Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, Jaktenka skrev:

Sover dere med eller uten bh/sportsbh/topp om natta?

Nå selv 11 uker etter inngrepet synes jeg det er veldig ubehagelig å sove uten noe som helst støtte 😝

Jeg sover med sportsbh enda, litt rart og sove uten. Men, klarer og ligge på magen da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sover uten og har egentlig gjort det siden uke 5 ish. Men i går og i dag har jeg fått tilbake følelsen av at den høyre er «løs» og ikke har festet seg- hvis det gir mening for dere som har operert og kan kjenne igjen følelsen? 😒 den venstre «går i ett med kroppen» og jeg kjenner ikke implantatet. Så nå kommer jeg til å sove med bh et par netter for å se om den høyre blir bedre igjen. Det hjelp forrige gang. 7 uker i morgen 😊 

vil også bare legge til og spørre om en liten ting forresten: jeg husker jeg leste overalt at man burde velge den største dersom man vaglet mellom to str fordi de fleste angrer på at de ikke tok mer.. Er dette noe dere kjenner på dere som har operert? Jeg gjør IKKE det, og er veldig takknemlig for at jeg ikke tok større. Synes nesten de ser for store ut med klær på 🙉 interessant å høre hva dere andre tenker... 

Endret av Tamarari
Skrevet

Noen andre som fikk kalde føtter rett før operasjon? :P

Skrevet (endret)
4 hours ago, koko123 said:

Greide du å gjennomføre, eller er det nå du er i tvil? 

Jeg var sikker på at jeg skulle få kalde føtter og ikke gjennomføre, og utsatte derfor operasjonen i mange år. Var veldig bekymret fordi fornebu ikke tilbød beroligende man kunne ta hjemme før operasjonen. Men, den siste uken skjedde det noe mentalt og jeg følte meg veldig innstilt på å gjennomføre og at det var noe jeg ønsket. Prøvde å ikke tenke så mye på selve operasjonen, men heller tiden etterpå og hvor bra jeg kom til å føle meg i forskjellige sitauasjoner hvor jeg vanligvis følte meg usikker over puppene.  Det hjalp veldig! 

@Jaktenka Om jeg har den tilgjengelig sover jeg helst i operasjonsbhen, men uansett alltid med noe støtte av noe slag! Er så redd for å "ødelegge" de at jeg får dårlig samvittighet over å være uten noe støtte over litt tid :icon_frown:

@Tamaris Jeg har vært usikker på størrelsen min. De er jo AKKURAT det jeg ba om, men puppeidealet mitt har forandret seg. Så igjennom ønskepupp-albumet mitt for litt siden og da syntes jeg de puppene som jeg før så på som perfekte var for små. Rart hvordan operasjonen kan klusse med hodet! Må bare minne meg selv på hvorfor jeg valgte denne størrelsen en gang i blandt :fnise:

Endret av Superblomst
Skrevet

@PiratKine Stod i papirene mine at det ikke var nødvendig å vaske håret med Hibiscrub😄 Den kjennes jo omtrent som antibac, så er glad for at håret mitt slapp den påkjenningen😂

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, koko123 skrev:

Ja, men det er helt normalt. Man skal tross alt i narkose og «miste kontroll» over hva som skjer en liten stund. Jeg fikk skikkelig nerver, men så så jeg for meg følelsen av å gå på stranden med mine nye pupper🎉 Og da klarte jeg å overleve nervøsiteten hehe

Skrevet (endret)
5 timer siden, koko123 skrev:

Ikke direkte kalde føtter, er fortsatt fullt ut bestemt på å gjennomføre neste uke. Men nå har jeg vært gjennom en fase der jo mer jeg leser f. eks. her, jo mer nervøs og spent blir jeg, selvsagt med et innslag av usikkerhet i ny og ne. En kan jo få inntrykk av at veldig mange opplever en eller annen form for komplikasjon enten i forbindelse med operasjonen eller senere.

På den annen side regner med at det store flertall har en uproblematisk opplevelse og aldri deler sine erfaringer på forumer etc :) 

Endret av VinterRose
Skrevet
25 minutter siden, VinterRose said:

På den annen side regner med at det store flertall har en uproblematisk opplevelse og aldri deler sine erfaringer på forumer etc :) 

Det tror jeg du har helt rett i! I tråden for operasjonsmåneden min på justbreastimplants er det helt dødt :fnise:Utenom en som fikk hematoma fordi hun greide gå i en dørkarm kort tid etter operasjonen (som ble fikset opp i raskt og problemfritt :)) var det ingen som hadde noen komplikasjoner annet enn litt ujevn d&f. 

(Jeg har hjemmeeksamen og er derfor ekstra aktiv her inne for tiden, haha!) 

• Liker 1
Skrevet

Liten oppdatering, snakket med Aleris igjen i dag og som jeg nevnte tidligere var jeg i utgangspunktet interessert i 500cc, men de ble for vide, unntatt hvis fikk ekstra høy profil, noe jeg syntes hørtes for "ekstremt" ut. Nå var fra legen at han trodde det ville bli helt OK og at jeg kan få 520cc. Skal svare i morgen, begge vil være tilgjengelig. Kommer nok til å gå for det føler jeg.

Skrevet (endret)
19 timer siden, Jaktenka skrev:

Sover dere med eller uten bh/sportsbh/topp om natta?

Nå selv 11 uker etter inngrepet synes jeg det er veldig ubehagelig å sove uten noe som helst støtte 😝

Jeg og! Jeg så frem til å befri meg selv fra bh-styret og sove "fritt", men det viser seg at det fikser jeg ikke. Da blir det jo "fri flyt" og puppene dras i alle retninger! Så jeg sover med bh på, ja, det viste seg å føles best. Men jeg har byttet ut sports-bh-en med en vanlig bh da.

Så jeg sover med bh på, iallfall inntil videre. Kanskje det er en vanesak...? Følelsen av å sove uten altså?

De som er født med naturlig store pupper, de sover vel ikke MED bh på, gjør de vel? Eller...? Aner ikke. Har aldri spurt mine mer brystfagre venninner :fnise:

Endret av Million
Skrevet
Just now, Million said:

De som er født med naturlig store pupper, de sover vel ikke MED bh på, gjør de vel? Eller...? Aner ikke. Har aldri spurt mine mer brystfagre venninner :fnise:

Mamma har alltid sovet med sånn myk "bh" fra sloggi, og mener det er derfor hennes har holdt seg så godt :laugh:

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, koko123 skrev:

Dagen før kilte det litt urolig i magen, ja, (typ" hva er det jeg driver med!???") men da jeg satt på venterommet og glodde mens jeg ventet på å bli hentet inn til operasjonen, var jeg helt rolig. Jeg har tenkt på denne operasjonen i så utrolig mange år (25) at jeg tenkte dette er ikke noe å feige ut av nå! Nå skjer det endelig, jo! Så jeg var forbausende rolig. Litt nervøst er det jo å legges i narkose, men det er minimal risiko, så det godtok jeg greit.

Skrevet

Begynner å grue meg noe veldig jeg også nå...Kan plutselig begynne å grue meg midt på dagen. Vil jo dette, så prøver å tenke på bikini, og nye pupper :) Det hjelper iallefall veldig å lese om dere andre her inne som er fornøyd :)

Skrevet

Betalte klinikken i går, så da var det gjort :sjokkbla: Ingen vei tilbake nå :fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, koko123 skrev:

Jeg har min om en uke, og stort sett så merker jeg ikke noe til nerver lenger. Vil egentlig bare ha det unnagjort, men er jo innimellom det slår meg «hva er det jeg driver med» liksom. Men stort sett så går det greit😊

Akkurat nå, Nelli skrev:

Betalte klinikken i går, så da var det gjort :sjokkbla: Ingen vei tilbake nå :fnise:

Betalte klinikken? Min er om 1 uke, og jeg har fortsatt ikke betalt noe. Dro du innom klinikken liksom? Jeg skal på siste konsultasjon til lørdag da, så regner meg jeg betaler da:fnise:

Skrevet
Akkurat nå, PiratKine skrev:

Jeg har min om en uke, og stort sett så merker jeg ikke noe til nerver lenger. Vil egentlig bare ha det unnagjort, men er jo innimellom det slår meg «hva er det jeg driver med» liksom. Men stort sett så går det greit😊

Betalte klinikken? Min er om 1 uke, og jeg har fortsatt ikke betalt noe. Dro du innom klinikken liksom? Jeg skal på siste konsultasjon til lørdag da, så regner meg jeg betaler da:fnise:

Betalte regningen :) 

Skrevet
2 minutter siden, PiratKine skrev:

Fikk du ikke den med i brevet sammen med det andre???:)

Skrevet
1 minutt siden, Nelli skrev:

Fikk du ikke den med i brevet sammen med det andre???:)

Nei, har bare fått tilsendt pre op. Men de måtte jeg også be om. Har ikke vært på noe konsultasjon ansikt til ansikt med klinikken enda, kun over tlf. Så kan være derfor jeg ikke har fått tilsendt noe info fra før av, som er litt dårlig egnt syntes jeg, at jeg må be om papirer osv. Menmen, regner med alt går bedre etter jeg har vært der til lørdag🙌🏼

Skrevet
1 minutt siden, PiratKine skrev:

Nei, har bare fått tilsendt pre op. Men de måtte jeg også be om. Har ikke vært på noe konsultasjon ansikt til ansikt med klinikken enda, kun over tlf. Så kan være derfor jeg ikke har fått tilsendt noe info fra før av, som er litt dårlig egnt syntes jeg, at jeg må be om papirer osv. Menmen, regner med alt går bedre etter jeg har vært der til lørdag🙌🏼

Sikkert derfor ja. Jeg fikk resept, info, og regning med forfall 9.4 :)

Du får sikkert regninga di på lørdag tenker jeg:)

Skrevet
Akkurat nå, Nelli skrev:

Sikkert derfor ja. Jeg fikk resept, info, og regning med forfall 9.4 :)

Du får sikkert regninga di på lørdag tenker jeg:)

Ja, ganske sikker på at alt ordner seg. Hun konsulenten sa hvertfall at vi skulle ordne slikt til lørdag, så enten betaler jeg på klinikken eller så får jeg med meg papirer da tenker jeg🙌🏼😊

2 uker igjen til din op? Blir bra😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...