Gjest Skrevet 18. desember 2014 #35361 Skrevet 18. desember 2014 ja du bør spise sammen med dem....ellers blir du kvalm Åja, vet du om man bør spise mye, eller holder det med litt mat?
sticalo Skrevet 18. desember 2014 #35362 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Ja, det er det, da gidder jeg ikke å spise før jeg tar de. Pleier jo ikke å spise før jeg legger meg, hehe. Skal huske å spise litt før jeg tar smertestillende selv om jeg ikke har matlyst. er det ikke lurt å spise i kveld da du må faste til etter operasjon? er ikke noe lurt å ta piller på tom mage, er jo veldig kjedelig hvis du blir kvalm av medisinene kvelden før holder med en brødskive eller knekkebrød, bare så du får i deg litt. ikke noe lurt å spise noe melkeprodukter sammen med AB ofte det fører til kvalme Endret 18. desember 2014 av sticalo
mims Skrevet 18. desember 2014 #35363 Skrevet 18. desember 2014 Ja, det er det, da gidder jeg ikke å spise før jeg tar de. Pleier jo ikke å spise før jeg legger meg, hehe. Skal huske å spise litt før jeg tar smertestillende selv om jeg ikke har matlyst. Haha nei, du skal vel faste også. Ja gjør det, fordi jeg har faktisk null matlyst nå, har spist en skål med suppe, ellers drukket litt juice og pepsi max idag... Har ikke tatt pille fordi kjenner jeg er litt kvalm, så venter til mamma kommer hjem og lager noe mat før jeg tar smertestillende, for vil ikke kaste opp..
sticalo Skrevet 18. desember 2014 #35364 Skrevet 18. desember 2014 regelen er vell ingen mat inntil 6 timer før opr. så hvis eks hun opererer kl 10 så kan hun fint spiste frem til kl 00.00
mims Skrevet 18. desember 2014 #35365 Skrevet 18. desember 2014 regelen er vell ingen mat inntil 6 timer før opr. så hvis eks hun opererer kl 10 så kan hun fint spiste frem til kl 00.00 Ja jeg hadde faktisk et stort måltid kvelden før op, så jeg ikke våknet opp sulten, og det gikk bra. Så jeg ville fått i meg et stort måltid. Jeg skulle møte opp 8:45, fikk beskjed om å faste fra midnatt, selvom det vanligvis er 6 timer da.
sticalo Skrevet 18. desember 2014 #35366 Skrevet 18. desember 2014 Ja jeg hadde faktisk et stort måltid kvelden før op, så jeg ikke våknet opp sulten, og det gikk bra. Så jeg ville fått i meg et stort måltid. Jeg skulle møte opp 8:45, fikk beskjed om å faste fra midnatt, selvom det vanligvis er 6 timer da. ja mener jeg gjore det også. hadde jo to operasjoner så var glad for det. spiste ikke før 21 på kvelden opr dagen. kun to små biter av en pizza. hadde null matlyst i 4 dager.
sticalo Skrevet 18. desember 2014 #35367 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Kjempefine! Jeg kan se at de har lagt seg kanskje 1 cm jeg! ja noe sånt. ikke mye iallfall. lurer på hva han sier på kontrollen takk foresten. Kan ikke skryte av å ha fått store pupper, men 3 ganger større enn de var så er strålende fornøyd Endret 18. desember 2014 av sticalo
sassa84 Skrevet 18. desember 2014 #35368 Skrevet 18. desember 2014 Nå er det gjort, jeg føler meg pen (helt på ordentlig) jeg er såå glad !! Ble 450cc over muskel og jeg er igang med å pynte nederste halvdel av juletreet 😝 har nesten ingen smerter i det hele tatt. Hadde jo stålsatt meg for en recovery ala siste krisersnittet mitt.. Ingenting å grue seg for. Har fått paralgin forte og det holder i massevis. Yuhuu er så skikkelig gla nå 💗
sassa84 Skrevet 18. desember 2014 #35369 Skrevet 18. desember 2014 Fikk det til! Takk Sticalo Her er mine anatomiske 315 cc, Mentor, Medium height, moderat profil! Var før 70A/65C (83 cm over bryst/69 under). Opererete 16.des, så veeeeeldig ferske! Smilefjeset fikk jeg på før op når han tegnet på meg Så fine de ble passa godt til dg den størrelsen
mims Skrevet 18. desember 2014 #35370 Skrevet 18. desember 2014 ja mener jeg gjore det også. hadde jo to operasjoner så var glad for det. spiste ikke før 21 på kvelden opr dagen. kun to små biter av en pizza. hadde null matlyst i 4 dager. Ja litt kjipt dette med lite matlyst... Men kommer seg nok snart! ja noe sånt. ikke mye iallfall. lurer på hva han sier på kontrollen takk foresten. Kan ikke skryte av å ha fått store pupper, men 3 ganger større enn de var så er strålende fornøyd Jaa, du hadde veldig fine pupper og de var perfekt størrelse i forhold til kroppen syntes no jeg
mims Skrevet 18. desember 2014 #35371 Skrevet 18. desember 2014 Så fine de ble passa godt til dg den størrelsen Tusen takk Nå er det gjort, jeg føler meg pen (helt på ordentlig) jeg er såå glad !! Ble 450cc over muskel og jeg er igang med å pynte nederste halvdel av juletreet har nesten ingen smerter i det hele tatt. Hadde jo stålsatt meg for en recovery ala siste krisersnittet mitt.. Ingenting å grue seg for. Har fått paralgin forte og det holder i massevis. Yuhuu er så skikkelig gla nå Gratulerer med pupper på plass! Heldig som har lite smerter du!
sassa84 Skrevet 18. desember 2014 #35372 Skrevet 18. desember 2014 Tusen takk Gratulerer med pupper på plass! Heldig som har lite smerter du! Ja hadde jo stålsatt meg for det verste. Men tror det hjalp på at det var "plass i de" med skinn og sånn etter amming og slanking håper det holder seg sånn
Gjest Skrevet 18. desember 2014 #35373 Skrevet 18. desember 2014 er det ikke lurt å spise i kveld da du må faste til etter operasjon? er ikke noe lurt å ta piller på tom mage, er jo veldig kjedelig hvis du blir kvalm av medisinene kvelden før holder med en brødskive eller knekkebrød, bare så du får i deg litt. ikke noe lurt å spise noe melkeprodukter sammen med AB ofte det fører til kvalme Oki, greit, tusen takk
Blondibabe Skrevet 18. desember 2014 #35374 Skrevet 18. desember 2014 Hei. Jeg var på konsultasjon igår og fikk beskjed om at jeg kunne velge mellom 400 Cc moderat profil eller 450 Cc høy profil, i runde proteser, kirurgen anbefalte det siste. Jeg var heldig å slapp akkurat løft. Noen som kan vise meg før/etter bilder som har tatt 450 Cc med høy profil? Kan se ut som om det blir oprasjon i enten januar eller februar
Gjest Skrevet 18. desember 2014 #35375 Skrevet 18. desember 2014 Haha nei, du skal vel faste også. Ja gjør det, fordi jeg har faktisk null matlyst nå, har spist en skål med suppe, ellers drukket litt juice og pepsi max idag... Har ikke tatt pille fordi kjenner jeg er litt kvalm, så venter til mamma kommer hjem og lager noe mat før jeg tar smertestillende, for vil ikke kaste opp.. Ja, skal faste fra midnatt. Uffda, bra at du får i deg litt mat, det er jo ganske kjipt å kaste opp. Blir vel litt suppe, potetmos og sånt på meg framover også.
Gjest Skrevet 18. desember 2014 #35376 Skrevet 18. desember 2014 Da har jeg dusjet og vasket meg med hibiscrub! Armhulene mine svir, så håper det gir det snart.. Håret mitt ble ganske flokete, men ser ut som det ikke kommer til å bli skadet. Jeg ble heller ikke rødt og irritert i ansiktet, så håper ikke det kommer etter hvert. Har jo hørt at det var en del som fikk urenheter av hibiscrub i ansiktet... Også de antibiotika tablettene, bør jeg tar de rett før jeg legger meg eller kan jeg ta de nå?
Stjerten Skrevet 18. desember 2014 #35377 Skrevet 18. desember 2014 Fikk det til! Takk Sticalo Her er mine anatomiske 315 cc, Mentor, Medium height, moderat profil! Var før 70A/65C (83 cm over bryst/69 under). Opererete 16.des, så veeeeeldig ferske! Smilefjeset fikk jeg på før op når han tegnet på meg Ser kjempe fint ut Gratulerer
kk7 Skrevet 18. desember 2014 #35378 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å fortelle det enda, har lyst til å vente en stund før jeg sier det liksom. Jeg får nesten bare se hvordan jeg føler meg kvelden før, så kan jeg eventuelt avlyse om det blir for ille Skulle du ha under muskel? I så fall har du ikke sjangs å lukke/åpne bildør eller dra i belte uten at det gjør kjempe vondt! Så her vil venninnene dine merke det. Men tar du over så vet jeg ikke 2
kk7 Skrevet 18. desember 2014 #35379 Skrevet 18. desember 2014 Fikk det til! Takk Sticalo Her er mine anatomiske 315 cc, Mentor, Medium height, moderat profil! Var før 70A/65C (83 cm over bryst/69 under). Opererete 16.des, så veeeeeldig ferske! Smilefjeset fikk jeg på før op når han tegnet på meg dødsfine!! :D :D
Gjest Skrevet 18. desember 2014 #35380 Skrevet 18. desember 2014 Skulle du ha under muskel? I så fall har du ikke sjangs å lukke/åpne bildør eller dra i belte uten at det gjør kjempe vondt! Så her vil venninnene dine merke det. Men tar du over så vet jeg ikke Jeg skal ha under muskel ja. Har jo lest at det er noen som ikke hadde så voldsomme smerter, men at det bare var ubehagelig. Men jeg får se hvordan jeg føler meg da, ellers får jeg bare avlyse det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå