Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpt meg ny bh, med spiler. Når kan jeg begynne bruke den? Litt over 4 uker siden operasjon 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt meg ny bh, med spiler. Når kan jeg begynne bruke den? Litt over 4 uker siden operasjon

På skrivet mitt står det at jeg kan bruke bh med spiler etter 6 måneder :)

Skrevet

6 mnd 😱

På mitt står det 4 uker dag og natt, og deretter 4 uker på dagtid! Dersom du har mulighet så villebjeg egentlig brukt sports bh mest mulig!

Skrevet (endret)

Kjøpt meg ny bh, med spiler. Når kan jeg begynne bruke den? Litt over 4 uker siden operasjon

etter 6 uker står det i mitt skriv at det er greit å bruke spile, og 6mnd med push up. vent til arra har helt grodd og det ikke er vondt å ha noe inntil dem. Har shoppa masse bher i det siste jeg også klarer nesten ikke å vente med å bruke dem

Endret av sticalo
Skrevet (endret)

har lest litt på forskjellige nettsider- ALLE skriver forskjellig om akkurat det der.

så da kan det ikke være så nøye tenker jeg. Hvis noen mener 4 uker mens andre 6mnd. Hva baserer de den avgjørelsen på egentlig når alle mener så ulikt? jeg tror vi må bare lytte til kroppen og føle litt på når ting er greit å gjøre igjen, eks løfte, jobbe, bruke spile bh osv. Ingen fasitt akkurat på det virker det som

Endret av sticalo
Skrevet

etter 6 uker står det i mitt skriv at det er greit å bruke spile, og 6mnd med push up. vent til arra har helt grodd og det ikke er vondt å ha noe inntil dem. Har shoppa masse bher i det siste jeg også klarer nesten ikke å vente med å bruke dem

Ja for min del kan jeg ikke bruke ennå pga åpent sår, men synes 6 mnd er lenge å vente he he 😝

Skrevet

Ja for min del kan jeg ikke bruke ennå pga åpent sår, men synes 6 mnd er lenge å vente he he 😝

6mnd er drøyt lenge 6-8 uker er sikkert greit.ja pass på arra dine ikke noe poeng å risikere å gjøre noe skade

Skrevet

Er det noen som opplevde å være rød/blå over eller rundt arret på den ene siden? Ble litt bekymret når jeg så det nå.. Er det mest sannsynlig at det bare er et blåmerke som har kommet etterhvert?

Skrevet

dagen etter opr og frem til dag 4 derfra ble det bedre

Skrevet

hei.nei kan ikke det.jeg får bruke spiler fra uke 6.og det samme med push up.tenkte å vente litt men etter 6mnd går det helt fint

Åh jeg må vente med spiler og push up til etter 6 mnd!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det noen som opplevde å være rød/blå over eller rundt arret på den ene siden? Ble litt bekymret når jeg så det nå.. Er det mest sannsynlig at det bare er et blåmerke som har kommet etterhvert?

Jeg var både rød og blå og litt gul en uke etter operasjonen. Kom og gikk nesten litt hvis man kan si det slik. Tror det er helt normalt :)

Endret av kk7
Skrevet

Åh jeg må vente med spiler og push up til etter 6 mnd!

siden alle har så ulike regler kan det ikke vår SÅ nøye tenker nå jeg da. kan sikkert starte litt før

Skrevet

siden alle har så ulike regler kan det ikke vår SÅ nøye tenker nå jeg da. kan sikkert starte litt før

Ja leste de andre innleggene du har skrevet her etter jeg skreiv det. Er enig jeg! Blir å lytte til min kropp og ta forholdsregler utifra min klinikk. Ellers blir det for mye å forholde seg til ;p

Skrevet

Ja leste de andre innleggene du har skrevet her etter jeg skreiv det. Er enig jeg! Blir å lytte til min kropp og ta forholdsregler utifra min klinikk. Ellers blir det for mye å forholde seg til ;p

høres lurt ut!

Skrevet

dagen etter opr og frem til dag 4 derfra ble det bedre

Åja, jeg har hatt ganske lite smerter så langt, er på dag 2. Tror du det kommer til å bli verre?

Skrevet

Åja, jeg har hatt ganske lite smerter så langt, er på dag 2. Tror du det kommer til å bli verre?

neh vanskelig å si men har du ikke hat særlig med smerter til nå så går det nok bra. ikke alle som har mye smerter kan være du er heldig

Skrevet

neh vanskelig å si men har du ikke hat særlig med smerter til nå så går det nok bra. ikke alle som har mye smerter kan være du er heldig

Håper hvertfall at smertene ikke plutselig blir veldig ille. Jeg har vært veldig heldig med smertene, og har egentlig bare ubehag. Krysser fingrene på at det ikke blir verre :laugh:

Skrevet

Åååå supert, godt å høre. Har ikke hatt store smerter enda jeg heller, så håper det holder seg slik :) Men når byttet folk bh? Ser at det er spileløs i 6 mnd, men må Gå til innkjøp av andre bher. Er det god støtte som er nøkkelen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...