Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge var puppene deres harde? Mine er fortsatt harde (dag 4). Søsteren min sine pupper ble myke nesten med en gang..

Jeg er 16 dager etter operasjon i dag, og mine er fortsatt relativt harde. De er blitt mykere, men er fortsatt hardere enn vanlige pupper. Det vil gå seg til når muskelen min gir skikkelig slipp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge var puppene deres harde? Mine er fortsatt harde (dag 4). Søsteren min sine pupper ble myke nesten med en gang..

Mine er 8 uker og er fortsatt ikke myke. Ikke harde, men hardere enn vanlige pupper!

Skrevet

De ble gradvis mykere.. Men var ikke før 6-7 uker at jeg virkelig synes de hadde blitt myke :)
Skrevet (endret)

Når syns dere det var behagelig å ligge på magen igjen? Lå og solte meg i sta, men syns det var ubehagelig å ligge på magen. Måtte ligge å støtte meg på armene. Håper ikke jeg har valgt bort ryggmassasje for evig tid nå :P

Venninna mi fortalte at hun måtte grave hull til puppene da hun var på stranda, haha! 😂

Endret av Ompalompas
Skrevet

Når syns dere det var behagelig å ligge på magen igjen? Lå og solte meg i sta, men syns det var ubehagelig å ligge på magen. Måtte ligge å støtte meg på armene. Håper ikke jeg har valgt bort ryggmassasje for evig tid nå :P

Venninna mi fortalte at hun måtte grave hull til puppene da hun var på stranda, haha! 😂

Jeg sover på magen nå og syns ikke det føles annerledes enn før egentlig. Men har ikke liggi på hardt underlag da :)

Skrevet

Våknet faktisk på magen i går, så da hadde jeg sovet godt på magen :D men husker jeg prøvde for 1-2 uker siden og da var det virkelig ikke behagelig haha. Men går bra nå :) akkurat 2 mnd siden operasjonen nå (27.april).. Tiden flyr! Kan jo ha litt med hvor store innlegg man har også? Om det er behagelig å ligge på magen altså.. Har en venninne som tok for flere år siden men fortsatt ikke liker å ligge på magen.

Skrevet

Hei!

La inn 350 cc i for 6 dager siden, også har jeg noen spørsmål jeg håper somebody kan hjelpe meg med. Noen flere enn meg som har 350 gram eller noe i den duren her? Hvilken størrelse i bh endte dere opp med tilslutt i så fall? Syntes selv puppene mine ser små ut, men hører de ser større ut etter en stund når de får lagt seg mer ned, noen som har erfaringer med det? Når begynte dere eventuelt å gå med bh med spiller i? Og hvor lang tid tok det før dere kunne våkne opp om morgenen uten "morningboob" som gjør noe helt for jævlig vondt :fnise:  :fnise:

Håååper noen kan svare meg her! :blomst:

Skrevet

Hei!

La inn 350 cc i for 6 dager siden, også har jeg noen spørsmål jeg håper somebody kan hjelpe meg med. Noen flere enn meg som har 350 gram eller noe i den duren her? Hvilken størrelse i bh endte dere opp med tilslutt i så fall? Syntes selv puppene mine ser små ut, men hører de ser større ut etter en stund når de får lagt seg mer ned, noen som har erfaringer med det? Når begynte dere eventuelt å gå med bh med spiller i? Og hvor lang tid tok det før dere kunne våkne opp om morgenen uten "morningboob" som gjør noe helt for jævlig vondt :fnise::fnise:

Hei!

Jeg har lagt inn 375 for 6 uker siden idag. Bh str min er 75d.(hadde a cup før opp.) Spilebh har jeg fått beskjed fra klinikken om at jeg kan bruke 6 mnd etter opp.

De er fortsatt litt ømme når jeg våkner mn ikke mye blitt mye bedre;)

Skrevet

Hei!

La inn 350 cc i for 6 dager siden, også har jeg noen spørsmål jeg håper somebody kan hjelpe meg med. Noen flere enn meg som har 350 gram eller noe i den duren her? Hvilken størrelse i bh endte dere opp med tilslutt i så fall? Syntes selv puppene mine ser små ut, men hører de ser større ut etter en stund når de får lagt seg mer ned, noen som har erfaringer med det? Når begynte dere eventuelt å gå med bh med spiller i? Og hvor lang tid tok det før dere kunne våkne opp om morgenen uten "morningboob" som gjør noe helt for jævlig vondt :fnise:  :fnise:

Jeg la inn 350 og 375 og gikk fra 70B til 70D. Fyller ut 70F også, men da sitter ikke spilene riktig i forhold til puppene. Jeg syns også mine er små og tror jeg skal operere en gang til :( MEN mine kom mer ut da muskelen hadde lagt seg og huden strekt seg, så dine blir nok større :) Jeg fikk begynne med spilebh etter å ha brukt sportsbh i seks uker :) Husker ikke helt første dagen jeg våknet uten morningboob, men det var iallfall innen 5-6 uker :)

Skrevet

Våknet faktisk på magen i går, så da hadde jeg sovet godt på magen :D men husker jeg prøvde for 1-2 uker siden og da var det virkelig ikke behagelig haha. Men går bra nå :) akkurat 2 mnd siden operasjonen nå (27.april).. Tiden flyr! Kan jo ha litt med hvor store innlegg man har også? Om det er behagelig å ligge på magen altså.. Har en venninne som tok for flere år siden men fortsatt ikke liker å ligge på magen.

Jeg kan også ligge på magen i senga, men det var ubehagelig på hardt underlag. Ikke vondt, men ikke behagelig heller. Er som å ligge på to appelsiner :P Er 2 mnd siden op for meg også om to dager :D Det kan godt tenkes at det er pga størrelsen på innleggene, og kan tenke meg at det er mer ubehagelig siden mine ikke er helt myke enda også :) Håper det går seg til!

Skrevet

Hei!

La inn 350 cc i for 6 dager siden, også har jeg noen spørsmål jeg håper somebody kan hjelpe meg med. Noen flere enn meg som har 350 gram eller noe i den duren her? Hvilken størrelse i bh endte dere opp med tilslutt i så fall? Syntes selv puppene mine ser små ut, men hører de ser større ut etter en stund når de får lagt seg mer ned, noen som har erfaringer med det? Når begynte dere eventuelt å gå med bh med spiller i? Og hvor lang tid tok det før dere kunne våkne opp om morgenen uten "morningboob" som gjør noe helt for jævlig vondt :fnise::fnise:

Jeg la inn 325 over muskel. Gikk fra 75 a til 75c/d, kommer litt ann på hvor jeg kjøper.

Jeg merket ikke noe til de om morgenen etter 2-3 uker :)

Kan bruke spilebh etter 3 mnd.

Jeg syns også at mine ser små ut innimellom, hvertfall med sportsbh. Dro ut i går for å prøve noen bher og de ser mye større ut med vanlige bher. Og når jeg ser at jeg fyller ut D cup så vet jeg at de er større. Jeg vil jo ikke at folk skal legge merke til at jeg har silikon heller :)

Skrevet

Hvor lenge gikk dere med nedpressbånd, om dere hadde?

Skrevet

Hvor lenge gikk dere med nedpressbånd, om dere hadde?

7 dager :)

(Har over muskel)

Skrevet

Er det noen andre som har fått ripling? Jeg oppdaget at jeg har det på sidene av puppene mot armen :( Det er ikke særlig synlig, men jeg kjenner det. Er det noe man kan gjøre for å få det bort? Og dersom det ikke er noe å gjøre med det; blir det verre og verre?

Skrevet

Er det noen andre som har fått ripling? Jeg oppdaget at jeg har det på sidene av puppene mot armen :( Det er ikke særlig synlig, men jeg kjenner det. Er det noe man kan gjøre for å få det bort? Og dersom det ikke er noe å gjøre med det; blir det verre og verre?

Søsteren min hadde noe som lignet på ripplinger noen uker etter op. På 3 mnd kontrollen sa kirurgen at det ikke var det (hugser ikke hva det var) og det forsvant etterhvert :) Så ville ha spurt kirurgen din. Håper det ikke er ripplinger du har fått!

Skrevet

Søsteren min hadde noe som lignet på ripplinger noen uker etter op. På 3 mnd kontrollen sa kirurgen at det ikke var det (hugser ikke hva det var) og det forsvant etterhvert :) Så ville ha spurt kirurgen din. Håper det ikke er ripplinger du har fått!

Åh, det var godt å høre! :) Kanskje det er noe annet jeg også har da :) Begynte å trene for fullt igjen for ca en mnd siden så tenkte det kom fordi jeg har minket fettprosenten. Skal ikke til kirurgen før om 4 mnd så får høre med han da :)

Skrevet

Åh, det var godt å høre! :) Kanskje det er noe annet jeg også har da :) Begynte å trene for fullt igjen for ca en mnd siden så tenkte det kom fordi jeg har minket fettprosenten. Skal ikke til kirurgen før om 4 mnd så får høre med han da :)

Ja, kan også vere pga treningen. Håper det går bort etterhvert :)

Skrevet

Noen her som kan kjenne luftbobler eller noe som ligner? Når jeg ligger og klemmer på dem inn mot kløften så kjennes det ut som små bobler av luft eller væske som flytter på seg, veldig merkelig :P

Skrevet

Noen her som kan kjenne luftbobler eller noe som ligner? Når jeg ligger og klemmer på dem inn mot kløften så kjennes det ut som små bobler av luft eller væske som flytter på seg, veldig merkelig :P

Jeg hadde det de første ukene! De lagde til og med skvulpelyd så andre hørte det :P Tror det gikk over etter 2-3 uker :)

Skrevet

Jeg hadde det de første ukene! De lagde til og med skvulpelyd så andre hørte det :P Tror det gikk over etter 2-3 uker :)

Ja den svulpinga forsvant etter noen uker her og, men det her føles annerledes. Merker det kun når jeg klemmer på de da, og det gjør ikke vondt, men lurer fælt på hva det er :P kan jo umulig være protesen for den er jo fast og rundt? Regner ikke med at den lekker allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...