Tuva2002 Skrevet 24. juli 2015 #37221 Skrevet 24. juli 2015 I skrivet mitt står det at jeg måtte bruke den på dagtid i 1-2mnd. Men ringte inn å hørte og de sa jeg kan begynne å bruke bh når skorpen er borte, og når det ikke gjør vondt. Er litt over mnd siden operasjonen min, og er nettopp begynt å bruke vanlig bh. ELSKER puppene mine i bh'ene jeg har kjøpt! Kan du gå rett over til vanlig bh med spiler og push? I mitt skriv står det ingenting om det, bare at sportsbh skal brukes i 3 mnd..
Ompalompas Skrevet 25. juli 2015 #37222 Skrevet 25. juli 2015 Kan du gå rett over til vanlig bh med spiler og push? I mitt skriv står det ingenting om det, bare at sportsbh skal brukes i 3 mnd.. Jeg fikk beskjed om å begynne med spilebh etter seks uker med sportsbh Spurte også om jeg kan bruke pushup og det sa han at jeg kunne. Han sa det viktigste er at de får støtte oppover slik at de ikke begynner å henge.
Despicable Me Skrevet 25. juli 2015 #37223 Skrevet 25. juli 2015 Jeg fikk beskjed om å begynne med spilebh etter seks uker med sportsbh Spurte også om jeg kan bruke pushup og det sa han at jeg kunne. Han sa det viktigste er at de får støtte oppover slik at de ikke begynner å henge. Kan du bruka pushup etter 6 uker? jeg fikk beskjed om at dette måtte jeg vente 6 mnd med å bruke.. Skjønner ikke hvorfor alle får så forskjellige beskjeder
Kristina41 Skrevet 25. juli 2015 #37224 Skrevet 25. juli 2015 Hei! Er ny her og skal inn til konsultasjon på Fornubuklinikken om tre uker til Jørgen Utvoll. Ser han er nyansatt der, men fra det jeg har funnet om han på nett, så virker det som han har flere års erfaring med silikonimplantat. Noen av dere som har noe erfaring med han? Kjenner det stresset meg bittelitt at han nettopp har begynt der, men nå ansetter de vel heller ikke hvem som helst der. Spent.no!! )
beautyhouse Skrevet 25. juli 2015 #37225 Skrevet 25. juli 2015 Kan du gå rett over til vanlig bh med spiler og push? I mitt skriv står det ingenting om det, bare at sportsbh skal brukes i 3 mnd.. Ja, de sa ikke noe om det, så rekner med at jeg kan det. Men skal sende en mail imorgen og dobbeltsjekke merker at jeg har noen "klumper" der arret er. Flere som har det? Visest ikke, kan bare kjenne det.
Tuva2002 Skrevet 26. juli 2015 #37226 Skrevet 26. juli 2015 Ja, de sa ikke noe om det, så rekner med at jeg kan det. Men skal sende en mail imorgen og dobbeltsjekke merker at jeg har noen "klumper" der arret er. Flere som har det? Visest ikke, kan bare kjenne det. Har klumper jeg og tror det er vanlig
Despicable Me Skrevet 26. juli 2015 #37227 Skrevet 26. juli 2015 Hei! Er ny her og skal inn til konsultasjon på Fornubuklinikken om tre uker til Jørgen Utvoll. Ser han er nyansatt der, men fra det jeg har funnet om han på nett, så virker det som han har flere års erfaring med silikonimplantat. Noen av dere som har noe erfaring med han? Kjenner det stresset meg bittelitt at han nettopp har begynt der, men nå ansetter de vel heller ikke hvem som helst der. Spent.no!! ) Hei! Jeg var på konsultasjon hos han da han jobbet på Oslo Privatklinikk, men følte ikke at han hørte på hva jeg ønsket. Noen av svarene jeg fikk av han gjorde meg usikker, så etterpå bestilte jeg konsultasjon hos Marius Barstad på fornebuklikken og har aldri angret på det Han har operert meg 2 ganger nå og kunne ikke vært mer fornøyd Men dette er 6 år siden så det kan godt henne du får en helt annen opplevelse enn hva jeg fikk. Noen ganger kan det også være greit å ta konsultasjon hos flere hvis du er usikker Lytt til magefølelsen
Kristina41 Skrevet 26. juli 2015 #37228 Skrevet 26. juli 2015 Hørtes ikke bra ut. Får satse på at han har endret seg med årene. Fornebu er jo etter hva jeg forstår en veldig bra klinikk, så får satse på at de ikke ansetter hvem som helst. 😳 Var det størrelse dere ikke ble enige om? Hva ble du usikker på? Bor langt i fra, så kjedelig å kjøre bomtur også..... Hmmmm..... Andre erfaringer?
Despicable Me Skrevet 26. juli 2015 #37229 Skrevet 26. juli 2015 Hørtes ikke bra ut. Får satse på at han har endret seg med årene. Fornebu er jo etter hva jeg forstår en veldig bra klinikk, så får satse på at de ikke ansetter hvem som helst. Var det størrelse dere ikke ble enige om? Hva ble du usikker på? Bor langt i fra, så kjedelig å kjøre bomtur også..... Hmmmm..... Andre erfaringer? Han virket veldig stresset og jeg følte han skulle bestemme alt. Fikk prøve to ulike størrelser, men det som jeg ville ha, ville ikke han legge inn, fordi han sa at alle var mer opptatt av å ha størst mulig pupper og ikke det som var naturlig. Det var snakk om 240 eller 260 og jeg var paddeflat fra førav. Også sa jeg at jeg ville ha 260 og da svarer han at han får se hva han velger å legge inn under operasjon. Da tenkte jeg at jeg betaler ikke 30 000 for dette! Jeg brukte 65 AA og ønsket en B, men det sa han at han ikke kunne ta hensyn til. Jeg hadde litt spørsmål og tiden etterpå med bl.a: smerter, bevegelse, trening, medisinger o.l og da fikk jeg en følelse at jeg maste og han svarte at det var ting jeg burde ha lest meg opp på før jeg kom dit. Har hørt, men vet ikke om det stemmer, at han byttet arbeidsplass/fikk sparken pga endel klager. På fornebuklinikken kan du få telefonkonsultasjon hvis du bor langt unna Men har ingenting galt å si om Fornebuklinikken, fantastiske folk som jobber der, men jeg viste ikke at han Jørgen Utvoll var bynt å jobbe der. Ellers anbefaler jeg å bestille konsultasjon hos noen av de andre på den klinikken
røajente Skrevet 26. juli 2015 #37230 Skrevet 26. juli 2015 Han virket veldig stresset og jeg følte han skulle bestemme alt. Fikk prøve to ulike størrelser, men det som jeg ville ha, ville ikke han legge inn, fordi han sa at alle var mer opptatt av å ha størst mulig pupper og ikke det som var naturlig. Det var snakk om 240 eller 260 og jeg var paddeflat fra førav. Også sa jeg at jeg ville ha 260 og da svarer han at han får se hva han velger å legge inn under operasjon. Da tenkte jeg at jeg betaler ikke 30 000 for dette! Jeg brukte 65 AA og ønsket en B, men det sa han at han ikke kunne ta hensyn til. Jeg hadde litt spørsmål og tiden etterpå med bl.a: smerter, bevegelse, trening, medisinger o.l og da fikk jeg en følelse at jeg maste og han svarte at det var ting jeg burde ha lest meg opp på før jeg kom dit. Har hørt, men vet ikke om det stemmer, at han byttet arbeidsplass/fikk sparken pga endel klager.På fornebuklinikken kan du få telefonkonsultasjon hvis du bor langt unna Men har ingenting galt å si om Fornebuklinikken, fantastiske folk som jobber der, men jeg viste ikke at han Jørgen Utvoll var bynt å jobbe der. Ellers anbefaler jeg å bestille konsultasjon hos noen av de andre på den klinikken Jeg opererte hos Lars Haukeland ved fornebuklinikken og kunne ikke vært mer fornøyd! Han er utrolig hyggelig, og tar seg god tid til deg. Veldig morsom også, så det føles aldri ubehagelig. Anbefaler han på det varmeste :-) 2
Despicable Me Skrevet 26. juli 2015 #37231 Skrevet 26. juli 2015 Jeg opererte hos Lars Haukeland ved fornebuklinikken og kunne ikke vært mer fornøyd! Han er utrolig hyggelig, og tar seg god tid til deg. Veldig morsom også, så det føles aldri ubehagelig. Anbefaler han på det varmeste :-) Har hørt mye bra om han jeg også
Kristina41 Skrevet 26. juli 2015 #37232 Skrevet 26. juli 2015 Tusen takk for svar! 😊 Ringer Fornebu i morgen jeg og ser om jeg får byttet til Haukeland evt en annen. Tusen takk! 🙏🏻
Ompalompas Skrevet 26. juli 2015 #37233 Skrevet 26. juli 2015 (endret) Kan du bruka pushup etter 6 uker? jeg fikk beskjed om at dette måtte jeg vente 6 mnd med å bruke.. Skjønner ikke hvorfor alle får så forskjellige beskjeder Ja, han sa jeg gjerne kunne bruke litt pushup (altså ikke bombshell). Hittil har jeg ikke brukt pushup annet enn når jeg skal ut eller pynte meg. Litt ironisk at jeg gledet meg sånn til å kaste sportsbhen og når jeg først kan det så er det nesten bare sportsbh jeg bruker Må legge til at i skrivet mitt så står det at jeg må vente med spiler og pushup til etter 6 mnd, men da jeg var på 6 ukers kontroll sa han at jeg må begynne med spiler og gjerne litt innlegg i bhen for å forme brystene mine. Så det var visst ganske individuelt Endret 26. juli 2015 av Ompalompas
Despicable Me Skrevet 26. juli 2015 #37234 Skrevet 26. juli 2015 Ja, han sa jeg gjerne kunne bruke litt pushup (altså ikke bombshell). Hittil har jeg ikke brukt pushup annet enn når jeg skal ut eller pynte meg. Litt ironisk at jeg gledet meg sånn til å kaste sportsbhen og når jeg først kan det så er det nesten bare sportsbh jeg bruker Må legge til at i skrivet mitt så står det at jeg må vente med spiler og pushup til etter 6 mnd, men da jeg var på 6 ukers kontroll sa han at jeg må begynne med spiler og gjerne litt innlegg i bhen for å forme brystene mine. Så det var visst ganske individuelt Jeg gleder meg til å slutte med sports-bh, men samtidig er jeg redd for at noe plutselig skal gå galt Skikkelig mix feeling dette bh styret haha!
lineenge Skrevet 26. juli 2015 #37235 Skrevet 26. juli 2015 Tusen takk for svar! 😊 Ringer Fornebu i morgen jeg og ser om jeg får byttet til Haukeland evt en annen. Tusen takk! 🙏🏻 Jeg ble også operert av Lars Haukeland for 4 uker siden og kunne ikke vært mer fornøyd!
elle4 Skrevet 27. juli 2015 #37236 Skrevet 27. juli 2015 Hei, jeg er helt ny i dette forumet, men har lest flere hundre sider i flere måneder. Jeg har vært på konsultasjon hos Jørgen Utvoll på fornebuklinikken for par uker siden. Jeg hadde litt blandede følelser etter å ha vært der, føler han hørte på meg på hva jeg vil ha, men likevel følte jeg at han ikke kunne svare helt på spørsmålene mine. Jeg vil ha så naturlig som mulig, og det blir 240 gram i hver bryst under muskelen. Men så ble jeg ganske usikker på han da jeg leste det var en som ikke var så fornøyd med Jørgen Utvoll. Jeg vil ikke operere meg hos en som ikke er så flink som de andre, jeg syns når man skal ta såpass stor inngrep så må den personen være flink. Derfor lurer jeg på er det noen flere som har erfaring med han?
Despicable Me Skrevet 30. juli 2015 #37237 Skrevet 30. juli 2015 Tusen takk for svar! Ringer Fornebu i morgen jeg og ser om jeg får byttet til Haukeland evt en annen. Tusen takk! Hei! Hva bestemte du deg for?
Kristina41 Skrevet 30. juli 2015 #37239 Skrevet 30. juli 2015 Prøvde å ringe klinikken, men de har feriestengt. Åpner igjen på mandag. Skal ringe da. Kommer til å bytte. 😊 Skal betale såpass mye for dette, så da skal jeg være mer sikker enn det jeg kjenner jeg er på å bruke han nå. 👍🏼
beautyhouse Skrevet 31. juli 2015 #37240 Skrevet 31. juli 2015 Noen som har opplevd at areola/nippelen er hoven? 22. August er det 2mnd siden operasjonen min. Såg nå nettopp at bare den ene nipoelen/areola var hoven!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå