arbeidsjernet Skrevet 19. desember 2014 #35441 Skrevet 19. desember 2014 Åjaa, forstår! Hva tenker du å ta inn nå da? Var det nå nylig du fikk kapsling??? Brystet har vel egentlig vært litt hardt i flere år... men ikke plaget meg nevneverdig. Men nå i det siste har det begynt å bli litt ømme også.
Gjest Skrevet 19. desember 2014 #35442 Skrevet 19. desember 2014 Du sover nok sikkert greit når du er trøtt, lå ikke så behagelig de første dagene for var ikke vandt til det, men sovnet fortsatt Åhh jaa, jeg og av og til har problemer med at ting er romslig rundt når jeg bruker 70, men tenker det kanskje kan være litt godt med en som ikke er aaltfor stram! Åjaa, forstår! Hva tenker du å ta inn nå da? Var det nå nylig du fikk kapsling??? Heheh jaa, du savner sikkert ikke det så mye heller Gleder meg til smertene tar av, selvom det ikke har vært så mye ending siden op... Spør deg siden du er sykepleier. Har sett gjennom pillene mine, og føler jeg har tatt sinnsyykt mye! Skal sende en mail imorgen til PK og si det, samtidig som jeg sender bilder. Men jeg tar vel piller kanskje hver 3-4 time, fordi er da jeg kjenner smertene kommer på igjen. Og paralgin forte skal man jo bare ta max 4 ganger daglig? Men det strekker jo ikke til... Ikke det at jeg kjenner at det hjelper så utroolig mye på smerten, men det hjelper litt, for er når jeg kjenner det trykker og stikker jeg har behov for smertestillende Hvor ofte pleide du å ta? Kjempefine! Det jeg prøvde var å "redigere de i redigerings program, egentlig å bare snu de en runde til riktig posisjon igjen, så kom de i riktig vei her inne! Ja, håper jeg får sove. Gruer meg litt til å legge meg etterpå, men går nok fint. Det er sikkert godt med en som ikke er veldig stram ja, men vil samtidig ha så mye støtte som mulig, hehe, så tror jeg venter litt. Jeg har jo en sportsbh hjemme som jeg aldri har brukt, den er i xs da, så vet ikke om det blir for stramt. Den har i tillegg ikke noe knepping foran eller bak, så får vente noen uker før jeg prøver den
kk7 Skrevet 19. desember 2014 #35443 Skrevet 19. desember 2014 Jeg lurer litt på dette med nedpressbånd jeg også. På klinikken så var det egentlig ikke noe stramt i det hele tatt. Har hatt det på samme "styrke" siden det. Jeg skulle ha det på meg i 14 dager, og det har nå gått 18 tror jeg.. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan puppene mine står enda. De er enda for mye ut til siden. Så de siste dagene har jeg strammet båndet veldig. Er dette noen vits i?? Eller småpiner jeg meg selv unødvendig? ;p Er også suuper fornøyd med at dere deler erfaringer :D Hjulpet meg såå mye! Takk!
mims Skrevet 19. desember 2014 #35444 Skrevet 19. desember 2014 Åjaa, forstår! Hva tenker du å ta inn nå da? Var det nå nylig du fikk kapsling??? Brystet har vel egentlig vært litt hardt i flere år... men ikke plaget meg nevneverdig. Men nå i det siste har det begynt å bli litt ømme også. Åh skjønner! Bli godt å få det ordnet da
mims Skrevet 19. desember 2014 #35445 Skrevet 19. desember 2014 Jeg lurer litt på dette med nedpressbånd jeg også. På klinikken så var det egentlig ikke noe stramt i det hele tatt. Har hatt det på samme "styrke" siden det. Jeg skulle ha det på meg i 14 dager, og det har nå gått 18 tror jeg.. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan puppene mine står enda. De er enda for mye ut til siden. Så de siste dagene har jeg strammet båndet veldig. Er dette noen vits i?? Eller småpiner jeg meg selv unødvendig? ;p Er også suuper fornøyd med at dere deler erfaringer :D Hjulpet meg såå mye! Takk! Jeg fikk tegnet på hvor jeg skulle stramme det, men han fortalte meg at nedpressbåndet ville også strekke seg, så jeg skulle også stramme "over" streken etterhvert! Jeg vet ikke det om det hjelper med å få de inn mot midten, du kan jo sende bilde og høre med PK? Jeg og syntes mine er til siden, men er jo bare 3 dager siden op. Gikk dine mye inn etterhvert? Eller føler du de står like mye til siden som alltids?
mims Skrevet 19. desember 2014 #35446 Skrevet 19. desember 2014 Ja, håper jeg får sove. Gruer meg litt til å legge meg etterpå, men går nok fint. Det er sikkert godt med en som ikke er veldig stram ja, men vil samtidig ha så mye støtte som mulig, hehe, så tror jeg venter litt. Jeg har jo en sportsbh hjemme som jeg aldri har brukt, den er i xs da, så vet ikke om det blir for stramt. Den har i tillegg ikke noe knepping foran eller bak, så får vente noen uker før jeg prøver den Det går sikkert fint, hvis du ikke får sove pga. smerter så har du jo oxynorm! Jaa, har masse sportsbh-er selv som var litt store til mine gamle, så får se om de passer perfekt nå, eller om de blir for stram
sticalo Skrevet 19. desember 2014 #35447 Skrevet 19. desember 2014 Jeg lurer litt på dette med nedpressbånd jeg også. På klinikken så var det egentlig ikke noe stramt i det hele tatt. Har hatt det på samme "styrke" siden det. Jeg skulle ha det på meg i 14 dager, og det har nå gått 18 tror jeg.. Men jeg er ikke fornøyd med hvordan puppene mine står enda. De er enda for mye ut til siden. Så de siste dagene har jeg strammet båndet veldig. Er dette noen vits i?? Eller småpiner jeg meg selv unødvendig? ;p Er også suuper fornøyd med at dere deler erfaringer :D Hjulpet meg såå mye! Takk! tror nok du piner deg selv unødvendig. Jeg spurte PK om det samme etter 12 dager han sa at det ikke hadde mye funksjon etter 1 uke så var egetnlig litt unødvenig å bruke det lengre mente han da. men det har vel alle forskjellige meninger om antar jeg.
kk7 Skrevet 19. desember 2014 #35448 Skrevet 19. desember 2014 Jeg fikk tegnet på hvor jeg skulle stramme det, men han fortalte meg at nedpressbåndet ville også strekke seg, så jeg skulle også stramme "over" streken etterhvert! Jeg vet ikke det om det hjelper med å få de inn mot midten, du kan jo sende bilde og høre med PK? Jeg og syntes mine er til siden, men er jo bare 3 dager siden op. Gikk dine mye inn etterhvert? Eller føler du de står like mye til siden som alltids? Ja, føler jo at strikken er mye løsere nå så der sier du noe! Puppene er mer inn mot midten nå enn hva de var det er de! Og jeg får nok ikke noe særlig kløft heller siden puppene mine var litt ute til siden før op og. Regner med utgangspunkt har litt å si. Men vil så gjerne ha de liiitt mer mot midten! ;P Er smertene dine blitt noe snillere med deg nå da?
kk7 Skrevet 19. desember 2014 #35449 Skrevet 19. desember 2014 tror nok du piner deg selv unødvendig. Jeg spurte PK om det samme etter 12 dager han sa at det ikke hadde mye funksjon etter 1 uke så var egetnlig litt unødvenig å bruke det lengre mente han da. men det har vel alle forskjellige meninger om antar jeg. Hm ja ok. Føler at jeg bare maser hvis jeg ringer å spør om sånne her "småting" Men gidder jo ikke visst det ikke er vits liksom!
sticalo Skrevet 19. desember 2014 #35450 Skrevet 19. desember 2014 Hm ja ok. Føler at jeg bare maser hvis jeg ringer å spør om sånne her "småting" Men gidder jo ikke visst det ikke er vits liksom! tror egentlig du bare kan droppe det. jeg fikk det til svar. de legger seg mer ned og blir mykere og da blir det nok bedre. jeg merker stor endring på mykhet nå på uke fire, kan liksom forme de mer og de funker mer som normale pupper.
mims Skrevet 19. desember 2014 #35451 Skrevet 19. desember 2014 Ja, føler jo at strikken er mye løsere nå så der sier du noe! Puppene er mer inn mot midten nå enn hva de var det er de! Og jeg får nok ikke noe særlig kløft heller siden puppene mine var litt ute til siden før op og. Regner med utgangspunkt har litt å si. Men vil så gjerne ha de liiitt mer mot midten! ;P Er smertene dine blitt noe snillere med deg nå da? Ja jeg har alltid hatt bryster litt ute, (vet ikke om du har sett bilde jeg la ut), så jeg har ikke forventet noe sånn skikkelig kløft egentlig, men håper jo det kan bli litt skygge der imellom Prøv å kanskje stram litt til, jeg vet ikke om du burde droppe det eller ei jeg. Min kirurg sa hinn dagen når jeg kommenterte at de lå litt høyt, at "vi får alltid protese ned med brystbindet" om jeg brukte det riktig! og jeg vet også at jeg skal bruke det i flere uker Men vet ikke jeg, er jo egentlig kanskje også ganske individuelt på hvor lenge man kan bruke brystbåndt, vil jo tro det er et punkt der det ikke vil ha noe stor effekt lengre! Smertene har ikke blitt så snille nei... hva med deg?
sticalo Skrevet 19. desember 2014 #35452 Skrevet 19. desember 2014 Får opr hadde jeg null pupp, helt paddeflat. De sto langt fra hverandre egentlig var det bare to nippler. Men kan fint lage kløft nå selv om det ikke er store greiene jeg har fått. Tror dere må bare smøre dere med tålmodighet, det blir bedre helt sikkert.
kk7 Skrevet 19. desember 2014 #35453 Skrevet 19. desember 2014 Får opr hadde jeg null pupp, helt paddeflat. De sto langt fra hverandre egentlig var det bare to nippler. Men kan fint lage kløft nå selv om det ikke er store greiene jeg har fått. Tror dere må bare smøre dere med tålmodighet, det blir bedre helt sikkert. Ja det var dette med tålmodighet! Du har helt rett! Og kløft blir det jo uansett med en bh med tiden!
kk7 Skrevet 19. desember 2014 #35454 Skrevet 19. desember 2014 Ja jeg har alltid hatt bryster litt ute, (vet ikke om du har sett bilde jeg la ut), så jeg har ikke forventet noe sånn skikkelig kløft egentlig, men håper jo det kan bli litt skygge der imellom Prøv å kanskje stram litt til, jeg vet ikke om du burde droppe det eller ei jeg. Min kirurg sa hinn dagen når jeg kommenterte at de lå litt høyt, at "vi får alltid protese ned med brystbindet" om jeg brukte det riktig! og jeg vet også at jeg skal bruke det i flere uker Men vet ikke jeg, er jo egentlig kanskje også ganske individuelt på hvor lenge man kan bruke brystbåndt, vil jo tro det er et punkt der det ikke vil ha noe stor effekt lengre! Smertene har ikke blitt så snille nei... hva med deg? Husker ikke helt bildet av deg, men du hadde litt før du la inn hadde du ikke? Mente at vi hadde ganske likt utgangspunkt men kan hende jeg blander her nå! Her er smertene null stress! Sover endelig på siden med null stress! Helt fantastisk følelse ;p I dag har niplene blitt stive i hytt og gevær og det gjør vondt! Men ingenting jeg må ta paracet for. Så gled deg til du kommer deg hit du!
Gjest Skrevet 19. desember 2014 #35455 Skrevet 19. desember 2014 Det går sikkert fint, hvis du ikke får sove pga. smerter så har du jo oxynorm! Jaa, har masse sportsbh-er selv som var litt store til mine gamle, så får se om de passer perfekt nå, eller om de blir for stram Ja, det er jo sant. Får se hvordan det går når jeg legger meg. Ellers så har jeg en vannflaske og smertestillende på skrivebordet. Hehe ja, endelig kan jeg også bruke sportsbh
arbeidsjernet Skrevet 20. desember 2014 #35456 Skrevet 20. desember 2014 Åh skjønner! Bli godt å få det ordnet da Vet ikke hvilken størrelse det blir nå, men jeg vil ha mer enn det jeg har hatt hvertfall. Men hadde ganske så store når jeg ammet, så vet det er plass. Stoler på at Schistad legger inn riktig 😊
Gjest Skrevet 20. desember 2014 #35457 Skrevet 20. desember 2014 Hvor mye aktivitet var dere i de første dagene etter op? Føler jeg beveger litt for mye på meg og armene
snuppa123 Skrevet 20. desember 2014 #35458 Skrevet 20. desember 2014 Hei alle! Nå er det 6 måneder siden min operasjonen(litt over). Kan vanlig bh skade silikonet? Har gått med sportsbh i over 6 måneder nå,,,, 1
sticalo Skrevet 20. desember 2014 #35459 Skrevet 20. desember 2014 Hei alle! Nå er det 6 måneder siden min operasjonen(litt over). Kan vanlig bh skade silikonet? Har gått med sportsbh i over 6 måneder nå,,,, hei.nei kan ikke det.jeg får bruke spiler fra uke 6.og det samme med push up.tenkte å vente litt men etter 6mnd går det helt fint
snuppa123 Skrevet 20. desember 2014 #35460 Skrevet 20. desember 2014 hei.nei kan ikke det.jeg får bruke spiler fra uke 6.og det samme med push up.tenkte å vente litt men etter 6mnd går det helt fint Er så redd for at det påvirker innlegget😔he he!! 🙈 men takk for svar:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå