Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg følte også at de ble mindre og mindre, men er nok bare det at man blir mer og mer vant til de. Det er jo egentlig bare en stor fordel det da, da føles de jo mye mer som sine egne :) meen en dag var jeg veldig skuffet og synes de var like små som før op?!... Men da tok jeg frem en av mine gamle trekant bikinitopper og prøvde den på, og den dekte ikke i NÆRHETEN av like mye av puppene som før! Var først da jeg så hvor mye større de hadde blitt, så det er noe du burde prøve 😄 tok 255 over muskel btw

Jeg tok 325 over muskel så de må jo være større! Var såvidt en A før og nå er jeg vel en liten C tror jeg, har ikke fått prøvd så mange forskjellige bher enda. Har prøvd gamle bher og de er jo for små så vet at de er større, men syns ikke forskjellen er så stor liksom! Men skal dra frem bilder fra før op og se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner endelig å bli fortrolig med størrelsen på mine. Synes de var i overkant store den første uka, men de har satt seg litt og nå er de ikke så værst. Litt over 2 uker siden op nå, og har fremdeles mye vondt, men kirurgen mente det var vanlig. Ferdig med antibiotikakuren også, og jeg klarte å unngå infeksjon! Hurra!

Kjøpte den Flirt BHen fra Lindex i går, den var veldig fin og komfortabel! Takk for tips! Lurer på å kjøpe en fra underverker.no også,der har de store str hvertfall,noen som har handlet der før?

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor det er best å legge snittet? Armhulene, brystvortene eller under brystene?

Armhule skjuler arret mest vil jeg tro..

Endret av Milliem
Skrevet

Hei! :) Har lest gjennom tråden litt, og veldig mye hjelpsomt her. Har selv hatt konsultasjon og fått anbefalt 400cc i hver, over muskelen. Hdde ikke planer om å ha så mye, men jeg fikk beskjed om at hvis jeg tok mindre var det fare for en såkalt "dobble bobble".  Er så fint å høre fra dere som allerede har gjennomgått brystforstørrelse og all positiviteten rundt det. :danse:  Godt å se at folk kan forstå at det er dypere grunner til å ta silikon, enn å bare ville se ut som Pamela Anderson. 

Sliter selv med at kjæresten absolutt ikke forstår hvorfor jeg vil ta silikon. Sliter med hvordan jeg ser på meg selv med puppene mine. Jeg er 18, snart 19 og har hengende, smale pupper, litt trekantede. Han ble nesten litt sur på meg da jeg sa jeg ville ha det, og at han alltid har hata de som tar det og synes det er tragisk.. Å få han til å se det fra mitt synspunkt er vanskelig. Han tror sikkert jeg bare vil ha det for å få store pupper og vise meg frem til alle. Vet ikke hva han tenker jeg.  :glare:

Men derfor er det så godt å kunne lese om dere som støtter hverandre og forteller om deres opplevelser! 

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor det er best å legge snittet? Armhulene, brystvortene eller under brystene?

Armhule skjuler arret mest vil jeg tro..

Jeg tror det er fordeler og ulemper ved alle stedene. Armhulene vil være synlig når du løfter armene og har hørt at det er en mer komplisert operasjon og at det oftere forekommer komplikasjoner, men samtidig så vil det ikke være så åpenbart at du har tatt en brystoperasjon fordi du har arr under armene. Rundt areola vil gi et nesten usynlig arr, men samtidig kan det svekke ammeevnen senere. Man må også ha en viss størrelse på areola for å kunne legge inn proteser den veien. Under brystene vil jo kunne synes uten klær, men svekker ikke ammeevnen på samme måte som rundt areola kan gjøre. Under brystene innbiller jeg meg at er den minst kompliserte måten å legge inn proteser. Selv har jeg under brystene og er fornøyd med det :) Er bare sambo som kommer til å se arrene uansett, og han vet jo at jeg har operert. Endret av Ompalompas
Skrevet

Hei! :) Har lest gjennom tråden litt, og veldig mye hjelpsomt her. Har selv hatt konsultasjon og fått anbefalt 400cc i hver, over muskelen. Hdde ikke planer om å ha så mye, men jeg fikk beskjed om at hvis jeg tok mindre var det fare for en såkalt "dobble bobble".  Er så fint å høre fra dere som allerede har gjennomgått brystforstørrelse og all positiviteten rundt det. :danse:  Godt å se at folk kan forstå at det er dypere grunner til å ta silikon, enn å bare ville se ut som Pamela Anderson. 

Sliter selv med at kjæresten absolutt ikke forstår hvorfor jeg vil ta silikon. Sliter med hvordan jeg ser på meg selv med puppene mine. Jeg er 18, snart 19 og har hengende, smale pupper, litt trekantede. Han ble nesten litt sur på meg da jeg sa jeg ville ha det, og at han alltid har hata de som tar det og synes det er tragisk.. Å få han til å se det fra mitt synspunkt er vanskelig. Han tror sikkert jeg bare vil ha det for å få store pupper og vise meg frem til alle. Vet ikke hva han tenker jeg.  :glare:

Men derfor er det så godt å kunne lese om dere som støtter hverandre og forteller om deres opplevelser! 

Jeg er selv 18 år og har operasjon på onsdag :danse: I mitt tilfelle er jeg singel, men det tærer på meg at flere av mine nærmeste bestevenninner tror jeg legger meg under kniven for å bli et sexsymbol. Litt frustrerende at de ikke forstår at jeg gjør det for meg selv, men man kan ikke gjøre annet enn å bite tennene sammen! 

• Liker 1
Skrevet

Det har nå gått ca. Tre uker siden op. Når jeg reiser meg kjennes det ut som om noe beveger seg inni der. Noen andre som har opplevd dette? Har høy profil over muskelen.

Skrevet

Det har nå gått ca. Tre uker siden op. Når jeg reiser meg kjennes det ut som om noe beveger seg inni der. Noen andre som har opplevd dette? Har høy profil over muskelen.

Ja sånn er det her og, også når jeg bøyer meg fremover. Kjenner det mest på venstre side. Litt over 2 uker siden op her :) har moderat profil over muskel

Skrevet

Ja sånn er det her og, også når jeg bøyer meg fremover. Kjenner det mest på venstre side. Litt over 2 uker siden op her :) har moderat profil over muskel

Er dette vanlig? kjenner du silikonen når du kjenner på de ?
Skrevet

Er dette vanlig? kjenner du silikonen når du kjenner på de ?

Tror det, men er ikke helt sikker :)

Ja på den ene så kjenner jeg tydelig en kant men ikke på den andre. Hos meg så virker det som om den ene har festet seg og blitt bra mye fortere enn den andre.

Skrevet

Tror det, men er ikke helt sikker :)

Ja på den ene så kjenner jeg tydelig en kant men ikke på den andre. Hos meg så virker det som om den ene har festet seg og blitt bra mye fortere enn den andre.

Håper det. Noen andre som vet noe mer om dette ? Jeg kjenner implantatet bedre op den ene siden en den andre jeg også. Kommer dette til å være sånn hele tiden ?
Skrevet

Jeg er selv 18 år og har operasjon på onsdag :danse: I mitt tilfelle er jeg singel, men det tærer på meg at flere av mine nærmeste bestevenninner tror jeg legger meg under kniven for å bli et sexsymbol. Litt frustrerende at de ikke forstår at jeg gjør det for meg selv, men man kan ikke gjøre annet enn å bite tennene sammen! 

Uff, forstår deg godt. Jeg har ikke turt å fortelle det til noen andre enn kjæresten min jeg da. I frykten for at alle vennene mine skal tenke nettopp det samme som dine! Men dagen kommer jo da de oppdager at jeg har gjort det, eller skal det. Så er spent på reaksjon. Men som du sier, er bare å bite tennene sammen ja! Vi gjør det jo tross alt for oss selv! 

Du får ha masse lykke til på onsdag! Jeg har 6.august, så er leeeenge til.  :icon_lol: Håper du blir fornøyd med resultatet! Hvor mye skal du ta, og over eller under muskelen? 

Skrevet (endret)

Forresten, har noen her blitt operert av dr. Knut Chr. Skolleborg på Teres Colosseum? Det er han som skal operere meg 6.august, og vil bare høre hvordan erfaringer andre har hatt med han? Ble dere fornøyde? Var han med på å velge størrelse`? :)  

Endret av MrsLinni
Skrevet

Uff, forstår deg godt. Jeg har ikke turt å fortelle det til noen andre enn kjæresten min jeg da. I frykten for at alle vennene mine skal tenke nettopp det samme som dine! Men dagen kommer jo da de oppdager at jeg har gjort det, eller skal det. Så er spent på reaksjon. Men som du sier, er bare å bite tennene sammen ja! Vi gjør det jo tross alt for oss selv! 

Du får ha masse lykke til på onsdag! Jeg har 6.august, så er leeeenge til.  :icon_lol: Håper du blir fornøyd med resultatet! Hvor mye skal du ta, og over eller under muskelen? 

Helt sant! Jeg ville egentlig ikke fortelle det til vennene mine selv, men de oppdaget det av seg selv da tlf lå til syne da jeg fikk melding om konsultasjonstime. Tusen takk for det, håper det blir bra:D

Jeg skal ta 300 gram, anatomiske, under muskel! Er 166 cm høy, relativt smal, 56 kg. Vet du hvor mye du skal ta? 

Skrevet

Helt sant! Jeg ville egentlig ikke fortelle det til vennene mine selv, men de oppdaget det av seg selv da tlf lå til syne da jeg fikk melding om konsultasjonstime. Tusen takk for det, håper det blir bra:D

Jeg skal ta 300 gram, anatomiske, under muskel! Er 166 cm høy, relativt smal, 56 kg. Vet du hvor mye du skal ta? 

Aha, jeg skjønner! :) Jeg fikk beskjed om at hvis jeg tok mindre enn 400 gram, så ville det ikke bli bra. Så kom vel fram til 420 eller noe. Vil ikke ha sånn alt for stort! Er 175 cm høy og veier 73 kg. Må også ta rundt protese over muskelen, har nok fett- og brystvev til det.:)  

Skrevet

Aha, jeg skjønner! :) Jeg fikk beskjed om at hvis jeg tok mindre enn 400 gram, så ville det ikke bli bra. Så kom vel fram til 420 eller noe. Vil ikke ha sånn alt for stort! Er 175 cm høy og veier 73 kg. Må også ta rundt protese over muskelen, har nok fett- og brystvev til det.:)

Jeg er 180 høy, 76 kg og har 325 runde proteser under muskel :-) Helt perfekt til meg. Har en ganske trent kropp og en del rumpe, så de nye puppene balanserer ut det hele :-p

Skrevet

Jeg er 180 høy, 76 kg og har 325 runde proteser under muskel :-) Helt perfekt til meg. Har en ganske trent kropp og en del rumpe, så de nye puppene balanserer ut det hele :-p

Når tok du, og ble du fornøyd med resultatet? :) jeg vil også jevne ut litt. Stor rumpe, smal midje... Men små pupper med lite fylde 🙈 men måtte visst ha rundt 400

Skrevet

Når tok du, og ble du fornøyd med resultatet? :) jeg vil også jevne ut litt. Stor rumpe, smal midje... Men små pupper med lite fylde 🙈 men måtte visst ha rundt 400[/

Ganske likt som meg da :-) jeg tok tidlig i februar. Er VELDIG fornøyd!! De er så mye og fine blitt allerede :-)

Skrevet

Gjorde det vondt å ta under muskel? Jeg gruer meg utrolig mye til smertene, og lurer på når jeg fungrer normalt igjen!

Skrevet

Gjorde det vondt å ta under muskel? Jeg gruer meg utrolig mye til smertene, og lurer på når jeg fungrer normalt igjen!

Jeg synes smertene har vært veldig levelige! Ble ganske rastløs første to-tre dagene så vandret mye frem og tilbake i stuen. Følte meg fin etter en uke ca, men da jeg har en veldig fysisk krevende jobb var jeg borte i 14 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...