut av senga uten å bruke armene 😄 

Ellers følte jeg me litt utilpass i klær den første uken, synes alt satt rart og jeg kunne ikke kle meg som jeg ville pga båndet og at jeg ikke kunne trekke klær over hodet. Gikk seg til, da...men synes fortsatt noen klær gir litt sånn "oi - jeg har pupper!" følelse, og veldig sjenert ift at andre skal se...sikkert tullete, men man skal vel venne seg til en litt ny kropp og på et vis. Jeg hadde jo ikke pupper i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...