sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35261 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Ser veldig bra ut, forstår at du er fornøyd
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35262 Skrevet 16. desember 2014 Ser veldig bra ut, forstår at du er fornøyd Takk er veldig fornøyd!! Føles ut som om jeg alltid har hatt de, samtidig som om det ikke har gått opp for meg at jeg faktisk har pupper nå!!! Om det ga noe mening... Hehe
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35263 Skrevet 16. desember 2014 Takk er veldig fornøyd!! Føles ut som om jeg alltid har hatt de, samtidig som om det ikke har gått opp for meg at jeg faktisk har pupper nå!!! Om det ga noe mening... Hehe ja det ga veldig mening, føler det sånn jeg å. Har du bilde fra før opr? eller hva var utgangspunktet ditt, syns de var ganke store (på en fin måte) til at du kun har 275cc. jeg har jo 375 og mine er mye mindre.
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35264 Skrevet 16. desember 2014 ja det ga veldig mening, føler det sånn jeg å. Har du bilde fra før opr? eller hva var utgangspunktet ditt, syns de var ganke store (på en fin måte) til at du kun har 275cc. jeg har jo 375 og mine er mye mindre. Vil helst ikke legge ut før bilde her :/ men jeg ble også overrasket selv over hvor store de ble, var redd for at de skulle bli for små før op siden jeg tok 275 gram og er over 170 høy. Jeg er veldig smalt bygget, ser veldig liten ut... Hadde 65c før op, eller egentlig en 65b men hadde så mye innlegg Hehe De ser nok litt større ut på bilde enn de er på ekte også, er tatt med mobilkamera, så det som står ut blir jo forstørret om du skjønner?
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35265 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Vil helst ikke legge ut før bilde her :/ men jeg ble også overrasket selv over hvor store de ble, var redd for at de skulle bli for små før op siden jeg tok 275 gram og er over 170 høy. Jeg er veldig smalt bygget, ser veldig liten ut... Hadde 65c før op, eller egentlig en 65b men hadde så mye innlegg Hehe De ser nok litt større ut på bilde enn de er på ekte også, er tatt med mobilkamera, så det som står ut blir jo forstørret om du skjønner? neida trenger ikke det hvis du ikke vil. ja du ser ganske smal ut så da virker de vell større. jeg er ganske bred så derfor virker vell mine små i forhold. Uansett et fint resultat du har fått. kirurgen sa jo (tror han tulla) at jeg kunne ha oppi 600 cc....så derfor virker vell mine små. men er fornøyd jeg altså ville ikke ha noe store greier Endret 16. desember 2014 av sticalo
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35266 Skrevet 16. desember 2014 neida trenger ikke det hvis du ikke vil. ja du ser ganske smal ut så da virker de vell større. jeg er ganske bred så derfor virker vell mine små i forhold. Uansett et fint resultat du har fått. kirurgen sa jo (tror han tulla) at jeg kunne ha oppi 600 cc....så derfor virker vell mine små. men er fornøyd jeg altså ville ikke ha noe store greier Haha wow!! 600! Leste litt på et amerikansk forum, der tok alle rundt 600-1000 cc!! Min maks maks var 275 faktisk. Syntes faktisk mine er i største laget noen ganger, men ser mye mindr ut med klær, så da går det greit var mest i starten, for da var det så uvant. Hvordan går det med deg nå forresten? Får du fremdeles ubehag om natten om du ikke ligger forhøyet og slikt?
Stjerten Skrevet 16. desember 2014 #35267 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe hvor mye la du inn?? og hvilket utgangspunkt hadde du før OP??
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35268 Skrevet 16. desember 2014 (endret) Haha wow!! 600! Leste litt på et amerikansk forum, der tok alle rundt 600-1000 cc!! Min maks maks var 275 faktisk. Syntes faktisk mine er i største laget noen ganger, men ser mye mindr ut med klær, så da går det greit var mest i starten, for da var det så uvant. Hvordan går det med deg nå forresten? Får du fremdeles ubehag om natten om du ikke ligger forhøyet og slikt? ja syns det var drøyt holdt meg til rundt 400. han bestemte i siste liten seg for 375, aner ikke hva grunnen til det var egentlig. hadde jeg valgt om igjen.... så tror jeg kanskje 420. men huff det sier vi ikke høyt! jo går bra med meg, takk som spør. Ja liker ikke å ligge flatt. foretrekker 2 puter . men kan hvis jeg virkelig vi kan jeg ligge flatt og på siden. og sånn ca 5-10 min på magen men velger å ikke gjøre det enda. har litt små stikking på siden av puppene noen ganger , aner ikke hva det kommer av. men ellers funker jeg som normalt. Endret 16. desember 2014 av sticalo
Valiant Skrevet 16. desember 2014 #35269 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her Wow, knallfine! Gratulerer:) jeg skal legge inn 255 til neste år. Nå gjenstår det å be om ferie og rett og slett tørre å bestille time. Høres sikkert helt pysete ut, men ønsker ikke at jobben skal skjønne hva jeg har gjort. Er vel umulig i grunn siden jeg er omtrent flat og kun har luft i bhene mine..
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35270 Skrevet 16. desember 2014 hvor mye la du inn?? og hvilket utgangspunkt hadde du før OP?? La inn 275 under muskel moderat profil. Var rundt 65c før op, men måtte ha 65b i bh'er uten innlegg. ja syns det var drøyt holdt meg til rundt 400. han bestemte i siste liten seg for 375, aner ikke hva grunnen til det var egentlig. hadde jeg valgt om igjen.... så tror jeg kanskje 420. men huff det sier vi ikke høyt! jo går bra med meg, takk som spør. Ja liker ikke å ligge flatt. foretrekker 2 puter . men kan hvis jeg virkelig vi kan jeg ligge flatt og på siden. og sånn ca 5-10 min på magen men velger å ikke gjøre det enda. har litt små stikking på siden av puppene noen ganger , aner ikke hva det kommer av. men ellers funker jeg som normalt. Tror nesten jeg hadde valgt 255 om jeg skulle valgt om igjen jeg, for de går litt for langt ut på siden nå syntes jeg, når man ser fra siden, men uansett 100 ganger bedre enn før, så det gjør egentlig ikke noe Tror de småstikkingene er nervebaner som gror kanskje? Jeg har hatt noen rare stikkinger jeg også, senest forrige uke hadde jeg noen ganske kraftige i høye bryst, men såpass høyt oppe at jeg skjønte det var i mitt eget brystvev.
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35271 Skrevet 16. desember 2014 Wow, knallfine! Gratulerer:) jeg skal legge inn 255 til neste år. Nå gjenstår det å be om ferie og rett og slett tørre å bestille time. Høres sikkert helt pysete ut, men ønsker ikke at jobben skal skjønne hva jeg har gjort. Er vel umulig i grunn siden jeg er omtrent flat og kun har luft i bhene mine.. Tusen Takk :) Tok 2 år fra jeg virkelig bestemte meg til jeg fikk bestilt time! Ingen har faktisk merket noe her, eller så tør de bare ikke si noe søsteren min er den eneste som har kommentert noe! Men jeg gikk med veldig mye innlegg før op, spesielt siste halvår før, slik at det ikke skulle bli så stor overgang.
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35272 Skrevet 16. desember 2014 (endret) La inn 275 under muskel moderat profil. Var rundt 65c før op, men måtte ha 65b i bh'er uten innlegg. Tror nesten jeg hadde valgt 255 om jeg skulle valgt om igjen jeg, for de går litt for langt ut på siden nå syntes jeg, når man ser fra siden, men uansett 100 ganger bedre enn før, så det gjør egentlig ikke noe Tror de småstikkingene er nervebaner som gror kanskje? Jeg har hatt noen rare stikkinger jeg også, senest forrige uke hadde jeg noen ganske kraftige i høye bryst, men såpass høyt oppe at jeg skjønte det var i mitt eget brystvev. Skjønner, kan tenke meg det var stor forandring for deg i starten. for meg var det egentlig ikke sånn veldig stor forandring for jeg hadde vent meg til risposer med 400gram som jeg gikk med hver dag i en mnd på jobb og hjemme for å venne meg til det. + jeg alltid gikk meg massiv push up som ca var like store som det de er nå. Den største forandringen er når jeg ser de i speilet uten klær på merker ikke noe til forandring med klær. ja de stikkingene er ekkle også kommer de så plutselig at jeg skvetter til, ja må være noe med nervene. stikkingene er mitt egent vev høyere oppe enn silikonen opp mot armhulen på hver side. Endret 16. desember 2014 av sticalo
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35273 Skrevet 16. desember 2014 Jeg klarte helt fint å bruke sminke 3 dager etter op. Var det noe ubehag når jeg skulle fjerne mascaraen så bare bøyde jeg hode litt ;p Men på dag 3 kan du ha smerter og være nokså små trøtt etter all "dopet". Så kan jo hende det blir slitsomt med en roadtrip? Men tror ikke det er noe gærnt med det ellers. Så lenge du holder armene i ro. Og får hjelp med å sette på setebelte og åpne bildører ;P Jeg var på filmkveld hos ei venninne på dag 3. Gikk helt fint, var bare veldig sliten! Da satser jeg på at det går greit med sminken, ellers får mamma hjelpe meg med å fjerne det, haha Jeg regnet med at roadtripen går greit, og om jeg blir veldig sliten, så får jeg ta en powernap i bilen. Og om formen blir veldig dårlig, så får jeg vel avlyse det
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35274 Skrevet 16. desember 2014 tok evigheter til jeg faktisk bestilte time også. har ønsket meg pupper siden jeg var 15, og virkelig vurdert silikon siden jeg var 18-19 år nå er jeg 24... så tok god tid. var i spania i september og da var det nok orket rett å slett ikke å føle meg så flat og uvell i bikini. Så når jeg kom hjem bestilte jeg konsultasjon, dro på 3 stk før jeg bestilte time til operasjon.
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35275 Skrevet 16. desember 2014 Tusen takk Det gikk fortere enn jeg trodde, sånn med tanke på hva som skulle skje når jeg kom dit. Vi ventet kanskje i 20-30 min, og da var jeg først og snakket med narkose lege, så kirurg som tegnet og tok bilde. Så ble jeg bedt om og ta av meg, så sto igjen med undertøy og sokker. Så fikk jeg en morgenkåpe før jeg gikk ned til operasjonsstuen. Når jeg la meg ned sjekket han ene blodtrykk på ene armen, og han andre satt kanylen i. Så fikk jeg maske over og beskjed om at jeg pustet i surstoff. Så følte jeg at jeg lå ganske lenge og pustet det inn uten noe effekt, også ble jeg litt døsig, men følte aldri jeg sovnet, men så husker jeg ingenting etter det. Også ble jeg vekket på en veldig spesiell måte hahaha, jeg våknet av at jeg ble "slappet" i fjeset, også våknet jeg av at han sa "er du våken". Og da var jeg veldig neddoppet, tror jeg sa noe med at det var en veldig spesiell måte å bli vekket på. Så tror jeg at jeg husker jeg dro et eller annet ut av munnen min selv. Og at jeg ble løftet bort i en annen seng. Er rimelig sikker på at jeg sovnet mellom alt som skjedde. Deretter lå jeg i en seng på et annet rom, gudene vet hvor lenge. Venninnen min var på klinikken og ventet hele tiden. Hun sa jeg gikk ned og ble operert 9:45, og jeg kom ikke tilbake oppe igjen før 13:45. Så jeg lå der nede ganske lenge! Når jeg kom ut så frøs jeg som f********* husket at hele kroppen min skjalv, og jeg ble lagt med dyne over for å få varmen igjen. Så når jeg ble etterlatt alene husker jeg at jeg så litt på puppene og kjente litt under de. Og så selvfølgelig et nedpress bånd ..... Og niplene mine er KJEMPE sensitive, det gjorde VELDIG vondt når jeg rørte de. Så husker jeg at smertene ble værre og værrre, så fikk jeg flytende paracet gjennom kanylen. Så lå jeg der en stund, og da var jeg plutselig kjempe varm, så ble jeg tatt på bh, nedpressbånd og dro hjem sammen med bestevenninnen min. Vil råde deg til å gå på do rett før operasjonen, for jeg lå der LENGE og holdt på å tisse på meg, men hadde så vondt, klarte ikke å reise meg eller noe, så bare lå der... Men kan være du ikke ligger deg like lenge som jeg gjorde... Hahaha. Husker kirurgen kom bort og snakket etterpå og sa at han hadde håpt jeg hadde klart å reise meg etter den andre operasjonen hans. Og da trodde jeg egentlig han hadde spurt meg før han skulle operere. (var nok veldig vekke). Fikk også noe piller med meg. Og husker de smertene jeg hadde var vondere enn forventet.... Hahah ble mye, men tenkte du ville vite hele prosessen. Om du lurer på noe spørr, tror jeg husker mer når du spørr, enn å komme på selv akkurat nå. Da skal jeg huske å tisse før op Hvordan vil du si at smertene er? Er det noe du kan sammenligne det med? Huff, føler jeg gruer meg til smertene, men det er jo verdt det når man få fine pupper. Ikke så lenge til min tur!!!
kk7 Skrevet 16. desember 2014 #35276 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe Sååååå fine pupper på deg!!!! :) Knall bra resultat
Gjest Skrevet 16. desember 2014 #35277 Skrevet 16. desember 2014 Skal spørre imorgen når jeg møter han, glemte det... Hehe, går bra
kk7 Skrevet 16. desember 2014 #35278 Skrevet 16. desember 2014 Da skal jeg huske å tisse før op Hvordan vil du si at smertene er? Er det noe du kan sammenligne det med? Huff, føler jeg gruer meg til smertene, men det er jo verdt det når man få fine pupper. Ikke så lenge til min tur!!! Jeg grudde meg også enoormt til smertene, men på operasjonsdagen så er du egentlig så neddopet at det går fint Syntes det er mye verre å være kvalm og hodepine, enn det var å ha disse smertene. Selv om de er sterke. Men er vel fra person til person det Så det kan gå helt fint for deg også!
sticalo Skrevet 16. desember 2014 #35279 Skrevet 16. desember 2014 Da satser jeg på at det går greit med sminken, ellers får mamma hjelpe meg med å fjerne det, haha Jeg regnet med at roadtripen går greit, og om jeg blir veldig sliten, så får jeg ta en powernap i bilen. Og om formen blir veldig dårlig, så får jeg vel avlyse det jeg brukte sminke hver dag etter operasjonen gikk helt fint det, selv meg kjempe smerter... fikk meg ikke til å gå uten sminke, føler meg helt grusom da. Det går nok helt bra for deg også.
Tesselesse Skrevet 16. desember 2014 #35280 Skrevet 16. desember 2014 I dag er jeg 11 uker og 1 dag post op! Den største forandringen var mellom uke 1-3, men har vært små endringer fra uke til uke også etter dette, men tror de kommer til å se ut nogenlunde slik de ser ut nå! Tenkte å legge ut bilde fra rett etter op, og et bilde tatt i dag! Var selv veldig nysgjerrig på hvordan de endret seg etter op. På det første bildet ser man at de sitter ganske høyt, er veldig hovne og ligger ganske langt ut mot siden. Syntes også de var ganske stygge her og var redd de aldri ville forandre seg!! Har ingen anelse om hvorfor det ene bildet kommer opp ned.. Er riktig vei ellers, men snur seg når jeg legger inn her 5 dager post opimage.jpgimage.jpg Edit: Åj beklager for gigantor bilder!! Vet ikke hvordan jeg endrer størrelsen på de!! Og beklager for skitten teip på siste bilde, tok det rett før jeg skulle skifte teipen. Hehe Ser kjempebra ut! :]
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå