Stjerten Skrevet 30. januar 2015 #36061 Skrevet 30. januar 2015 Da er det ikke lenge til det er min tur. ☺ mandag kl 10 skal jeg I ilden gleder meg veldig, men gruer meg og en hel del av og☺ dere som har operert var det skummelt
Milliem Skrevet 31. januar 2015 #36062 Skrevet 31. januar 2015 Hei jenter! Jeg har brukt utrolig mange timer på å lese nyttige tips og råd her inne til silikon, så takk for det! MEN jeg var på konsultasjon hos Colloseum Teres der jeg fikk beskjed om å ta 200g under muskel, noe som hørtes svært lite ut?! Jeg føler at de fleste er på rundt 300g, og jeg er klar over at det er veldig individuelt hva en skal ha, men 200 hørtes da unormalt lite ut.. Ble derfor litt usikker og gikk på konsultasjon hos Kolibri, der fikk jeg informasjon om 300g OVER muskel! Det er jo to helt forskjellige meninger, og det gjør meg VERTFALL usikkker! Er det noen her inne som har opplevd lignende, og hva hadde dere gjort? Og er det noen her inne som har tatt silikon FØR dere fikk barn? Jeg er i begynnelsen av 20 årene og har planer om barn en gang i fremtiden, men er redd de da blir ødelagt (barn er jo selvølgelig første valg), men så er det alikevell en stund til, og vil ha gleden av kvinnelige former før det. Hilsen usikker meg.. 1
Fourboobies Skrevet 31. januar 2015 #36063 Skrevet 31. januar 2015 Hvor lenge hadde dere ubehag i arra etter opr ?
Gjest Skrevet 31. januar 2015 #36064 Skrevet 31. januar 2015 hei. ja stemmer det. jeg bruker også mepitac. bare bruker den som alle andre teiper. klipper den til og har den på en ukes tid. sitter godt hvis man tørker den etter dusj. vet ikke når den ikke gjør noe nytte mer. jeg starta å bruke den i uke 3 og merket med en gang at arra ble flatere og er nå helt gjevnt med huden. tenkte å bruke den ut bikinisesongen. prøv å bruk den på arret ditt kan jo være det funker. ellers så går det utmerket med meg, veldig fornøyd med resultatet. Hva med deg? Takk for svar Har prøvd den på nå, syntes den var mye mer behagelig å finere enn den andre teipen, den andre ble så fort skitten og rullet opp i kantene, så nå som jeg har kjøpt den kan jeg bruke den uansett om den funker eller ikke. Hehe! Kommer også til å teipe hvert fall frem til sommeren, og mest sannsynlig gjennom sommeren også for å beskytte arrene. De ser faktisk veldig fine ut allerede, helt flate og har begynt å bli hvite. Prøvde teipen på det andre arret mitt også, men det sitter på en bøy, er nok derfor det har blitt så stygt også, hver ganger jeg bøye leddet så strekker det i arret, så det er blitt veldig bredt og står litt ut :/ men der løsnet teipen etter en time, så jaja! Får heller bare sminke over.
arbeidsjernet Skrevet 31. januar 2015 #36065 Skrevet 31. januar 2015 Hei jenter! Jeg har brukt utrolig mange timer på å lese nyttige tips og råd her inne til silikon, så takk for det! MEN jeg var på konsultasjon hos Colloseum Teres der jeg fikk beskjed om å ta 200g under muskel, noe som hørtes svært lite ut?! Jeg føler at de fleste er på rundt 300g, og jeg er klar over at det er veldig individuelt hva en skal ha, men 200 hørtes da unormalt lite ut.. Ble derfor litt usikker og gikk på konsultasjon hos Kolibri, der fikk jeg informasjon om 300g OVER muskel! Det er jo to helt forskjellige meninger, og det gjør meg VERTFALL usikkker! Er det noen her inne som har opplevd lignende, og hva hadde dere gjort? Og er det noen her inne som har tatt silikon FØR dere fikk barn? Jeg er i begynnelsen av 20 årene og har planer om barn en gang i fremtiden, men er redd de da blir ødelagt (barn er jo selvølgelig første valg), men så er det alikevell en stund til, og vil ha gleden av kvinnelige former før det. Hilsen usikker meg.. Hei! Kirurgene gjør opp sine egne meninger og anbefaler selvfølgelig forskjellig fra klinikk til klinikk. Første gang jeg tok silikon, fikk jeg 295 under muskel. Hadde absolutt ingenting fra før, og jeg vil si det holdt for meg. Hadde rett og slett ikke plass til med med tanke på huden på brystet. Nå for 3 uker siden fikk jeg byttet ut implantatene pga hard kapsel , og jeg fikk da 365 over muskel. I mellomtiden har jeg fått et barn og ammingen var det ikke noe problemer med. Fikk lagt inn mer nå, pga mer hud på brystet. Men jeg snakket jo også med kirurgen og sa jeg ville ha litt større enn det jeg hadde, men det skulle se naturlig ut. Jeg er fornøyd med resultatet hittil ☺
Trønder26 Skrevet 31. januar 2015 #36066 Skrevet 31. januar 2015 (endret) over eller under muskel? Hva tror dere? Skal opereres på Klinikk Stokkan på tirsdag. Har vært til to leger, hun ene sier under muskel og han andre sier over muskel. Jeg er ferdig med barn. Har 75B. 1.73 lang og 60 KG Endret 31. januar 2015 av Trønder26 1
Trønder26 Skrevet 31. januar 2015 #36067 Skrevet 31. januar 2015 Da er det ikke lenge til det er min tur. ☺ mandag kl 10 skal jeg I ilden gleder meg veldig, men gruer meg og en hel del av og☺ dere som har operert var det skummelt Jeg skal på tirsdag! Skal du legge inn over eller under muskel?
Milliem Skrevet 31. januar 2015 #36068 Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk for svar "arbeidsjernet" !! Er det normalt å legge seg på operasjonsbordet og ikke vite hvordan resultatet kommet til å bli? Eller har dere alle fått god informasjon og har bilde i hodet klart? Jeg synes det er så vanskelig å vite hvordan det vil bli, og det er jo litt skummelt å bare stole på kirurgen når det er en stor forandring på kroppen. Jeg har jo ikke peiling på implantater..
arbeidsjernet Skrevet 31. januar 2015 #36069 Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk for svar "arbeidsjernet" !! Er det normalt å legge seg på operasjonsbordet og ikke vite hvordan resultatet kommet til å bli? Eller har dere alle fått god informasjon og har bilde i hodet klart? Jeg synes det er så vanskelig å vite hvordan det vil bli, og det er jo litt skummelt å bare stole på kirurgen når det er en stor forandring på kroppen. Jeg har jo ikke peiling på implantater.. Skulle bare mangle ☺ Noen klinikker har datamaskiner som tar bilde av deg og viser deg hvordan det kan bli seendes ut med forskjellige størrelser på innlegg. Jeg fortalte bare at jeg ville ha noe større. Jeg stolte helt og holdent på min kirurg der. Dette har han gjort så mange ganger tenkte jeg. Hadde med meg noen bilder av pupper jeg syntes var fine,men viste de ikke.
arbeidsjernet Skrevet 31. januar 2015 #36070 Skrevet 31. januar 2015 over eller under muskel? Hva tror dere? Skal opereres på Klinikk Stokkan på tirsdag. Har vært til to leger, hun ene sier under muskel og han andre sier over muskel. Jeg er ferdig med barn. Har 75B. 1.73 lang og 60 KG Ser ut som du har noenlunde samme som meg før operasjon. Min kirurg valgte over.
Trønder26 Skrevet 31. januar 2015 #36071 Skrevet 31. januar 2015 Ser ut som du har noenlunde samme som meg før operasjon. Min kirurg valgte over. Har fått veldig mye mer heng etter sist svangerskap. Hadde F-cup med melka, men nå en "slapp" B-cup. Aner ikke hva som venter meg på tirsdag. Håper egentlig jeg kan legge over muskel.... pga dattera mi på 1,5 år jeg må ta meg av etter 1-2 uker. Og smertene selvfølgelig... Gruer meg!! Gleder meg til å få det overstått!
Trønder26 Skrevet 31. januar 2015 #36072 Skrevet 31. januar 2015 Hei jenter! Jeg har brukt utrolig mange timer på å lese nyttige tips og råd her inne til silikon, så takk for det! MEN jeg var på konsultasjon hos Colloseum Teres der jeg fikk beskjed om å ta 200g under muskel, noe som hørtes svært lite ut?! Jeg føler at de fleste er på rundt 300g, og jeg er klar over at det er veldig individuelt hva en skal ha, men 200 hørtes da unormalt lite ut.. Ble derfor litt usikker og gikk på konsultasjon hos Kolibri, der fikk jeg informasjon om 300g OVER muskel! Det er jo to helt forskjellige meninger, og det gjør meg VERTFALL usikkker! Er det noen her inne som har opplevd lignende, og hva hadde dere gjort? Og er det noen her inne som har tatt silikon FØR dere fikk barn? Jeg er i begynnelsen av 20 årene og har planer om barn en gang i fremtiden, men er redd de da blir ødelagt (barn er jo selvølgelig første valg), men så er det alikevell en stund til, og vil ha gleden av kvinnelige former før det. Hilsen usikker meg.. Svarte deg på PM :-)
Little sister Skrevet 31. januar 2015 #36073 Skrevet 31. januar 2015 Trønder26, du kan jo høre med dr. Evje om han mener over kan bli bra, siden dr Isern mente det skulle tro at det var nok vev der, men jeg har jo ikke kompetanse på det der... Er det forresten noen som har over som har fått "gnagsår" på toppen av brystet? Har ikke vondt ellers omtrent, er 10 dager siden operasjon.
Little sister Skrevet 31. januar 2015 #36074 Skrevet 31. januar 2015 (endret) *dobbelpost* Endret 31. januar 2015 av Little sister
Stjerten Skrevet 31. januar 2015 #36075 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Jeg skal på tirsdag! Skal du legge inn over eller under muskel?jeg skal legge under muskel, 295cc anatomiske hva skal du ha?? Ser vi har ganske samme utgangspunkt. Endret 31. januar 2015 av Stjerten
Trønder26 Skrevet 31. januar 2015 #36076 Skrevet 31. januar 2015 jeg skal legge under muskel, 295cc anatomiske hva skal du ha?? Ser vi har ganske samme utgangspunkt. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ender opp med :-o Ønsker meg full c cup- liten d... Så det blir kanskje rundt 300g på meg. Tror det blir under muskel, men håper på over. Pingleguri er redd for smertene i ettertid, samt at jeg har ei datter på 1,5 år jeg må løfte etter 1 uke. Har du bilde? PM meg? :-) Hvilken klinikk skal du op. på? Må få høre hvordan det går :-)
Trønder26 Skrevet 31. januar 2015 #36077 Skrevet 31. januar 2015 jeg skal legge under muskel, 295cc anatomiske hva skal du ha?? Ser vi har ganske samme utgangspunkt. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ender opp med :-o Ønsker meg full c cup- liten d... Så det blir kanskje rundt 300g på meg. Tror det blir under muskel, men håper på over. Pingleguri er redd for smertene i ettertid, samt at jeg har ei datter på 1,5 år jeg må løfte etter 1 uke. Har du bilde? PM meg? :-) Hvilken klinikk skal du op. på? Må få høre hvordan det går :-)
sticalo Skrevet 31. januar 2015 #36078 Skrevet 31. januar 2015 (endret) over eller under muskel? Hva tror dere? Skal opereres på Klinikk Stokkan på tirsdag. Har vært til to leger, hun ene sier under muskel og han andre sier over muskel. Jeg er ferdig med barn. Har 75B. 1.73 lang og 60 KG du er jo ganske tynn så fornuftig med under så du ikke får kant. men siden du har fått barn og sikkert ammet så kan du sikkert fint ha under å. stol på kirurgen du at de vet best. Syns foresten at du hadde fine bryster nå å jeg da. Endret 31. januar 2015 av sticalo
Stjerten Skrevet 31. januar 2015 #36079 Skrevet 31. januar 2015 Jeg vet faktisk ikke hva jeg ender opp med :-o Ønsker meg full c cup- liten d... Så det blir kanskje rundt 300g på meg. Tror det blir under muskel, men håper på over. Pingleguri er redd for smertene i ettertid, samt at jeg har ei datter på 1,5 år jeg må løfte etter 1 uke. Har du bilde? PM meg? :-) Hvilken klinikk skal du op. på? Må få høre hvordan det går :-) Har dere ikke blitt Eni om hvor mye? Har tenkt mye på smertene eg og, men av alt eg har lest så går eg for under muskel. Eg har en sønn på 4,5 år så eg har barnepass de første dagene. Jeg skal på fana medisinske senter eg ikke bilde skal ta imorgen, sånn at eg har, hehe
Gudinnen82 Skrevet 31. januar 2015 #36080 Skrevet 31. januar 2015 Husker ikke hva slags profil han nevnte på 520. Men det er høyprofil 420/460 jeg eventuelt går for hvis jeg ikke velger 520. Håper kirurgen har litt tid til å snakke med meg og la meg prøve protestene en gang til på kontoret før operasjon. Huff, takk for råd.. Du har ikke lyst til å sende meg bilder hvis du har? 😊 Hei igjen :-) Beklager at jeg ikke har svart deg før.. nå er du ferdig operert.. Hvilken str ble det?? Og har OP og tiden etterpå gått greit ? 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå