Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

åssen er det med priser og sånn? har lest at aviva skal være så billig, og bugge skal være kjempedyr, men de har jo cirka samme priser på nettsidene sine alle sammen. har de gebyrer de ikke sier noe om på nettsidene eller?

kan jeg rekne med å betale 30-35000kr for en brystforstørrelse eller blir det "egentlig" mye dyrere

Jeg betalte 31.950,- på Teres klinikken. Vil ikke si at det er noe billig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalia: Jeg fylte ikke ut 70a før jeg tok operasjonen, så for meg er de blitt helt perfekt i størrelsen, for vil ikke ha noe stort, bare så det fyller ut klær osv :) men om de "krymper" mye nå etter hevelsen er gått ned vil jeg nok syns de er litt små kanskje! men jeg er liten ellers også, liten rumpe osv. så ville sett veldig unaturlig ut om jeg tok mer og det sa kirurgen også!!

Uglete: Jeg tok på fornebuklinikken og der betalte jeg 500 for konsultasjon, mellom 2-400 for medisiner på apotek og 32.300 for operasjon :) så det som kommer utenom er kun de medisinene du henter ut på apoteket :)

Skrevet

tusen takk for svar :)

er det noen som har erfaringer med bugge? hvor dyrt kan det bli? ser jo at løft og protese blir ganske dyrt, men jeg ser det står "fra" på de andre prisene... kommer det litt an på person fra person da kanskje?

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Kalia: Jeg fylte ikke ut 70a før jeg tok operasjonen, så for meg er de blitt helt perfekt i størrelsen, for vil ikke ha noe stort, bare så det fyller ut klær osv :) men om de "krymper" mye nå etter hevelsen er gått ned vil jeg nok syns de er litt små kanskje! men jeg er liten ellers også, liten rumpe osv. så ville sett veldig unaturlig ut om jeg tok mer og det sa kirurgen

Vil ikke ha for store jeg heller, men vil heller ikke ha for små :P er veldig spinkel og smal,men har faktisk veldig stor rumpe, små hofter dog... Puppene mine høres større ut enn de er, de er egentlig ingenting nå :P men får nesten stole på pk! Skal vise noen bilder på op dag, om han mene jeg ikke kommer til å bli i nærheten av det, så vurderer jeg høy profil :)

Skrevet (endret)

Hei Tara12 og Kalia!!

Jeg la også inn 255 høy profil ved Fornebuklinikken for 13 dager siden. Jeg er vel 169 høy 60 kg og er 70 rund, før operasjonen flat med noen brystvorter på. Relativt slank, og atletisk bygget.

Synes størrelsen er fin, men de har blitt litt "mindre" (og finere) ettersom de har falt litt. Og man blir puppeblind! Det er helt sant det som sies. Når jeg ser bilder før operasjonen er det som om det ikke er meg - og det er først da jeg at jeg ser hvor mye større jeg har blitt. Alt i alt er jeg veldig fornøyd.

Tara12- skal du også ha nedpressbånd i 2 uker?

Endret av amatøør
Skrevet

Hei! Hvordan er det med deg nå Trulterulte? Jeg sover mye bedre nå, selv om jeg våkner litt på morgenkvisten. I dag la jeg meg på siden og det var faktisk behagelig - skal prøves ut i kveld😊 og hevelsen er nesten borte og bare 3 dager igjen med nedpress.. Skal bli deilig å bli kvitt!

Jeg lurte på om/når du skal bytte plaster? Det står 10-12 dager i papirene mine, men har ikke gjort det enda på dag 11. Venter til i morgen tenker jeg..

Hei!

Her går det veldig bra. Var på kontroll i dag faktisk og fikk byttet teip. Arrene var fine, men fortsatt litt skorpe på de. :)

Ellers ser det veldig bra ut. Den høyre har fortsatt en del sårvæske/blødning i seg, den venstre er helt fin.

Har forsøkt sove delvis på siden nå jeg også og det er jo så deilig!! Skal bli nydelig den dagen jeg kan ligge akkurat slik jeg vil. Fortsatt en del verk når jeg står opp, men det det gir seg veldig fort!

Hvordan går det med deg? :)

Du er heldig som slipper nedpressbåndet. Jeg skal ha mitt i fire uker til. :-/

Skrevet

Hei Tara12 og Kalia!!

Jeg la også inn 255 høy profil ved Fornebuklinikken for 13 dager siden. Jeg er vel 169 høy 60 kg og er 70 rund, før operasjonen flat med noen brystvorter på. Relativt slank, og atletisk bygget.

Synes størrelsen er fin, men de har blitt litt "mindre" (og finere) ettersom de har falt litt. Og man blir puppeblind! Det er helt sant det som sies. Når jeg ser bilder før operasjonen er det som om det ikke er meg - og det er først da jeg at jeg ser hvor mye større jeg har blitt. Alt i alt er jeg veldig fornøyd.

Tara12- skal du også ha nedpressbånd i 2 uker?

Jeg har moderat profil. og nå når jeg så meg i speilet håper jeg for all del de ikke blir mindre.. :( men ut fra hva jeg hadde før, så har jeg STORE nå :D

ja, jeg skal ha nedpressbånd i 2 uker.. Hvor lenge pleier du å sitte uten bh etter dusj forresten ? og når gikk hevelsen ned på deg? :)

Skrevet

Hei!

Her går det veldig bra. Var på kontroll i dag faktisk og fikk byttet teip. Arrene var fine, men fortsatt litt skorpe på de. :)

Ellers ser det veldig bra ut. Den høyre har fortsatt en del sårvæske/blødning i seg, den venstre er helt fin.

Har forsøkt sove delvis på siden nå jeg også og det er jo så deilig!! Skal bli nydelig den dagen jeg kan ligge akkurat slik jeg vil. Fortsatt en del verk når jeg står opp, men det det gir seg veldig fort!

Hvordan går det med deg? :)

Du er heldig som slipper nedpressbåndet. Jeg skal ha mitt i fire uker til. :-/

Det går veldig bra med meg :Nikke: Jeg har jo siste dag/natt med nedpressbånd, men er usikker på om jeg skal fortsette litt til - sånn gradvis avvenning... ha ha ha.. Det er helt rart hvordan man blir vant til ting, og selv om jeg hater det båndet maks så er det litt trygt å ha det på. Men fire uker til. Det misunner jeg det ikke altså :hug: Likevel er du heldig som kan gå til noen som kan gi en profesjonell vurdering av om du trenger nedpressbånd eller ikke. Tenk om jeg egentlig burde hatt det på lenger? :omg:

Jeg tror forresten all hevelse er borte nå, og jeg kjenner at de er mykere og litt annerledes en det de har vært tidligere. Men hele puppen er sår, selve huden altså og brystvorta, så alt gnager og virker irriterende. Og så synes jeg plutselig at den ene puppen som har vært minst hele veien har blitt størst. Det ser i alle fall sånn ut på bildene jeg tar hver dag.

Jeg hadde også sånn tynn sårskorpe når jeg fjernet plasteret. Det så egentlig ganske fint ut, men jeg var rød etter selve teipen, så skal følge litt med på om jeg reagerer på den. Jeg sover bedre også, og nå uten masse puter. Ligger litt på siden og litt på ryggen.

Skrevet (endret)

Jeg måtte ut med 33450,- på Teres klinikken. Nå etter kirurgen har ombestemt seg og vil ta et lite løft på venstre side likevell, må jeg ut med 10 000 mer, altså 43450,-. Det er med bh`n en får etter operasjonen

Endret av Moshi
Skrevet

Jeg har moderat profil. og nå når jeg så meg i speilet håper jeg for all del de ikke blir mindre.. :( men ut fra hva jeg hadde før, så har jeg STORE nå :D

ja, jeg skal ha nedpressbånd i 2 uker.. Hvor lenge pleier du å sitte uten bh etter dusj forresten ? og når gikk hevelsen ned på deg? :)

Vet du, jeg gikk og tittet i speilet i stad, og nå så de større ut enn de gjorde sist jeg tittet :ler: ?! De endrer seg hele tiden, og i forhold til hva de var før operasjonen er de store, ja. Er ca 90 cm rundt på det største og 71 cm under.

Hvis du vil kan jeg sikkert sende deg et bilde av hvordan de ser ut nå etter 13 dager, så kan du jo bedømme om du synes de ser store eller små ut. Du er vel også litt nettere enn meg vil jeg tro.

Jeg synes at hevelsen gikk seg veldig til etter ca 10 dager, og nå etter 13 tror jeg ikke det er noe hevelse igjen. Men de har endret seg så mye når jeg ser på bildene. Så det var kanskje feil det jeg sa om at de blir mindre, de bare endrer seg... :ler:

Etter en dusj (om morgenen) tar jeg bare på meg en singlet og ordner meg/barna/matpakker etc, og kanskje etter 30 min (?) tar jeg på BH'en igjen.

Skrevet

Vil ikke ha for store jeg heller, men vil heller ikke ha for små :P er veldig spinkel og smal,men har faktisk veldig stor rumpe, små hofter dog... Puppene mine høres større ut enn de er, de er egentlig ingenting nå :P men får nesten stole på pk! Skal vise noen bilder på op dag, om han mene jeg ikke kommer til å bli i nærheten av det, så vurderer jeg høy profil :)

Ville hørt på hva pk sier, men jeg hadde nok kanskje lagt inn litt mer :) men nå vet ikke jeg heelt hvordan form osv du har fra før, så vanskelig for meg å si egentlig. Men hadde jeg tatt operasjon igjen hadde jeg tatt litt mer, selvom jeg er veldig fornøyd nå også!! :)

Skrevet

Vet du, jeg gikk og tittet i speilet i stad, og nå så de større ut enn de gjorde sist jeg tittet :ler: ?! De endrer seg hele tiden, og i forhold til hva de var før operasjonen er de store, ja. Er ca 90 cm rundt på det største og 71 cm under.

Hvis du vil kan jeg sikkert sende deg et bilde av hvordan de ser ut nå etter 13 dager, så kan du jo bedømme om du synes de ser store eller små ut. Du er vel også litt nettere enn meg vil jeg tro.

Jeg synes at hevelsen gikk seg veldig til etter ca 10 dager, og nå etter 13 tror jeg ikke det er noe hevelse igjen. Men de har endret seg så mye når jeg ser på bildene. Så det var kanskje feil det jeg sa om at de blir mindre, de bare endrer seg... :ler:

Etter en dusj (om morgenen) tar jeg bare på meg en singlet og ordner meg/barna/matpakker etc, og kanskje etter 30 min (?) tar jeg på BH'en igjen.

Jeg vil gjerne se bilde!! Kan sende før og etter bilde av meg også om du vil :)

Ja, de endrer seg vel en del og sånn vil det vel være en stund også :o Men når begynte du å bruke armene dine? altså ha de ut fra kroppen osv :) og nå når jeg er 6 dager kan jeg vel ligge flatt på ryggen? har så utrooolig vondt i ryggen og veldig lei av å ligge oppreist..

Hehe, nå ble det mange spørsmål her.. godt å snakke litt med noen som faktisk har vært gjennom det samme!!

Skrevet

åssen er det med priser og sånn? har lest at aviva skal være så billig, og bugge skal være kjempedyr, men de har jo cirka samme priser på nettsidene sine alle sammen. har de gebyrer de ikke sier noe om på nettsidene eller?

kan jeg rekne med å betale 30-35000kr for en brystforstørrelse eller blir det "egentlig" mye dyrere

Jeg må betale 39500,- for brystforstørrelse under muskel m/ anatomiske implantater. I tillegg kommer ca 350,- for støtte bh og resepter som må hentes ut.

Noe jeg gleder meg på å bruke penger på er UNDERTØY :danse::bolledeig::sexy:

Skrevet

Jeg må betale 39500,- for brystforstørrelse under muskel m/ anatomiske implantater. I tillegg kommer ca 350,- for støtte bh og resepter som må hentes ut.

Noe jeg gleder meg på å bruke penger på er UNDERTØY :danse::bolledeig::sexy:

Shit det var dyrt! :-O

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne se bilde!! Kan sende før og etter bilde av meg også om du vil :)

Ja, de endrer seg vel en del og sånn vil det vel være en stund også :o Men når begynte du å bruke armene dine? altså ha de ut fra kroppen osv :) og nå når jeg er 6 dager kan jeg vel ligge flatt på ryggen? har så utrooolig vondt i ryggen og veldig lei av å ligge oppreist..

Hehe, nå ble det mange spørsmål her.. godt å snakke litt med noen som faktisk har vært gjennom det samme!!

Da har jeg sendt bilder!

Jeg har vel egentlig brukt armene mine hele tiden, men begrenset det til det som ikke har gjort vondt. Nå bruker jeg dem egentlig ganske mye, men prøver å ikke løfte for tungt, høyt og i alle fall ikke med strake armer. Det er ikke så lett å følge alle råd når man har barn..

Jeg tror du kan ligge flatt etter 4 dager (?), og på siden fra første dag om du vil. Jeg hadde skrekkelig problemer med å sove på ryggen og sov veldig dårlig i 9 netter eller så. Men nå går det mye bedre. Kan ligge litt på siden også faktisk.

Edit: vil gjerne se bilder :-)

Endret av amatøør
Skrevet

Shit det var dyrt! :-O

Jeg synes det er kjempedyrt! Skulle ha vært litt mer konkurranse i Trondheim, det er vel kun 2 klinikker som utfører brystforstørrelse. Hvis jeg hadde valgt runde proteser ville de ha blitt rundt 32.000,-

Skrevet

Jeg synes det er kjempedyrt! Skulle ha vært litt mer konkurranse i Trondheim, det er vel kun 2 klinikker som utfører brystforstørrelse. Hvis jeg hadde valgt runde proteser ville de ha blitt rundt 32.000,-

Ja, det var nesten like mye som jeg må betale for anatomiske, under muskelen + løft!

Viss noen vil dele bilder til meg også, blir jeg glad :)

Skrevet

konsultasjon ligger på 500,-

så er det medisinene du må hente før op. (antibiotika og smertestillende) det blir ca 300,-

og på enkelte klinikker får du støttebh med i prisen og hos andre må du kjøpe den selv.

Det opplyser klinikken om før op. men må du kjøpe selv,beregn da rundt en 500 lapp.

hos bugge tar de 30500 for runde og 34500 for anatomiske, så der spørs det jo hva du skal ha.

men skal du opereres der må du beregne 32000 for runde/ 36000 for anatomiske.

Skrevet

konsultasjon ligger på 500,-

så er det medisinene du må hente før op. (antibiotika og smertestillende) det blir ca 300,-

og på enkelte klinikker får du støttebh med i prisen og hos andre må du kjøpe den selv.

Det opplyser klinikken om før op. men må du kjøpe selv,beregn da rundt en 500 lapp.

hos bugge tar de 30500 for runde og 34500 for anatomiske, så der spørs det jo hva du skal ha.

men skal du opereres der må du beregne 32000 for runde/ 36000 for anatomiske.

Resepten får man den i posten?

Når jeg var på konsultasjon hos Stokkan fikk jeg resepten i hånda da jeg gikk ut døra, enda jeg ikke var sikker på om jeg skulle bruke dem.

Skrevet (endret)

Resepten får man den i posten?

Når jeg var på konsultasjon hos Stokkan fikk jeg resepten i hånda da jeg gikk ut døra, enda jeg ikke var sikker på om jeg skulle bruke dem.

Jeg vet ikke om enkelte sender resepten i posten, men de fleste sender med når du er på konsultasjon siden du skal ta det ut før op.

Endret av Willow24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...