Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før puppene dropper? Har under muskel. :-)

en måned ca men varierer fra person til person

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi ta paracet en uke før operasjon?

Skrevet

enda et 'er det normalt'spørsmål fra meg.. :rolleyes: hadde dere så mye blod på arret tredje dag etter op? fjerna plasteret nå for jeg kan dusje. noen tips til dusjinga forresten? tørka dere teipen med hårføner etterpå?

post-89507-0-06963500-1422180805_thumb.j

post-89507-0-79110600-1422180822_thumb.j

Skrevet

enda et 'er det normalt'spørsmål fra meg.. :rolleyes: hadde dere så mye blod på arret tredje dag etter op? fjerna plasteret nå for jeg kan dusje. noen tips til dusjinga forresten? tørka dere teipen med hårføner etterpå?

ser helt normalt ut. så lenge det er tørt og ikke blør mer nå du fjerner teipen er det ingen ting å værer edd for. ja jeg brukte hårføner på svak varme

Skrevet

ser helt normalt ut. så lenge det er tørt og ikke blør mer nå du fjerner teipen er det ingen ting å værer edd for. ja jeg brukte hårføner på svak varme

Takk for at du svarer så kjapt på alle spørsmålene :danse:

Skrevet

Kan vi ta paracet en uke før operasjon?

Noen som vet ???

Skrevet

Noen som vet ???

Ja, paracet skal være uproblematisk. Er ibux man skal unngå.

Skrevet

Ja, paracet skal være uproblematisk. Er ibux man skal unngå.

Tusen tusen takk for svar☺

har hatt vondt I hode siden fredags kveld, men har ikke turt å ta paracet☺

Skrevet

Noen som har erfaring med infeksjon etter operasjon?

Jeg fikk plutselig et veldig hovent og ømt bryst for en ukes tid siden, men doktoren min sa det så veldig fredelig ut. Men vi startet på antibiotika for å være på den sikre siden, og nå er det ikke like hovent, ømt eller hardt lenger. Men det er fortsatt litt rødt rundt, men ikke i like stor grad. Jeg fikk også et sår i ytterkamt av der stingene er som måtte stripses sammen for å gro, i samme bryst.. Er nå litt over 5 uker siden operasjon, og er ganske lei av komplikasjonene jeg har hatt.. Alt var jo helt fint 3/4 uker etter, men så skjedde dette. Jeg skal såklart vente til jeg er ferdig med antibiotikakuren for å se om det blir bedre. Tenkte bare jeg skulle høre om noen andre har vært gjennom det samme? 😄

Har veldig lyst til å slutte å sove bare på ryggen og fungere helt optimalt igjen snart...

Skrevet

Tusen tusen takk for svar☺

har hatt vondt I hode siden fredags kveld, men har ikke turt å ta paracet☺

Uff, god bedring 😊

Skrevet

Man skal faste for vått og tørt 6 timer før operasjonen - også står det at jeg skal ta 2 tabletter 2 timer før op., kan jeg da drikke bittelitt vann?

Forstår ikke helt... Hvis ikke blir jo tablettene liggende i halsen :(

Skrevet

Man skal faste for vått og tørt 6 timer før operasjonen - også står det at jeg skal ta 2 tabletter 2 timer før op., kan jeg da drikke bittelitt vann?

Jeg ringte å spurte om noe lignende på op dagen, eller sto jeg skulle ta pillene på morgenen, men jeg hadde ikke op før halv 3! Men fikk hvert fall beskjed om å ta pillene med så lite vann som mulig, og ikke mer enn et lite glass vann! Så bare ikke overdriv det så går det nok greit. :)

Skrevet

Jeg ringte å spurte om noe lignende på op dagen, eller sto jeg skulle ta pillene på morgenen, men jeg hadde ikke op før halv 3! Men fikk hvert fall beskjed om å ta pillene med så lite vann som mulig, og ikke mer enn et lite glass vann! Så bare ikke overdriv det så går det nok greit. :)

Ok, takk :-) var det jeg tenkte meg.

Skrevet

Fikk en veldig overraskende tlf fra kirurgen i dag. Jeg skal bytte til runde proteser, større og han skal ta et lite areola løft (gratis) :D Er så overhappy, og gikk over all forventning! :D Operasjon blir på førstkommende mandag :D

• Liker 2
Skrevet

Tablettene tar du med litt vann så du får svelgt de unna. Jeg hadde operasjon på morningen, og var dette jeg fikk som beskjed :)

Skrevet

Tablettene tar du med litt vann så du får svelgt de unna. Jeg hadde operasjon på morningen, og var dette jeg fikk som beskjed :)

Da gjør jeg det :-) har på morningen jeg også. På torsdag!

Skrevet

Takk for det :)

Operasjonen gikk kjempefint. Kom inn på klinikken og ble tatt godt i mot der.

Ble ført inn i et skifterom hvor jeg måtte ta av meg alt utenom trusa. Kirurgen kom så inn og tok noen bilder og tegnet på meg.

Etterpå var det å legge seg på operasjonsbordet hvor jeg fikk narkosen. Husker jeg snallet med anestilegen, smilte og lo. Så våknet jeg opp.. Helt sprø følelse det der igrunn.

Når jeg våknet til så kom en sykepleier og lurte på hvordan det gikk. Det gikk forsåvidt ganske bra men jeg tror aldri jeg har vært så kald i mitt liv. Lå bare og hutret og skalv. De kom med varmeflaske til meg og sa at det snart kom til å gå over.

Gikk overraskende greit derfra igrunn. Var en del smerte i venstre bryst, men høyre bare kjentes ganske ømt.

Jeg skulle egentlig ha 450cc moderat profil. Kirurgen sa han forsøkte disse men de ble for brede, så fikk 450cc høy profil heller.

Jeg tok også løft samtidig.

Har ikke turt å åpne bh'en for å se dem enda, jeg er så utrolig spent!!

Gleder meg til i morgen, da kan jeg dysje, og da blir første titt på dem.

Hvordan går det med deg nå? :-)

Skrevet

Nå har jeg endelig booket time til operasjon på Fornebuklinikken 06.02! Skal etter planen ha 255 anatomisk under muskel og opereres av dr Barstad. Gleder meg:)

hehe,samme dato som meg, bare at jeg tok i fjor :blomst: du har alt å glede deg til, jeg hadde glatt gjort det igjen! GLED DEG :danse:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med deg nå? :-)

Hei

Det går veldig bra faktisk. Hadde kun behov for smertestillende de tre første dagene (inkludert operasjonsdagen)

Jeg tok av bh og dysjet på dag to, det var en sær opplevelse. Med en gang bh var av så ble jeg svimmel og kvalm, måtte faktisk legge meg ned noen minutter før jeg klarte å gå i dysjen.

Nå går jeg egentlig bare og venter på at sårene skal gro, og at puppene blir noe mykere (for de blir mykere, right?)

Gleder meg til jeg kan ta av bh og bånd :)

Er det nå på torsdag du skal i ilden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...