Ompalompas Skrevet 16. juni 2015 #37081 Skrevet 16. juni 2015 Hei! Jeg har i går vært på konsultasjon, og fikk beskjed om at jeg kunne legge inn 350-375 runde proteser, høy profil under muskel. Jeg har allerede før operert meg, men er som sagt ikke fornøyd med størrelsen på 265. Men jeg syns nesten 350-375 høres veldig voldsomt ut og samtidig høy profil, siden jeg er ganske liten og spinkel. Jeg er ca 165cm høy og veier 52 kg. Er det noen andre her på omtrent samme størrelse som meg som har lagt inn rundt 350? Når jeg opererte første gang så sa kirurgen at jeg maksimalt kan legge inn 265, mens nå virket det som jeg uten problemer kunne legge inn såpass mye. Så begynner å lure litt. Kan kanskje alderen ha noe å si? Jeg har 350 i den ene og 375 i den andre, høy profil under muskel De er absolutt ikke for store for meg, og jeg skulle ønske de var større. Er 168 høy og veier ca 57 så jeg er jo litt større enn deg da. Grunnen til at du kan legge inn mer denne gangen er sikkert fordi huden har fått strekt seg.
maisen_s_h Skrevet 16. juni 2015 #37082 Skrevet 16. juni 2015 Hei! Jeg har i går vært på konsultasjon, og fikk beskjed om at jeg kunne legge inn 350-375 runde proteser, høy profil under muskel. Jeg har allerede før operert meg, men er som sagt ikke fornøyd med størrelsen på 265. Men jeg syns nesten 350-375 høres veldig voldsomt ut og samtidig høy profil, siden jeg er ganske liten og spinkel. Jeg er ca 165cm høy og veier 52 kg. Er det noen andre her på omtrent samme størrelse som meg som har lagt inn rundt 350? Når jeg opererte første gang så sa kirurgen at jeg maksimalt kan legge inn 265, mens nå virket det som jeg uten problemer kunne legge inn såpass mye. Så begynner å lure litt. Kan kanskje alderen ha noe å si? Heisann! Jeg har ikke 350, men jeg har 300 høy profil under muskel! Jeg har samme vekt og høyde som deg, og ville gjerne lagt inn mer om jeg kunne. Nå er jeg en 70C Du må huske på at litt av størrelsen forsvinner da du legger under muskel, og jeg tror slettes ikke 350 ville sett for stort ut på deg! At du kan legge inn mer nå enn før skyldes at du allerede har operert deg og lagt inn proteser, som gjør at huden har strukket seg etter de protesene du har nå
maisen_s_h Skrevet 16. juni 2015 #37083 Skrevet 16. juni 2015 Jeg løftet på datteren min 4 dager etter op. Fikk beskjed om at jeg kunne gjøre alt jeg ville så lenge det ikke var smertefullt. Måtte rett og slett prøve meg frem og stoppet hvis jeg merket smerte. Jeg løftet med overarmene inntil kroppen og da merket jeg omtrent ingenting i brystet. Tror ikke du skal bekymre deg det var da beroligende å høre! takk
mims Skrevet 16. juni 2015 #37084 Skrevet 16. juni 2015 Vil dette vere rett(bilde)? Såg at reisetiden er 28min. Er fra en liten by, så er ikke så kjent .. Haha Ja er riktig, bybanen tar noe lengre tid enn det buss gjør!
Skylines Skrevet 16. juni 2015 #37085 Skrevet 16. juni 2015 Da har jeg hatt telefonkonsultasjon med Dr. Barstad på Fornebuklinikken! Blir nok pupper i år og Californiatur neste år i stedet. Fikk et kjempegodt inntrykk av legen. Jeg hadde visst et kjempebra utgangspunkt, så jeg sto fritt omtrent til å velge type fasong/innlegg. Eneste er at jeg kanskje var litt for smal til å få større enn 240 i moderat profil, så mulig jeg må over på høyprofil. Operasjon blir i august :D Jeg har en liten 75A nå, håper på full C (naturlig look).
Tuva2002 Skrevet 17. juni 2015 #37086 Skrevet 17. juni 2015 Da har jeg hatt telefonkonsultasjon med Dr. Barstad på Fornebuklinikken! Blir nok pupper i år og Californiatur neste år i stedet. Fikk et kjempegodt inntrykk av legen. Jeg hadde visst et kjempebra utgangspunkt, så jeg sto fritt omtrent til å velge type fasong/innlegg. Eneste er at jeg kanskje var litt for smal til å få større enn 240 i moderat profil, så mulig jeg må over på høyprofil. Operasjon blir i august :D Jeg har en liten 75A nå, håper på full C (naturlig look). Samme utgangspunkt som meg ca jeg har en full C cup nå (tror jeg, har ikke fått målt ordentlig, bare prøvd noen bher). 1
maisen_s_h Skrevet 17. juni 2015 #37087 Skrevet 17. juni 2015 Da har jeg hatt telefonkonsultasjon med Dr. Barstad på Fornebuklinikken! Blir nok pupper i år og Californiatur neste år i stedet. Fikk et kjempegodt inntrykk av legen. Jeg hadde visst et kjempebra utgangspunkt, så jeg sto fritt omtrent til å velge type fasong/innlegg. Eneste er at jeg kanskje var litt for smal til å få større enn 240 i moderat profil, så mulig jeg må over på høyprofil. Operasjon blir i august :D Jeg har en liten 75A nå, håper på full C (naturlig look). Delvis samme utgangspunkt som meg Jeg fikk ikke velger under eller over muskel, og ble rådet til dråpeformet (som er høy profil) under muskel for best resultat. Vil tro jeg er en C cup nå, som Tuva2002 sier, så har ikke jeg heller fått målt meg skikkelig.
BareeMeg Skrevet 17. juni 2015 #37088 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har 350 i den ene og 375 i den andre, høy profil under muskel De er absolutt ikke for store for meg, og jeg skulle ønske de var større. Er 168 høy og veier ca 57 så jeg er jo litt større enn deg da. Grunnen til at du kan legge inn mer denne gangen er sikkert fordi huden har fått strekt seg. Har du runde eller anatomiske? når man har høy profil, blir de veldig spisse/trekantformede? Heisann! Jeg har ikke 350, men jeg har 300 høy profil under muskel! Jeg har samme vekt og høyde som deg, og ville gjerne lagt inn mer om jeg kunne. Nå er jeg en 70C Du må huske på at litt av størrelsen forsvinner da du legger under muskel, og jeg tror slettes ikke 350 ville sett for stort ut på deg! At du kan legge inn mer nå enn før skyldes at du allerede har operert deg og lagt inn proteser, som gjør at huden har strukket seg etter de protesene du har nå Hvordan var utgangspunktet ditt? For jeg bruker 70C nå med 265, og jeg hadde nesten ingenting fra før. Men å høre flere mener de skulle ønske de la inn mer, gjør det meg enda mer sikker på at 350-375 faktisk ikke blir for stort. Syntes bare det hørtes så voldsomt ut med over 100cc mer enn jeg har nå
maisen_s_h Skrevet 17. juni 2015 #37089 Skrevet 17. juni 2015 Har du runde eller anatomiske? når man har høy profil, blir de veldig spisse/trekantformede? Hvordan var utgangspunktet ditt? For jeg bruker 70C nå med 265, og jeg hadde nesten ingenting fra før. Men å høre flere mener de skulle ønske de la inn mer, gjør det meg enda mer sikker på at 350-375 faktisk ikke blir for stort. Syntes bare det hørtes så voldsomt ut med over 100cc mer enn jeg har nå Jeg var en veldig liten 75A, fylte såvidt ut cupen. De sier at en cup strl fra A til B feks, ligger på ca 250ml. Jeg tror 350-375 kommer til å bli kjempebra!
Ompalompas Skrevet 17. juni 2015 #37090 Skrevet 17. juni 2015 Har du runde eller anatomiske? når man har høy profil, blir de veldig spisse/trekantformede? Hvordan var utgangspunktet ditt? For jeg bruker 70C nå med 265, og jeg hadde nesten ingenting fra før. Men å høre flere mener de skulle ønske de la inn mer, gjør det meg enda mer sikker på at 350-375 faktisk ikke blir for stort. Syntes bare det hørtes så voldsomt ut med over 100cc mer enn jeg har nå Jeg har runde Vet ikke om de blir mer spisse av høy profil enn med moderat, men mine ser litt spisse ut fra siden når jeg ikke har stive nipler, haha! Når jeg har stive nipler så er de runde Husk at du må opp ca 150g for å gå opp en cupstr, så tror ikke du skal være redd for at de blir gedigne hvis du syns dine er for små nå Venninna mi hadde 265 med anatomiske proteser. Hun syns de var for små så nå la hun inn 375 med runde, høy profil. Hun syns ikke de ble noe større, men hun fikk mer fylde over nippelen i forhold til hva hun hadde med anatomiske.
linerm Skrevet 17. juni 2015 #37091 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hei hei! Jeg ønsker å ta silikon, men er litt vanskelig å få det gjort pga.jobbsituasjon. Går i et ganske nytt vikariat og har dermed ikke lønnet ferie, så har kun én uke planlagt ferie i sommer... Har en til tider fysisk jobb, men tenker at det må gå an å si at man må få litt tilrettelegging frem til det har roet seg. Jeg er 25 år, 175cm høy, rundt 65kg, er veldig tynn i overkroppen og bruker vel en 75aa tror jeg. Fyller ikke ut en vanlig 75a. Har aldri funnet en BH som passer, bruker konstant sports-BH eller går uten BH. Greit nok det egentlig, men kunne tenke meg pupper som passet kroppen min bedre. Kanskje en full C om mulig. Ønsker et naturlig resultat. Tipper jeg må legge under muskel, og må sikkert ha medium eller høy profil. Noen her med lignende utgangspunkt? Endret 17. juni 2015 av linerm
røajente Skrevet 17. juni 2015 #37092 Skrevet 17. juni 2015 Hei hei! Jeg ønsker å ta silikon, men er litt vanskelig å få det gjort pga.jobbsituasjon. Går i et ganske nytt vikariat og har dermed ikke lønnet ferie, så har kun én uke planlagt ferie i sommer... Har en til tider fysisk jobb, men tenker at det må gå an å si at man må få litt tilrettelegging frem til det har roet seg. Jeg er 25 år, 175cm høy, rundt 65kg, er veldig tynn i overkroppen og bruker vel en 75aa tror jeg. Fyller ikke ut en vanlig 75a. Har aldri funnet en BH som passer, bruker konstant sports-BH eller går uten BH. Greit nok det egentlig, men kunne tenke meg pupper som passet kroppen min bedre. Kanskje en full C om mulig. Ønsker et naturlig resultat. Tipper jeg må legge under muskel, og må sikkert ha medium eller høy profil. Noen her med lignende utgangspunkt? Hei! Jeg er også 25 år, 180 høy og ca 77kg (mye muskler). Er selv veldig tynn i overkroppen og fikk lagt inn 325 runde moderat profil under muskel. Var en 70D med push up bh tidligere. Nå er det kun 4 mnd siden op så bruker verken spiler eller innlegg i bh enda og er en 75 D. Tipper jeg må ha 70DD eller 70E når jeg begynner med bh med spiler/innlegg igjen. Er veldig fornøyd med resultatet. De ser naturlige ut og er ikke for store. Hva slags klær jeg har på bestemmer veldig hvor store/små de ser ut. Har selv en veldig fysisk krevende jobb og var borte fra den i 14 dager. Håper dette hjalp og lykke til! :-)
linerm Skrevet 17. juni 2015 #37093 Skrevet 17. juni 2015 Hei! Jeg er også 25 år, 180 høy og ca 77kg (mye muskler). Er selv veldig tynn i overkroppen og fikk lagt inn 325 runde moderat profil under muskel. Var en 70D med push up bh tidligere. Nå er det kun 4 mnd siden op så bruker verken spiler eller innlegg i bh enda og er en 75 D. Tipper jeg må ha 70DD eller 70E når jeg begynner med bh med spiler/innlegg igjen. Er veldig fornøyd med resultatet. De ser naturlige ut og er ikke for store. Hva slags klær jeg har på bestemmer veldig hvor store/små de ser ut. Har selv en veldig fysisk krevende jobb og var borte fra den i 14 dager. Håper dette hjalp og lykke til! :-) Takk for svar! Hvor opererte du deg? Tenker Fornebuklinikken da jeg har lest mye positivt om den.
røajente Skrevet 17. juni 2015 #37094 Skrevet 17. juni 2015 Takk for svar! Hvor opererte du deg? Tenker Fornebuklinikken da jeg har lest mye positivt om den. Fornebuklinikken! Fantastisk bra sted og dyktige kirurger :-)
Tuva2002 Skrevet 18. juni 2015 #37095 Skrevet 18. juni 2015 Hei hei! Jeg ønsker å ta silikon, men er litt vanskelig å få det gjort pga.jobbsituasjon. Går i et ganske nytt vikariat og har dermed ikke lønnet ferie, så har kun én uke planlagt ferie i sommer... Har en til tider fysisk jobb, men tenker at det må gå an å si at man må få litt tilrettelegging frem til det har roet seg. Jeg er 25 år, 175cm høy, rundt 65kg, er veldig tynn i overkroppen og bruker vel en 75aa tror jeg. Fyller ikke ut en vanlig 75a. Har aldri funnet en BH som passer, bruker konstant sports-BH eller går uten BH. Greit nok det egentlig, men kunne tenke meg pupper som passet kroppen min bedre. Kanskje en full C om mulig. Ønsker et naturlig resultat. Tipper jeg må legge under muskel, og må sikkert ha medium eller høy profil. Noen her med lignende utgangspunkt? Jeg er 175 høy og ca 60 kg. Var 75a før op (fylte ikke ut hele). La inn 325 gram over muskel moderat profil. Er ca 75c nå. Passer bra til min kropp og det ser ikke unaturlig ut. Veldig fornøyd
BareeMeg Skrevet 18. juni 2015 #37096 Skrevet 18. juni 2015 Jeg var en veldig liten 75A, fylte såvidt ut cupen. De sier at en cup strl fra A til B feks, ligger på ca 250ml. Jeg tror 350-375 kommer til å bli kjempebra! Da tror jeg at jeg rett og slett går for den størrelsen :D Jeg har runde Vet ikke om de blir mer spisse av høy profil enn med moderat, men mine ser litt spisse ut fra siden når jeg ikke har stive nipler, haha! Når jeg har stive nipler så er de runde Husk at du må opp ca 150g for å gå opp en cupstr, så tror ikke du skal være redd for at de blir gedigne hvis du syns dine er for små nå Venninna mi hadde 265 med anatomiske proteser. Hun syns de var for små så nå la hun inn 375 med runde, høy profil. Hun syns ikke de ble noe større, men hun fikk mer fylde over nippelen i forhold til hva hun hadde med anatomiske. i tillegg til at jeg ikke har lagt inn så mye så tror jeg enten jeg har lav eller moderat profil, for de har mer form som en pannekake så tror høy profil vil kanskje gjøre de mer synlig? Syntes ikke de ble noe større? Jøss, er jo faktisk en del mer hun la inn. Men høres ut som jeg ikke trenger å bekymre meg for at de blir gigantiske, så jeg går nok for den størrelsen tenker jeg
Ompalompas Skrevet 18. juni 2015 #37097 Skrevet 18. juni 2015 Da tror jeg at jeg rett og slett går for den størrelsen :D i tillegg til at jeg ikke har lagt inn så mye så tror jeg enten jeg har lav eller moderat profil, for de har mer form som en pannekake så tror høy profil vil kanskje gjøre de mer synlig? Syntes ikke de ble noe større? Jøss, er jo faktisk en del mer hun la inn. Men høres ut som jeg ikke trenger å bekymre meg for at de blir gigantiske, så jeg går nok for den størrelsen tenker jeg Haha, silikonpupper som en pannekake! Det blir helt sikkert en tydeligere forskjell hvis du har lav profil nå og går over til høy profil Jeg angrer litt for at jeg tok høy profil fordi jeg har for stort mellomrom mellom puppene, men det er jo pga mitt utgangspunkt. Venninna mi hadde jo anatomiske, og de er jo lange og smale. Derfor ser ikke hennes større ut fra siden, men de er mer runde og fyldige øverst
BareeMeg Skrevet 18. juni 2015 #37098 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Feil. Klarer ikke å slett den Endret 18. juni 2015 av BareeMeg
BareeMeg Skrevet 18. juni 2015 #37099 Skrevet 18. juni 2015 Haha, silikonpupper som en pannekake! Det blir helt sikkert en tydeligere forskjell hvis du har lav profil nå og går over til høy profil Jeg angrer litt for at jeg tok høy profil fordi jeg har for stort mellomrom mellom puppene, men det er jo pga mitt utgangspunkt. Venninna mi hadde jo anatomiske, og de er jo lange og smale. Derfor ser ikke hennes større ut fra siden, men de er mer runde og fyldige øverst Tror du det hadde sett bedre ut om du ikke hadde hatt høy profil? Jeg har også ganske stort mellomrom mellom puppene :/ og jeg får ikke den kløfta jeg gjerne skulle hatt kirurgen sa at hvis jeg legger 375, runde proteser i høy profil, så vil jeg sannsynligvis kunne få litt mer kløft enn jeg har nå, men er litt usikker på om jeg tror på han. Haha. Er redd det kommer til å bli to store ballonger som er langt fra hverandre
Ompalompas Skrevet 18. juni 2015 #37100 Skrevet 18. juni 2015 Tror du det hadde sett bedre ut om du ikke hadde hatt høy profil? Jeg har også ganske stort mellomrom mellom puppene :/ og jeg får ikke den kløfta jeg gjerne skulle hatt kirurgen sa at hvis jeg legger 375, runde proteser i høy profil, så vil jeg sannsynligvis kunne få litt mer kløft enn jeg har nå, men er litt usikker på om jeg tror på han. Haha. Er redd det kommer til å bli to store ballonger som er langt fra hverandre Jeg syns mine er fine fra siden, men de hadde nok sett bedre ut forfra med moderat profil. Jeg kommer aldri til å ha pupper som sitter inntil hverandre uansett hvor mye pushup jeg bruker for å si det sånn :/ Kirurgen sa jeg måtte legge på meg for å få mer kløft, for nå ser man skjelettet mitt mellom puppene mine. Haha, høres kanskje verre ut enn det er Jeg fikk beskjed om dette før jeg opererte så hvis kirurgen din har sagt at det vil bli bra til deg så har han helt sikkert rett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå