Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, PiratKine skrev:

Ja, ganske sikker på at alt ordner seg. Hun konsulenten sa hvertfall at vi skulle ordne slikt til lørdag, så enten betaler jeg på klinikken eller så får jeg med meg papirer da tenker jeg🙌🏼😊

2 uker igjen til din op? Blir bra😄

11 dager helt eksakt :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla: Er såååå sinnsykt spent på smertene, håper det virkelig ikke blir alt for ille :sjokkbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Nelli skrev:

11 dager helt eksakt :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla: Er såååå sinnsykt spent på smertene, håper det virkelig ikke blir alt for ille :sjokkbla:

4 dager (+, -) etter meg da! Ja, jeg er også veldig spent på dette. Men kjenner at det egentlig er veldig deilig å aldri ha operert før, for da aner jeg ikke hva jeg har i vente. Noe som sikkert er med på at jeg ikke gruer meg noe særlig:fnise: 

Men er veldig rart at dagen snart er her. Jeg vet jo ikke engang hvilket implant, størrelse eller noe. Så jeg gleder meg nesten mer til konsultasjonen enn selve operasjonen siden da vet jeg mer av hva jeg kan forvente😄 Hva er det du skulle ha igjen? 

Endret av PiratKine
  • Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, PiratKine skrev:

4 dager (+, -) etter meg da! Ja, jeg er også veldig spent på dette. Men kjenner at det egentlig er veldig deilig å aldri ha operert før, for da aner jeg ikke hva jeg har i vente. Noe som sikkert er med på at jeg ikke gruer meg noe særlig:fnise: 

Men er veldig rart at dagen snart er her. Jeg vet jo ikke engang hvilket implant, størrelse eller noe. Så jeg gleder meg nesten mer til konsultasjonen enn selve operasjonen siden da vet jeg mer av hva jeg kan forvente😄 Hva er det du skulle ha igjen? 

Jeg har jo vært gjennom en stor operasjon før, og som kirurgen sa så er dette ingenting i forhold :fnise: Så jeg prøver å tenke på det så ofte jeg kan :fnise: Jeg aner jo heller ikke hva jeg skal ha, det får jeg vite når jeg våkner igjen ;)...Har blitt forespeilet 400 ++ p.g.a brede bryst. Jeg har gitt all størrelsekontroll over på kirurgen, må bare stole på at han vet hva som blir finest til min kropp.

• Liker 2
Skrevet

Blir så opphengt i pupper om dagen altså, driver å prøver med antall gram i "ris i strømpebukse-metoden" :fnise: Vet det ikke blir helt nøyaktig men jeg måtte bare :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hvis andre er like opphengt som meg, her :fnise::

Skrevet
3 timer siden, Nelli skrev:

Jeg har jo vært gjennom en stor operasjon før, og som kirurgen sa så er dette ingenting i forhold :fnise: Så jeg prøver å tenke på det så ofte jeg kan :fnise: Jeg aner jo heller ikke hva jeg skal ha, det får jeg vite når jeg våkner igjen ;)...Har blitt forespeilet 400 ++ p.g.a brede bryst. Jeg har gitt all størrelsekontroll over på kirurgen, må bare stole på at han vet hva som blir finest til min kropp.

Blir spennende å se hva det blir til da!😄🙌🏼

Gleder meg til lørdag så jeg får vite min ca. størrelse også. Har jo virkelig ikke peiling på hva jeg kan bli anbefalt av denne kirurgen, så håper vi kommer til en god enighet😊

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, PiratKine skrev:

Blir spennende å se hva det blir til da!😄🙌🏼

Gleder meg til lørdag så jeg får vite min ca. størrelse også. Har jo virkelig ikke peiling på hva jeg kan bli anbefalt av denne kirurgen, så håper vi kommer til en god enighet😊

Ja det blir fryktelig spennende!:)

Kjenner ei som satt en "maxgrense" til kirurgen sin før operasjon (hadde slappe ammepupper), og hun endte opp med å ikke bli fornøyd. Fikk hengepupper rett og slett fordi implantatet var for lite. 

La seg under kniven igjen året etter og la inn mer. Nå er hun storfornøyd :)

Skrevet
4 timer siden, Nelli skrev:

Kjenner ei som satt en "maxgrense" til kirurgen sin før operasjon (hadde slappe ammepupper), og hun endte opp med å ikke bli fornøyd. Fikk hengepupper rett og slett fordi implantatet var for lite. 

La seg under kniven igjen året etter og la inn mer. Nå er hun storfornøyd :)

Bra hun ble fornøyd senere da! Men ja kirurgene vet ofte best, og kan være lurt å følge deres råd. De er tross alt de profesjonelle som har gjort dette mange ganger. Er ikke alltid de har rett, men som regel😊

• Liker 1
Skrevet
På 4/5/2018 den 0.16, Tamarari skrev:

vil også bare legge til og spørre om en liten ting forresten: jeg husker jeg leste overalt at man burde velge den største dersom man vaglet mellom to str fordi de fleste angrer på at de ikke tok mer.. Er dette noe dere kjenner på dere som har operert? Jeg gjør IKKE det, og er veldig takknemlig for at jeg ikke tok større. Synes nesten de ser for store ut med klær på 🙉 interessant å høre hva dere andre tenker... 

Legen min ville først gi meg 320-350cc, men etter litt frem og tilbake endte vi med 440cc, noe jeg overhodet ikke angrer på. Det koker vel ned til om en er mest redd for å ende opp liten eller stor.. 

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, VinterRose skrev:

Liten oppdatering, snakket med Aleris igjen i dag og som jeg nevnte tidligere var jeg i utgangspunktet interessert i 500cc, men de ble for vide, unntatt hvis fikk ekstra høy profil, noe jeg syntes hørtes for "ekstremt" ut. Nå var fra legen at han trodde det ville bli helt OK og at jeg kan få 520cc. Skal svare i morgen, begge vil være tilgjengelig. Kommer nok til å gå for det føler jeg.

Så spennende, lykke til! :)

Skrevet

Ene puppen kjennes plutselig veldig hard ut, hva skjer??? 🙈

Skrevet
16 timer siden, Jaktenka skrev:

Hele puppen? Har det blitt bedre? 🤔

Skrevet
17 timer siden, Jaktenka skrev:

Huff, hvordan går det?

Skrevet
3 timer siden, Melomafia skrev:

Hele puppen? Har det blitt bedre? 🤔

1 time siden, Nelli skrev:

Huff, hvordan går det?

Synes dem ble plutselig veldig hard inn mot kløfta. Er slik fortsatt 🤔 Usikker på om protesen har flytta på seg 🙈 Er det mulig submuskulært?

Skrevet (endret)

Da har jeg vært på siste konsultasjon!

Fikk 3D bilde uten engang å spørre, for det likte han å bruke og det var kjempe greit! Følte jeg kanskje måtte «krangle meg litt til det», men det slapp jeg:fnise:

Det ble 275g, runde ergo, og middels profil.

Operasjon om 5 dager!! Nå kjenner jeg det i kroppen.

Endret av PiratKine
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, PiratKine skrev:

Fikk 3D bilde uten engang å spørre, for det likte han å bruke og det var kjempe greit! Følte jeg kanskje måtte «krangle meg litt til det», men det slapp jeg:fnise:

Så spennende :nori:

Jeg snakket med ei venninne i dag som hadde snakket med ei annen venninne som hadde tatt silikon. Hun hadde hatt sinnsyke smerter i 1 uke! Måtte ha hjelp til å komme seg ned/opp av senge i over 1 uke :sjokkbla: hjelpes meg tenkte jeg da, hva er det jeg har begitt meg ut på :roll:

Skrevet (endret)
3 timer siden, Jaktenka skrev:

Synes dem ble plutselig veldig hard inn mot kløfta. Er slik fortsatt 🤔 Usikker på om protesen har flytta på seg 🙈 Er det mulig submuskulært?

Hmmm nei ikke vet jeg, håper noen andre kan svare deg:)

Endret av Nelli
Skrevet
1 minutt siden, Nelli skrev:

Jeg snakket med ei venninne i dag som hadde snakket med ei annen venninne som hadde tatt silikon. Hun hadde hatt sinnsyke smerter i 1 uke! Måtte ha hjelp til å komme seg ned/opp av senge i over 1 uke :sjokkbla: hjelpes meg tenkte jeg da, hva er det jeg har begitt meg ut på :roll:

Husk at det er svært forskjellig smerteterskel ute og går blant folk... noen blir jo helt handikappede av ingenting, og griner og bærer seg for det minste. Rett og slett pysete. Det en person takler, kan neste person lenke seg til senga for.

Skrevet
15 minutter siden, Nelli said:

Kan ærlig si at jeg fikk hjelp den første uka jeg også, var mye mer behagelig og lettere enn å måtte kave seg opp selv :fnise: Men altså, fanget hjelpeløst i seng/sofa blir man ikke, haha! 

Skrevet (endret)
2 hours ago, PiratKine said:

Gratulerer med overstått!  På fornebu bruker de vectra på alle hvor det er mulig og det er en vanlig del av konsultasjonen, så det skulle bare mangle! 

275 cc ergonomix finnes ikke i middels (demi) profil, kan det være  "full" profil? De tilsvarer i så fall høy profil :)Her er oversikten over målene til de forskjellige implantatene:  https://motivaimplants.com/wp-content/uploads/2015/05/Motiva-Implant-Matrix-Ergonomix.png  

Endret av Superblomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...