Gjest Skrevet 27. januar 2015 #36001 Skrevet 27. januar 2015 Fikk en veldig overraskende tlf fra kirurgen i dag. Jeg skal bytte til runde proteser, større og han skal ta et lite areola løft (gratis) :D Er så overhappy, og gikk over all forventning! :D Operasjon blir på førstkommende mandag :D Åh så fint å høre :D Bra at alt ordner seg!!
tutti.frutti94 Skrevet 27. januar 2015 #36002 Skrevet 27. januar 2015 Meg igjen. må få tatt bilder snart. er bare ikke helt fornøyd før de blir myk og har droppa! i forigår var jeg helt smertefri, men i går kveld kom smertene igjen, og særlig på venstre siden. høyrearmen kan jeg løfte 90 grader både frem og til siden, men ikke venstre. så jeg lurer på om noen andre har opplevd det? eller har ei logisk forklaring så jeg ikke blir så redd? selv har jeg sagt til meg selv at det er nok fordi min høyre side er mye brukt til daglige gjøremål, og ikke venstre, så den ble litt fuckd når den ble kutta....
Valiant Skrevet 27. januar 2015 #36003 Skrevet 27. januar 2015 hehe,samme dato som meg, bare at jeg tok i fjor du har alt å glede deg til, jeg hadde glatt gjort det igjen! GLED DEG Takk for lykkeønskninger! Nå har jeg betalt og sendt inn kontrakt, pluss ordnet fri fra jobben. Teller ned dagene og er veldig spent! Fortell, hvordan har du det i dag og hvor mye tok du?
silkhand Skrevet 27. januar 2015 #36004 Skrevet 27. januar 2015 Takk for lykkeønskninger! Nå har jeg betalt og sendt inn kontrakt, pluss ordnet fri fra jobben. Teller ned dagene og er veldig spent! Fortell, hvordan har du det i dag og hvor mye tok du? Husker det så godt, akkurat som det var i går! Hvor lenge fri tok du? Og hvor mye skal du ta, over eller under muskel ? Jeg tok 300gr over muskel, runde implantat. Jeg er kjempefornøyd! Gikk fra 75b til 75d. De er sånn at man kan ikke se det er silikon, men noen spør for de blir så usikker..de er så fine:) :) Idag merker jeg ikke at jeg har silikon engang.. utenom når jeg går uten BH, da kan det bli ubehagelig. men februar er perfekt tid å ta det på, du rekker å bli ferdig med tape å sportsbh og sånt , før bikinisesongen kommer 1
Valiant Skrevet 27. januar 2015 #36005 Skrevet 27. januar 2015 Husker det så godt, akkurat som det var i går! Hvor lenge fri tok du? Og hvor mye skal du ta, over eller under muskel ? Jeg tok 300gr over muskel, runde implantat. Jeg er kjempefornøyd! Gikk fra 75b til 75d. De er sånn at man kan ikke se det er silikon, men noen spør for de blir så usikker..de er så fine:) :) Idag merker jeg ikke at jeg har silikon engang.. utenom når jeg går uten BH, da kan det bli ubehagelig. men februar er perfekt tid å ta det på, du rekker å bli ferdig med tape å sportsbh og sånt , før bikinisesongen kommer Høres veldig bra ut:) jeg skal ha anatomiske under muskel, 255 gr. Har veldig små pupper etter to barn og gleder meg veldig til å passe inn i klærne mine igjen! Har lurt på om jeg skal ha 290 gr, men ønsker ikke for store. Vet det ikke er store forskjellen. Skal høre med kirurgen før operasjonen. Har operasjon fredag og fri uken etter. Håper ni dager funker bra, har kontorjobb. Gleder meg til sommeren:))
silkhand Skrevet 27. januar 2015 #36006 Skrevet 27. januar 2015 Høres veldig bra ut:) jeg skal ha anatomiske under muskel, 255 gr. Har veldig små pupper etter to barn og gleder meg veldig til å passe inn i klærne mine igjen! Har lurt på om jeg skal ha 290 gr, men ønsker ikke for store. Vet det ikke er store forskjellen. Skal høre med kirurgen før operasjonen. Har operasjon fredag og fri uken etter. Håper ni dager funker bra, har kontorjobb. Gleder meg til sommeren:)) Jeg har også kontorjobb og var tilbake på dag 6, tok det veldig med ro, det gikk kjempebra Du har en fin tid i vente ) Masse spennende!
Valiant Skrevet 27. januar 2015 #36007 Skrevet 27. januar 2015 Jeg har også kontorjobb og var tilbake på dag 6, tok det veldig med ro, det gikk kjempebra Du har en fin tid i vente ) Masse spennende! Tusen takk, jeg gleder meg nesten absurd mye! Godt å høre at 6 dager holdt. Da skal dette gå bra:)
mims Skrevet 27. januar 2015 #36008 Skrevet 27. januar 2015 Når begynte dere her inne og sove på sidene? Er snart 5 uker etter operasjonen og tørr enda ikke helt å ligge på rygg. er 6 uker siden min op, og jeg begynte og sove på magen for 1-2 uker siden tror jeg. På siden var vel kanskje etter 4 uker? Jeg følte det tok lang tid før jeg klarte å ligge på siden. Men du må nok bare føle det på kroppen din. Jeg spure jo kirurg om når jeg kunne ligge på siden og sånn, og han sa aldri noe konkret, men bare å lytte til kroppen. Så regner med det ikke er noe fare om du tenker det blir for tidlig.
Lille fjasa Skrevet 27. januar 2015 #36009 Skrevet 27. januar 2015 Hei Det går veldig bra faktisk. Hadde kun behov for smertestillende de tre første dagene (inkludert operasjonsdagen) Jeg tok av bh og dysjet på dag to, det var en sær opplevelse. Med en gang bh var av så ble jeg svimmel og kvalm, måtte faktisk legge meg ned noen minutter før jeg klarte å gå i dysjen. Nå går jeg egentlig bare og venter på at sårene skal gro, og at puppene blir noe mykere (for de blir mykere, right?) Gleder meg til jeg kan ta av bh og bånd Er det nå på torsdag du skal i ilden? Så godt å høre at alt står bra til :-) Jeg tror det er veldig vanlig å få en slik reaksjon.. Det er jo veldig uvant å plutselig se helt annerledes ut! Men er du fornøyd da? :-) Tror de blir mykere ja, de er jo veldig harde, struttende og hovne i starten. De vil nok føles bedre etterhvert. Jepp, det er på torsdag det skjer!! Merker jeg begynner å tenke litt på det nå. Så i kveld er det vasking av klær, nytt sengetøy og en storhandel som skal gjøres! Jobber nemlig til 20.00 i morgen.. Huff gruer meg litt..
Smurfins Skrevet 27. januar 2015 #36010 Skrevet 27. januar 2015 Så godt å høre at alt står bra til :-) Jeg tror det er veldig vanlig å få en slik reaksjon.. Det er jo veldig uvant å plutselig se helt annerledes ut! Men er du fornøyd da? :-) Tror de blir mykere ja, de er jo veldig harde, struttende og hovne i starten. De vil nok føles bedre etterhvert. Jepp, det er på torsdag det skjer!! Merker jeg begynner å tenke litt på det nå. Så i kveld er det vasking av klær, nytt sengetøy og en storhandel som skal gjøres! Jobber nemlig til 20.00 i morgen.. Huff gruer meg litt.. Ja var utrolig uvant, pluss det så litt brutalt ut mtp jeg har hatt løft også, litt mer sting enn de som bare får under puppen.. Er forsåvidt fornøyd, men håper de blir litt mykere og ikke så trill runde som de er akkurat nå. Lykke til på torsdag, det går nok kjempefint :D Har du funnet ut størrelse du skal ha?
Lille fjasa Skrevet 27. januar 2015 #36011 Skrevet 27. januar 2015 Ja var utrolig uvant, pluss det så litt brutalt ut mtp jeg har hatt løft også, litt mer sting enn de som bare får under puppen.. Er forsåvidt fornøyd, men håper de blir litt mykere og ikke så trill runde som de er akkurat nå. Lykke til på torsdag, det går nok kjempefint :D Har du funnet ut størrelse du skal ha? Det forstår jeg godt! Jeg håper det blir akkurat slik du ønsker til slutt Takk skal du ha! Jeg håper virkelig det.. Er ikke 100% sikker på strl. Vi snakket om 420/460 høyprofil under muskel. Har absolutt ingenting fra før. Jeg er så usikker på så mye, mtp profil, gram, og strlforskjell. Men jeg har bestemt meg for å stole på kirurgen. Han vet nok best hva som passer til kroppen min uansett.
lottis91 Skrevet 27. januar 2015 #36012 Skrevet 27. januar 2015 Noen som jobber på gamlehjem/bo og behandlingshjem eller lignende? Lurer sånn på når jeg kan begynne å jobbe etter jeg har operert !!
Fourboobies Skrevet 27. januar 2015 #36013 Skrevet 27. januar 2015 Noen her som har 200-250 innlegg ?
sticalo Skrevet 27. januar 2015 #36014 Skrevet 27. januar 2015 Noen som jobber på gamlehjem/bo og behandlingshjem eller lignende? Lurer sånn på når jeg kan begynne å jobbe etter jeg har operert !! hei jeg jobber på sykehjem. starta etter 8 dager gikk greit det.tok det bare litt mer med ro
tutti.frutti94 Skrevet 28. januar 2015 #36015 Skrevet 28. januar 2015 her kommer bildene. 290 cc under muskel, runde, moderat pluss. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men får ikke ro før de har droppet og er mykere, for nippelen peker ikke oppover og fra siden og ovenfra gir dette et trekantet utseende. jeg er også veldig hoven på venstre side, altså helt på sidebooben, og kan ikke løfte den armen lengre enn 60 grader til siden og frem. det kan jeg enkelt og mye høyere med høyre. noen som har hatt det sånn?
silkhand Skrevet 28. januar 2015 #36016 Skrevet 28. januar 2015 her kommer bildene. 290 cc under muskel, runde, moderat pluss. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men får ikke ro før de har droppet og er mykere, for nippelen peker ikke oppover og fra siden og ovenfra gir dette et trekantet utseende. jeg er også veldig hoven på venstre side, altså helt på sidebooben, og kan ikke løfte den armen lengre enn 60 grader til siden og frem. det kan jeg enkelt og mye høyere med høyre. noen som har hatt det sånn? jeg kan ikke se noe unormalt. alt jeg kan si er at mine så veldig trekantete ut den første tiden.. akkurat som nippelen lå utpå inplantatet, at det var ekstra hud der som gjor at de så trekantet ut.. men det ga seg med tiden eller, høyre bryst kan bli litt sånn hvis jeg er veldig varm , etter en dusj foreks. men det gir seg med en gang
sticalo Skrevet 28. januar 2015 #36017 Skrevet 28. januar 2015 her kommer bildene. 290 cc under muskel, runde, moderat pluss. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men får ikke ro før de har droppet og er mykere, for nippelen peker ikke oppover og fra siden og ovenfra gir dette et trekantet utseende. jeg er også veldig hoven på venstre side, altså helt på sidebooben, og kan ikke løfte den armen lengre enn 60 grader til siden og frem. det kan jeg enkelt og mye høyere med høyre. noen som har hatt det sånn? så fint det ser ut, gratulerer
Lille fjasa Skrevet 28. januar 2015 #36018 Skrevet 28. januar 2015 her kommer bildene. 290 cc under muskel, runde, moderat pluss. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men får ikke ro før de har droppet og er mykere, for nippelen peker ikke oppover og fra siden og ovenfra gir dette et trekantet utseende. jeg er også veldig hoven på venstre side, altså helt på sidebooben, og kan ikke løfte den armen lengre enn 60 grader til siden og frem. det kan jeg enkelt og mye høyere med høyre. noen som har hatt det sånn? Veldig fine :-)
kristinen Skrevet 28. januar 2015 #36019 Skrevet 28. januar 2015 her kommer bildene. 290 cc under muskel, runde, moderat pluss. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men får ikke ro før de har droppet og er mykere, for nippelen peker ikke oppover og fra siden og ovenfra gir dette et trekantet utseende. jeg er også veldig hoven på venstre side, altså helt på sidebooben, og kan ikke løfte den armen lengre enn 60 grader til siden og frem. det kan jeg enkelt og mye høyere med høyre. noen som har hatt det sånn? De ser veldig fine ut allerede, synes jeg Bare å glede seg til å se hvor mye mer de forandrer seg. Gratulerer med flott resultat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå