Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har mye jeg kan beskrive smertene som, men er litt redd med tanke på at du skal op snart. Vil ikke psyke deg opp. Men personlig så var smertene mye værre enn det jeg forventet, men jeg hadde jo egentlig først bare tenkt på smerter i forhold til protese over muskel! Men så langt føles det ut som om at alle ribbeina er brukket...

Men tror faktisk det er nedpressbåndet som gjør det helt jævlig!

Så kommer tilbake imorgen når jeg er på sjekk, da får jeg det sikkert av, og da kan jeg føle etter smertene!

Tror kanskje jeg ikke vil høre hvor ille smertene var, haha, jeg finner det jo ut om to dager. Skal leve av smertestillende de første dagene, så får vi håpe st jeg overlever jeg også. :laugh:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet noen om man kan bruke lip balm på operasjonsdagen, eller er det også fyfy?

Skrevet

Tror kanskje jeg ikke vil høre hvor ille smertene var, haha, jeg finner det jo ut om to dager. Skal leve av smertestillende de første dagene, så får vi håpe st jeg overlever jeg også. :laugh:

Hahah ja, smertestillende fungerte ikke så bra på meg som jeg trodde. Den ene oxynorm pillen fungerte fett igår, ble helt i himmelen og glemte alle smertene! Hahaha, men ellers så har ikke noe anent fungert. Har jo fått oxycodone og paragin forte/pinex forte, men paracetamol fungerer ikke på meg, så bare biter tennene sammen. Du klarer deg nok bra, isåfall så får vi gå gjennom smertene sammen! Hahah...

Jeg var ikke så smart og tok oxycodone med bare tomatsuppe, og de er jo ganske sterk tror jeg? Så jeg kastet opp imorgen på tom mage :S Så husk å spis før du tar pillene!

Skrevet

Vet noen om man kan bruke lip balm på operasjonsdagen, eller er det også fyfy?

Jeg tok på tidlig på morgenen når jeg dusjet med hibiscrub, så hadde litt igjen når jeg kom dit, ingenting ble sagt! I tillegg så har jeg løsvipper på (som kan taes av), ikke vippe extension. Men fikk heller ikke noe py på det :laugh:

Skrevet

Heihei,

Ja, jeg er 21 år og kirurgen sa at det gjør vondere å ta under muskelen når man er ung ettersom muskelen ikke gir like fort etter.

Jeg er 164 cm, veier 60 kg og hadde en liten 75 B. Hadde veldig lite brystvev på toppen av puppene i forhold til bunnen, så fikk ikke lov å ta anatomiske. Ble runde implantater med moderate høyde.

Hvilket utgangspunkt hadde du, og hvor opererte du?

Håper smerten din blir mindre med tiden, kjedelig å høre at du har så vont!

Ja, det hørtes no ganske sant ut. Er 18 jeg, og kjenner utrolig godt med en gang jeg strammer eller bruker armene at det stikker.

Jeg er 158cm, 55 kg og hadde 70A/65C. Ja da skjønner jeg hvorfor, men min kirurg tok anatomiske fordi han likte den naturlige overgangen, i tillegg til at jeg var litt bred så mente han om jeg hadde tatt runde så ville de gått ganske langt opp mot haken min!

Jeg har 315cc, anatomiske, moderat profil, medium height, Mentor.

Var på konsultasjon på Fana Medisinske hos Dr. Bugge, men reiste til Oslo å opererte på Bugge Plastikkirurgi fordi han ikke hadde tid i bergen før 5/6Jan, og jeg hadde alt tatt fri fra jobb for operasjon og for å hvile fra skole nå i jul!

Ja får håpe det blir bedre, kanke si at smertestillende fungerer så bra heller...

Hvordan går det med dine? Er du fornøyd? :laugh: Tok av meg bh og så på nå nettopp, mine er stooore og fine! Kan legge ut bilde om jeg får til :fnise:

Skrevet

Hahah ja, smertestillende fungerte ikke så bra på meg som jeg trodde. Den ene oxynorm pillen fungerte fett igår, ble helt i himmelen og glemte alle smertene! Hahaha, men ellers så har ikke noe anent fungert. Har jo fått oxycodone og paragin forte/pinex forte, men paracetamol fungerer ikke på meg, så bare biter tennene sammen. Du klarer deg nok bra, isåfall så får vi gå gjennom smertene sammen! Hahah...

Jeg var ikke så smart og tok oxycodone med bare tomatsuppe, og de er jo ganske sterk tror jeg? Så jeg kastet opp imorgen på tom mage :S Så husk å spis før du tar pillene!

Jeg tok på tidlig på morgenen når jeg dusjet med hibiscrub, så hadde litt igjen når jeg kom dit, ingenting ble sagt! I tillegg så har jeg løsvipper på (som kan taes av), ikke vippe extension. Men fikk heller ikke noe py på det :laugh:

Jeg håper smertestillende fungerer bra på meg, hehe. Men ja, da får vi gå igjennom smertene sammen om det er veldig ille. Krysser fingrene på at jeg overlever. Hvordan har du det i dag? Har hørt at dag to er verst. :(

Da tar jeg på litt lip balm, vil ikke ha super tørre og sprukne lepper.

Skrevet

Jeg håper smertestillende fungerer bra på meg, hehe. Men ja, da får vi gå igjennom smertene sammen om det er veldig ille. Krysser fingrene på at jeg overlever. Hvordan har du det i dag? Har hørt at dag to er verst. :(

Da tar jeg på litt lip balm, vil ikke ha super tørre og sprukne lepper.

Haha ja de gjør nok det, er bare jeg som brukte veldig mye paracet før!

Ja dag to var værre enn igår, men igår var også au. Kjente ikke så mye til snittet under igår, mer nedpressbåndet på siden. Men idag kjenner jeg veldig mye til under, og er det jeg plages med nå. Klør veldig i tillegg, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :fnise:

Ja gjør det :laugh:

Skrevet

ja han sa hvis jeg ønsket kunne jeg komme om 2 dager og ved 7 dager. Men jeg bor 2 timer unna så det var umulig for meg med de smertene jeg hadde etter operasjon. sendte han eller melding når jeg følte noe ikke stemte å han ringte opp med en gang.Kontroll etter 6-8 uker sa han at jeg skulle bestille selv.

Alt er i orden nå merker ikke så veldig mye til de lengre, bare når jeg sover for jeg kan bare ligge litt på siden og ryggen. og jogge er også ekkelt. utnom det så har jeg ingen smerter omtrent. bare bitte litt stikking på sidene noen ganger.

Oja da forstår jeg godt. men da virker jo som om at det går ganske greit med dine da. Var på kontroll idag, og skjedde ikke så utrolig mye, han bare så på dem, så skal jeg innom han når han er tilbake igjen i bergen for å klippe av tråd og skjifte teip bare. Så tror det ikke er noe gale i at du ikke har vært på kontroll så lenge de ser bra ut og komfortable :laugh:

Skrevet

Haha ja de gjør nok det, er bare jeg som brukte veldig mye paracet før!

Ja dag to var værre enn igår, men igår var også au. Kjente ikke så mye til snittet under igår, mer nedpressbåndet på siden. Men idag kjenner jeg veldig mye til under, og er det jeg plages med nå. Klør veldig i tillegg, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :fnise:

Ja gjør det :laugh:

Brukte veldig mye paracet før jeg også, så er redd det ikke hjelper på meg heller :( Jeg begynner også å bli småforkjølet, så typisk at det skal skje før operasjonen.

Aww, høres ikke deilig ut i det hele tatt, men smertene er verdt det til slutt, så holdt ut!! :D Du må oppdatere om hvordan smertene er i morgen. Jeg skal på en jentetur, en liten roadtrip, tre dager etter operasjon, så greit å vite om smertene er til å holde ut. Så håper jeg klarer det :fnise:

Skrevet

Hurraa siste dag som flat, imorgen er det min tur endelig 🎉

Skrevet

Hurraa siste dag som flat, imorgen er det min tur endelig

Lykke til i morgen. Hvor skal du opereres?

Skrevet

Brukte veldig mye paracet før jeg også, så er redd det ikke hjelper på meg heller :( Jeg begynner også å bli småforkjølet, så typisk at det skal skje før operasjonen.

Aww, høres ikke deilig ut i det hele tatt, men smertene er verdt det til slutt, så holdt ut!! :D Du må oppdatere om hvordan smertene er i morgen. Jeg skal på en jentetur, en liten roadtrip, tre dager etter operasjon, så greit å vite om smertene er til å holde ut. Så håper jeg klarer det :fnise:

Det kommer nok til å gå bra, alle er jo forskjellig :D jeg og var små forskjølet, nøs litt og nesen min randt, men har gått fint <3 ja jeg skal oppdaterte deg imorgen :D er det tidlig på dagen dere reiser eller?

Jeg er hvertsll sånn at smertene er minst når jeg sitter,( komfortabelt med pute bak osv), og når jeg reiser igjen er det vondt for da har jeg "stivnet til".

Men om jeg har gått lenge, forbi litt av smerten så går det fint også!

Kommer rykninger fra under brystene mine, er litt morsomt hahah

Skrevet

Lykke til! :danse:

Skrevet

masse lykke til i morgen

Skrevet

Det kommer nok til å gå bra, alle er jo forskjellig :D jeg og var små forskjølet, nøs litt og nesen min randt, men har gått fint <3 ja jeg skal oppdaterte deg imorgen :D er det tidlig på dagen dere reiser eller?

Jeg er hvertsll sånn at smertene er minst når jeg sitter,( komfortabelt med pute bak osv), og når jeg reiser igjen er det vondt for da har jeg "stivnet til".

Sånn var jeg også at jeg hadde det værst når jeg stivnet til, tok litt under uke så var det borte. Også presset det der er arret var og det klødde.

Bruker du bare paracet?

jeg fikk oxynorm, oxycontin, paracet, ibux, codaxol og diclocil... hehe

Skrevet

Åh, så bra! Hadde vært ganske kjipt å bli sendt hjem igjen pga en forkjølelse. Vi drar tidlig på dagen, men regner med at det går fint uansett. Jeg skal jo bare sitte stille ett sted, så får håpe jeg har minimalt med smerter da. Skal hvertfall være flink med å ta smertestillende! :fnise:
Skrevet

Sånn var jeg også at jeg hadde det værst når jeg stivnet til, tok litt under uke så var det borte. Også presset det der er arret var og det klødde.

Bruker du bare paracet?

jeg fikk oxynorm, oxycontin, paracet, ibux, codaxol og diclocil... hehe

Okei det er godt å høre :laugh: jeg har fått beskjed om å ikke ha på de to nederste hakkene på bh-en, så presser ikke like mye som om det hadde gjort om den var igjen. Men han sa at han hadde sydd stingene sånn omtrent mot ribbeina, så de blir fin når det strekker seg. Så er vel det so kanskje gjør litt vondt.

Nei, jeg fikk paracet (som jeg ikke bruker for jeg vet det ikke har effekt på meg), men har paragin forte og pinex forte, og det er jo paracetamol i. Jeg går også på diclocil. Hva fikk du codaxol til? :)

fikk du resept på oxynorm og oxycotin? Eller fikk du med deg hjem? For jeg fikk bare 2 av hver etter operasjon jeg!

Skrevet

Åh, så bra! Hadde vært ganske kjipt å bli sendt hjem igjen pga en forkjølelse. Vi drar tidlig på dagen, men regner med at det går fint uansett. Jeg skal jo bare sitte stille ett sted, så får håpe jeg har minimalt med smerter da. Skal hvertfall være flink med å ta smertestillende! :fnise:

Ja det er sant, men tror egentlig man bare blir sendt hjem om det er sånn skikkelig ille forkjølelse!

Åhh, syntes det er værst om morgenen da, men siden du bare skal sitte så går det vel. Men kan gjøre lit vondt i svinger og humper osv. kan jeg tenke meg. Men det tåler du sikkert!

Hvor er det dere skal? Vet dem at du har operert? :laugh:

Skrevet

Okei det er godt å høre :laugh: jeg har fått beskjed om å ikke ha på de to nederste hakkene på bh-en, så presser ikke like mye som om det hadde gjort om den var igjen. Men han sa at han hadde sydd stingene sånn omtrent mot ribbeina, så de blir fin når det strekker seg. Så er vel det so kanskje gjør litt vondt.

Nei, jeg fikk paracet (som jeg ikke bruker for jeg vet det ikke har effekt på meg), men har paragin forte og pinex forte, og det er jo paracetamol i. Jeg går også på diclocil. Hva fikk du codaxol til? :)

fikk du resept på oxynorm og oxycotin? Eller fikk du med deg hjem? For jeg fikk bare 2 av hver etter operasjon jeg!

Codaxol er det samme som paralgin forte eller pinex forte.

fikk et brett med 15 oxynorm og 8 oxycontin med fra klinikken pga sterke smerter. Hjalp noe men hadde forsatt smerter. gjore ikke annet enn å knaske piller i 5 dager.

Skrevet

Codaxol er det samme som paralgin forte eller pinex forte.

fikk et brett med 15 oxynorm og 8 oxycontin med fra klinikken pga sterke smerter. Hjalp noe men hadde forsatt smerter. gjore ikke annet enn å knaske piller i 5 dager.

Åjaa, det var vel pga du hadde blødning var det ikke? Eller tar jeg helt feil nå?

Jeg sku gjerne hatt flere av de, men turde ikke spørre når jeg var på sjekk idag, han var så sikker på at jeg var i bedre form enn de fleste. Men var jo egentig ikke det.. hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...