Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg har en væskeansamling eller blodansamling øverst på det ene brystet. Det er et blåmerke som aldri går vekk i tillegg til at det føles klumpete. Når jeg tar på "klumpen" så er den bevegelig og myk, kan kjennes ut som væske under huden. Noen som har erfaringer med det? Gjør ikke vondt eller noe, er bare litt irriterende med den klumpen og det stygge blåmerket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om et bra hotell i bergen som ikke er så alt for langt vekke fra Teres?

Skrevet

Tror jeg har en væskeansamling eller blodansamling øverst på det ene brystet. Det er et blåmerke som aldri går vekk i tillegg til at det føles klumpete. Når jeg tar på "klumpen" så er den bevegelig og myk, kan kjennes ut som væske under huden. Noen som har erfaringer med det? Gjør ikke vondt eller noe, er bare litt irriterende med den klumpen og det stygge blåmerket..

Hei, jeg aner ikke hva det er, men lest om flere som har luftbobler i puppene (?)

Men ville bare si at jeg hadde også et digert blåmerke og litt flere små, som ikke gikk bort før etter 5 uker 😳 Heldgvis helt borte nå! Så det er iaf ikke noe farlig :)

Skrevet

Jeg synes smertene har vært veldig levelige! Ble ganske rastløs første to-tre dagene så vandret mye frem og tilbake i stuen. Følte meg fin etter en uke ca, men da jeg har en veldig fysisk krevende jobb var jeg borte i 14 dager.

Så godt å høre noe annet enn negativitet angående smertene :danse:

Skrevet

Hei, jeg aner ikke hva det er, men lest om flere som har luftbobler i puppene (?)

Men ville bare si at jeg hadde også et digert blåmerke og litt flere små, som ikke gikk bort før etter 5 uker 😳 Heldgvis helt borte nå! Så det er iaf ikke noe farlig :)

Hmmm, ja kanskje det er en luftboble da, den flytter hvertfall på seg når jeg trykker på den. Veldig stygge de blåmerkene, har et midt i kløften som syns godt. 3 uker siden op nå, håper de snart forsvinner :) gjør jo ikke vondt så kan vel ikke være farlig..

Skrevet

Noen som vet om et bra hotell i bergen som ikke er så alt for langt vekke fra Teres?

Er mange hotell i Bergen sentrum som du kan på bo, er ingen som er rundt området på Nesttun ved Teres som jeg vet om, annet enn på Flesland. Det letterste er om du bor i sentrum litt nært bybanen, som går direkte og stopper rett utenfor Teres :) Kan hjelpe deg om du ikke er kjent i Bergen! 

Skrevet

Da er dagen her! Om to timer ligger jeg på operasjonsbordet. Kjenner nervene kommer nå!

Skrevet

Da er dagen her! Om to timer ligger jeg på operasjonsbordet. Kjenner nervene kommer nå!

Lykke til :) oppdater når du kan da :)

Skrevet

Å masse lykke til! ❤️ Gi oss en oppdatering senere! 😊

Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Skrevet

Dere som har kommet litt lenger.. Mine arr har blitt mørkere. De var ganske lyse, men så har de blitt mørkere. Har hørt at de blir lysere igjen, har noen noe erfaring med det?

Venninna mi sa at arrene blir mørkere etter en stund, for så å bli lysere igjen :) Er visst helt normalt!

Skrevet (endret)

Er mange hotell i Bergen sentrum som du kan på bo, er ingen som er rundt området på Nesttun ved Teres som jeg vet om, annet enn på Flesland. Det letterste er om du bor i sentrum litt nært bybanen, som går direkte og stopper rett utenfor Teres :) Kan hjelpe deg om du ikke er kjent i Bergen! 

Åå, takk! Er ikke så godt kjent i Bergen.. Har bestilt rom på scandic byparken (christiesgate 5-7), men er gratis avbestilling om du vet om et bedre  :icon_lol:  Jeg må ta buss/bybane på operasjonsdagen (taxi tilbake til hotellet etter operasjonen selvsagt), så blir veldig glad for hjelp! 

Endret av beautyhouse
Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Nå har det gått rundt 11 timer siden jeg opererte, og jeg trodde det skulle være mye verre! Nå som det er sagt skal visst den værste dagen være i morgen, men det tror jeg skal gå helt fint :)

Jeg ble tatt veldig godt i mot av alle på klinikken som skulle passe på meg, noe som gjorde meg litt roligere. Hun ene damen var veldig på at jeg kom til å ha kjempevondt, og jeg skal ærlig si at det ikke hjalp veldig haha. Kirurgen møtte meg med et smil, og jeg ble tegnet på og tatt bilder av. Anestesilegen gikk gjennom papirene med meg for å være sikker på at alt var gjort rett, før jeg fikk overvåket hjertet og fikk narkose gjennom en maske. Jeg har hatt narkose før og det har gått veldig fint, men denne gangen var jeg ubeskrivelig trøtt når jeg våknet, i veldig lang tid etterpå. Jeg fikk ikke til å ha øynene åpne i det hele tatt, bare ett om gangen i noen sekund. Kirurgen kom inn og sa at alt var fint og gikk bra, og at resultatet kom til å bli veldig fint til min kropp:) Jeg fikk dra hjem etterpå, og har blitt sittende halvveis oppreist i en stol siden det! Jeg personlig syns der er best å sitte litt lagt ned, men ikke helt lagt ned. Det blir litt for mye press dersom jeg sitter rett opp ned.

Jeg har tatt mye smertestillende i kveld, mest fordi jeg har vært redd for smertene og ikke har villet kjenne på hvor vondt det er, men jeg bestemte meg for å ikke ta smertestillende før de forrige hadde gått ut, og det var ikke så altfor ikke om jeg satt i ro! Jeg klarer å reise meg selv og gå på do selv, men ikke å bruke armene noe særlig. Nå har jeg lagt meg, selv om jeg ikke er spesielt trøtt med tanke på at jeg faktisk sov i 6 tiden og 10 tiden i kveld:) håper dagen i morgen ikke er så mye verre enn dagen i dag!!

Skrevet

Er det noen andre som kjenner stingene under huden? Har selvoppløselige sting, men er nå 6 uker siden operasjon og jeg kjenner de fortsatt. Vet ikke om det er normalt at det tar så lang tid før de løser seg opp?

Skrevet

Hmmm, ja kanskje det er en luftboble da, den flytter hvertfall på seg når jeg trykker på den. Veldig stygge de blåmerkene, har et midt i kløften som syns godt. 3 uker siden op nå, håper de snart forsvinner :) gjør jo ikke vondt så kan vel ikke være farlig..

Huff ja, blåmerkene mine var også stygge, så helt mørbanka ut.. Men gikk heldigvis over, men føltes ut som en evighet de 5 ukene jeg hadde de, tror aldri jeg har hatt et blåmerke så lenge før :P

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Nå har det gått rundt 11 timer siden jeg opererte, og jeg trodde det skulle være mye verre! Nå som det er sagt skal visst den værste dagen være i morgen, men det tror jeg skal gå helt fint :)

Jeg ble tatt veldig godt i mot av alle på klinikken som skulle passe på meg, noe som gjorde meg litt roligere. Hun ene damen var veldig på at jeg kom til å ha kjempevondt, og jeg skal ærlig si at det ikke hjalp veldig haha. Kirurgen møtte meg med et smil, og jeg ble tegnet på og tatt bilder av. Anestesilegen gikk gjennom papirene med meg for å være sikker på at alt var gjort rett, før jeg fikk overvåket hjertet og fikk narkose gjennom en maske. Jeg har hatt narkose før og det har gått veldig fint, men denne gangen var jeg ubeskrivelig trøtt når jeg våknet, i veldig lang tid etterpå. Jeg fikk ikke til å ha øynene åpne i det hele tatt, bare ett om gangen i noen sekund. Kirurgen kom inn og sa at alt var fint og gikk bra, og at resultatet kom til å bli veldig fint til min kropp:) Jeg fikk dra hjem etterpå, og har blitt sittende halvveis oppreist i en stol siden det! Jeg personlig syns der er best å sitte litt lagt ned, men ikke helt lagt ned. Det blir litt for mye press dersom jeg sitter rett opp ned.

Jeg har tatt mye smertestillende i kveld, mest fordi jeg har vært redd for smertene og ikke har villet kjenne på hvor vondt det er, men jeg bestemte meg for å ikke ta smertestillende før de forrige hadde gått ut, og det var ikke så altfor ikke om jeg satt i ro! Jeg klarer å reise meg selv og gå på do selv, men ikke å bruke armene noe særlig. Nå har jeg lagt meg, selv om jeg ikke er spesielt trøtt med tanke på at jeg faktisk sov i 6 tiden og 10 tiden i kveld:) håper dagen i morgen ikke er så mye verre enn dagen i dag!!

Hvordan går det? :)

Skrevet

Hvordan går det? :)

Takk som spør :) Dagen i går var veldig ubehagelig! Jeg brukte opp mine sterkeste smertestillende i går, men har fortsatt noen panodil og pinex forte igjen. I går var smertene så sterke at jeg kastet opp 3 ganger, men i dag går det veldig mye bedre. Får til å komme meg ut av sengen på egenhånd nå, selv om jeg kjenner ubehag i brystet. Er på bedringens vei vil jeg tro, woho!  :danse: I morgen er jeg allerede på dag 3, og tiden går fort samtidig som den går sent. Når var dine smerter borte? Er veldig utålmodig hehe :fnise:

Skrevet

Takk som spør :) Dagen i går var veldig ubehagelig! Jeg brukte opp mine sterkeste smertestillende i går, men har fortsatt noen panodil og pinex forte igjen. I går var smertene så sterke at jeg kastet opp 3 ganger, men i dag går det veldig mye bedre. Får til å komme meg ut av sengen på egenhånd nå, selv om jeg kjenner ubehag i brystet. Er på bedringens vei vil jeg tro, woho! :danse: I morgen er jeg allerede på dag 3, og tiden går fort samtidig som den går sent. Når var dine smerter borte? Er veldig utålmodig hehe :fnise:

Huff, høres ikke ålreit ut. Men for hver dag så blir det bedre :)

Nå la jeg over muskelen, du har kanskje lagt under? Men den verste smerten var over etter 3-4 dager, brukte pinex forte bare de 3 første dagene, etter det tok jeg ingenting. Etter en uke så hadde jeg kun litt vondt når jeg sto opp om morgenen og når jeg anstrengte meg. Etter to uker så merket jeg omtrent ingenting til dem, huden er bare litt overfølsom. Nå er det litt over 3 uker siden og jeg kan klemme på dem og gjøre det meste uten å ha vondt :) kan til og med sove på siden, lykke!

For meg har tiden hvertfall gått utrolig fort, får håpe den gjør det for deg også :)

Skrevet

Noen her som har lyst til å legge ut bilder av hvordan arret ser ut? Lurer sånn på åssen det ser ut hos andre :)

• Liker 1
Skrevet

Huff, høres ikke ålreit ut. Men for hver dag så blir det bedre :)

Nå la jeg over muskelen, du har kanskje lagt under? Men den verste smerten var over etter 3-4 dager, brukte pinex forte bare de 3 første dagene, etter det tok jeg ingenting. Etter en uke så hadde jeg kun litt vondt når jeg sto opp om morgenen og når jeg anstrengte meg. Etter to uker så merket jeg omtrent ingenting til dem, huden er bare litt overfølsom. Nå er det litt over 3 uker siden og jeg kan klemme på dem og gjøre det meste uten å ha vondt :) kan til og med sove på siden, lykke!

For meg har tiden hvertfall gått utrolig fort, får håpe den gjør det for deg også :)

Jeg har lagt under muskelen, ja! Da håper jeg hvertfall at dag 4 i morgen er litt mindre smertefull enn i dag :( Stresser litt mindre når jeg hører om andres smerter, håper også at tiden går fort. Krysser fingrene :)

Jeg har enda ikke turt å se på resultatet, men om jeg dusjer i morgen kan jeg gi en oppdatering da og se om jeg får tatt bilder av arrene :-) hvordan er arrene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...