lineenge Skrevet 22. juli 2015 #37201 Skrevet 22. juli 2015 Jeg fikk beskjed om å bruke den dag og natt i 6 uker I dag er det tre uker siden jeg ble operert, og den ene er litt mer hoven enn den andre, også stikker plutselig den ene mye mer enn den andre. Noen som har opplevd det samme?
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37202 Skrevet 22. juli 2015 Ja det er lenge! Kan ikke skjønne at det er nødvendig, aldri hørt om noen som har fått beskjed om å bruke den så lenge.. Ikke jeg heller, har hørt mellom 4 og 6 uker, så lenge det kun er snakk om forstørrelse og ikke brystløft i tillegg. Da har jeg hørt at man må gå med støtte-bh i 8 uker. Kan ikke forstå at 3 mnd skal være nødvendig. Kan jeg spørre om hvor du tok operasjon?
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37203 Skrevet 22. juli 2015 Jeg fikk beskjed om å bruke den dag og natt i 6 uker I dag er det tre uker siden jeg ble operert, og den ene er litt mer hoven enn den andre, også stikker plutselig den ene mye mer enn den andre. Noen som har opplevd det samme? Det er ikke rart man får ulike instrukser ut fra hvor man er operert. Men bruker man den i 6 uker så kan man begynne med spile BH rett etterpå, hvis ikke kan man bruke spileløs i 2 uker. Jeg har ikke opplevd det, men hvis man har et bryst som er litt større enn det andre i utgangspunktet, så vil dette også vises etter operasjon. Er du sikker på at det er hovent og ikke at størrelsen er ujevn?
lineenge Skrevet 22. juli 2015 #37204 Skrevet 22. juli 2015 Det er ikke rart man får ulike instrukser ut fra hvor man er operert. Men bruker man den i 6 uker så kan man begynne med spile BH rett etterpå, hvis ikke kan man bruke spileløs i 2 uker. Jeg har ikke opplevd det, men hvis man har et bryst som er litt større enn det andre i utgangspunktet, så vil dette også vises etter operasjon. Er du sikker på at det er hovent og ikke at størrelsen er ujevn? hmmm... jeg fikk beskjed om å bruke sportbhs i 6 uker, og deretter spileløs bh i 3 eller 6 mnd. Ble operert på fornebuklinikken. Rart at man får så ulike beskjeder! De har vært helt like fram til i dag tidlig, men det kan være at det andre har begynt å "droppe" mer enn høyre brystet eventuelt
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37205 Skrevet 22. juli 2015 hmmm... jeg fikk beskjed om å bruke sportbhs i 6 uker, og deretter spileløs bh i 3 eller 6 mnd. Ble operert på fornebuklinikken. Rart at man får så ulike beskjeder! De har vært helt like fram til i dag tidlig, men det kan være at det andre har begynt å "droppe" mer enn høyre brystet eventuelt Jeg ble operert for 2 gang på fornebuklinikken nå for 12 dager siden og i mine papirer står det at man skal bruke støtte-bh dag og natt i 4 uker og deretter er det en fordel å bruke bh mest mulig. Det skal IKKE brukes BH med spiler eller push-up de første 6 mnd. Sendte også mail for 4 dager siden for å forsikre meg om at dette var rett info og det var det.
Tuva2002 Skrevet 22. juli 2015 #37206 Skrevet 22. juli 2015 Ikke jeg heller, har hørt mellom 4 og 6 uker, så lenge det kun er snakk om forstørrelse og ikke brystløft i tillegg. Da har jeg hørt at man må gå med støtte-bh i 8 uker. Kan ikke forstå at 3 mnd skal være nødvendig. Kan jeg spørre om hvor du tok operasjon? Jeg opererte i Moss på clinique andenæs, kun vanlig forstørrelse. Nå har jeg brukt sportsbh i 2 mnd (6 uker dag og natt, har sluttet å bruke den på natta nå). Kan ikke gjøre noe om jeg bruker spileløs bh nå vel? Den sportsbhen ser så fælt ut under fine sommertopper
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37207 Skrevet 22. juli 2015 Jeg opererte i Moss på clinique andenæs, kun vanlig forstørrelse. Nå har jeg brukt sportsbh i 2 mnd (6 uker dag og natt, har sluttet å bruke den på natta nå). Kan ikke gjøre noe om jeg bruker spileløs bh nå vel? Den sportsbhen ser så fælt ut under fine sommertopper Jeg skal slutte med sports-bh etter 4 uker for det har jeg fått beskjed om, men kanskje du kan sende en mail til klinikken du opererte deg hos å høre? It's better to be safe then sorry
Tuva2002 Skrevet 22. juli 2015 #37208 Skrevet 22. juli 2015 Jeg skal slutte med sports-bh etter 4 uker for det har jeg fått beskjed om, men kanskje du kan sende en mail til klinikken du opererte deg hos å høre? It's better to be safe then sorry Joda kan jo selvfølgelig det, men regner med at de skriver det samme som jeg allerede har fått beskjed om. Kan liksom ikke forstå at 3 mnd skal være nødvendig, kan jo ikke være så stor forskjell på brystforstørrelse fra sted til sted. Tviler jo på at noe blir ødelagt om jeg bruker spileløs bh nå. Får skikkelig rare pupper i denne bhen
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37209 Skrevet 22. juli 2015 Joda kan jo selvfølgelig det, men regner med at de skriver det samme som jeg allerede har fått beskjed om. Kan liksom ikke forstå at 3 mnd skal være nødvendig, kan jo ikke være så stor forskjell på brystforstørrelse fra sted til sted. Tviler jo på at noe blir ødelagt om jeg bruker spileløs bh nå. Får skikkelig rare pupper i denne bhen Det som er litt artig er når man bytter til normal bh, plutselig har man pupper igjen I sports-bh blir brystene litt flate, så man får ikke helt kjent på den følelsen av nye pupper
Tuva2002 Skrevet 22. juli 2015 #37210 Skrevet 22. juli 2015 Det som er litt artig er når man bytter til normal bh, plutselig har man pupper igjen I sports-bh blir brystene litt flate, så man får ikke helt kjent på den følelsen av nye pupper Ja jeg vet! Jeg prøvde en bh som jeg kjøpte for noen uker siden istad og det var jo så stor forskjell :D sportsbhen min gjør puppene helt flate i tillegg til at de blir litt spisse, ser ikke pent ut derfor er det veldig fristende å begynne med vanlig bh, har liksom ikke følt at jeg har fått nye pupper enda
lineenge Skrevet 22. juli 2015 #37211 Skrevet 22. juli 2015 Jeg ble operert for 2 gang på fornebuklinikken nå for 12 dager siden og i mine papirer står det at man skal bruke støtte-bh dag og natt i 4 uker og deretter er det en fordel å bruke bh mest mulig. Det skal IKKE brukes BH med spiler eller push-up de første 6 mnd. Sendte også mail for 4 dager siden for å forsikre meg om at dette var rett info og det var det. Stemmer, det er det samme som jeg fikk beskjed om
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37212 Skrevet 22. juli 2015 Ja jeg vet! Jeg prøvde en bh som jeg kjøpte for noen uker siden istad og det var jo så stor forskjell :D sportsbhen min gjør puppene helt flate i tillegg til at de blir litt spisse, ser ikke pent ut derfor er det veldig fristende å begynne med vanlig bh, har liksom ikke følt at jeg har fått nye pupper enda I tillegg er sports-bh'en jeg fikk på klinikken så stor at det er vanskelig å kle seg der den ikke vises. Kan ikke gå med singletter og topper, og t-skjorter får jeg ikke på meg ennå siden jeg ikke kan ta henderne over hodet Og det er litt varmt å gå med genser i 17 grader og sol når andre ligger å soler seg i bikini haha!
Tuva2002 Skrevet 22. juli 2015 #37213 Skrevet 22. juli 2015 I tillegg er sports-bh'en jeg fikk på klinikken så stor at det er vanskelig å kle seg der den ikke vises. Kan ikke gå med singletter og topper, og t-skjorter får jeg ikke på meg ennå siden jeg ikke kan ta henderne over hodet Og det er litt varmt å gå med genser i 17 grader og sol når andre ligger å soler seg i bikini haha! Ja min og, veldig tykke stropper.. Har bare gått med t skjorter hele sommeren jeg
Despicable Me Skrevet 22. juli 2015 #37214 Skrevet 22. juli 2015 Ja min og, veldig tykke stropper.. Har bare gått med t skjorter hele sommeren jeg Denne har jeg og den dekker mye forran, halve ryggen i tillegg har den tykke stropper :/
Tuva2002 Skrevet 23. juli 2015 #37215 Skrevet 23. juli 2015 Denne har jeg og den dekker mye forran, halve ryggen i tillegg har den tykke stropper :/ Oi, det må bli varmt? Dekket jo masse bak og!!
Despicable Me Skrevet 23. juli 2015 #37216 Skrevet 23. juli 2015 Oi, det må bli varmt? Dekket jo masse bak og!! Ja, det er alt for varm! Heldigvis har vi ikke så varm sommer her i år (for å se noe positivt i det ) Den jeg fikk forje gang var TriAction BH og den var som en vanlig BH på ryggen. Har den ennå, men den er for liten :/
beautyhouse Skrevet 24. juli 2015 #37217 Skrevet 24. juli 2015 Ja jeg vet! Jeg prøvde en bh som jeg kjøpte for noen uker siden istad og det var jo så stor forskjell :D sportsbhen min gjør puppene helt flate i tillegg til at de blir litt spisse, ser ikke pent ut derfor er det veldig fristende å begynne med vanlig bh, har liksom ikke følt at jeg har fått nye pupper enda I skrivet mitt står det at jeg måtte bruke den på dagtid i 1-2mnd. Men ringte inn å hørte og de sa jeg kan begynne å bruke bh når skorpen er borte, og når det ikke gjør vondt. Er litt over mnd siden operasjonen min, og er nettopp begynt å bruke vanlig bh. ELSKER puppene mine i bh'ene jeg har kjøpt!
røajente Skrevet 24. juli 2015 #37218 Skrevet 24. juli 2015 I skrivet mitt står det at jeg måtte bruke den på dagtid i 1-2mnd. Men ringte inn å hørte og de sa jeg kan begynne å bruke bh når skorpen er borte, og når det ikke gjør vondt. Er litt over mnd siden operasjonen min, og er nettopp begynt å bruke vanlig bh. ELSKER puppene mine i bh'ene jeg har kjøpt! Hva slags bher har du kjøpt og hvor har du kjøpt de? :-)
beautyhouse Skrevet 24. juli 2015 #37219 Skrevet 24. juli 2015 (endret) Hva slags bher har du kjøpt og hvor har du kjøpt de? :-) https://cubus.com/no/7059827_F910 Denne i svart og hvit, også denne: https://cubus.com/no/7162283_F213 . Fikk ikke i nærheten en så fin pushup effekt da jeg gikk med bombshell før op! Og desse er helt normal pushup effekt, ikke noe bombshell her Når jeg gikk med sporstbh var jeg ikke fornøyd med størrelsen og ville ha større, men nå elsker jeg de! Er fortsatt litt usikker på om jeg vil ha større da, men er mye mer fornøyd nå når jeg fikk se puppene i skikkelige bh'er. Endret 24. juli 2015 av beautyhouse
Ayumi Skrevet 24. juli 2015 #37220 Skrevet 24. juli 2015 Hei! Jeg har lenge tenkt på en brystforstørrelse, men det har ikke måtet med studier og jobb før nå, jeg vurderer derfor å få det utført rundt november en gang. Problemet er bare at det er mulig at jeg søker meg på politihøgskolen til våren, og der holder man opptaksprøver i april/mai/juni som jeg forsto det. Jeg er i god fysisk form fra tidligere, og har et godt grunnlag, men er det en mulighet for at operasjonen hindrer at eg består den fysiske opptaksprøven så lenge etter selve operasjonen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå