Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

På 17.1.2018 den 11.17, Kristina41 skrev:

Hei!

Opererte meg for 2 år siden, men pga komplikasjoner, må jeg nå mest sannsynlig inn å operere igjen. Var et smertehelvete sist, særlig når jeg skulle reise meg fra sittende/liggende. Kjentes ut som jeg rev opp igjen sårende hver gang🙈😳 Derfor må jeg innrømme at jeg gruer meg veldig til denne gangen. Lurer derfor på om det er noen her som har operert seg to ganger og kan si noe om smertene etter operasjon nr 2?

Hei :) Jeg er fem dager post-op nå etter operasjon nr 2. Gruet meg sinnsykt i forkant, for jeg husker med gru hvor forferdelig vondt jeg syntes det var sist. 

Det var noe heeelt annet denne gangen, og kuttet ut oxycontinen allerede dagen etter. Ikke noe å grue seg til! Bortsett fra styret med sportsbh og brystbånd.... og følelsen av å være en T-rex.... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, håper det fortsatt er litt aktivitet her :)

Jeg er 163, 62 kg. Har ammepupper etter 3 stk :P Aner egentlig ikke størrelsen min nå, men de er bare tomme små pupper nå. Sluttet å amme i desember, så kan ikke operere meg før tidligst april.

Har ikke vært på konsultasjon ennå, valget mitt har blitt Fornebuklinikken. Noen som vet om det er lang ventetid der?

Driver å tenker på 300cc,  noen som har lyst til å sende meg et bilde av sine?...helst før og etter. Har lyst på en D-cup, nå har jeg vel en A. Har egentlig litt brede bryst, men tomme :PSikkelig lekkert! Er spent på hva kirurgen mener jeg bør hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Nelli said:

Hei, håper det fortsatt er litt aktivitet her :)

Jeg er 163, 62 kg. Har ammepupper etter 3 stk :P Aner egentlig ikke størrelsen min nå, men de er bare tomme små pupper nå. Sluttet å amme i desember, så kan ikke operere meg før tidligst april.

Har ikke vært på konsultasjon ennå, valget mitt har blitt Fornebuklinikken. Noen som vet om det er lang ventetid der?

Driver å tenker på 300cc,  noen som har lyst til å sende meg et bilde av sine?...helst før og etter. Har lyst på en D-cup, nå har jeg vel en A. Har egentlig litt brede bryst, men tomme :PSikkelig lekkert! Er spent på hva kirurgen mener jeg bør hva.

Hei! er 166cm, 54 kg og tok 295 full profil og gikk fra a til c-cup. Om du har litt brede bryst trenger du mer cc for å fylle brystkassen,  så er godt mulig du må endel over 400cc for resultatet du vil ha. Jeg var på konsultasjon i november, og fikk tid i starten av januar, så går relativt kjapt. Kirurgen jeg var hos var veldig lite opptatt av cupstørrelse, alle har forskjellig syn på hva en d-cup er og det kommer ekstremt an på bhmerke, hvor bred man er rundt etc. Ville tatt med bilde av resultat du kunne tenke deg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superblomst skrev:

Hei! er 166cm, 54 kg og tok 295 full profil og gikk fra a til c-cup. Om du har litt brede bryst trenger du mer cc for å fylle brystkassen,  så er godt mulig du må endel over 400cc for resultatet du vil ha. Jeg var på konsultasjon i november, og fikk tid i starten av januar, så går relativt kjapt. Kirurgen jeg var hos var veldig lite opptatt av cupstørrelse, alle har forskjellig syn på hva en d-cup er og det kommer ekstremt an på bhmerke, hvor bred man er rundt etc. Ville tatt med bilde av resultat du kunne tenke deg :) Lykke til!

Tusen takk for svar :) Har sendt de en forespørsel nå, skrekkblandet fryd. Jeg syns det er ekstremt vanskelig med størrelse, så jeg håper de er flinke til å komme med råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen til jeg skal under kniven!  Skrekkblandet fryd nå. Kjenner litt på de tankene og den tvilen som har dukket opp. «Trenger jeg virkelig dette, er det nødvendig» osv osv. Får trøste meg med at dette er noe jeg har ønsket og tenkt på i mange år. Så det er ikke noe spontant innfall akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heartbeats skrev:

6 dager igjen til jeg skal under kniven!  Skrekkblandet fryd nå. Kjenner litt på de tankene og den tvilen som har dukket opp. «Trenger jeg virkelig dette, er det nødvendig» osv osv. Får trøste meg med at dette er noe jeg har ønsket og tenkt på i mange år. Så det er ikke noe spontant innfall akkurat. 

Oj, så spennende :) De tankene tenker jeg også, men jeg også har tenkt på dette i mange år....har liksom alltid ønsket meg store pupper. Melkespreng er liksom det nærmeste jeg har kommet :fnise:

Hvor mye skal du ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Nelli skrev:

Oj, så spennende :) De tankene tenker jeg også, men jeg også har tenkt på dette i mange år....har liksom alltid ønsket meg store pupper. Melkespreng er liksom det nærmeste jeg har kommet :fnise:

Hvor mye skal du ta?

Litt usikker på hva det ender opp med. På konsultasjonen snakket vi om at jeg må ha 350 eller mer for å fylle opp det som har forsvunnet :fnise: men kan hende at det blir nærmere 400. Jeg lar kirurgen avgjøre hva som blir best til min kropp. Ønsker å få litt størrelse når jeg først skal gå gjennom dette, men ønsker at de skal se naturlige ut. Eneste jeg vet er at de mest sannsynlig blir lagt delvis eller helt under muskel siden jeg ikke har nok «fyll» på toppen av brystet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Heartbeats skrev:

Litt usikker på hva det ender opp med. På konsultasjonen snakket vi om at jeg må ha 350 eller mer for å fylle opp det som har forsvunnet :fnise: men kan hende at det blir nærmere 400. Jeg lar kirurgen avgjøre hva som blir best til min kropp. Ønsker å få litt størrelse når jeg først skal gå gjennom dette, men ønsker at de skal se naturlige ut. Eneste jeg vet er at de mest sannsynlig blir lagt delvis eller helt under muskel siden jeg ikke har nok «fyll» på toppen av brystet. 

Spent på hva jeg ender opp med, jeg vil som deg ha litt pupper når jeg først skal gå igjennom dette :fnise: Har fått time til konsultasjon om 2 uker :alice:

Ser på puppene mine hver kveld nå, tragisk syn :fnise: Tomme filler. Vil tro jeg kan legge silikon over muskelen , siden jeg har plass hvis jeg har forstått det riktig. Da jeg ammet hadde jeg en stor C, nå en A, men jeg har så brede pupper så A passer ikke i bredden....men går jeg opp i cup’n så blir det jo stor plass...Haff for noen vanskelige pupper jeg har :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Nelli skrev:

Spent på hva jeg ender opp med, jeg vil som deg ha litt pupper når jeg først skal gå igjennom dette :fnise: Har fått time til konsultasjon om 2 uker :alice:

Ser på puppene mine hver kveld nå, tragisk syn :fnise: Tomme filler. Vil tro jeg kan legge silikon over muskelen , siden jeg har plass hvis jeg har forstått det riktig. Da jeg ammet hadde jeg en stor C, nå en A, men jeg har så brede pupper så A passer ikke i bredden....men går jeg opp i cup’n så blir det jo stor plass...Haff for noen vanskelige pupper jeg har :laugh:

Jeg hadde en fyldig C før jeg fikk barn. Hadde D cup da jeg var gravid og ammet (og var superfornøyd med størrelsen da), men nå er de en slunken B cup som kun har fyllet nederst for å si det slik. Jeg er 178 høy og typisk timeglass figur, så innbiller meg at det kan legges inn en del før det ser for fake ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2018 den 20.47, Mulline skrev:

Har kost meg i timesvis med å lese denne tråden i det siste, og tenkte jeg skulle skrive noen linjer om min puppereise ☺️

For 20 år siden la jeg 280cc under muskel. Vooondt som f***, og husker at jeg tenkte «godt det er over, for dette gjør jeg ALDRI igjen».

Har vært fornøyd frem til for noen måneder siden, hvor VE kapslet seg og endret form... *skrekk*! 

Så jeg dro til Aleris i Oslo v/ Tyge Tindholdt for en konsultasjon. Ble umiddelbart trygg på han som PK, og synes han var veldig flink til å både lytte og forklare. Vi ble enige om anatomiske enten 330 eller 375 cc, med 400 som maks dersom det ble penest. 

Mandag (for fem dager siden) våknet jeg av narkosen, litt groggy, til beskjeden om at de måtte endre litt på planen av ulike årsaker. Ingen av protesene han opprinnelig hadde bestilt passet/så pent ut. Så jeg endte opp med vanvittige 500cc, runde høyprofil i delt muskel. Fikk litt bakoversveis først, men er SÅ UTROLIG FORNØYD! Megaglad for at han tok den avgjørelsen, og kunne ikke vært mer happy! 😄😄 Det ser dønn naturlig ut (størrelsesmessig, for øyeblikket er de trafikkkjegler....), selvom jeg er 170cm og 60kg. 

Har ikke vært vondt, så det var en helt annen opplevelse enn sist. Det eneste jeg gjerne skulle vært foruten er den ballongmagen jeg går rundt med... 😣 

Så, brystbånd i tre uker (blæh), VOE Basic kompresjonsbh (veldig god!) i 8 uker, og så er det bare å glede seg til drop&fluff før bikinisesongen 😄👙

Takk for kjempekul tråd med masse gode tips og råd! 

Dropp&fluff? Fortell 😀 Her er puppene 3 uker i morgen.. Og kan endelig av med brystbåndet 👐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tatt silikon 4 mnd etter ammeslutt? Ser noen klinikker anbefaler 6 mnd etter. Minsten er 11 mnd når jeg har tenkt til å operere meg, planen er at mannen skal være hjemme i 2 uker. Noen som har vært igjennom noe lignende? Er liksom nå jeg har muligheten når jeg fortsatt er hjemme i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nelli skrev:

Noen som har tatt silikon 4 mnd etter ammeslutt? Ser noen klinikker anbefaler 6 mnd etter. Minsten er 11 mnd når jeg har tenkt til å operere meg, planen er at mannen skal være hjemme i 2 uker. Noen som har vært igjennom noe lignende? Er liksom nå jeg har muligheten når jeg fortsatt er hjemme i permisjon.

Ville virkelig overholdt den 6.mndrsfristen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaktenka skrev:

Dropp&fluff? Fortell 😀 Her er puppene 3 uker i morgen.. Og kan endelig av med brystbåndet 👐

Drop&fluff er det som skjer når protesen «faller» ned i lommen som kirurgen har laget, slik at man får mer fylde under, og slipper å ha trekantpupper oppunder haka 😂 Tar som regel 3-6 mnd. Litt misunnelig på at du er ferdig med båndet i morgen! Her har jeg en uke igjen... 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mulline skrev:

Drop&fluff er det som skjer når protesen «faller» ned i lommen som kirurgen har laget, slik at man får mer fylde under, og slipper å ha trekantpupper oppunder haka 😂 Tar som regel 3-6 mnd. Litt misunnelig på at du er ferdig med båndet i morgen! Her har jeg en uke igjen... 😣

Får ikke de dropper så veldig langt mer ned, da vil jeg føle meg snytt for brystløftet mitt 🤣 Er d totalt 3 uker med bånd hos deg også? Litt småskeptisk til å ikke bruke det 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jaktenka skrev:

Får ikke de dropper så veldig langt mer ned, da vil jeg føle meg snytt for brystløftet mitt 🤣 Er d totalt 3 uker med bånd hos deg også? Litt småskeptisk til å ikke bruke det 😆

Haha, sikkert litt annerledes ved løft 😂😂 Jepp, totalt tre uker her også, men jeg skal innrømme at jeg er nervøs for å ta det av egentlig... Litt redd for at de skal skli opp... 😳 Men man får vel stole på fagfolk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mulline skrev:

Haha, sikkert litt annerledes ved løft 😂😂 Jepp, totalt tre uker her også, men jeg skal innrømme at jeg er nervøs for å ta det av egentlig... Litt redd for at de skal skli opp... 😳 Men man får vel stole på fagfolk 😄

Jeg har 400cc under muskel i tillegg da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 hours ago, Nelli said:

Kom over en forklaring på dette for en stund siden, men finner den ikke igjen. Var en kirurg som forklarte at om det er spor av melkeproduksjon øker sjangsen for kapsling noe vanvittig.  Det er visst den eneste ordentlige kjente årsaken til kapsling, og derfor de er strenge på akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Jaktenka said:

2zdylah.jpg

Du har ingenting å være redd for, kirurgen plasserte innlegget i lommen og det skal ikke "falle" noen steder. Nå er det nok presset sammen på grunn av brystmuskelen og stram hud, derfor det kan se litt funky ut :)  Det bildet ble litt lite, men forklarer d&f!

Endret av Superblomst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar lenger oppe 👆🏻 Jeg lurer selvfølgelig  på et par ting til som jeg håper noen kan svare på! En uke igjen!!

Er det noe mat som er enklere å få i seg enn andre ting? Jeg blir noe alene på dagtid de første dagene. Har noen å ringe dersom det ikke går i det hele tatt, men vi får se.

det står at man ikke skal ta tunge løft på 4 uker. Hva med handling av dagligvarer? Når kunne dere gjøre sånt igjen? 😊 under muskel, 265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Superblomst skrev:

Kom over en forklaring på dette for en stund siden, men finner den ikke igjen. Var en kirurg som forklarte at om det er spor av melkeproduksjon øker sjangsen for kapsling noe vanvittig.  Det er visst den eneste ordentlige kjente årsaken til kapsling, og derfor de er strenge på akkurat det. 

Takk for svar, da høres det jo absolutt best ut å vente litt lengre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...