Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angående det med harde pupper. mine er 8,5 mnd gamle og de er forsatt mye hardere enn vanlige pupper. men det kommer jo sikkert av at jeg har null brystvev fra før av. kunne fint ligge på magen etter 2 mnd tid uten at det var ekkelt. nå så er det null stress. altså kjenner jo bittelitt ubehag når jeg ligger rett på gulvet eller noe annet hardt men går greit. Elsker puppene mine og er så glad for at jeg endelig kan gå på stranda i en bikini som faktisk passer :) Beste jeg noen sinne har gjort for selvtilliten min helt klart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!
For ca 2-3 dager siden har jeg fått smerter på en måte under høyre bryst. Litt vanskelig å forklare smerten og hvor den er. Men det følest ut som at jeg har forstrekt brystmuskelen på en måte. At jeg er på en måte støl. Smerten er der når jeg røyser meg, løfter høyre armen og når bhen kommer bort i stingene. Er dette normalt? Er redd for at jeg har vore i for mye aktivitet og det kan vere derfor smerten er der.. Det er 11 dager siden operasjonen min.

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen!For ca 2-3 dager siden har jeg fått smerter på en måte under høyre bryst. Litt vanskelig å forklare smerten og hvor den er. Men det følest ut som at jeg har forstrekt brystmuskelen på en måte. At jeg er på en måte støl. Smerten er der når jeg røyser meg, løfter høyre armen og når bhen kommer bort i stingene. Er dette normalt? Er redd for at jeg har vore i for mye aktivitet og det kan vere derfor smerten er der.. Det er 11 dager siden operasjonen min.

Vet ikke om det er det samme som jeg hadde, men hos meg var det vondt ved arret på høyre pupp fram til den 14. dagen. Kjentes ut som jeg hadde et skikkelig blåmerke som ble trykket på uten at jeg hadde noe blåmerke. Etter 2 uker var det borte for meg :)

Skrevet (endret)

HeiHei :)

Når jeg sitter å venter på at dagene skal gå etter operasjonen, så kan jeg like gjerne skrive litt her!

Jeg ble operert på fornebuklinikken for 3.dager siden av Dr. Haukeland. Fylte 345 cc i hver, med moderat profil, under musklene, og er foreløpig super fornøyd med resultatet og behandling på fornebuklinikken.

Har overraskende lite vondt, men har hatt mer smerter i venstre brystet enn høyre. Første dagen så kjentes det ut som "sting/hold" som hugget til i ribbeine/stingene ved bevegelse, noen som har opplevd det samme? Forferdelig ubehagelig, men er betraktelig mye bedre nå :)

Av og til når jeg går eller rører på armene så kjennes det ut som at protesene røre på seg inne i brystet, noen som kjenner seg igjen i det også? Ikke vondt, bare litt ekkelt :)

Endret av lineenge
Skrevet

Vet ikke om det er det samme som jeg hadde, men hos meg var det vondt ved arret på høyre pupp fram til den 14. dagen. Kjentes ut som jeg hadde et skikkelig blåmerke som ble trykket på uten at jeg hadde noe blåmerke. Etter 2 uker var det borte for meg :)

Hørtest likt ut! Jeg er så utrolig dårlig på å forklare, haha.. Håper det går bort snart da :)

Skrevet

Har lagt merke til at det er ganske stor forskjell på strl på mine. Litt rart for de var like før op, og det ble lagt inn like mye i hver.. Først så trodde jeg det var pga hevelsen, men nå er det jo over 6 uker siden op så det kan jo ikke være det..

Skrevet

Heihei! Er det noen her som har operert hos Teres Nobel? 
Skal opereres av Morten Haug, og lurer på om det er noen som har erfaringer derfra. :)

Skrevet

Skal opereres av Morten Haug, og lurer på om det er noen som har erfaringer derfra. :)

Hei :) Jeg opererte på Nobelklinikken, men det var Nils Lykke som opererte meg. Jeg var veldig fornøyd med klinikken :) Eneste jeg ikke har vært fornøyd med er etterkontrollene. Har hatt to etterkontroller og den ene varte i 5 minutter og den andre varte i 3! Haha, ikke mye jeg fikk spurt om på den tiden, men man får iallfall etterkontroller da :)

Når skal du operere?

Skrevet

Jeg har operert på Teres Nobel av Haug. Jeg er vel egentlig sånn helt ok fornøyd. Etter operasjonen hadde jeg flere spørsmål, og det var ikke vanskelig å få tak i han, så det er i hvert fall en veldig positiv ting. Men jeg skal nå operere på nytt for jeg er ikke helt fornøyd, men det gjelder mest størrelsen. Pluss at arret mitt er nesten midt på brystene i stedet for under brystene. Men han virker som en dyktig kirurg sånn alt i alt og vet hva han driver med. Han er veldig opptatt av at resultatet skal være mest mulig "naturlig" har jeg fått inntrykk av
Skrevet

Jeg har operert på Teres Nobel av Haug. Jeg er vel egentlig sånn helt ok fornøyd. Etter operasjonen hadde jeg flere spørsmål, og det var ikke vanskelig å få tak i han, så det er i hvert fall en veldig positiv ting. Men jeg skal nå operere på nytt for jeg er ikke helt fornøyd, men det gjelder mest størrelsen. Pluss at arret mitt er nesten midt på brystene i stedet for under brystene. Men han virker som en dyktig kirurg sånn alt i alt og vet hva han driver med. Han er veldig opptatt av at resultatet skal være mest mulig "naturlig" har jeg fått inntrykk av

Får du dekket den nye operasjonen eller må du betale det selv?

Skrevet

Den ene nippelen min har blitt mye større enn den andre, er nok derfor de ser litt forskjellige ut tror jeg. Veldig rart da.. Håper det går seg til! Andre som har noen forskjeller?

Skrevet (endret)

Får du dekket den nye operasjonen eller må du betale det selv?

Altså, jeg opererer på nytt fordi jeg syns jeg har veldig små pupper, ikke for at Haug har gjort en dårlig jobb. Det eneste er at han nektet å legge inn mer enn 265 på meg. Og jeg opererer ikke på nytt pga at det har oppstått en komplikasjon eller noe, så derfor må jeg betale en ny operasjon selv dessverre. :P

Endret av BareeMeg
Skrevet

Den ene nippelen min har blitt mye større enn den andre, er nok derfor de ser litt forskjellige ut tror jeg. Veldig rart da.. Håper det går seg til! Andre som har noen forskjeller?

Jeg klarer ikke å se at mine er forskjellige, men jeg har merket at topper går lenger ned på høyre siden enn venstre så jeg må vel ha en størrelsesforskjell! Hmm..

Skrevet

Hei :)

Jeg skal i brylupp på lørdag, da er det nesten to uker siden min operasjon og lurte på om noen hadde tips til sportsbh å kjøpe?

Kunne tenkt meg en med litt mindre stropper og gjerne i svart som jeg kunne brukt, den fra klinikken blir litt for voldsom til å ha under en kjole da stroppene er så veldig tykke :)

Skrevet

Jeg skal opereres om noen uker og etter å ha lest noen hundre siden er jeg brått blitt usikker på størrelse. Vi ble enige om å legge inn 325 anatomiske, men nå er jeg plutselig usikker på om det er for lite ettersom mange her har nevnt at de gjerne ville gått større. I forkant av konsultasjonen hadde jeg igrunn ingen formening om hva jeg ønsket, foruten om et naturlig resultat. Altså, burde jeg gå større? Jeg vil jo ikke ha noen gigantiske bomber, men jeg vil jo gjerne ha litt store sånn når jeg først tar det. Skal sies at jeg er i underkant av 1.60cm høy, om det har noe å si? 

Skrevet

Jeg skal opereres om noen uker og etter å ha lest noen hundre siden er jeg brått blitt usikker på størrelse. Vi ble enige om å legge inn 325 anatomiske, men nå er jeg plutselig usikker på om det er for lite ettersom mange her har nevnt at de gjerne ville gått større. I forkant av konsultasjonen hadde jeg igrunn ingen formening om hva jeg ønsket, foruten om et naturlig resultat. Altså, burde jeg gå større? Jeg vil jo ikke ha noen gigantiske bomber, men jeg vil jo gjerne ha litt store sånn når jeg først tar det. Skal sies at jeg er i underkant av 1.60cm høy, om det har noe å si?

Det er mange fler som angrer på at de tok for lite enn for mye - inkludert meg. Jeg la inn 350 og 375 høy profil under muskel og gikk fra 70B til 70D, men syns mine ser ut som en B-cup med klær. Ingen som har sett at jeg har operert (ikke engang moren min). Skal sies at jeg alltid gikk med bombshellbh før op, og da så puppene mine like store ut som de gjør nå. Så JEG vil anbefale deg å heller gå opp enn ned i str, men dersom du er mest opptatt av at de skal bli naturlige så tror jeg absolutt ikke 325 er for lite :) Du er jo ikke så høy og hvis du i tillegg er tynn og smal over brystkassen så er det jo begrenset hva du har plass til. Jeg er 168 og 56 kg.

Skrevet

Hvordan er deres erfaringer med å ta fly alene hjem dagen etter? Turen er på ca en time. 

Skrevet (endret)

Hvordan er deres erfaringer med å ta fly alene hjem dagen etter? Turen er på ca en time. 

Hei!

Jeg reiste hjem alene med fly 26 timer etter operasjon og det gikk veldig bra :) Flyturen tok ca 1t og 15 min. Det enete jeg var ekstra påpasselig med når vi skulle lande, var å presse føtterne i gulvet, så når flyet bremser på bakken, så var det beina og ikke overkroppen som tok støyten. Hvis du skjønner ;)

Men det anbefales ikke å fly før det har gått 24 time på korte flyturer :)

Hadde ingen håndbagasje med på turen, siden man ikke skal løfte noe.

Endret av Despicable Me
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Skrevet (endret)

Hadde helt glemt av at jeg spurte dere her inne. :) Godt å se noen erfaringer derfra. :) Skal ærlig innrømme at jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg etter å ha lest alle positive og negative opplevelser rundt omkring på nett. ;) Men så er dette noe jeg har ønsket meg i mange år, og føler at når jeg for engangsskyld har muligheten, så bør jeg gripe den nå. :)

Har testet disse risposene. Hvor godt stemmer egentlig de? Har kommet frem til en str, om ikke er det ingen vits for meg å ta da det overhode ikke blir noen forskjell. Har noen ekstra kilo på kroppen i tillegg til at jeg ikke er så "liten å spe" i kroppsbygningen. :)

Endret av tjanut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...