Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg kan ikke se noe unormalt. alt jeg kan si er at mine så veldig trekantete ut den første tiden.. akkurat som nippelen lå utpå inplantatet, at det var ekstra hud der som gjor at de så trekantet ut.. men det ga seg med tiden :) eller, høyre bryst kan bli litt sånn hvis jeg er veldig varm , etter en dusj foreks. men det gir seg med en gang :)

godt å høre at det er ikke bare meg :D ja det er en blanding av det du sier der, som om det er ekstra hud, og også det at det er såppass mye mer upper fullness enn nedre. så er vel bare å vente! brukte du også brystbånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her kommer bildene. 290 cc under muskel, runde, moderat pluss. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men får ikke ro før de har droppet og er mykere, for nippelen peker ikke oppover og fra siden og ovenfra gir dette et trekantet utseende. jeg er også veldig hoven på venstre side, altså helt på sidebooben, og kan ikke løfte den armen lengre enn 60 grader til siden og frem. det kan jeg enkelt og mye høyere med høyre. noen som har hatt det sånn?

De ser kjempefine ut! Gratulerer:) kan heller ikke se noe galt. Spent på hvordan mine vil se ut.

Skrevet

Håper noen kan svare fort!!

Jeg skal operere i morgen tidlig, og leser nå i papirene at jeg skal dusje med hibiscrub før jeg reiser i morgen..

Trodde jeg trengte å gjøre det i kveld også, men det står det ingenting om.

Har lest at så mange av dere andre har dusjet med scrubben to ganger - en på kvelden og en gang før op.

Hva skal jeg gjøre? Trenger jeg bare i morgen tidlig?

Skrevet

Håper noen kan svare fort!!

Jeg skal operere i morgen tidlig, og leser nå i papirene at jeg skal dusje med hibiscrub før jeg reiser i morgen..

Trodde jeg trengte å gjøre det i kveld også, men det står det ingenting om.

Har lest at så mange av dere andre har dusjet med scrubben to ganger - en på kvelden og en gang før op.

Hva skal jeg gjøre? Trenger jeg bare i morgen tidlig?

heisann. I mitt skriv så står det at eg skal dusje med hibiscrub kvelden før og morgningen før operasjon.

Masse lykke til I morgen☺

Skrevet

heisann. I mitt skriv så står det at eg skal dusje med hibiscrub kvelden før og morgningen før operasjon.

Masse lykke til I morgen☺

Takk for rask respons! Da hopper jeg i dusjen.

Tusen takk for det! :-)

Skrevet

Når det har gått to uker etter op skal jeg på noe jeg vil pynte meg til. sportsbhen jeg bruker nå forstørrer trekantet look siden den er så myk ved niplene og ikke minst pågrunnav brystbåndet. burde jeg kjøpe en myk støttende bh som for eksempel ammebh som jeg bruker kun da, eller gå uten noe som helst under? eller gå for sportsbhen og brystbåndet likevel?..

Gjest jumojente
Skrevet

Heihei. Jeg slenger meg inn her. Jeg tok silikon i går,og har noen spørsmål ang det. Jeg er 172cm, veier ca. 63kg og var en 75A (tror jeg). Jeg opererte inn 335 gram, under muskelen og i høy profil. Jeg må egentlig bare si jeg er utrolig fornøyd hittil. Har vært veldig heldig med smertene foreløpig og er i lykkerus. Gleder meg til å se hvem cup jeg ender opp i. Men er det vanlig at puppene kan se mindre ut i sportsbh? Og blir de noe større eller mindre etterhvert? Har hørt veldig mange forskjellige meninger der, og hva har dere erfart som har operert under muskel?

Klem fra ei som er kjempe fornøyd og lykkelig

Skrevet

Når det har gått to uker etter op skal jeg på noe jeg vil pynte meg til. sportsbhen jeg bruker nå forstørrer trekantet look siden den er så myk ved niplene og ikke minst pågrunnav brystbåndet. burde jeg kjøpe en myk støttende bh som for eksempel ammebh som jeg bruker kun da, eller gå uten noe som helst under? eller gå for sportsbhen og brystbåndet likevel?..

Hei :-) jeg gikk også på festligheter i etterkant, det var ca 3 uker etterpå. Jeg brukte en pierre robert sportsbh da :-) og en topp som skjulte at jeg hadde sportsbh.. Ville ikke tatt sjangsen på å gå uten bh :o

Skrevet

Heihei. Jeg slenger meg inn her. Jeg tok silikon i går,og har noen spørsmål ang det. Jeg er 172cm, veier ca. 63kg og var en 75A (tror jeg). Jeg opererte inn 335 gram, under muskelen og i høy profil. Jeg må egentlig bare si jeg er utrolig fornøyd hittil. Har vært veldig heldig med smertene foreløpig og er i lykkerus. Gleder meg til å se hvem cup jeg ender opp i. Men er det vanlig at puppene kan se mindre ut i sportsbh? Og blir de noe større eller mindre etterhvert? Har hørt veldig mange forskjellige meninger der, og hva har dere erfart som har operert under muskel?

Gratulerer med nye pupper!!

Jeg syntes mine pupper så større ut etter de hadde satt seg, enn rett etter op! Da var de veldig stive og høye, og huden hadde ikke strukket seg enda! Fra uke 2 til uke 4 gikk jeg faktisk opp en hel bh størrelse. Er nok samme volum, men siden formen og mykheten ikke er slik den skal være enda så blir de litt mindre, nesten som å ha på seg en stram sportsbh under huden om du skjønner! Og jeg syntes puppene mine ser veldig mye mindre ut med klær på en uten, du er nok ganske hoven rundt også, som gjør at de ser mindre ut. Men syntes uansett ikke du skal tenke på slike ting enda, de kommer til å forandre seg mye fremover i tiden, og selv om jeg syntes mine er helt perfekte har jeg både hatt perioder der jeg syntes de ble alt for store, og perioder der jeg angret på at jeg ikke tok mer. :)

Skrevet

Hei:)) vi er akkurat like høy, og veger like mye :P jeg tok 300gr over muskelen, og var ca 75b før op, nå er jeg 75d eller e.

Jeg opplevde at de var en del hovne i starten, så de ble bitteitt mindre men ikke mye :)

Gjest jumojente
Skrevet

Gratulerer med nye pupper!!

Jeg syntes mine pupper så større ut etter de hadde satt seg, enn rett etter op! Da var de veldig stive og høye, og huden hadde ikke strukket seg enda! Fra uke 2 til uke 4 gikk jeg faktisk opp en hel bh størrelse. Er nok samme volum, men siden formen og mykheten ikke er slik den skal være enda så blir de litt mindre, nesten som å ha på seg en stram sportsbh under huden om du skjønner! Og jeg syntes puppene mine ser veldig mye mindre ut med klær på en uten, du er nok ganske hoven rundt også, som gjør at de ser mindre ut. Men syntes uansett ikke du skal tenke på slike ting enda, de kommer til å forandre seg mye fremover i tiden, og selv om jeg syntes mine er helt perfekte har jeg både hatt perioder der jeg syntes de ble alt for store, og perioder der jeg angret på at jeg ikke tok mer. :)

Tusen takk for svar! Ja,jeg skjønner hva du mener. De forandrer seg nok en god del. Sykepleieren sa at jeg kom til å ende opp med en liten C. Er uansett så glad for at jeg tok denne avgjørelsen, beste valget noensinne. Gleder meg veldig til å shoppe bher og bikini når den tid kommer!!☺☺

Gjest jumojente
Skrevet

Hei:)) vi er akkurat like høy, og veger like mye :P jeg tok 300gr over muskelen, og var ca 75b før op, nå er jeg 75d eller e.

Jeg opplevde at de var en del hovne i starten, så de ble bitteitt mindre men ikke mye :)

Okei, flott å høre andres historier også. Det er sikkert veldig induviduelt, og tror de blir større. Får ikke dekket håndflata mi over hele brystet lenger heller, og kan såvidt se en kløft der nede. Hurra

Skrevet

Det forstår jeg godt! Jeg håper det blir akkurat slik du ønsker til slutt :blomst:

Takk skal du ha! Jeg håper virkelig det.. Er ikke 100% sikker på strl. Vi snakket om 420/460 høyprofil under muskel. Har absolutt ingenting fra før. Jeg er så usikker på så mye, mtp profil, gram, og strlforskjell. Men jeg har bestemt meg for å stole på kirurgen. Han vet nok best hva som passer til kroppen min uansett.

Kirurgen finner nok hva som passer best ja. Lykke til i dag. Håper alt går strålende. Gleder meg til å høre hvordan det ble :)

Gjest jumojente
Skrevet

Jeg skal ta av bandasjen etterpå, men ikke bytte teip. Gikk dette fint og smertefritt for dere? Og hvordan gjorde dere dette? Måtte dere ta av evnt brystbånd og hele sportsbh for å ta den av?

Klem jumbo

Skrevet

Jeg tok 315 anatomiske under muskel, og de var moderat. Er 158 og 52kg, var 65D, passet et 70A og nå er jeg 70C. Puppene mine ser ikke mindre ut i sports bh, bare større, for de er jo fastere enn vanlige pupper, så sport bh-en presser jo ikke "vevet" mot kroppen om du skjønner. Mine føler jeg har blitt større etter muskelen har sluppet litt, men de ser veldig mye større uten klær, enn med. Men selvom jeg fyller en 70C så vil jeg tenke de er større, for når jeg bruker vanlig bh så er det som om jeg har push up fordi de fyller opp på brystet.

Skrevet

Jeg var ute et par ganger, og hadde kjøpt en sånn "tube topp" på cubus, som har tynt innlegg. Det var litt skummelt og du må være forsiktig, men det gikk fint for kvelden, så lenge du husker å bytte når du kommer hjem :laugh:

Skrevet

Jeg skal ta av bandasjen etterpå, men ikke bytte teip. Gikk dette fint og smertefritt for dere? Og hvordan gjorde dere dette? Måtte dere ta av evnt brystbånd og hele sportsbh for å ta den av?

Klem jumbo

Jeg kunne ta av bandasjen på dag to, da kunne jeg dysje igjen også, så tok den av i sammenheng med dysj. Var også en ypperlig anledning til å ta en titt på puppene hehe :)

Jeg ble svimmel og kvalm første gang jeg tok av bh, måtte legge meg nedpå litt. Var en utrolig rar følelse hele greia.

Gjest jumojente
Skrevet

Jeg kunne ta av bandasjen på dag to, da kunne jeg dysje igjen også, så tok den av i sammenheng med dysj. Var også en ypperlig anledning til å ta en titt på puppene hehe :)

Jeg ble svimmel og kvalm første gang jeg tok av bh, måtte legge meg nedpå litt. Var en utrolig rar følelse hele greia.

Okei☺ jeg får ikke dusje før den femte dagen og bytte teip innen 7 dager jeg da. Gleder meg til å få en liten sneakpeak av dem etterpå. Må jo ha hjelp da jeg er ganske så handicappet! Hehe

Leit å høre fu ble uvel, får jåpe jeg slipper unna det da..

Skrevet

Kirurgen finner nok hva som passer best ja. Lykke til i dag. Håper alt går strålende. Gleder meg til å høre hvordan det ble :)

Takk :-) Nå er jeg hjemme igjen, godt plantet i sofaen.. Hadde med meg en fantastisk snill samboer, som gjorde det hele mye lettere for meg. Var ikke spesielt nervøs, bare veldig spent.

Alt gikk veldig bra, og følte meg trygg hele veien! Snill kirurg og hyggelige sykepleiere. Positivt overrasket over hele situasjonen :-)

Har litt smerter nå, men dette var jeg såklart forberedt på. Gruer meg til de neste dagene, da det helt sikkert blir mye verre. Tåler dessverre ikke disse trekanttablettene, så jeg bruker kun ibux, paracet og morfintabletter som smertestillende. Håper det holder for de første dagene ihvertfall, til de verste smertene. Har ikke fått sett så mye til puppene enda, men fra det lille jeg har kikket ned i sportsbhen ser det veldig fint ut! Sykepleier sa hun nesten ble litt misunnelig, men det er sikkert noe hun sier til alle ;-)

Veldig glad det er overstått! Nå gleder jeg meg til alt er grodd, dropping, til det endelige resultatet vises og til de føles som en naturlig del av kroppen min.

Spent på dusjen på mandag, og til jeg får se de :-)

Så langt er jeg ingenting annet enn veldig fornøyd.

Gjest jumojente
Skrevet

Jeg har nettopp tatt av bandasjen på brystene og der tittet det frem to fine pupper. Kjempe glad og jeg tok helt feil, det blir nok akkurat den strl jeg ønsket meg. Er nok bare den supertrange sportsbh'en som gjør at de ser flatere ut. De var litt spisse og hadde en litt trekantet form, men dette var normalt??☺

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...