sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35281 Skrevet 16. desember 2014 (endret) edit Endret 16. desember 2014 av sticalo
puppefersking Skrevet 16. desember 2014 #35282 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk Det gikk fortere enn jeg trodde, sånn med tanke på hva som skulle skje når jeg kom dit. Vi ventet kanskje i 20-30 min, og da var jeg først og snakket med narkose lege, så kirurg som tegnet og tok bilde. Så ble jeg bedt om og ta av meg, så sto igjen med undertøy og sokker. Så fikk jeg en morgenkåpe før jeg gikk ned til operasjonsstuen. Når jeg la meg ned sjekket han ene blodtrykk på ene armen, og han andre satt kanylen i. Så fikk jeg maske over og beskjed om at jeg pustet i surstoff. Så følte jeg at jeg lå ganske lenge og pustet det inn uten noe effekt, også ble jeg litt døsig, men følte aldri jeg sovnet, men så husker jeg ingenting etter det. Også ble jeg vekket på en veldig spesiell måte hahaha, jeg våknet av at jeg ble "slappet" i fjeset, også våknet jeg av at han sa "er du våken". Og da var jeg veldig neddoppet, tror jeg sa noe med at det var en veldig spesiell måte å bli vekket på. Så tror jeg at jeg husker jeg dro et eller annet ut av munnen min selv. Og at jeg ble løftet bort i en annen seng. Er rimelig sikker på at jeg sovnet mellom alt som skjedde. Deretter lå jeg i en seng på et annet rom, gudene vet hvor lenge. Venninnen min var på klinikken og ventet hele tiden. Hun sa jeg gikk ned og ble operert 9:45, og jeg kom ikke tilbake oppe igjen før 13:45. Så jeg lå der nede ganske lenge! Når jeg kom ut så frøs jeg som f********* husket at hele kroppen min skjalv, og jeg ble lagt med dyne over for å få varmen igjen. Så når jeg ble etterlatt alene husker jeg at jeg så litt på puppene og kjente litt under de. Og så selvfølgelig et nedpress bånd ..... Og niplene mine er KJEMPE sensitive, det gjorde VELDIG vondt når jeg rørte de. Så husker jeg at smertene ble værre og værrre, så fikk jeg flytende paracet gjennom kanylen. Så lå jeg der en stund, og da var jeg plutselig kjempe varm, så ble jeg tatt på bh, nedpressbånd og dro hjem sammen med bestevenninnen min. Vil råde deg til å gå på do rett før operasjonen, for jeg lå der LENGE og holdt på å tisse på meg, men hadde så vondt, klarte ikke å reise meg eller noe, så bare lå der... Men kan være du ikke ligger deg like lenge som jeg gjorde... Hahaha. Husker kirurgen kom bort og snakket etterpå og sa at han hadde håpt jeg hadde klart å reise meg etter den andre operasjonen hans. Og da trodde jeg egentlig han hadde spurt meg før han skulle operere. (var nok veldig vekke). Fikk også noe piller med meg. Og husker de smertene jeg hadde var vondere enn forventet.... Hahah ble mye, men tenkte du ville vite hele prosessen. Om du lurer på noe spørr, tror jeg husker mer når du spørr, enn å komme på selv akkurat nå. kan ikke skjønne at du husker alt det der! Jeg våknet ikke før jeg lå i sengen helt ferdig og ganske klar i hodet jeg.. Dessuten fikk jeg aldri snakke med kirurgen :s syns det var rart.. eller kanskje jeg gjorde det, men var så neddopet at jeg ikke husker det, haha xD
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35283 Skrevet 16. desember 2014 Hvordan er det mykhet hos deg etter 11 uker? mine er 3,5 uke og de er langt fra myke. Det går og kommer litt liksom, syns de er mykere noen ganger også går det tilbake. også når merket du at huden ikke virket så strekt mellom brystene? syns det er mye bedre nå etter 3 uker men forsatt ikke helt bra enda.
frk.tre Skrevet 16. desember 2014 #35284 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe De ser kjempefine ut! :D
puppefersking Skrevet 16. desember 2014 #35285 Skrevet 16. desember 2014 Hvordan er det mykhet hos deg etter 11 uker? mine er 3,5 uke og de er langt fra myke. Det går og kommer litt liksom, syns de er mykere noen ganger også går det tilbake. også når merket du at huden ikke virket så strekt mellom brystene? syns det er mye bedre nå etter 3 uker men forsatt ikke helt bra enda. lurer på det samme her!
amatøør Skrevet 16. desember 2014 #35286 Skrevet 16. desember 2014 (endret) I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe Kjempe-kjempefine 👌👏 nå skal det sies at du også har en veldig flott, smal midje som fremhever fordelene🙌 Endret 16. desember 2014 av amatøør
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35287 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk alle sammen :DHvordan er det mykhet hos deg etter 11 uker? mine er 3,5 uke og de er langt fra myke. Det går og kommer litt liksom, syns de er mykere noen ganger også går det tilbake. også når merket du at huden ikke virket så strekt mellom brystene? syns det er mye bedre nå etter 3 uker men forsatt ikke helt bra enda. En morgen var de plutselig blitt veldig myke, før det var de steinharde. Nå syntes jeg de føles helt naturlige ut når jeg står normalt, eller lener meg litt frem. Men om jeg ligger på ryggen eller strekker armene opp blir de mer harde, og man ser også veldig godt at de er falske når jeg strekker armene over hodet. Nå har jeg ikke kjent på noen ekte store pupper før, så vet så klart ikke om de føles ekte ut i forhold til størrelsen, men de kjennes hvert fall helt like ut som de gjorde før op. Mener du i kløften? Der var huden aldri strekt egentlig, som jeg husker. Men huden på undersiden av brystet er fremdeles ganske strukket. Man ser at huden er helt i spenn og glinser litt, men er blitt litt bedre, har ikke den solbrent følelsen lenger.
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35288 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Tusen takk alle sammen :D En morgen var de plutselig blitt veldig myke, før det var de steinharde. Nå syntes jeg de føles helt naturlige ut når jeg står normalt, eller lener meg litt frem. Men om jeg ligger på ryggen eller strekker armene opp blir de mer harde, og man ser også veldig godt at de er falske når jeg strekker armene over hodet. Nå har jeg ikke kjent på noen ekte store pupper før, så vet så klart ikke om de føles ekte ut i forhold til størrelsen, men de kjennes hvert fall helt like ut som de gjorde før op. Mener du i kløften? Der var huden aldri strekt egentlig, som jeg husker. Men huden på undersiden av brystet er fremdeles ganske strukket. Man ser at huden er helt i spenn og glinser litt, men er blitt litt bedre, har ikke den solbrent følelsen lenger. okei. hvor lang tid tok det før du våknet opp og følte de plutselig var myke? så bra at de kjennes ut sånn de gjore før. Har ikke akkurat kjent på noen pupper jeg eller utnom mine egne... eller jo gamlingene på sykehjemmet når jeg steller de....men kan liksom ikke telle med det. Merker også at mine er mykere når jeg står eller bøyer meg fremover. Også så klart den bitte lille delen forran som er mitt egent brystvev er mykere. ja mener kløfta, mellomrommet mellom brystene. Der er det eneste stedet jeg merker det er strekk. Heldig du som slapp det for det er litt ekkelt.rett etter opr sto det veldig ut og jeg kunne trykke den delen inn.... veldig rart bare. smører puppene 3 ganger daglig mer fuktighetskrem for er skikkelig redd for det skal bli strekkmerker. Endret 16. desember 2014 av sticalo
blacklist Skrevet 16. desember 2014 #35289 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe Så utrolig fine de er!! Er du fornøyd?? :D
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35290 Skrevet 16. desember 2014 okei. hvor lang tid tok det før du våknet opp og følte de plutselig var myke? så bra at de kjennes ut sånn de gjore før. Har ikke akkurat kjent på noen pupper jeg eller utnom mine egne... eller jo gamlingene på sykehjemmet når jeg steller de....men kan liksom ikke telle med det. Merker også at mine er mykere når jeg står eller bøyer meg fremover. Også så klart den bitte lille delen forran som er mitt egent brystvev er mykere. ja mener kløfta, mellomrommet mellom brystene. Der er det eneste stedet jeg merker det er strekk. Heldig du som slapp det for det er litt ekkelt.rett etter opr sto det veldig ut og jeg kunne trykke den delen inn.... veldig rart bare. smører puppene 3 ganger daglig mer fuktighetskrem for er skikkelig redd for det skal bli strekkmerker. Tror det var rundt uke 2 faktisk, var veldig tidlig hvert fall! Men jeg tror jeg har vært veldig heldig etter operasjonen, kunne ligge å sove på siden fra og med natt 3 til og med. eneste jeg merket etter op var spreng/press etter å ha ligget nede/sittet i ro etc. Og masse smerter i ryggen grunnet at jeg var så stiv og satt så rart hele tiden.. Jeg var også veldig hoven mellom brystene, kunne også presse inn en finger så ble det igjen et søkk der. Misforsto litt i sted, for huden føltes på en måte ikke strukket ut, var jo grunnet vann. Jeg la på meg 6 kg den første uken!!! Bare vann! Forsvant etter en uke omtrent igjen, men det var skikkelig ille! Smører meg jeg også hver dag med olje hadde faktisk strekkmerke på det ene brystet før op, av en eller annen merkelig grunn, men det syntes nesten ikke lenger og har heldigvis ikke fått noen nye hittil. Så utrolig fine de er!! Er du fornøyd?? :D Veldig fornøyd :D :D
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35291 Skrevet 16. desember 2014 Tror det var rundt uke 2 faktisk, var veldig tidlig hvert fall! Men jeg tror jeg har vært veldig heldig etter operasjonen, kunne ligge å sove på siden fra og med natt 3 til og med. eneste jeg merket etter op var spreng/press etter å ha ligget nede/sittet i ro etc. Og masse smerter i ryggen grunnet at jeg var så stiv og satt så rart hele tiden.. Jeg var også veldig hoven mellom brystene, kunne også presse inn en finger så ble det igjen et søkk der. Misforsto litt i sted, for huden føltes på en måte ikke strukket ut, var jo grunnet vann. Jeg la på meg 6 kg den første uken!!! Bare vann! Forsvant etter en uke omtrent igjen, men det var skikkelig ille! Smører meg jeg også hver dag med olje hadde faktisk strekkmerke på det ene brystet før op, av en eller annen merkelig grunn, men det syntes nesten ikke lenger og har heldigvis ikke fått noen nye hittil. Veldig fornøyd :D Høres ut som du har vært heldig. Huff ja ryggsmertene kunne jeg fint vært foruten. Jeg har høy profil så kan være det gjør at huden blir mer strekt ut der.. aner ikke jeg tenkte bare det var logisk. ja hadde noen små strekkmerker jeg også noe som var veldig merkelig for hadde null pupp fra før. De er litt mer synlige men ikke noe sånn veldig. 6kg var mye. har ikke lagt på noe jeg, eller kun de 750 gramma som er silikonen. veldig fint at du er så fornøyd, er jo viktig det etter en sånn operasjon.
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35292 Skrevet 16. desember 2014 Høres ut som du har vært heldig. Huff ja ryggsmertene kunne jeg fint vært foruten. Jeg har høy profil så kan være det gjør at huden blir mer strekt ut der.. aner ikke jeg tenkte bare det var logisk. ja hadde noen små strekkmerker jeg også noe som var veldig merkelig for hadde null pupp fra før. De er litt mer synlige men ikke noe sånn veldig. 6kg var mye. har ikke lagt på noe jeg, eller kun de 750 gramma som er silikonen. veldig fint at du er så fornøyd, er jo viktig det etter en sånn operasjon. Det kan godt hende, de står jo mer ut så! Ja, men drakk og drakk og ingenting kom ut igjen så holdt nok veldig bra på vannet! Så ut som trapsene mine (musklene altså) var gigantiske siden jeg var så hovne under armene haha. Forsvant heldigvis igjen.... Ja, veldig glad for det resultatet jeg har:D
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35293 Skrevet 16. desember 2014 Det kan godt hende, de står jo mer ut så! Ja, men drakk og drakk og ingenting kom ut igjen så holdt nok veldig bra på vannet! Så ut som trapsene mine (musklene altså) var gigantiske siden jeg var så hovne under armene haha. Forsvant heldigvis igjen.... Ja, veldig glad for det resultatet jeg har:D hehe såpass. godt det forsvant.
becki Skrevet 16. desember 2014 #35294 Skrevet 16. desember 2014 Hei! Velkommen Vi er ca på samme alder , samme høyde og vekt, jeg har 295 anatomiske , de passer kroppen min, og ser naturlig ut :D hei takk takk! Tenker og å ta rundt den størrelsen. Blir spennende!
Stjerten Skrevet 16. desember 2014 #35295 Skrevet 16. desember 2014 La inn 275 under muskel moderat profil. Var rundt 65c før op, men måtte ha 65b i bh'er uten innlegg. Tror nesten jeg hadde valgt 255 om jeg skulle valgt om igjen jeg, for de går litt for langt ut på siden nå syntes jeg, når man ser fra siden, men uansett 100 ganger bedre enn før, så det gjør egentlig ikke noe Tror de småstikkingene er nervebaner som gror kanskje? Jeg har hatt noen rare stikkinger jeg også, senest forrige uke hadde jeg noen ganske kraftige i høye bryst, men såpass høyt oppe at jeg skjønte det var i mitt eget brystvev. la du inn runde proteser eller anatomiske?? eg skal velge mellom 255cc eller 295 cc,og er veldig usikker. Er 170 høy og 50kg
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35296 Skrevet 16. desember 2014 la du inn runde proteser eller anatomiske?? eg skal velge mellom 255cc eller 295 cc,og er veldig usikker. Er 170 høy og 50kg La inn runde, moderate hva skal du ha? Jeg skulle egentlig ha maks 255, men på op dagen sa kirugen at han hadde ombestemt seg og jeg kunne få 275 om jeg ville. Var redd for at 255 skulle bli alt for lite, så ba han velge hva som ble finest, men at jeg helst ville ha 275 da. Er 172 høy og 54 i dag.
mims Skrevet 16. desember 2014 #35297 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Da skal jeg huske å tisse før op Hvordan vil du si at smertene er? Er det noe du kan sammenligne det med? Huff, føler jeg gruer meg til smertene, men det er jo verdt det når man få fine pupper. Ikke så lenge til min tur!!! Har mye jeg kan beskrive smertene som, men er litt redd med tanke på at du skal op snart. Vil ikke psyke deg opp. Men personlig så var smertene mye værre enn det jeg forventet, men jeg hadde jo egentlig først bare tenkt på smerter i forhold til protese over muskel! Men så langt føles det ut som om at alle ribbeina er brukket... Men tror faktisk det er nedpressbåndet som gjør det helt jævlig! Så kommer tilbake imorgen når jeg er på sjekk, da får jeg det sikkert av, og da kan jeg føle etter smertene! Endret 16. desember 2014 av mims
Missy86 Skrevet 16. desember 2014 #35298 Skrevet 16. desember 2014 La inn runde, moderate hva skal du ha? Jeg skulle egentlig ha maks 255, men på op dagen sa kirugen at han hadde ombestemt seg og jeg kunne få 275 om jeg ville. Var redd for at 255 skulle bli alt for lite, så ba han velge hva som ble finest, men at jeg helst ville ha 275 da. Er 172 høy og 54 i dag. Hei 😀 kan eg få spør ka du bruker nå? 😊 eg er 173cm, 63-65 kg og skal legge inn 325cc moderat profil... Er 70 liten C nå og kom til å bli 75 C etterpå... Forstod ikkje heilt det... Er bittelitt nervøs for om det blir for lite på meg,men vil heller ikkje ha markert kant... Dine såg kjempeflotte ut😊
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35299 Skrevet 16. desember 2014 Var dere på kontroll etter operasjon? jeg har ikke vært det og syns det er litt rart. Bestilte dere det selv?
mims Skrevet 16. desember 2014 #35300 Skrevet 16. desember 2014 Var dere på kontroll etter operasjon? jeg har ikke vært det og syns det er litt rart. Bestilte dere det selv? Var du ikke på kontroll dagen etter eller 2 dager etter? Er rutine hos der jeg har operert å ta kontroll 2 dager, 7 dager og 14 dager etter også etter 6 måneder!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå