Sistra Skrevet 27. oktober 2018 #41101 Skrevet 27. oktober 2018 Synes det virker som det er så mange her som har fått komplikasjoner eller tror de har fått det? Flere med ripling og nå mistanke om symmastia? 😮 Håper det ordner seg!! Trodde dette var sjeldne komplikasjoner
Parasoll Skrevet 28. oktober 2018 #41102 Skrevet 28. oktober 2018 Helt enig. Mange komplikasjoner. Jeg fikk infeksjon i det ene såret, måtte inn og rense og ble satt på antibiotika. Når jeg var der inne, tok de også ultralyd. Jeg hadde fått blødning rundt protesen, har nå stor risiko for kapsling senere. Skikhelug dritt. Er ikke fornøyd med størrelsen, komplikasjoner, nesten 40 000kr. Angrer, absolutt ikke verdt pengene.
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #41103 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Parasoll skrev: Helt enig. Mange komplikasjoner. Jeg fikk infeksjon i det ene såret, måtte inn og rense og ble satt på antibiotika. Når jeg var der inne, tok de også ultralyd. Jeg hadde fått blødning rundt protesen, har nå stor risiko for kapsling senere. Skikhelug dritt. Er ikke fornøyd med størrelsen, komplikasjoner, nesten 40 000kr. Angrer, absolutt ikke verdt pengene. Så leit å høre, håper virkelig det ordner seg på en eller annen måte. Selv har jeg hatt 2 operasjoner som begge har gått knirkefritt, jeg tror det er et overtall med komplikasjoner som skriver på nett. De aller fleste hører man nok ikke noe fra, det gjør at en kan få inntrykk av at andelen som får en eller komplikasjon kanskje er større enn hva den egentlig er.
Jaktenka Skrevet 28. oktober 2018 #41104 Skrevet 28. oktober 2018 14 minutter siden, Missfitness skrev: Så leit å høre, håper virkelig det ordner seg på en eller annen måte. Selv har jeg hatt 2 operasjoner som begge har gått knirkefritt, jeg tror det er et overtall med komplikasjoner som skriver på nett. De aller fleste hører man nok ikke noe fra, det gjør at en kan få inntrykk av at andelen som får en eller komplikasjon kanskje er større enn hva den egentlig er. Hvor har du opererte? Jeg tror det du skriver er sant. Er jo ofte de som opplever "problemer" som ofte søker svar og likesinnede på nettet 😅
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #41105 Skrevet 28. oktober 2018 20 minutter siden, Jaktenka skrev: Hvor har du opererte? Først på Aleris/Colloseumklinikken og andre gang i Sverige.
Parasoll Skrevet 28. oktober 2018 #41106 Skrevet 28. oktober 2018 43 minutter siden, Missfitness skrev: Så leit å høre, håper virkelig det ordner seg på en eller annen måte. Selv har jeg hatt 2 operasjoner som begge har gått knirkefritt, jeg tror det er et overtall med komplikasjoner som skriver på nett. De aller fleste hører man nok ikke noe fra, det gjør at en kan få inntrykk av at andelen som får en eller komplikasjon kanskje er større enn hva den egentlig er. Jeg begynte å skrive her før opr, og har ikke nevnt infeksjon og blødning før nå, kun at jeg synes at str er for liten.. Men, har reagert på at mange har hatt komplikasjoner den siste tiden.. Skulle ønske hver klinikk var pliktig til å informere on hvor mange opr de har i løpet sv året og hvor mange komplikasjoner de har, hvor mange som må reopereres, få nye proteser pga kapsling osv
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #41107 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Parasoll skrev: Jeg begynte å skrive her før opr, og har ikke nevnt infeksjon og blødning før nå, kun at jeg synes at str er for liten.. Men, har reagert på at mange har hatt komplikasjoner den siste tiden.. Skulle ønske hver klinikk var pliktig til å informere on hvor mange opr de har i løpet sv året og hvor mange komplikasjoner de har, hvor mange som må reopereres, få nye proteser pga kapsling osv Jeg mente ikke deg spesielt, mere generelt
MyNewBoobs Skrevet 28. oktober 2018 #41108 Skrevet 28. oktober 2018 8 timer siden, Sistra skrev: Synes det virker som det er så mange her som har fått komplikasjoner eller tror de har fått det? Flere med ripling og nå mistanke om symmastia? 😮 Håper det ordner seg!! Trodde dette var sjeldne komplikasjoner Jeg fikk infeksjon i det ene såret, har fått følbar ripling og mistet følelsen i deler av det ene brystet. Men når jeg fikk se bilder fra før operasjonen angrer jeg ikke uansett! 1
Parasoll Skrevet 28. oktober 2018 #41109 Skrevet 28. oktober 2018 15 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Jeg fikk infeksjon i det ene såret, har fått følbar ripling og mistet følelsen i deler av det ene brystet. Men når jeg fikk se bilder fra før operasjonen angrer jeg ikke uansett! Deilig å kjenne når alt er verdt det uansett
AnneMarg Skrevet 28. oktober 2018 #41110 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har ikke hatt komplikasjoner 😊 Tok løft i Juli 2018 og silikon Oktober 2018 (4 uker siden). Når jeg så før bilder hos legen så fikk jeg helt sjokk over hvor ille det har vært, heng grad 3 og STOR forskjell på brystene! Gikk ned fra D cup til B cup når jeg tok løft, derfor valgte jeg å legge inn silikon. Så nå er jeg tilbake til D/E cup 😁 De plagene jeg har hatt etter operasjon er kun fordi jeg begynte for tidlig i tung jobb på sykehjem og trening, men nå har jeg ingen plager. Ingen infeksjon eller stygge arr 😊 Jeg angrer IKKE på operasjonene som kostet meg 65 000 kr hos Colloseumklinikken. Jeg får ikke lengre vondt i nakke, skuldre og rygg. Jeg kan stolt vise frem puppene, gå i hvilke klær jeg vil og føle meg vel 😃
Mille89 Skrevet 28. oktober 2018 #41111 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har heller ikke hatt noen komplikasjoner, og er superfornøyd. Verdt hver eneste krone. synd å høre om dere som har fått komplikasjoner 😖 Håper det ordner seg for dere
Missfitness Skrevet 28. oktober 2018 #41112 Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Mener å ha lest en gang at det er ca 3000,- silikon-operasjoner årlig i Norge, hadde komplikasjonsraten vært stor, ville det jo blitt krise! Noen som forresten vet antallet nå? Endret 28. oktober 2018 av Missfitness
Mrs.Smith Skrevet 28. oktober 2018 #41113 Skrevet 28. oktober 2018 Er det noen som har tatt bilder underveis etter brystløft? Jeg har fått nye bekymringer annenhver dag denne uken og lurer veldig på hva som er normalt og ikke😩 I går syns jeg det er et litt rødere område på ene brystet, og i dag syns jeg det er blitt mer. Jeg har fra før blåmerker som er både røde og gule og litt blå. Jeg har ubehag hele tiden, og kjenner jeg er sliten av det. Jeg er redd for å gjøre noe som kan ødelegge, eller at jeg bruker armene for mye. Jeg opererte bukplastikk for noen år siden og fy søren det var mye lettere enn dette 😆
Mrs.Smith Skrevet 28. oktober 2018 #41114 Skrevet 28. oktober 2018 Er forøvrig post op dag 11 etter brystløft med innlegg.
Jaktenka Skrevet 28. oktober 2018 #41115 Skrevet 28. oktober 2018 4 minutter siden, Mrs.Smith skrev: Er det noen som har tatt bilder underveis etter brystløft? Jeg har fått nye bekymringer annenhver dag denne uken og lurer veldig på hva som er normalt og ikke😩 I går syns jeg det er et litt rødere område på ene brystet, og i dag syns jeg det er blitt mer. Jeg har fra før blåmerker som er både røde og gule og litt blå. Jeg har ubehag hele tiden, og kjenner jeg er sliten av det. Jeg er redd for å gjøre noe som kan ødelegge, eller at jeg bruker armene for mye. Jeg opererte bukplastikk for noen år siden og fy søren det var mye lettere enn dette 😆 Hvor gamle er dine nå? Jeg tok flittig bilder den første tiden. Puppene ser mørbanka ut, men ikke spesielt med blåflekker osv.
Nosa Skrevet 28. oktober 2018 #41116 Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, AnneMarg skrev: Jeg har ikke hatt komplikasjoner 😊 Tok løft i Juli 2018 og silikon Oktober 2018 (4 uker siden). Når jeg så før bilder hos legen så fikk jeg helt sjokk over hvor ille det har vært, heng grad 3 og STOR forskjell på brystene! Gikk ned fra D cup til B cup når jeg tok løft, derfor valgte jeg å legge inn silikon. Så nå er jeg tilbake til D/E cup 😁 De plagene jeg har hatt etter operasjon er kun fordi jeg begynte for tidlig i tung jobb på sykehjem og trening, men nå har jeg ingen plager. Ingen infeksjon eller stygge arr 😊 Jeg angrer IKKE på operasjonene som kostet meg 65 000 kr hos Colloseumklinikken. Jeg får ikke lengre vondt i nakke, skuldre og rygg. Jeg kan stolt vise frem puppene, gå i hvilke klær jeg vil og føle meg vel 😃 Jeg tok brystløft med implantat for 4 uker siden .Har fremdeles mye smerter i det ene brystet å det svir på en måte der jeg har sydd.Har hatt blåveiser di 3 første ukene.Jobber i butikk,så har hatt bekymringer om at jeg har brukt armene for mye jeg også.Er jo ikke lett å vite hvor grensen går liksom.
Mrs.Smith Skrevet 28. oktober 2018 #41117 Skrevet 28. oktober 2018 9 minutter siden, Jaktenka skrev: Hvor gamle er dine nå? Jeg tok flittig bilder den første tiden. Puppene ser mørbanka ut, men ikke spesielt med blåflekker osv. Jeg er 11 dager post op. Har time for å skifte tape for første gang på kommende tirsdag. Men vurderer å sende en sms til spl for å høre litt.
Mrs.Smith Skrevet 28. oktober 2018 #41118 Skrevet 28. oktober 2018 4 minutter siden, Nosa skrev: Jeg tok brystløft med implantat for 4 uker siden .Har fremdeles mye smerter i det ene brystet å det svir på en måte der jeg har sydd.Har hatt blåveiser di 3 første ukene.Jobber i butikk,så har hatt bekymringer om at jeg har brukt armene for mye jeg også.Er jo ikke lett å vite hvor grensen går liksom. Ja nettopp, vanskelig å vite. Fremdeles smerter etter 4 uker altså? Uffameg. 🤔
Nosa Skrevet 28. oktober 2018 #41119 Skrevet 28. oktober 2018 Ja,jeg hadde i utgangspunktet bare fri fra jobb 10 dager etter operasjon.Hun som opererte meg sa jeg kunne begynne å jobbe igjen da,men det gikk ikke så bra.Har nå vært borte fra jobben i 2 uker til å vært helt i ro.Får bare håpe smertene gir seg etterhvert❤️
Jaktenka Skrevet 28. oktober 2018 #41120 Skrevet 28. oktober 2018 21 minutter siden, Mrs.Smith skrev: Jeg er 11 dager post op. Har time for å skifte tape for første gang på kommende tirsdag. Men vurderer å sende en sms til spl for å høre litt. De ser ekstra ille ut før man får gjort første teipbytte. Først da man får vasket de ordentlig også. Sikkert en del gammelt, størknet blod som gir et verre inntrykk. 🤗 Mine såg ikke ut før første teipbytte husker jeg 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå