Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var du ikke på kontroll dagen etter eller 2 dager etter?

Er rutine hos der jeg har operert å ta kontroll 2 dager, 7 dager og 14 dager etter også etter 6 måneder!

niks ingen og jeg er snart 4 uker post op

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte å bestille en kontroll over nyttår, syns det er litt merkelig at jeg ikke har fått spørsmål fra dem om jeg ønsker det en gang. han sa på opr dagen at det var ønskelig etter 2 og 7 dager.

• Liker 1
Skrevet

I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her :fnise: og var redd de aldri ville forandre seg!!

Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her :vetikke:

5 dager post op

image.jpg

image.jpg

Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe

Så flotte pupper du har fått, Kalia! :D Jeg la inn 295 og dine ser mye større ut enn mine. Blir lei meg hvis de blir mindre nå :P

Skrevet (endret)

Hehe, gøy vi har samme dag! :fnise: Hvor tok du, hvormye og under eller over muskel? :laugh: Oppdater oss når du er i stand! :danse::danse:

Hei hei!!

Så gøy :-D håper din operasjon var vellykket! Jeg opererte ved Teres sørlandsparken i Kristiansand. Min PK heter Frank F. Steinbach, han har vært veldig hjelpsom og flink! La inn 325cc moderat profil under muskelen.

Har ikke hatt så mye smerter til nå, men etter jeg våknet fra operasjonen hadde jeg rykninger og skjalv litt over 1 time. Noe som var veldig ubehagelig, dog naturlig etter narkose(i følge sykepleier).

PK sa at smertene antageligvis blir litt verre i morgen. Noe jeg ikke ser frem til!

Veldig fornøyd så langt, men nå har jeg bare turt å ta en sniktitt. Har blitt veldig overbeskyttende over de nye fine. Haha ;)

Hvordan går det med deg? Hvor mye la du inn, over eller under?

Og ikke minst; gratulerer med nye flotte pupper! :-D

Endret av PNilsen
Skrevet

Hallo :)

Nå har jeg operert i dag, skal komme med en god oppdatering i morgen.

Men har er viktig spm!!

Har lagt implantatet "halveis" under muskelen, men har ikke fått nedpressbånd :o spurte kirurgen min som sa at han sluttet med dette for ett år siden, men virker som alle andre har fått? Vet noen noe om dette? Min PK har vært kjempe flink og virker utrolig nøye, bør jeg bare stole på det han sier?

Takker for svar :)

Skrevet

Hei hei!!

Så gøy :-D håper din operasjon var vellykket! Jeg opererte ved Teres sørlandsparken i Kristiansand. Min PK heter Frank F. Steinbach, han har vært veldig hjelpsom og flink! La inn 325cc moderat profil under muskelen.

Har ikke hatt så mye smerter til nå, men etter jeg våknet fra operasjonen hadde jeg rykninger og skjalv litt over 1 time. Noe som var veldig ubehagelig, dog naturlig etter narkose(i følge sykepleier).

PK sa at smertene antageligvis blir litt verre i morgen. Noe jeg ikke ser frem til!

Veldig fornøyd så langt, men nå har jeg bare turt å ta en sniktitt. Har blitt veldig overbeskyttende over de nye fine. Haha ;)

Jeg har fått kontroll 6 dager etter hos en av sykepleierne, og i april hos PK.

gratulerer med pupper :)

Skrevet

Men har er viktig spm!!

Har lagt implantatet "halveis" under muskelen, men har ikke fått nedpressbånd :o spurte kirurgen min som sa at han sluttet med dette for ett år siden, men virker som alle andre har fått? Vet noen noe om dette? Min PK har vært kjempe flink og virker utrolig nøye, bør jeg bare stole på det han sier?

ja stol på han du. ikke alle som får det. jeg hadde det i 1 uke, så egentlig ingen verdens forskjell.

Skrevet

hei takk takk! :rolleyes: Tenker og å ta rundt den størrelsen. Blir spennende! :laugh:

Ja, det er bare å sende melding om du lurer på noe! :]

Skrevet

Men har er viktig spm!!

Hei! Jeg fikk heller ikke nedpressbånd, vær heller glad for at du slipper :)

Skrevet

Hei! Jeg fikk heller ikke nedpressbånd, vær heller glad for at du slipper :)

Våkner nå av smertene, mest sannsynlig fra nedpressbåndet! Vær glad du slipper ja! Har så vondt at jeg blir svimmel 😔

Skrevet

Hei hei!!

Gratulerer med nye pupper til deg og! :D

La du inn runde eller anatomiske? Jeg og hadde rykninger og skjalv, det var helt sykt! Men trodde det bare bare fordi operasjonsstuen var kjølig, for husker de sa jeg bare måtte få varmen i meg! Glad jeg var halvveis ute for ellers hadde det nok gjort kjempe vondt! Jeg la inn anatomiske, 315cc, under muskel og så var det vel mentor moderat profil, medium height :)

Merker ganske godt at smertene er værre idag, og han nevnte det selv, at jeg heller ville føle meg bedre om jeg kom innom for sjekk 2 dager etter! Men reiser fra Bergen til Oslo så reiser hjem ikveld, må bare bite tennene sammen!

Narkose lege sa også at i og med at jeg er så ung så brukte kirurg en annen "metode" som ville gi mye mer smerte :(

Får lide litt, for ser at det er verdt det!

Hva utgangspunkt hadde du før op? Og hva ønsker du deg? :D

Skrevet

tenkte å bestille en kontroll over nyttår, syns det er litt merkelig at jeg ikke har fått spørsmål fra dem om jeg ønsker det en gang. han sa på opr dagen at det var ønskelig etter 2 og 7 dager.

Hm? Han sa det var ønskelig, men kalte deg aldri inn? Da får du no bare ringe og bestille tenker jo eg!

Jeg og PK har snakket om å komme på kontroll dagen etter eller 2 dager etter siden første gang vi begynte å snakke om op, og er ganske sikker på at denne første kontrollen er den mest vanlige!

Men om du ikke har noe problemer så regner jeg jo med det skal gå fint med brystene dine :D men en sjekk skader vel aldri :)

Skrevet

kan ikke skjønne at du husker alt det der! Jeg våknet ikke før jeg lå i sengen helt ferdig og ganske klar i hodet jeg.. Dessuten fikk jeg aldri snakke med kirurgen :s syns det var rart.. eller kanskje jeg gjorde det, men var så neddopet at jeg ikke husker det, haha xD

Hahah, nei jeg gikk rundt å tenkte på ting etter det skjedde flere ganger fordi jeg ville huske det!

Ja kanskje du fikk snakket med han uten å huske det, han kom bare innom 2 ganger hos meg i kanskje halvt minutt/minutt. For tror han var opptatt med å operere flere!

Skrevet

Hei 😀 kan eg få spør ka du bruker nå? 😊 eg er 173cm, 63-65 kg og skal legge inn 325cc moderat profil... Er 70 liten C nå og kom til å bli 75 C etterpå... Forstod ikkje heilt det... Er bittelitt nervøs for om det blir for lite på meg,men vil heller ikkje ha markert kant... Dine såg kjempeflotte ut😊

Før op var jeg 65C omtrent, men måtte ha 65B om jeg skulle ha bh uten innlegg.

Kjøpte først en bh etter op i 65E, men nå er den blitt for liten, så den siste jeg kjøpte er 65F og den passer perfekt. Har ikke fått målt ordentlig enda, men skal gjøre det når jeg kommer nærmere 6 måneder, går for det meste i sportsbh enda.

65E vil jo tilsvare en 75C i cup størrelse, men om du brukte 70 før så skal du jo ikke ha 75 etter op.

Skrevet

Eg og syns det va litt merkelig... Vurdere og spør om 350cc, men eg får snakke litt med kirurgen før operasjonen håper eg 😊😊

• Liker 1
Skrevet

La inn runde, moderate :) hva skal du ha?

Jeg skulle egentlig ha maks 255, men på op dagen sa kirugen at han hadde ombestemt seg og jeg kunne få 275 om jeg ville. Var redd for at 255 skulle bli alt for lite, så ba han velge hva som ble finest, men at jeg helst ville ha 275 da. Er 172 høy og 54 i dag.

Jeg skal ha anatomiske under muskel .

kjempe fint resultat du har. forstår at du er fornøyd :)

Skrevet (endret)

Hm? Han sa det var ønskelig, men kalte deg aldri inn? Da får du no bare ringe og bestille tenker jo eg!

Jeg og PK har snakket om å komme på kontroll dagen etter eller 2 dager etter siden første gang vi begynte å snakke om op, og er ganske sikker på at denne første kontrollen er den mest vanlige!

Men om du ikke har noe problemer så regner jeg jo med det skal gå fint med brystene dine :D men en sjekk skader vel aldri :)

ja han sa hvis jeg ønsket kunne jeg komme om 2 dager og ved 7 dager. Men jeg bor 2 timer unna så det var umulig for meg med de smertene jeg hadde etter operasjon. sendte han eller melding når jeg følte noe ikke stemte å han ringte opp med en gang.Kontroll etter 6-8 uker sa han at jeg skulle bestille selv.

Alt er i orden nå merker ikke så veldig mye til de lengre, bare når jeg sover for jeg kan bare ligge litt på siden og ryggen. og jogge er også ekkelt. utnom det så har jeg ingen smerter omtrent. bare bitte litt stikking på sidene noen ganger.

Endret av sticalo
Skrevet

Bestilte meg en bh fra Mymuse igår 😁 hvor lenge etter op kan man bruke push-up? Var det jeg bestilte meg i går nemlig 😝

Skrevet

Gratulerer med nye pupper til deg og! :D

La du inn runde eller anatomiske? Jeg og hadde rykninger og skjalv, det var helt sykt! Men trodde det bare bare fordi operasjonsstuen var kjølig, for husker de sa jeg bare måtte få varmen i meg! Glad jeg var halvveis ute for ellers hadde det nok gjort kjempe vondt! Jeg la inn anatomiske, 315cc, under muskel og så var det vel mentor moderat profil, medium height :)

Merker ganske godt at smertene er værre idag, og han nevnte det selv, at jeg heller ville føle meg bedre om jeg kom innom for sjekk 2 dager etter! Men reiser fra Bergen til Oslo så reiser hjem ikveld, må bare bite tennene sammen!

Narkose lege sa også at i og med at jeg er så ung så brukte kirurg en annen "metode" som ville gi mye mer smerte :(

Får lide litt, for ser at det er verdt det!

Hva utgangspunkt hadde du før op? Og hva ønsker du deg? :D

Heihei,

Ja, jeg er 21 år og kirurgen sa at det gjør vondere å ta under muskelen når man er ung ettersom muskelen ikke gir like fort etter.

Jeg er 164 cm, veier 60 kg og hadde en liten 75 B. Hadde veldig lite brystvev på toppen av puppene i forhold til bunnen, så fikk ikke lov å ta anatomiske. Ble runde implantater med moderate høyde.

Hvilket utgangspunkt hadde du, og hvor opererte du?

Håper smerten din blir mindre med tiden, kjedelig å høre at du har så vont!

Skrevet

Jeg grudde meg også enoormt til smertene, men på operasjonsdagen så er du egentlig så neddopet at det går fint :P Syntes det er mye verre å være kvalm og hodepine, enn det var å ha disse smertene. Selv om de er sterke. Men er vel fra person til person det :) Så det kan gå helt fint for deg også! :)

Åja, så bra, også får vi jo sterke smertestillende, så går nok fint. Det er jo verdt det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...