Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er helt ny her inne, har lest mye på forumet den siste tiden og ser at det er til hjelp for mange. Så hiver meg på! Tok silikon for 3 uker siden nå, har 325cc under muskelen. Hadde så og si ingenting fra før (70A) og nå er jeg blitt målt til en 65DD/E, kunne ikke vært mer fornøyd med hvordan de ser ut! Både form og størrelse. Var redd for at jeg ikke kom til å få kløft fordi jeg skulle legge under muskel og er veldig tynn på overkroppen, men de er faktisk kommet veldig nære hverandre og kløft er det selv uten noenting på. Føler meg såå komfortabel i min egen kropp nå, noe jeg ikke gjorde før.

Jeg lurer på et par ting som noen her kanskje kan svare på:

1. Jeg skal i bryllup om noen uker og har lyst til å få litt farge på kroppen før den tid, er det ok å ta noen minutter solarium så lenge man dekker arrene med både teip (som alltid er på enda) og legger noe over (en topp eller noe)?? Har noen av dere gjort det så kort tid etter operasjon? Fikk beskjed av klinikken om å være forsiktig med det bare, men fikk liksom ikke noe ordentlig svar på om det var ok eller ikke. Er så redd for å gjøre noe feil..

2. Dere som har operert, hvilken/hvilke sportsbh'er bruker dere? Har gått med den fra klinikken i 3 uker og skal bruke støttebh i 3 uker til, så har insett at jeg trenger flere. Noen tips til hvor man kan få kjøpt en god bh som gjør det den skal?

3. Noen som har begynt å sove på magen/siden etter operasjonen? Jeg ligger fortsatt på ryggen, har prøvd å ligge litt på siden den siste uka, men det blir fort ubehagelig og jeg føler ofte at jeg "klemmer" den protesen jeg ligger på siden med. Noen andre som føler det samme?

Hei, jeg opererte for 4 uker siden og dette har jeg fått beskjed om:

Kan sole meg så lenge jeg dekker til med tape eller sunblock stift.

Jeg kjøpte triumph triaction på Cubus og liker den godt.

Har sovet på siden i to uker nå. De første dagene var det litt ubehagelig men nå er det ikke no problem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirurgen sa det samme til meg også før første operasjon, at jeg ikke kommer til å få den kløfta de fleste vil ha :P men hvordan ser høy profil ut på deg? Er det bare det at de ser spisse ut? :P blir litt usikker når du sier du angrer.. Hehe

Fra siden ser mine ut som jeg bruker pushup fordi jeg har mye fylde øverst i forhold til naturlige pupper, samtidig som de står rett ut. Vanskelig å forklare :P Altså jeg er veldig fornøyd med puppene, MEN skulle heller hatt moderat profil for å få mer kløft. Hvis jeg bestemmer meg for å operere på nytt tror jeg fortsatt at jeg vil ha høy profil, men da med større innlegg som igjen vil bli bredere :)

Jeg kan sende deg bilde på pm hvis du vil. Så får du se hvordan 350/375 høy profil ser ut til meg.

Skrevet

Forresten, noen her som har/har hatt rippling?? Jeg har fått det på innsiden (i kløfta) på ene puppen og på siden på den andre... Vises ikke godt men det kjennes veldig.

Er såå redd det skal bli verre.... Skal på kontroll på tirsdag..

Skrevet

Fra siden ser mine ut som jeg bruker pushup fordi jeg har mye fylde øverst i forhold til naturlige pupper, samtidig som de står rett ut. Vanskelig å forklare :P Altså jeg er veldig fornøyd med puppene, MEN skulle heller hatt moderat profil for å få mer kløft. Hvis jeg bestemmer meg for å operere på nytt tror jeg fortsatt at jeg vil ha høy profil, men da med større innlegg som igjen vil bli bredere :)

Jeg kan sende deg bilde på pm hvis du vil. Så får du se hvordan 350/375 høy profil ser ut til meg.

Hmm, Okei. Jeg som så for meg at man får mest kløft med høy profil, siden med mine så har jeg NULL kløft, og jeg er litt usikker på om jeg har lav eller moderat profil. Men men :P

Ja, kan du det? Det hadde vært kjempe fint :D

Skrevet

Hmm, Okei. Jeg som så for meg at man får mest kløft med høy profil, siden med mine så har jeg NULL kløft, og jeg er litt usikker på om jeg har lav eller moderat profil. Men men :P

Ja, kan du det? Det hadde vært kjempe fint :D

Moderat profil er jo bredere enn høy profil, så derfor vil jo puppene sitte nærmere hverandre :) Skal prøve å sende deg en pm med mobilen nå :)

Skrevet

Wæææ! Imorgen er dagen her! Sitter på hotellrommet nå, og klokken 1030 imorgen er det min tur. Har så sykt mange forskjellige følelser i magen nå. Krysser fingrene for at alt går bra!

Skrevet

Wæææ! Imorgen er dagen her! Sitter på hotellrommet nå, og klokken 1030 imorgen er det min tur. Har så sykt mange forskjellige følelser i magen nå. Krysser fingrene for at alt går bra!

Lykke til!! Oppdater når du kan :D

Skrevet

Lykke til!! Oppdater når du kan :D

Tusen takk!

Var utrolig lang ventetid før operasjonen. Kom kl. 1030, og operasjonen startet ikke før 1330. Var fortsatt litt "tåkete" for meg når vi reiste hjem, men tror han la inn 300 over muskel. Er 1.63 høg, 53kg og hadde 70/75 a-b. Akuratt nå føles det ut som at brystet skal sprenge, og at jeg har hatt en heftig treningsøkt der jeg trente bryst. Håper ikke at smertene blir verre imorgen da jeg har en 4timers biltur hjem.. Har enda ikke fått sett puppene mine skikkelig, orker ikke å ta av bhen. Håper bare at desse dagene går fort! Noen som har en bra serie å anbefale? Hehe :)

Skrevet

Tusen takk!

Var utrolig lang ventetid før operasjonen. Kom kl. 1030, og operasjonen startet ikke før 1330. Var fortsatt litt "tåkete" for meg når vi reiste hjem, men tror han la inn 300 over muskel. Er 1.63 høg, 53kg og hadde 70/75 a-b. Akuratt nå føles det ut som at brystet skal sprenge, og at jeg har hatt en heftig treningsøkt der jeg trente bryst. Håper ikke at smertene blir verre imorgen da jeg har en 4timers biltur hjem.. Har enda ikke fått sett puppene mine skikkelig, orker ikke å ta av bhen. Håper bare at desse dagene går fort! Noen som har en bra serie å anbefale? Hehe :)

Oi så lenge du måtte vente, det må ha vært kjedelig.

Har lagt inn nesten like mye som meg du da, men jeg hadde nok et litt mindre utgangspunkt 70-75 a (såvidt).

Får håpe du slipper så mye smerter i morgen, for meg så gikk det veldig fint hvertfall, merket lite når jeg satt i ro :)

Skrevet

Oi så lenge du måtte vente, det må ha vært kjedelig.

Har lagt inn nesten like mye som meg du da, men jeg hadde nok et litt mindre utgangspunkt 70-75 a (såvidt).

Får håpe du slipper så mye smerter i morgen, for meg så gikk det veldig fint hvertfall, merket lite når jeg satt i ro :)

Ja var ganske kjedelig å vente.. Var jo fastende og, så var veeeldig sulten. Men gikk heldigvis fint, er spent på hvordan det blir inatt!:)

Skrevet

Ja var ganske kjedelig å vente.. Var jo fastende og, så var veeeldig sulten. Men gikk heldigvis fint, er spent på hvordan det blir inatt!:)

Ja det kan jeg tenke meg at du var da, glad jeg slapp å være fastende :)

Det går nok fint, kanskje lurt å ta smertestillende rett før du legger deg, det gjorde i hvertfall jeg og jeg sov veldig godt :) det verste var å komme seg opp av senga første dagen, men helt overkommelig :)

Skrevet

Ja det kan jeg tenke meg at du var da, glad jeg slapp å være fastende :)

Det går nok fint, kanskje lurt å ta smertestillende rett før du legger deg, det gjorde i hvertfall jeg og jeg sov veldig godt :) det verste var å komme seg opp av senga første dagen, men helt overkommelig :)

Har tatt smertestillende kl. 1830, og nå kl. 22.30. Er ganske vondt å stå opp av sengen, men overkommelig som du sier :) skal prøve å få en god natt søvn nå :)

Skrevet

Tusen takk!

Så kjedelig å vente så lenge! Resultatet blir nok kjempeflott :) Jeg hadde litt mindre utgangspunkt enn deg, og la i tillegg under muskel, men jeg er veldig fornøyd så langt :) Håper ikke smertene blir verre i morgen på dine vegne. Jeg personlig liker The Blacklist, Drop Dead Diva, Orphan Black og Dexter hihi. 

Skrevet

Juhuu. "Bare" 2 mnd igjen med sportsbh! :P

Skrevet

Juhuu. "Bare" 2 mnd igjen med sportsbh! :P

Hvor lenge har du fått beskjed om å gå med den? :o Jeg måtte bare bruke den i 6 uker og fikk gå rett over til spilebh uten pushup!

Skrevet

Hvor lenge har du fått beskjed om å gå med den? :o Jeg måtte bare bruke den i 6 uker og fikk gå rett over til spilebh uten pushup!

Sto 3 mnd i skrivet jeg fikk, men kan ikke skjønne hvorfor når alle andre får beskjed om 6 uker :(
Skrevet

Sto 3 mnd i skrivet jeg fikk, men kan ikke skjønne hvorfor når alle andre får beskjed om 6 uker :(

Uff, det var lenge! :/

Skrevet

Uff, det var lenge! :/

Ja, hadde vært så deilig å kunne slutte om en uke. Men får vel holde ut i 2 mnd til, men kan hvertfall slutte med den om natten nå da :)

Skrevet

Hvor lenge var puppene deres harde? Mine er fortsatt harde (dag 4). Søsteren min sine pupper ble myke nesten med en gang..

Skrevet

Hvor lenge var puppene deres harde? Mine er fortsatt harde (dag 4). Søsteren min sine pupper ble myke nesten med en gang..

Mine var også harde så kort tid etter. Nå (5 uker senere) er de myke og kjennes ut som vanlig pupper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...