smjm Skrevet 15. januar 2015 #35901 Skrevet 15. januar 2015 Samme her, den myke henger litt mer enn den som er litt hardere, men er ikke noe forskjell som plager meg, å regner med det jevner seg ut 😁 Er veeeldig fornøyd med arrene å, venniner som ser dem å sier det ser ut som skrubbsår å ikke operasjonssår så lover godt for hvordan de blir seende ut til slutt 😊 Så bra! Det gjør nok det ja 😊 jeg har arrene mine under areola så mine vises egentlig ikke, ser bare stingene litt og litt rødt enda 😄
Gjest Skrevet 15. januar 2015 #35902 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Hei dere! Håper kanskje at noen av dere som har litt peiling kan hjelpe meg. Jeg fikk operert inn silikon for ca et år siden, 265 g over muskel. Jeg var fornøyd med størrelsen rett etter operasjonen, men når hevelsen gikk det ble de mye mindre enn jeg hadde håpet på. Jeg brukte 75 B før operasjonen, og er en liten c nå. Hadde vel ønsket meg en full c/liten D. I mine øyne går de fortsatt i kategorien "små pupper" når jeg ikke har på bh. Ønsker at de skal stå mer ut fra kroppen, hvis dere skjønner? Men øker omkretsen på innleggene proporsjonalt med hvor mye de peker "utover"? Vil ikke risikere å operere meg på nytt, også blir de bare større i omkrets. Hvor store innlegg tror dere jeg burde bytte til? Og til sist, er det noen her som har blitt misfornøyd og operert seg på nytt? Det er jo enormt mye penger, men samtidig vil jeg jo være fornøyd! Ble dere fornøyd andre gangen? Kan svare deg på den delen angående omkrets og projeksjon(hvor mye de stikker ut fra kroppen, profilen) Du skriver ikke noe om du har moderat eller høy profil etc. Moderat profil betyr egentlig bare at den har en middels projeksjon, de stikker verken veldig ut fra kroppen eller er veldig flate. Om du går opp i gram vil både bredden og projeksjonen øke. Høy profil har større projeksjon enn moderat profil, så her vil du kunne ha mye høyere antall gram men likevel ha samme bredde som moderat profil, siden grammene blir plasser mer utover. Fiktive tall: altså kan moderat profil på 250 gram ha samme bredde som et innlegg med høy profil på 300 gram, siden innlegget bygger mer ut av kroppen. Håper det var forståelig nok... Edit: legger ved link http://www.plastikkirurgi.nu/brystimplantat-profil-projeksjon Endret 15. januar 2015 av Kalia
monokini Skrevet 15. januar 2015 #35903 Skrevet 15. januar 2015 Kalia, takk for svar! får ikke til å sitere fra telefonen. Men jeg forstår hva du mener, jeg har tydeligvis ikke forstått dette med profil helt før nå. Da jeg spurte kirurgen om hva slags profil han ville legge inn(var på teres nobel), så sa han bare at de hadde en standard de alltid brukte som var ganske moderat. Men da burde jeg kanskje hatt høy profil da! Virket ikke som at det var noe alternativ å diskutere engang, han nevnte det ikke før jeg spurte.
Fourboobies Skrevet 15. januar 2015 #35904 Skrevet 15. januar 2015 Hei dere! Håper kanskje at noen av dere som har litt peiling kan hjelpe meg. Jeg fikk operert inn silikon for ca et år siden, 265 g over muskel. Jeg var fornøyd med størrelsen rett etter operasjonen, men når hevelsen gikk det ble de mye mindre enn jeg hadde håpet på. Jeg brukte 75 B før operasjonen, og er en liten c nå. Hadde vel ønsket meg en full c/liten D. I mine øyne går de fortsatt i kategorien "små pupper" når jeg ikke har på bh. Ønsker at de skal stå mer ut fra kroppen, hvis dere skjønner? Men øker omkretsen på innleggene proporsjonalt med hvor mye de peker "utover"? Vil ikke risikere å operere meg på nytt, også blir de bare større i omkrets. Hvor store innlegg tror dere jeg burde bytte til? Og til sist, er det noen her som har blitt misfornøyd og operert seg på nytt? Det er jo enormt mye penger, men samtidig vil jeg jo være fornøyd! Ble dere fornøyd andre gangen? Hei! Jeg opr for et år siden, 350 over muskel. Men Pga heng nå skal jeg opr meg igjen om to uker 😱 da skal jeg ta løft å legge inn nye men mindre protese . Jeg fikk en del avslag i prisen vist jeg opr meg før de hadde gått et år siden sist opr eller ikke var fornøyd
Smurfins Skrevet 15. januar 2015 #35905 Skrevet 15. januar 2015 Det går helt sikkert bra :-) det skal jeg ihvertfall! Sto spesifikt at jeg måtte vaske håret også, grr.. Oh well, om en uke ligger jeg hjemme med vondt og nye pupper :D Ja, men hun vil nok angre på det hun sier når hun ser hvor perfekt de blir på formen og størrelse! Størrelsen høres bra ut i forhold til kroppen din! Hihi, ja håper det. Virker som hun har fått for seg at det enda er slik at silikon bare blir to runde ballonger som stikker ut.. Bildene som har blitt lagt ut her viser nokså motsatt av det, bare en gjeng med knallfine pupper. Håper mine også blir så bra
Lille fjasa Skrevet 15. januar 2015 #35906 Skrevet 15. januar 2015 Sto spesifikt at jeg måtte vaske håret også, grr.. Oh well, om en uke ligger jeg hjemme med vondt og nye pupper :D Hihi, ja håper det. Virker som hun har fått for seg at det enda er slik at silikon bare blir to runde ballonger som stikker ut.. Bildene som har blitt lagt ut her viser nokså motsatt av det, bare en gjeng med knallfine pupper. Håper mine også blir så bra Kjedelig.. Men da er du på den sikre siden! Spennende!! 2 uker til min tur! Gleder meg selv :D klarer bare virkelig ikke finne ut strl...
Lille fjasa Skrevet 15. januar 2015 #35907 Skrevet 15. januar 2015 Noen som har tatt rundt 500 under, med lite utgangspunkt?
sticalo Skrevet 15. januar 2015 #35908 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Nå i dag er det 2mnd siden operasjonen min. Tenkte å vise dere hvordan de så ut før opr, 2 dager etter og i dag 8 uker etter Ikke store greiene men akkurat passe syns nå jeg. de er myke og kjennes akkurat som naturlige bryster. kan gjøre alt jeg normalt gjore før oy sorry for giga bilder Endret 15. januar 2015 av sticalo 1
Valiant Skrevet 15. januar 2015 #35909 Skrevet 15. januar 2015 Nå i dag er det 2mnd siden operasjonen min. Tenkte å vise dere hvordan de så ut før opr, 2 dager etter og i dag 8 uker etter Ikke store greiene men akkurat passe syns nå jeg. de er myke og kjennes akkurat som naturlige bryster. kan gjøre alt jeg normalt gjore før oy sorry for giga bilder Veldig fine og ser helt naturlige ut! Veldig bra. Husker ikke hva du la inn? Anatomiske?
sticalo Skrevet 15. januar 2015 #35910 Skrevet 15. januar 2015 Veldig fine og ser helt naturlige ut! Veldig bra. Husker ikke hva du la inn? Anatomiske? takk. har 375cc under muskel runde 1
Lulu21 Skrevet 15. januar 2015 #35911 Skrevet 15. januar 2015 Nå i dag er det 2mnd siden operasjonen min. Tenkte å vise dere hvordan de så ut før opr, 2 dager etter og i dag 8 uker etter Ikke store greiene men akkurat passe syns nå jeg. de er myke og kjennes akkurat som naturlige bryster. kan gjøre alt jeg normalt gjore før oy sorry for giga bilder Jeg vil seee!!
Gudinnen82 Skrevet 16. januar 2015 #35912 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har tatt rundt 500 under, med lite utgangspunkt? Hei :-) Jeg har 500 cc 😄Men har operert 2 ganger og startet med 300 cc . Har du plass til 500 cc ved første operasjon ? Over eller under muskel ? ☺️
Lille fjasa Skrevet 16. januar 2015 #35913 Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar 😄 Jeg ble foreslått 420/460 av pk for etter hva slags resultat jeg ville ha. Men er litt redd for at det skal bli lite etterhvert 😔 Jeg har veldig lite utgangspunkt.. Fyller ikke A. Pk sa også at jeg kunne ta 520 i begge. Er så usikker, fordi det høres så mye ut... Regner med det er plass siden jeg fikk valget ☺️ Skal ta under. Vil helst ikke operere to ganger, derfor jeg er så usikker på hvor mye jeg skal ta! Er du fornøyd med strl??
Frazzy Skrevet 16. januar 2015 #35914 Skrevet 16. januar 2015 Heia! Jeg er nå 13 uker post op, og har vært og sett litt på bh'er som ikke er sports-bh'er. Det er jo ikke så lett å finne uten spiler. Har kjøpt med spiler og spretta opp sømmen og tatt ut stålspilene. Tror dere det da går bra? Er det ikke de som gjør de uheldige p bruke pga gnissing på arrene? Noen som vet om str på HM er mindre enn andre steder? Måtte opp i str der nemlig.. Setter veldig pris på svar. Til dere som skal opereres- gled dere; dette er så verdt det! 👍
MrsRose Skrevet 16. januar 2015 #35915 Skrevet 16. januar 2015 Da har jeg kommet til dag 4 post op, og i dag er det dusjedag 💃 Kan ikke vente med å stå leeenge i dusjen. Tok kun 2 paracet i går, og er medisinfri i dag. Litt støl da jeg våknet bare. Synes dette går etter all forventing! Hevelsen har gått ned, og er fornøyd med resultatet. Har over muskel så var ikke så hoven. Ikke stort, men det ville jeg ikke ha heller. Har følelse over hele brystet, inkl området under. Det klør noe helt vanvittig da, men er vel huden som strekker seg? Synes jeg gjenkjenner kløen jeg hadde på magen til tider da jeg var gravid, hehe. Nå gleder jeg meg til de blir myke! Nå som jeg er i god form, er det vanskelig å holde seg i ro. Hvor fort var dere tilbake til hverdagen?
Frazzy Skrevet 16. januar 2015 #35916 Skrevet 16. januar 2015 Da har jeg kommet til dag 4 post op, og i dag er det dusjedag 💃 Kan ikke vente med å stå leeenge i dusjen. Tok kun 2 paracet i går, og er medisinfri i dag. Litt støl da jeg våknet bare. Synes dette går etter all forventing! Hevelsen har gått ned, og er fornøyd med resultatet. Har over muskel så var ikke så hoven. Ikke stort, men det ville jeg ikke ha heller. Har følelse over hele brystet, inkl området under. Det klør noe helt vanvittig da, men er vel huden som strekker seg? Synes jeg gjenkjenner kløen jeg hadde på magen til tider da jeg var gravid, hehe. Nå gleder jeg meg til de blir myke! Nå som jeg er i god form, er det vanskelig å holde seg i ro. Hvor fort var dere tilbake til hverdagen? Jeg var tilbake til hverdagen etter ca 1 uke. Måtte ta forhåndsregler, men veldig lurt å bevege seg som normalt med en gang. Eneste er å ikke løfte for tungt. 1
nodke1 Skrevet 16. januar 2015 #35917 Skrevet 16. januar 2015 Hei, Jeg tok silikon for 4 dager siden, 360g under muskel. jeg er 24 år, 166 høy og veier 54 kg - altså rimelig "normal". Men det siste året begynte puppene mine å henge lenger og lenger ned følte jeg - og kirurgen følte vel også det da han la under muskel fordi jeg hadde såpass lite brystvev øverst. jeg føler at puppene mine nå ser helt like ut som før - bare større.. altså store hengepupper i stedet for små... de ser ikke runde ut fordi brystvortene er såpass langt nede. tror dere dette er noe som kommer til å endre seg!?!? vet jo at sånn det ser ut nå ikke er endelig resultat, men ser liksom ikke akkurat DET endre seg? eller!? noen med erfaringer rundt at brystvortene er litt langt nede?.. puppene er på en måte spisse og lange :s IKKE fornøyd kirurgen burde vel anbefalt brystløft hvis dette var nødvendig:(....
sticalo Skrevet 16. januar 2015 #35918 Skrevet 16. januar 2015 Jeg vil seee!! kan sende på pm i stede
Lille fjasa Skrevet 16. januar 2015 #35920 Skrevet 16. januar 2015 kan sende på pm i stede Jeg vil også veldig gjerne se :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå