Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurte på om noen kunne sende meg før og etter bilder på PM med litt info om størrelse før og etter, hvor mye som ble lagt, og over eller under muskel? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke før-bilder, men kan sikkert sende bilde av resultatet :)

Skrevet

Jeg har ikke før-bilder, men kan sikkert sende bilde av resultatet :)

det hadde vært kjempeflott:)

Skrevet

Hei dere, lenge siden sist!

Jeg skulle egentlig operert i oktober i fjor, men pga ting som kom i veien ble den utsatt. Men imorgen skjer det endelig! :laugh: Planen er 295 og 330, jeg er 150 cm høy. Har 70B fra før :-) OP skjer på fornebuklinikken hos Marius Barstad. Noen med gode erfaringer hos han? :-)

Ønsk meg lykke til !! :danse:

Lykke til i dag!! Fortell hvordan det har gått! Skal du ha over eller under muskelen? :)

Skrevet

Er det noen som har noen gode tips til å roe nervene? Operasjonen ble flyttet til førstkommende tirsdag og jeg friker ut. Tar meg selv i å tenke at "går jo ikke såå ofte i bikini" eller "jeg kan jo bare ha litt klær på". En annen ting er at nå er tante rød på besøk den dagen jeg skal ha op, planen var jo å være ferdig før. Noen erfaringer knyttet til dette?

Hvordan går det med dere som er nyopererte, alt vel? :)

Hei! Kjenner meg litt igjen, 2 dager igjen her :O

Men tror det er normalt!! GLEDER meg til bikinishopping!!!!

Hvor mye skal du ha?

Skrevet

Så spennende! Hvor mye skal du legge inn, over eller under? Jeg skal på min andre konsultasjon i morgen, hos kirurgen. Gleder meg til å få vite mer om hva planene er for meg :danse:

Skal ha over muskelen, rundt 350 :) Vet du noe mer nå? Når skal du operere?

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet

Da er jeg ferdig operert!!

Merker absolutt ingen smerter, kjenner liksom bare at det er noe der. Ble 295 og 325, høy profil, over muskel :-) Smilte fra øre til øre når jeg dro fra klinikken, verdt hver eneste krone!! Ble godt tatt vare på av sykepleierne etter OP, fikk mat og drikke, og informasjon om hvordan jeg skulle forbeholde meg ukene etterpå. Heldigvis har jeg en fantastisk samboer som tar vare på meg, og passer på at jeg holder meg rolig, hehe.. :fnise:

Lykke til alle dere som har OP denne uken!!

Skrevet

Ja, herregud, nå skjer det imorgen. Angst. Jeg skal ha mellom 300 og 350 tror jeg, men skal ha litt forskjellig i hver pupp, så det må han vel sikkert se ann under operasjon! Men jeg skal ha anatomiske da.. Og det stresser meg litt det også.

Hva med deg, hvor skal du operere?

Under muskel? Hvilken strl er du fra før?:)

Skrevet

det hadde vært kjempeflott:)

Nå har jeg fått sendt deg PM med bilde :)

Skrevet

Skal ha over muskelen, rundt 350 :) Vet du noe mer nå? Når skal du operere?

Da har jeg vært hos kirurgen:) Det ble tatt noen mål, og vi kom frem til at 300 anatomiske under muskel blir maks for meg, i og med jeg er veldig tynn og smal uten noe underhudsfett! Det blir nok veldig greit, håper jeg blir fornøyd. Angående dato så skulle jeg ringe på fredag, i og med han var veldig opptatt med møter frem til da! Gleder meg til å få endelig dato :D

Skrevet

Nå har jeg fått sendt deg PM med bilde :)

Tusentakk! Virkelig flott resultat:)

Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet (endret)

Endret av Libra
Skrevet

Hurra! Gratulerer jeg skal i ilden imorgen... Er det noen som har operert på fornebu spm husker om man må bruke hibiscrub i håret både kvelden før og samme dag? Har fått så mye info de siste dagene at jeg har glemt detaljene...

Takk takk! Ja hibiscruben skal brukes i håret + hele kroppen kvelden før, og hvis mulig samme dag :-)

Masse lykke til imorgen!! :biggrin:

Skrevet

Tusentakk! Virkelig flott resultat:)

Takk, veldig fornøyd! :) Går og venter på at de skal bli myke ;) I morgen er jeg hvertfall ferdig med nedpressbåndet :)

Skrevet

Ja, herregud, nå skjer det imorgen. Angst. Jeg skal ha mellom 300 og 350 tror jeg, men skal ha litt forskjellig i hver pupp, så det må han vel sikkert se ann under operasjon! Men jeg skal ha anatomiske da.. Og det stresser meg litt det også.

Hva med deg, hvor skal du operere?

Lykke til!!

Skrevet (endret)

.

Endret av Libra
Skrevet

Takk, tittytalk - gjorde som du sa! Ikke interessert i noen infeksjon, bank i bordet.

Sitter på venterommet nå.. Uff, dette blir skummelt! Skal prøve å sende en update senere 😊

Lykke til! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...