Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal opereres på Fornebu den 8. oktober, og reiser til New York 2 mnder etter det.. Tror dere jeg vil klare å gå langt og lenge bare 2 mnder etter? Eller burde jeg vente til etter jeg kommer hjem? Hjelp :(!

Heldiggris!!!! :hjerter_rundt: I :hjerte: NY

Jeg tenker at siden man gradvis kan begynne trening etter 6 uker, så skulle det ikke være noe problem med å gå lange turer etter 8 uker? Jeg ville ikke hatt (NOEN) betenkeligheter med å dra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kremt* Har vist svar på et gammelt innlegg :fnise: Så trivelig at du er inne å oppdaterer oss!

Noen tips til operasjonsdagen?

Noen opplever å få kalde pupper etter brystforstørrelse, er det like vanlig når man legger under muskel?

Men det gjør ingenting, for da ble jeg påminnet om denne tråden! :) Ha noen med deg og som kan være med deg de første døgnene. Jeg var hjelpesløs. Klarte nesten ikke å gå på do selv.. Ivan er ikke raus med smertestillende.. Jeg fikk en type, husker ikke hva den heter, og det var IKKE nok! Måtte ta voltaren som kjæresten hadde i tillegg.. Sov i stol de første dagene, for jeg kom meg ikke opp fra senga. Dette er selvfølgelig individuelt, men forbered deg på det verste, så blir du heller positivt overraska! :) Mine er kanskje litt kalde på undersiden, men det er egentlig ikke noe jeg legger merke til eller bryr meg om. De er ikke som istapper liksom :P

Skrevet

Greit nok å orke å dra ut å spise med masse mennesker, men hva skal man ha på seg da.... herrefred! Uansett hva man har på syns jo bh'en og HVERTFALL nedpressbåndet...

Skrevet

Gratulerer med nye pupper :danse:

Du må oppdatere etter hvert, ikke lenge til jeg skal i ilden :-)

Har du helt elller delvis under muskel? Jeg skal ha delvis under muskel, og lurer på om jeg må ha nedpressbånd. Virker som praksisen er forskjellig fra klinikk til klinikk.

Takk! Jeg er så lettet over å endelig ha gjort det. Jeg har helt under muskel, er vel såpass tynn at det ville bli det beste for meg :) Jeg skal gå med nedpressbånd i 7 dager, usikker på om man må det når man har delvis under muskel.

Jeg må ellers si at formen har vært overraskende bra, har forbedret meg på store smerter, men er oppegående og trenger bare litt hjelp når jeg skal opp av senga/stolen hvis jeg sitter for langt lent bakover.

Er lite med søvn å få da jeg ikke sover sammenhengende mer enn et par timer, men det må jeg vel bare regne med nå de første dagene. Sover sittende forresten, tørr ikke legge meg ned da jeg er redd for å ikke komme meg opp igjen.

Er litt rusa på medisin for øyeblikket, så beklager for litt rotete innlegg. Men bare å spørre om du lurer på noe :)

Når skal du i ilden?

Skrevet

Ja, jeg var på sjekk på mandag, jeg hadde crp på 160 og startet på antibiotika kur. I dag onsdag er det en uke siden OP og jeg begynner endelig å føle at jeg blir bedre.

Må ennå sitte når jeg sover, og har vansker med å bevege meg.

Men endelig ser det ut som det også blir bedring på meg :-)

Huff, det var det jeg var redd for! Men så bra at det går bedre da :-) Har de funnet ut hvorfor du fikk infeksjon?

Skrevet

Plutselig kjenner jeg at jeg begynner å bli usikker på valget av anatomiske/dråpeformede proteser...men det var det han anbefalte til meg siden jeg er så tynn...men ushj :-(

Skrevet

Takk! Jeg er så lettet over å endelig ha gjort det. Jeg har helt under muskel, er vel såpass tynn at det ville bli det beste for meg :) Jeg skal gå med nedpressbånd i 7 dager, usikker på om man må det når man har delvis under muskel.

Jeg må ellers si at formen har vært overraskende bra, har forbedret meg på store smerter, men er oppegående og trenger bare litt hjelp når jeg skal opp av senga/stolen hvis jeg sitter for langt lent bakover.

Er lite med søvn å få da jeg ikke sover sammenhengende mer enn et par timer, men det må jeg vel bare regne med nå de første dagene. Sover sittende forresten, tørr ikke legge meg ned da jeg er redd for å ikke komme meg opp igjen.

Er litt rusa på medisin for øyeblikket, så beklager for litt rotete innlegg. Men bare å spørre om du lurer på noe :)

Når skal du i ilden?

Du som er såpass tynn, hvor høy/tung er du? Og hvilken innlegg og hvor store? Beklager mangen spm. Men er selv veldig tynn, og er usikker på valget av proteser kirurgen ville ta

Skrevet

Du som er såpass tynn, hvor høy/tung er du? Og hvilken innlegg og hvor store? Beklager mangen spm. Men er selv veldig tynn, og er usikker på valget av proteser kirurgen ville ta

Jeg er 170 cm og 52 kg, type atletisk bygd. Jeg falt på valget om anatomiske proteser 235cc, der var det største han mente jeg kunne gå hvis jeg ville ha et naturlig resultat. Nils Lykke på Teres Nobel som jeg også var på konsultasjon hos forslo 180cc eller 215cc. Men på Nobel hadde jeg ikke valget om 235cc, der var det neste 255cc, men det ville bli for stort for min kropp. Det mente også Helge Roald at ville bli for stort, så jeg stolte fullt på hva de forslo. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt mellom 200cc og 250cc, så er ganske fornøyd hittil med størrelsen :) Protesene het vel Matrix TMM2 235cc tror jeg :)

Hvor høy er du og hvor mye veier du? Har du vært på konsultasjon enda? :)

Skrevet (endret)

Jeg er 170 cm og 52 kg, type atletisk bygd. Jeg falt på valget om anatomiske proteser 235cc, der var det største han mente jeg kunne gå hvis jeg ville ha et naturlig resultat. Nils Lykke på Teres Nobel som jeg også var på konsultasjon hos forslo 180cc eller 215cc. Men på Nobel hadde jeg ikke valget om 235cc, der var det neste 255cc, men det ville bli for stort for min kropp. Det mente også Helge Roald at ville bli for stort, så jeg stolte fullt på hva de forslo. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt mellom 200cc og 250cc, så er ganske fornøyd hittil med størrelsen :) Protesene het vel Matrix TMM2 235cc tror jeg :)

Hvor høy er du og hvor mye veier du? Har du vært på konsultasjon enda? :)

Jeg er 168 og 47 kg. Var på konsultasjon på Teres klinikken i Bergen forgje fredag. Han anbefalte meg anatomisk/dråpeformede (siden jeg er så tynn og får en naturligere overgang og ikke så brå) og rundt 300cc - 350 cc (men ingen str bestemt enda) over muskelen. Vi snakket på tlf på tirsdagen etter jeg var der og da hadde han tenkt på meg og ombestemt seg, han ville ta et lite løft på venstre side og da kunne han legge de under muskelen.

Det jeg er veeeeldig usikker på nå er formen på protesen, jeg er ikke sikker lenger på om dråpeformede er det riktige valget. Jeg vil jo ikke ha "hengepupper" noe jeg føler dråpeformede kanskje er, har lyst på "strutte" pupper. Har sendt klinikken mail ang usikkerheten min og om vi kan drøfte dette nøyere selve operasjonsdagen.

Har falt veldig for runde i moderat profil.

Tenker kanskje at nå når han har ombestemt seg og vil ta et lite løft å legge under muskelen, så kan jeg ha runde proteser fordi da ligger jo de under muskelen som vil "ta imot" overgangen fra protesen? Eller tenker jeg helt feil?

Endret av Moshi
Skrevet (endret)

Hei alle! Jeg tar gjerne imot før og etter bilder. Gjerne med info om str og vekt osv! Alltid hatt super små bryster, og etter to barn virker de enda mindre :(

Var på konsultasjon på nobel i Oslo for noen år siden, og var fornøyd med pk, men grunnet økonomi så passet det seg ikke å la seg gjøre allikevel på den tiden! Og nå er tiden her for at jeg kan gjøre det! Jippi! Håper noen vil sende meg før og etter bilder! Kan jo si at jeg er 167 og 58 kg! God helg 😊

Endret av camillaqueen
Skrevet

Jeg er 168 og 47 kg. Var på konsultasjon på Teres klinikken i Bergen forgje fredag. Han anbefalte meg anatomisk/dråpeformede (siden jeg er så tynn og får en naturligere overgang og ikke så brå) og rundt 300cc - 350 cc (men ingen str bestemt enda) over muskelen. Vi snakket på tlf på tirsdagen etter jeg var der og da hadde han tenkt på meg og ombestemt seg, han ville ta et lite løft på venstre side og da kunne han legge de under muskelen.

Det jeg er veeeeldig usikker på nå er formen på protesen, jeg er ikke sikker lenger på om dråpeformede er det riktige valget. Jeg vil jo ikke ha "hengepupper" noe jeg føler dråpeformede kanskje er, har lyst på "strutte" pupper. Har sendt klinikken mail ang usikkerheten min og om vi kan drøfte dette nøyere selve operasjonsdagen.

Tenker kanskje at nå når han har ombestemt seg og vil ta et lite løft å legge under muskelen, så kan jeg ha runde proteser fordi da ligger jo de under muskelen som vil "ta imot" overgangen fra protesen? Eller tenker jeg helt feil?

Hvis du har litt heng ifra før skjønner jeg du er redd for å få litt "hengepupp" med anatomiske. Siden jeg er 22 år med str 70b fra før og null heng ble det sånn som det ble hos meg.

Under muskel høres det ut som du bør ta, og da er det vel opp til deg selv om du vil ha runde eller anatomiske. Jeg fikk iallfall velge selv :)

Synes 300cc - 350cc hørtes litt mye ut, men vi er vel alle bygd forskjellige og vil få forskjellige resultater. Det er iallfall lurt å høre på hva kirurgen sier og stole på han.

Skjønner hva du mener angående den overgangen. Jeg ville heller ikke ha at kanten på protesen kunne sees eller kjennes, så under muskel måtte jeg ha da jeg har lite undehudsfett fra før.

Skrevet

Hvis du har litt heng ifra før skjønner jeg du er redd for å få litt "hengepupp" med anatomiske. Siden jeg er 22 år med str 70b fra før og null heng ble det sånn som det ble hos meg.

Under muskel høres det ut som du bør ta, og da er det vel opp til deg selv om du vil ha runde eller anatomiske. Jeg fikk iallfall velge selv :)

Synes 300cc - 350cc hørtes litt mye ut, men vi er vel alle bygd forskjellige og vil få forskjellige resultater. Det er iallfall lurt å høre på hva kirurgen sier og stole på han.

Skjønner hva du mener angående den overgangen. Jeg ville heller ikke ha at kanten på protesen kunne sees eller kjennes, så under muskel måtte jeg ha da jeg har lite undehudsfett fra før.

Nei, det er det jeg mener. Når jeg skal ha de under muskelen så ser en vell ikke kanten på protesen uansett om en er tynn?

Føler liksom nå at ting er snudd litt på hodet. Nei, jeg får vente på svar på mail så får vi se, akkurat nå har jeg litt panikk

Skrevet

Nei, det er det jeg mener. Når jeg skal ha de under muskelen så ser en vell ikke kanten på protesen uansett om en er tynn?

Føler liksom nå at ting er snudd litt på hodet. Nei, jeg får vente på svar på mail så får vi se, akkurat nå har jeg litt panikk

Jeg fikk høre at kanten på protesen kunne bli tydelig midt på brystet selv om jeg la inn under muskel. Men dette er fordi puppene mine ligger ut til siden og det er null fett midt på brystkassa som kan skule overgangen.

Men som sagt, du får bare vente på svar fra klinikken og spørre om alt du lurer på! :)

Skrevet (endret)

Kjempe flott :) måtte du til Oslo ? 😁

Her går de bra, var en del sår å om på sidene på puppene i sommer men no m erker ingenting lenger ! Heldivis :)

Reiste til klinikken hennes ja, veldig fornøyd med resultatet så langt, fikk endelig den str jeg har ønsket meg og 2.operasjon har vert mye bedre med tanke på smerter ol etter operasjonen på tross av nesten dobbelt så store proteser :-) Godt at alt har gått bra med deg og du er fornøyd med str og resultat? Endret av Gudinnen82
Skrevet

Hei!! :) Jeg er 167 og 50 kg. Jeg fikk valget mellom 300 eller 280 høy profil runde :) valgte 280 fordi jeg var redd det skulle bli for stort. er veldig fornøyd, selv om det sikkert ikke hadde blitt store forskjellen. Jeg er veldig tynn og har lite fett på overkroppen, derfor under muskel :-) stol på magefølelsen! Vi snakket aldri om anatomiske.. de har lettere for å "snu" på seg osv..

Skrevet

Hei!! :) Jeg er 167 og 50 kg. Jeg fikk valget mellom 300 eller 280 høy profil runde :) valgte 280 fordi jeg var redd det skulle bli for stort. er veldig fornøyd, selv om det sikkert ikke hadde blitt store forskjellen. Jeg er veldig tynn og har lite fett på overkroppen, derfor under muskel :-) stol på magefølelsen! Vi snakket aldri om anatomiske.. de har lettere for å "snu" på seg osv..

Så kjekt å høyre andre om er "lik" meg :D Er det mulig å vere så heldig å få bilde før/etter? :)

Skrevet

Reiste til klinikken hennes ja, veldig fornøyd med resultatet så langt, fikk endelig den str jeg har ønsket meg og 2.operasjon har vert mye bedre med tanke på smerter ol etter operasjonen på tross av nesten dobbelt så store proteser :-) Godt at alt har gått bra med deg og du er fornøyd med str og resultat?

Så bra :)) har hu slutta i Volda?

Jg er veldig fornøyd me størelse :) arret er nesten borte 👍

Skrevet

Så kjekt å høyre andre om er "lik" meg :D Er det mulig å vere så heldig å få bilde før/etter? :)

¨

ja, googlet så ufattelig mye selv før min operasjon! gull verdt :) du kan se bilde av mine etter på side 1642 her på forumet. Har ingen før-bilde, men jeg var vel en 70A (gikk nok med feil størrelse :P )

Skrevet (endret)

¨

ja, googlet så ufattelig mye selv før min operasjon! gull verdt :) du kan se bilde av mine etter på side 1642 her på forumet. Har ingen før-bilde, men jeg var vel en 70A (gikk nok med feil størrelse :P )

Kjempefine! :D Du ser nesten identisk ut som meg, like tynn i overkroppen. Nei, føler det ikke lenger er aktuelt med dråpeformede slik vi avtalte. Hjelpes er jo kun 5 dager til operasjonen :sjokkert:

Endret av Moshi
Skrevet

Kjempefine! :D Du ser nesten identisk ut som meg, like tynn i overkroppen. Nei, føler det ikke lenger er aktuelt med dråpeformede slik vi avtalte. Hjelpes er jo kun 5 dager til operasjonen :sjokkert:

Takk! :) Jeg føler meg mer kvinnelig nå enn før. Trives med former. Alltid vært slank og hatt vanskeligheter med å legga på meg (altså, å få former.) så dette har vært en investering for meg. veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...