HHcc30 Skrevet 14. januar 2016 #37501 Skrevet 14. januar 2016 1 minutt siden, scrabble skrev: Å? Ok.. Her står det i standardskrivet at det må være på Har ikke studert de så veldig, er bare på 3 dagen. Men de er ikke så harde som jeg trodde de skulle være og er mest øm i øvrekant, men ikke vond. Tror jeg kan kjenne protesen litt øverst, men det er ikke vondt eller mye Ja det kommer ann på, jeg vet ikke helt hehe. Ååå. Jeg måtte ha hjelp til å kle på meg og ble ganske øm/stiv vanskelig med å komme meg opp fra sengen fra liggende stilling:)
scrabble Skrevet 14. januar 2016 #37502 Skrevet 14. januar 2016 Jeg har klart meg overraskende bra. Sittet å sovet i 2 dager i senga, men det igjen har gjort at jeg har kommet meg ut og inn av senga selv. Fikk faktisk til å få på meg bukse ++ fra første dag. Men det varierer litt. I morgen er 4 dag, så da håper jeg at det er enda bedre
pappar Skrevet 15. januar 2016 #37503 Skrevet 15. januar 2016 (endret) Den 30.12.2015 at 19.18, sitruss skrev: Det er veldig forvirrende at forskjellige leger gir så mange forskjellige råd. På Colosseum hvor jeg tok, er de tydeligvis veldig lite strenge. Jeg kunne ta av brystbåndet etter under en uke, sove uten sportsbh etter 2 uker og begynne med spilebh etter 6 uker. Fordi jeg har lest andre råd fra leger som er strengere, gikk jeg med brystbåndet i 2 uker, og sover fortsatt med sportsbh (er 4 1/2 uke siden jeg opererte). Hva i all verden skal man bruke av bh som ikke har spiler? Er det vare sportsbh'er eller finnes det andre? Ps: dett er ikke et sitat. Det kom opp automatisk og fikk det ikke vekk😂 Endret 15. januar 2016 av pappar
scrabble Skrevet 15. januar 2016 #37504 Skrevet 15. januar 2016 1 time siden, pappar skrev: Hehe, ikke alltid teknologien er enkel Hvor mye/under eller over muskel hos deg? Det er utrolig frustrerende at det er så forskjellig. Det kan vel ikke være såååå stor forskjell på måten de opererer på? Hvordan opplever du det med kun2 uker bånd da? Puppene under haka?
Kristina41 Skrevet 16. januar 2016 #37505 Skrevet 16. januar 2016 Dato for operasjon nærmer seg og jeg lurer på hva som er lurt å ha på seg når man skal opereres, samt hva er lurt å ha klart til etterpå?
Rapunsell Skrevet 16. januar 2016 #37506 Skrevet 16. januar 2016 Det er lurt å ha på seg lette klær som er litt store. Det er også en fordel om du har glidelås på overdelen slik at du ikke trenger å løfte armene over hode for å ta den på deg. Lurer på til dere som har hatt silikon - hvor lang tid tok det for dere før dere begynte å gå med spilebh? Det er tre måneder siden jeg tok, og det står i heftet mitt at jeg ikke kan gå med det før etter 6(!!!) måneder. Hva har dere gjort?
HHcc30 Skrevet 16. januar 2016 #37507 Skrevet 16. januar 2016 38 minutter siden, Rapunsell skrev: Det er lurt å ha på seg lette klær som er litt store. Det er også en fordel om du har glidelås på overdelen slik at du ikke trenger å løfte armene over hode for å ta den på deg. Lurer på til dere som har hatt silikon - hvor lang tid tok det for dere før dere begynte å gå med spilebh? Det er tre måneder siden jeg tok, og det står i heftet mitt at jeg ikke kan gå med det før etter 6(!!!) måneder. Hva har dere gjort? Min er 1 mnd og 2 uker. Jeg ble usikker selv, så jeg sendte en mail til Kirugen min, vente på svar fra han
HHcc30 Skrevet 16. januar 2016 #37508 Skrevet 16. januar 2016 Den 14.1.2016 at 22.13, scrabble skrev: Jeg har klart meg overraskende bra. Sittet å sovet i 2 dager i senga, men det igjen har gjort at jeg har kommet meg ut og inn av senga selv. Fikk faktisk til å få på meg bukse ++ fra første dag. Men det varierer litt. I morgen er 4 dag, så da håper jeg at det er enda bedre Så bra! : )
lisasu Skrevet 16. januar 2016 #37509 Skrevet 16. januar 2016 Til dere som har operert, hvordan blir håret egentlig etter to omganger med hibiscruben? Og skal man ikke bruke shampo/balsam eller noe annen form for såpe før man bruker den?
pappar Skrevet 17. januar 2016 #37510 Skrevet 17. januar 2016 8 minutter siden, lisasu skrev: Til dere som har operert, hvordan blir håret egentlig etter to omganger med hibiscruben? Og skal man ikke bruke shampo/balsam eller noe annen form for såpe før man bruker den? Jeg fikk beskjed om å ikke bruke hibiskrub i håret. Kun kroppen. Huden kan bli ganske tørr etterpå. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd med håret😂
pappar Skrevet 17. januar 2016 #37511 Skrevet 17. januar 2016 Den 15.1.2016 at 21.24, scrabble skrev: Hehe, ikke alltid teknologien er enkel Hvor mye/under eller over muskel hos deg? Det er utrolig frustrerende at det er så forskjellig. Det kan vel ikke være såååå stor forskjell på måten de opererer på? Hvordan opplever du det med kun2 uker bånd da? Puppene under haka? Nei, de er heldigvis ikke under haka😉 De "faller" ned litt etter litt. Merker forskjell fra uke til uke. Jeg tok 330 under muskel. De er overraskende "små" dvs. De passer veldig godt til kroppen min. Men med klær på er det ingen som ser noe forskjell. Kanskje fordi jeg har brukt bombshellbh konstant de siste årene😃
lisasu Skrevet 17. januar 2016 #37512 Skrevet 17. januar 2016 10 timer siden, pappar skrev: Jeg fikk beskjed om å ikke bruke hibiskrub i håret. Kun kroppen. Huden kan bli ganske tørr etterpå. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd med håret😂 Å så heldig! Fornebuklinikken ga tydelig beskjed om at jeg må vaske håret med det i to omganger.. vil ikke tenke på hvordan det blir..
scrabble Skrevet 17. januar 2016 #37513 Skrevet 17. januar 2016 15 timer siden, pappar skrev: Nei, de er heldigvis ikke under haka😉 De "faller" ned litt etter litt. Merker forskjell fra uke til uke. Jeg tok 330 under muskel. De er overraskende "små" dvs. De passer veldig godt til kroppen min. Men med klær på er det ingen som ser noe forskjell. Kanskje fordi jeg har brukt bombshellbh konstant de siste årene😃 Hehe... ok.. google burde man bli frarådet iallfall. Fra at ting går helt fint uten bånd, til at innleggene kan falle sidelengs ned å bli ødelage Vil du bli redd, søk på google Jeg har også brukt det, så jeg er spent. I dag tok jeg på meg en vanlig genser, og la merke til at sto forskjell, er det ikke nei. Men nå er jo forskjellen at jeg ikke har 10cm puch up under. Og bysten er større... det ser jeg, ikke utover, men generelt fra topp til bunn og bredde... innmari godt forklart
pappar Skrevet 18. januar 2016 #37514 Skrevet 18. januar 2016 Når kan man begynne å sove på siden? Det stod ingenting om sovestilinger i skrivet jeg fikk med. Antar at det er en god stund til jeg kan sove på magen hvertfall. Er 5 uker post op.
scrabble Skrevet 18. januar 2016 #37515 Skrevet 18. januar 2016 6 timer siden, pappar skrev: Når kan man begynne å sove på siden? Det stod ingenting om sovestilinger i skrivet jeg fikk med. Antar at det er en god stund til jeg kan sove på magen hvertfall. Er 5 uker post op. Jeg er på dag 6 op i dag. Sov på siden i natt. Jeg har brystbånd og under muskel. Til meg sa de jeg kunne sove når som helst, men at det kom nok behaget til å styre. Etter 30 min våknet jeg, nummen og uten blod i armene.. Jeg venter litt til.....
lisasu Skrevet 18. januar 2016 #37516 Skrevet 18. januar 2016 Den 16. januar 2016 at 20.16, Kristina41 skrev: Dato for operasjon nærmer seg og jeg lurer på hva som er lurt å ha på seg når man skal opereres, samt hva er lurt å ha klart til etterpå? Når skal du inn?
AndreaSR Skrevet 18. januar 2016 #37517 Skrevet 18. januar 2016 Noen som har lagt inn anatomiske, ca 300g over muskel her? Hvordan ble de? Jeg vet at det er veldig inviduelt men jeg lurer uansett på hvordan resultatet ble seendes ut
scrabble Skrevet 18. januar 2016 #37518 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har nesten vært litt skuffa, fordi ovenfra så har de sett så små ut! Men i kveld (6 op, operert 12.01) var første gang jeg så de forfra. Gosj, de er store!!!!! Og fine!!!!! og en annen ting, på kontroll i dag sa de jeg kunne løsne kompresjonsbhen bak - til ytterste punktet. Heaven on earth!!! Fy søren, all klem og ubehag jeg forbandt til brystbåndet forsvant! Det var som en annen verden!
AndreaSR Skrevet 18. januar 2016 #37519 Skrevet 18. januar 2016 10 minutter siden, scrabble skrev: Jeg har nesten vært litt skuffa, fordi ovenfra så har de sett så små ut! Men i kveld (6 op, operert 12.01) var første gang jeg så de forfra. Gosj, de er store!!!!! Og fine!!!!! og en annen ting, på kontroll i dag sa de jeg kunne løsne kompresjonsbhen bak - til ytterste punktet. Heaven on earth!!! Fy søren, all klem og ubehag jeg forbandt til brystbåndet forsvant! Det var som en annen verden! Ser du har tatt rundt 300g. Tok du runde eller anatomiske? Hvordan utgangspunkt hadde du og hvordan er formen blitt nå?
scrabble Skrevet 19. januar 2016 #37520 Skrevet 19. januar 2016 10 minutter siden, AndreaSR skrev: Ser du har tatt rundt 300g. Tok du runde eller anatomiske? Hvordan utgangspunkt hadde du og hvordan er formen blitt nå? Stemmer 295/330 anatomiske under muskel fin form! Var på kontroll i dag og tok bandasjene. Omtrent ikke blod, kjempefine sår under tapen og når bh'en ble løsere ble alt enda bedre har gått utrolig fint egentlig jeg hadde tomme "lommer" før. Var en 70b ca men fylte ikke cupen ut, men måtte ha B/c pga bredden på brystet dybden på brystet fylte knapt en A
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå