Jaktenka Skrevet 22. oktober 2018 #41061 Skrevet 22. oktober 2018 14 minutter siden, Parasoll skrev: Tok ut bh’en ut på ytterste hemp. Da blir den nesten litt for løs, men gnager likevel. Virker nesten som at spilene kommer over puppene, at puppene går litt ut mot armhulene. Hvis noen skjønner.. Jeg kjøpte jo to bh fra voe, bare bli ferdig med det tenkte jeg. Er det greit å bruke vanlig type Nike sportsBh, eller må det være bh med cup til hver pupp? Varierer fra kirurg til kirurg hva de anbefaler. Såg du på den sportsbh fra FILA? Den er delt og har hemper foran 😊
Parasoll Skrevet 22. oktober 2018 #41062 Skrevet 22. oktober 2018 2 minutter siden, Jaktenka skrev: Varierer fra kirurg til kirurg hva de anbefaler. Såg du på den sportsbh fra FILA? Den er delt og har hemper foran 😊 Denne? Ser veldig fin ut, men tør ikke bestille uten å prøve..
Jaktenka Skrevet 22. oktober 2018 #41063 Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, Parasoll skrev: Denne? Ser veldig fin ut, men tør ikke bestille uten å prøve.. Denne ja. Jeg kjøpte den i butikk. Triumph
Mrs.Smith Skrevet 22. oktober 2018 #41064 Skrevet 22. oktober 2018 19 minutter siden, Jaktenka skrev: Denne ja. Jeg kjøpte den i butikk. Triumph Den så jo veldig behagelig ut. Kan den brukes som erstatning for Voe etter 4 uker?
Jaktenka Skrevet 22. oktober 2018 #41065 Skrevet 22. oktober 2018 32 minutter siden, Mrs.Smith skrev: Den så jo veldig behagelig ut. Kan den brukes som erstatning for Voe etter 4 uker? Var den jeg våknet med etter op😉 1
MyNewBoobs Skrevet 22. oktober 2018 #41066 Skrevet 22. oktober 2018 7 timer siden, HappyGomp skrev: @MyNewBoobs WOW! Så flotte de har blitt!! Takk 😊 Ble veldig overrasket når jeg sammenlignet bildene selv. Er veldig fornøyd!
Frk.Fjosepose Skrevet 22. oktober 2018 #41067 Skrevet 22. oktober 2018 6 timer siden, Parasoll skrev: Skjønner ikke helt disse str Tolker det dit at 85=xs/68-72cm, og muligens B-cup, men det høres litt rart ut, kanskje🤔🤔? Men. Er du 70 rundt, så skal du nok ha S i Mirabelle, med mindre du har enorme pupper... Jeg har M, og den er nok en god del for stor. Målt til 70F
Jaktenka Skrevet 22. oktober 2018 #41068 Skrevet 22. oktober 2018 Her er måletabell på Mirabelle kompresjonsbh 😊
Mrs.Smith Skrevet 23. oktober 2018 #41069 Skrevet 23. oktober 2018 18 timer siden, Jaktenka skrev: Var den jeg våknet med etter op😉 Kanskje jeg prøve en sånn en da 👌🏼 Var på kontroll i går, alt såg helt fint ut. #lettet 😅 Post op dag 6 i dag, og formen er stigende. Blir fremdeles sliten iløpet av dagen så tar det rolig og hviler innimellom. Lite smerter, men kjenner det svir/stikker i sårene jevnlig og har vondt i ryggen. Varmeflaske på ryggen hjelper. Våknet i natt av stølhet og ømhet i puppene så tok paracet. Gleder meg til å kunne sove på siden. Tror det vil hjelpe på ryggen 😜 En ting jeg er bittelitt skuffet over er at den ene puppene fremdeles er litt mindre enn den andre. Jeg sa det på konsultasjonen med sykepleier og sa det til kirurgen på operasjonsdagen. Kirurgen mente det ville jevne seg ut med brystløftet og implantater. Men jeg ser fremdeles størrelseforskjell. Nå er ikke det krise, og det kan jo endre seg når hevelsen gir seg og puppene dropper på plass. 🤔🙏🏻
Jaktenka Skrevet 23. oktober 2018 #41070 Skrevet 23. oktober 2018 10 timer siden, Mrs.Smith skrev: Kanskje jeg prøve en sånn en da 👌🏼 Var på kontroll i går, alt såg helt fint ut. #lettet 😅 Post op dag 6 i dag, og formen er stigende. Blir fremdeles sliten iløpet av dagen så tar det rolig og hviler innimellom. Lite smerter, men kjenner det svir/stikker i sårene jevnlig og har vondt i ryggen. Varmeflaske på ryggen hjelper. Våknet i natt av stølhet og ømhet i puppene så tok paracet. Gleder meg til å kunne sove på siden. Tror det vil hjelpe på ryggen 😜 En ting jeg er bittelitt skuffet over er at den ene puppene fremdeles er litt mindre enn den andre. Jeg sa det på konsultasjonen med sykepleier og sa det til kirurgen på operasjonsdagen. Kirurgen mente det ville jevne seg ut med brystløftet og implantater. Men jeg ser fremdeles størrelseforskjell. Nå er ikke det krise, og det kan jo endre seg når hevelsen gir seg og puppene dropper på plass. 🤔🙏🏻 Likt her. Begge barna hadde høyre som favorittpupp, så den var i utgpktet større. Spurte om dette både på konsultasjon og før på, men kirurgen sa begge ganger at det var så lite at det ikke ville bli synlig.. vel, jeg er slett ikke enig i det nå i etterkant!🙈 Ikke spesielt fornøyd med det mao.
Victoria1 Skrevet 23. oktober 2018 #41071 Skrevet 23. oktober 2018 På 20.10.2018 den 18.39, Jaktenka skrev: Noen her inne som har fått synlig ripling? 😭 Kontaktet dere kirurgen? Ja, oppdaget rippling etter kun 2 uker. Har synlig og følbar rippling på utsiden og litt under på begge brystene. La inn Motiva ergonomix mini 245 i slutten av august i år. Blir antageligvis bytte av protese til Motiva round mini 245, samt (kanskje) fett injeksjon. Ny operasjon i slutten av November (3 mnd post op) Kjipt å måtte gå gjennom denne prosessen én gang til.
Parasoll Skrevet 24. oktober 2018 #41072 Skrevet 24. oktober 2018 9 timer siden, Victoria1 skrev: Ja, oppdaget rippling etter kun 2 uker. Har synlig og følbar rippling på utsiden og litt under på begge brystene. La inn Motiva ergonomix mini 245 i slutten av august i år. Blir antageligvis bytte av protese til Motiva round mini 245, samt (kanskje) fett injeksjon. Ny operasjon i slutten av November (3 mnd post op) Kjipt å måtte gå gjennom denne prosessen én gang til. Må du betale?
Parasoll Skrevet 24. oktober 2018 #41073 Skrevet 24. oktober 2018 Dere som bruker vanlig bh. Hvor stor forskjell er det på puppene med vanlig bh, kontra støttebh? Jeg har voe
Parasoll Skrevet 24. oktober 2018 #41074 Skrevet 24. oktober 2018 13 timer siden, Jaktenka skrev: Likt her. Begge barna hadde høyre som favorittpupp, så den var i utgpktet større. Spurte om dette både på konsultasjon og før på, men kirurgen sa begge ganger at det var så lite at det ikke ville bli synlig.. vel, jeg er slett ikke enig i det nå i etterkant!🙈 Ikke spesielt fornøyd med det mao. Det er forskjell her også. Den som i utgangspunktet var minst, er mye større nå.
Mrs.Smith Skrevet 24. oktober 2018 #41075 Skrevet 24. oktober 2018 Oppdaget i dag at det er kommet nye blåmerker på begge puppene. Er det vanlig at det kan oppstå nå 7 dager post op? I natt og i dag har jeg slitt skikkelig med ryggen og jeg kan ikke forstå at jeg skal holde ut med denne kompresjonsbhen i 8 uker😑 Klarer å ligge bittelitt på siden, så det avlaster litt, men fremdeles ingen god stilling gjennom natten. 😩 Mye klaging nå, beklager det 🙈
Parasoll Skrevet 24. oktober 2018 #41076 Skrevet 24. oktober 2018 12 minutter siden, Mrs.Smith skrev: Oppdaget i dag at det er kommet nye blåmerker på begge puppene. Er det vanlig at det kan oppstå nå 7 dager post op? I natt og i dag har jeg slitt skikkelig med ryggen og jeg kan ikke forstå at jeg skal holde ut med denne kompresjonsbhen i 8 uker😑 Klarer å ligge bittelitt på siden, så det avlaster litt, men fremdeles ingen god stilling gjennom natten. 😩 Mye klaging nå, beklager det 🙈 Da hadde jeg ringt, i tilfelle ny blødning? Snart 4 uker siden opr og i natt var første natten jrg kunne ligge på siden uten ubehag. 👏👏👏 Hold ut, det blir bedre for hver uke som går🐢
Mrs.Smith Skrevet 24. oktober 2018 #41077 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, Parasoll skrev: Da hadde jeg ringt, i tilfelle ny blødning? Snart 4 uker siden opr og i natt var første natten jrg kunne ligge på siden uten ubehag. 👏👏👏 Hold ut, det blir bedre for hver uke som går🐢 Ringte jeg, og fikk beskjed om å slappe helt av. 😅 Det var vanlig med sånne blåmerker og at de kunne komme litt etterhvert. Har kontroll i morgen så det blir spennende. 🙂
Nosa Skrevet 24. oktober 2018 #41078 Skrevet 24. oktober 2018 Hei,jeg opererte nå for 4 uker siden.brystløft med implantat under muskel.Er veldig plaget med høyre bryst,kjenner det godt når jeg går å bøyer meg.Vanskelig å forklare hvordan d føles men presser liksom..Noen som har opplevd dette?er det normalt å ha smerter fremdeles etter 4 uker?
Jaktenka Skrevet 24. oktober 2018 #41079 Skrevet 24. oktober 2018 21 timer siden, Victoria1 skrev: Ja, oppdaget rippling etter kun 2 uker. Har synlig og følbar rippling på utsiden og litt under på begge brystene. La inn Motiva ergonomix mini 245 i slutten av august i år. Blir antageligvis bytte av protese til Motiva round mini 245, samt (kanskje) fett injeksjon. Ny operasjon i slutten av November (3 mnd post op) Kjipt å måtte gå gjennom denne prosessen én gang til. Æsj så kjedelig 🙈 Må du betale for ny runde selv eller? Kjedelig og tidkrevende 😓
Jaktenka Skrevet 24. oktober 2018 #41080 Skrevet 24. oktober 2018 11 timer siden, Parasoll skrev: Det er forskjell her også. Den som i utgangspunktet var minst, er mye større nå. Om det nå er blitt omvendt så er det nok hevelsen som ikke har roet seg ennå. Då blir det bedre etter hvert 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå