Frigg Skrevet 20. februar 2008 #3401 Del Skrevet 20. februar 2008 Mye mindre forvirret nå "Bare meg selv", tusen takk Nobel Clinic påsto de hadde akkurat samme garantien, mens Fornebuklinikken sa de var de eneste.. Nobel Clinic sa også at jeg må regne med å skifte innlegg etter ca. 10 år, mens Fornebukl. sier de har livstidgaranti på sine - snakk om å prøve å forvirre en stakkar da Men da falt valget veldig lett på Fornebuklinikken (Blir veldig irritert når NC sier de har noe de ikke har ) Er så glad for denne tråden!!! Bare hyggelig Det er ikke så snilt å si at de har den samme garantien når de ikke har det. Men de gjør vel hva som helst for å få flere kunder. Jeg valgte også Fornebuklinikken pga garantien. Betaler heller noen kroner mer for å ha garantien i ryggen dersom det skulle skje noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 20. februar 2008 #3402 Del Skrevet 20. februar 2008 Fornebuklinikken er bare best! Jeg valgte dem, selv om det betydde reise for meg, samt lengre hotellopphold. Totalt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 20. februar 2008 #3403 Del Skrevet 20. februar 2008 hmm.. en smule forvirra her var på sjekk i dag hos en annen lege en han eg har pleid å ha. hyggelig fyr, nesten for hyggelig. han sa liksom alt eg hadde håpa på, og da blir eg jo litt nervøs ifølge han kunne eg begynne med vanlig bh om en uke, trene om 4 uker hvis det ik gjorde vondt og sove på siden så mye eg ville.. flott det, men har hørt om noen som fikk beskjed om å ik gå med vanlig bh før om 6 uker?! :klø: spurte også om denne skvulpinga i puppene var normalt, og vet dere hva? han sa NEI! da spurte eg om det var kun eg som innbilte meg det kanskje? og da sa han JA! skjønner fint lite eg no... men han sa i allefall at det ik var farlig så vist det er eg som "innbiller" meg det så får vi satse på at det går over har egentlig en ny sjekktime neste tirsdag, men den sa han eg ik hadde bruk for... er vel bra det da?! ooff, fikk så rart inntrykk på hele greia.. følte omtrent eg ble kasta ut igjen før eg fikk svar på spm mine.. heh, litt syting i all forvirrelsen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. februar 2008 #3404 Del Skrevet 20. februar 2008 hmm.. en smule forvirra her var på sjekk i dag hos en annen lege en han eg har pleid å ha. hyggelig fyr, nesten for hyggelig. han sa liksom alt eg hadde håpa på, og da blir eg jo litt nervøs ifølge han kunne eg begynne med vanlig bh om en uke, trene om 4 uker hvis det ik gjorde vondt og sove på siden så mye eg ville.. flott det, men har hørt om noen som fikk beskjed om å ik gå med vanlig bh før om 6 uker?! :klø: spurte også om denne skvulpinga i puppene var normalt, og vet dere hva? han sa NEI! da spurte eg om det var kun eg som innbilte meg det kanskje? og da sa han JA! skjønner fint lite eg no... men han sa i allefall at det ik var farlig så vist det er eg som "innbiller" meg det så får vi satse på at det går over har egentlig en ny sjekktime neste tirsdag, men den sa han eg ik hadde bruk for... er vel bra det da?! ooff, fikk så rart inntrykk på hele greia.. følte omtrent eg ble kasta ut igjen før eg fikk svar på spm mine.. heh, litt syting i all forvirrelsen her! Jeg ville nok ha gått til den andre legen hvis jeg var deg. Hørtes ikke helt ut som om han hadde peiling på dette temaet ut fra hva alle andre har fortalt. Merkelig at han skulle ha helt motsatte meninger om ting....skummelt. Så skjønner at du er en smule forvirret ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanana Skrevet 20. februar 2008 #3405 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg ville nok ha gått til den andre legen hvis jeg var deg. Hørtes ikke helt ut som om han hadde peiling på dette temaet ut fra hva alle andre har fortalt. Merkelig at han skulle ha helt motsatte meninger om ting....skummelt. Så skjønner at du er en smule forvirret ja Helt enig! Hvilken klinikk er denne legen tilknyttet? Så et spm fra meg.. til dere som har operert for en liten stund siden: hvordan ser arrene deres ut? Jeg er nå godt over min 6 uke etter operasjonen, og arrene er godt synslige og ganske lange. Mørke.. Lurer på om de vil bli bedre. Jeg har skiftet tape en gang i uken, men lurer på om sårene kan ha godt av å lufte seg litt av og til (altså at jeg evt. går noen dager uten tape) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 20. februar 2008 #3406 Del Skrevet 20. februar 2008 Helt enig! Hvilken klinikk er denne legen tilknyttet? Så et spm fra meg.. til dere som har operert for en liten stund siden: hvordan ser arrene deres ut? Jeg er nå godt over min 6 uke etter operasjonen, og arrene er godt synslige og ganske lange. Mørke.. Lurer på om de vil bli bedre. Jeg har skiftet tape en gang i uken, men lurer på om sårene kan ha godt av å lufte seg litt av og til (altså at jeg evt. går noen dager uten tape) Mine arr er akkurat som du beskriver å her er det litt over 6uker siden. Men regner meg at det trenger tid lang tid før de blir helt fine å nesten usynlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 20. februar 2008 #3407 Del Skrevet 20. februar 2008 next wendsday is my turn so scarryyyyy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmin Skrevet 20. februar 2008 #3408 Del Skrevet 20. februar 2008 Helt enig! Hvilken klinikk er denne legen tilknyttet? Så et spm fra meg.. til dere som har operert for en liten stund siden: hvordan ser arrene deres ut? Jeg er nå godt over min 6 uke etter operasjonen, og arrene er godt synslige og ganske lange. Mørke.. Lurer på om de vil bli bedre. Jeg har skiftet tape en gang i uken, men lurer på om sårene kan ha godt av å lufte seg litt av og til (altså at jeg evt. går noen dager uten tape) det er 3.5 mnd siden min operasjon, og mine er fortsatt veldig røde og litt hovne. andre gangen jeg er under kniven da, så vet de vil bli fine, men det tar tid. ingenting å uroe seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 20. februar 2008 #3409 Del Skrevet 20. februar 2008 Helt enig! Hvilken klinikk er denne legen tilknyttet? Så et spm fra meg.. til dere som har operert for en liten stund siden: hvordan ser arrene deres ut? Jeg er nå godt over min 6 uke etter operasjonen, og arrene er godt synslige og ganske lange. Mørke.. Lurer på om de vil bli bedre. Jeg har skiftet tape en gang i uken, men lurer på om sårene kan ha godt av å lufte seg litt av og til (altså at jeg evt. går noen dager uten tape) klinikk bergen. har vert veldig fornøyd med dr. øren som eg har hatt så langt! han har tatt seg god tid til både forklaring og svar på spm. var også han som valgte str. som eg er veeeldig fornøyd md så ingenting gale å si på han! men så va det denne andre karen da... tror eg skal ta den timen enste uke likavel og kryss fingrene for at det ik er samme duden just like this: grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedikte Skrevet 20. februar 2008 #3410 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, det skjønner jeg meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 21. februar 2008 #3411 Del Skrevet 21. februar 2008 Der opererte jeg meg for 6uker siden idag Er det Dr.Barbara Dahl som opererte deg? jupp.. var ho som opererte meg.. var veldig fornøyd med ho jeg..får helt suveren oppfølging...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 21. februar 2008 #3412 Del Skrevet 21. februar 2008 nei, har egentlig gått over all forventning! var vondt samme dagen, og spesielt dagen etterpå, men bortsett fra det har det gradvis gått over og kjenner ik så mye til det eneste når eg skal opp av senga om morningen! ellers er eg kun hoven mellom puppene... rar plass i grunn, men det holder på å gå over så eg er fornøyd blåmerker hadde eg ingenting av så det var jo flott! i dag merket eg også at brystvortene er begynt å reagere igjen! morro siden det er mange som må vente lenge på dette har fortsatt ik vent meg til at det er mine pupper! føler liksom de skal "dette av" når eg dusjer! men regner med det kommer seg på sikt! du må oppdatere så snart det er unnagjort og du er i stand til å skrive, så får vi vite hvordan det har gått hei hei!! da var jeg oppe igjen.. operasjonen gikk kjempe bra!! hadde nesten ingen smerter den første dagen, men merka det dag nummer 2.. hehe har sånne dren da.. som jeg må bære med meg over alt.. ser mye værre ut enn det er.. i morra skal jeg ned og ta det ut, og da får jeg også se dem for første gang.. gleder meg utrolig mye til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 21. februar 2008 #3413 Del Skrevet 21. februar 2008 hei hei!! da var jeg oppe igjen.. operasjonen gikk kjempe bra!! hadde nesten ingen smerter den første dagen, men merka det dag nummer 2.. hehe har sånne dren da.. som jeg må bære med meg over alt.. ser mye værre ut enn det er.. i morra skal jeg ned og ta det ut, og da får jeg også se dem for første gang.. gleder meg utrolig mye til det.. så bra at det gikk fint tenker du gleder deg til å se de nye boobsa ja noen spesiell grunn til at du har dren enda? mulig du har sagt dt, kan være litt glemsk av mg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 21. februar 2008 #3414 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Postet denne et annet sted jeg. Endret 22. februar 2008 av *Ulla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 21. februar 2008 #3415 Del Skrevet 21. februar 2008 så bra at det gikk fint tenker du gleder deg til å se de nye boobsa ja noen spesiell grunn til at du har dren enda? mulig du har sagt dt, kan være litt glemsk av mg.. gleder meg ja..noe så syyyykt å..hehe la silikona under muslelen, for best resultat..derfor ville ho ha drena der får å være sikker på at alt blodet forvant... ...skal ihvertfall bli godt å få det vekk.. trenger seriøst en dusj også...føler meg ikke akkurat så lækker om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila24 Skrevet 21. februar 2008 #3416 Del Skrevet 21. februar 2008 oj da...se jeg haster meg gjennom a..hahahaha sånn går det når man har ett øye på tv`n og ett på pc`n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 21. februar 2008 #3417 Del Skrevet 21. februar 2008 hei hei!! da var jeg oppe igjen.. operasjonen gikk kjempe bra!! hadde nesten ingen smerter den første dagen, men merka det dag nummer 2.. hehe har sånne dren da.. som jeg må bære med meg over alt.. ser mye værre ut enn det er.. i morra skal jeg ned og ta det ut, og da får jeg også se dem for første gang.. gleder meg utrolig mye til det.. Jeg gikk også med dren i 5dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 21. februar 2008 #3418 Del Skrevet 21. februar 2008 oj da...se jeg haster meg gjennom a..hahahaha sånn går det når man har ett øye på tv`n og ett på pc`n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 21. februar 2008 #3419 Del Skrevet 21. februar 2008 and now i have 5 days more to wait cant concentrate on anything right now........uffff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just like this Skrevet 21. februar 2008 #3420 Del Skrevet 21. februar 2008 Kila 24 CONGRATULATIONS its good that everything went fine :babyjente:take care of yourself now Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå