Cheeky Skrevet 16. september 2014 #33241 Skrevet 16. september 2014 Jeg vet ikke om enkelte sender resepten i posten, men de fleste sender med når du er på konsultasjon siden du skal ta det ut før op. Da burde jeg kanskje sende dem en e-post, greit å få ny og ikke bruke den jeg fikk på den andre klinikken ;-) Lurer litt på dette med størrelser på implantatene, jeg ble anbefalt 320 cc under muskel, men er usikker på om jeg kommer til å angre på at jeg ikke valgte hakket større. De fleste angrer på at man ikke tok litt større. Noen som angrer på valg de tok i forkant av operasjonen, som over/ under muskel, type profil, rund/ anatomisk...?
Mollydolly Skrevet 17. september 2014 #33242 Skrevet 17. september 2014 tusen takk for svar er det noen som har erfaringer med bugge? hvor dyrt kan det bli? ser jo at løft og protese blir ganske dyrt, men jeg ser det står "fra" på de andre prisene... kommer det litt an på person fra person da kanskje? Har ikke erfaring fra bugge, men anbefaler deg å gå på mer enn en konsultasjon. Jeg var først på en i Oslo, og der fikk beskjed om at jeg trengte både løft om implantater. Det kom litt overraskende på meg siden jeg har bare litt heng (2 cm). Pris; 50 800,- Sjekka litt rundt og så fant jeg et annet sted som utførte samme op til 40 000,- Dro dit på konsultasjon og fikk beskjed om at jeg var i grenseland når det gjaldt løft, men vi ble enige om å gå for bare implantater. Pris; 30 000,- På op dagen sa han at hvis vi ikke kom i mål uten løft, så fikk jeg ny op uten at det skulle koste meg noe. Så langt ser puppene veldig bra ut😊
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. september 2014 #33243 Skrevet 17. september 2014 Ville hørt på hva pk sier, men jeg hadde nok kanskje lagt inn litt mer men nå vet ikke jeg heelt hvordan form osv du har fra før, så vanskelig for meg å si egentlig. Men hadde jeg tatt operasjon igjen hadde jeg tatt litt mer, selvom jeg er veldig fornøyd nå også!! Ja, det jeg også tenker! Men jeg kan ikke ha mer enn 250 moderat profil, da renner de ut av armene mine og pk sa at jeg allerede har ganske mye projeksjon selv om de er små, så med høy profil blir de veldig stående ut! Og siden jeg er så spinkel vil jeg få veeldig mye kant på toppen, og det vil jeg ikke... Men det kan jo være at jeg og pk har helt forskjellige syn på hva som er fint og ikke så jeg tar med bilder og hører!
Tara12 Skrevet 17. september 2014 #33244 Skrevet 17. september 2014 Hei igjen. Her kommer jeg med enda flere spørsmål.. haha Hvor lenge vil puppene være hovne på morningen? i dag når jeg våknet var de jo dobbelt så store nesten... (begynt å ligge flatt på ryggen også)
Butterfly_m Skrevet 17. september 2014 #33245 Skrevet 17. september 2014 Skal til barstad, 250 moderat profil under muskel! Er rundt 171 og veier 53 kg omtrent. Vi er jo ganske like, hva var du før op og syntes du de ble store nok nå ? Jeg er en 65c nå (altså tilsvarer 75a). Klarer ikke tenke på noe annet for tiden, gleder meg så mye!!! Hei! Jeg hadde akkurat de samme målene som du har da jeg ble operert: 171cm pg 53 kg (lagt på meg 3 kg etter operasjonen haha! 8D) Jeg ønsket naturlig utseende og fikk 330cc / 345cc. Runde, moderat profik og under muskel. Kjempefornøyd!!! Definitivt slik jeg ønsket - naturlig! Men ser nå i etterkant at jeg kanskke egentlig ønsket meg naturlig +. Så kunne nok gått opp mellom 360 og 400 som PK først foreslo...! Men synes det hørtes fryktelig stort ut så freaka ut og valgte mindre.. Snart 5 mnd siden min operasjon! :D Lykke til!
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. september 2014 #33246 Skrevet 17. september 2014 Hei! Jeg hadde akkurat de samme målene som du har da jeg ble operert: 171cm pg 53 kg (lagt på meg 3 kg etter operasjonen haha! 8D) Jeg ønsket naturlig utseende og fikk 330cc / 345cc. Runde, moderat profik og under muskel. Kjempefornøyd!!! Definitivt slik jeg ønsket - naturlig! Men ser nå i etterkant at jeg kanskke egentlig ønsket meg naturlig +. Så kunne nok gått opp mellom 360 og 400 som PK først foreslo...! Men synes det hørtes fryktelig stort ut så freaka ut og valgte mindre.. Snart 5 mnd siden min operasjon! :D Lykke til! Tusen takk :D Vil at de skal se naturlige ut, men gjør ikke noe at de ser litt falske ut heller, bare det ikke lyser silikon liksom! 250 moderat profil er maks for meg grunnet at jeg er så smal, så vi er nok ikke helt like i kroppen selv om vi har samme høyde og vekt, rart egentlig så blir enten 250 moderat eller høy profil akkurat nå vurderer jeg veldig høy profil og større innlegg! Herregud, gleder meg sånn, klarer ikke tenke på noe annet for tiden! Haha
Ankh Su Namun Skrevet 17. september 2014 #33247 Skrevet 17. september 2014 Hei 6 oktober skal jeg på 6 mnd kontroll, vel det blir egentlig 7 mnd kontoll pga stor pågang. Det blir et spennende besøk, min gamle kirurg har sluttet så jeg får nytt synspunkt fra en ny. Jeg er ikke helt fornøyd med størrelse og valg av proteser og plassering av de. Jeg ville ha de litt mer strutt, men de ser nå veldig naturlige ut da ingen ser at det er silikon (det er bra) Asymetriske er de også. Arrene har blitt tålig bra, enda arr på høyre side ikke så ut for noen uker siden! Jeg har god grohud (har brukt silikonteip i 5,5 mnd faktisk) Og nå har jeg gått fra sportbh til vanlig spilebh uten push-up. I begynnelsen var det total klaustrofobi for mine boobs :D Det anbefales å ha på bh om dagene pga tyngden på brystene, "frie" bryst kan strekke huden mer. :O Men alt i alt så har jeg misforstått min kirurg helt. Så jeg er veldig spent på hva den nye kirurgen vil mene og om jeg vil bli hørt...
Fourboobies Skrevet 17. september 2014 #33248 Skrevet 17. september 2014 Gudinnen82 har du fått opereret ?
Butterfly_m Skrevet 17. september 2014 #33249 Skrevet 17. september 2014 Tusen takk :D Vil at de skal se naturlige ut, men gjør ikke noe at de ser litt falske ut heller, bare det ikke lyser silikon liksom! 250 moderat profil er maks for meg grunnet at jeg er så smal, så vi er nok ikke helt like i kroppen selv om vi har samme høyde og vekt, rart egentlig så blir enten 250 moderat eller høy profil akkurat nå vurderer jeg veldig høy profil og større innlegg! Herregud, gleder meg sånn, klarer ikke tenke på noe annet for tiden! Haha Hehe ja. Er litt bredere enn deg over brystkassa. Brukte 70B før OP Men PK sa faktisk at det var "god plass" til å legge relativt store implantater... men det ville jeg ikke ha Han mente 360-400 hadde vært fin størrelse for å få er naturlig resultat på meg. Men synes som sagt det hørtes stort ut så valgte 330/345. Føler ikke man kan se at det er silikon hvertfall. Ikke om man ikke vet da, hvertfall Kan godt sende deg et bilde på PM om du ønsker. Har ikke et helt nytt et, men ca ved 3 mnd Skjønner godt du gleder deg! Jeg var helt puppegal i måndesvis før OP hahah!
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. september 2014 #33250 Skrevet 17. september 2014 Hehe ja. Er litt bredere enn deg over brystkassa. Brukte 70B før OP Men PK sa faktisk at det var "god plass" til å legge relativt store implantater... men det ville jeg ikke ha Han mente 360-400 hadde vært fin størrelse for å få er naturlig resultat på meg. Men synes som sagt det hørtes stort ut så valgte 330/345. Føler ikke man kan se at det er silikon hvertfall. Ikke om man ikke vet da, hvertfall Kan godt sende deg et bilde på PM om du ønsker. Har ikke et helt nytt et, men ca ved 3 mnd Skjønner godt du gleder deg! Jeg var helt puppegal i måndesvis før OP hahah! Vil gjerne se bilde ja gjerne av før op også om du har det og vil dele! Er bare samboer som vet at jeg skal operere også, så, stakkars mann! så prøver å få ut litt puppesnakk og valget her på forumet ol. Også.
Tara12 Skrevet 17. september 2014 #33251 Skrevet 17. september 2014 Ja, det jeg også tenker! Men jeg kan ikke ha mer enn 250 moderat profil, da renner de ut av armene mine og pk sa at jeg allerede har ganske mye projeksjon selv om de er små, så med høy profil blir de veldig stående ut! Og siden jeg er så spinkel vil jeg få veeldig mye kant på toppen, og det vil jeg ikke... Men det kan jo være at jeg og pk har helt forskjellige syn på hva som er fint og ikke så jeg tar med bilder og hører! det var det pk sa til meg også, ang høy profil
Tara12 Skrevet 17. september 2014 #33252 Skrevet 17. september 2014 kalia: kan godt sende før og etter bilde til deg om du vil ? siden jeg har tatt nesten det samme!!
amatøør Skrevet 17. september 2014 #33253 Skrevet 17. september 2014 (endret) Hei igjen. Her kommer jeg med enda flere spørsmål.. haha Hvor lenge vil puppene være hovne på morningen? i dag når jeg våknet var de jo dobbelt så store nesten... (begynt å ligge flatt på ryggen også) Hei Tara! Synes det er koselig at det er aktivitet her, sånn at jeg i pausene (mellom lesing) kan sniklese litt. Jeg tror ikke jeg husker at jeg var noe særlig mer hoven om morgenen, men jeg har hele tiden vært mer spent og "sår" om morgenen. Det kan jo henge sammen med at du ligger flatt. Jeg lå med puter i ryggen litt lenger enn det jeg måtte fordi det var mer behagelig (selv om jeg sov dårlig da og..). Jeg har første dag uten nedpressbånd og føler at jeg "synder" men det er veldig, veldig behagelig! Endret 17. september 2014 av amatøør
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. september 2014 #33254 Skrevet 17. september 2014 kalia: kan godt sende før og etter bilde til deg om du vil ? siden jeg har tatt nesten det samme!! Gjerne det ^^
Tara12 Skrevet 17. september 2014 #33255 Skrevet 17. september 2014 Hei Tara! Synes det er koselig at det er aktivitet her, sånn at jeg i pausene (mellom lesing) kan sniklese litt. Jeg tror ikke jeg husker at jeg var noe særlig mer hoven om morgenen, men jeg har hele tiden vært mer spent og "sår" om morgenen. Det kan jo henge sammen med at du ligger flatt. Jeg lå med puter i ryggen litt lenger enn det jeg måtte fordi det var mer behagelig (selv om jeg sov dårlig da og..). Jeg har første dag uten nedpressbånd og føler at jeg "synder" men det er veldig, veldig behagelig! hm, okei! syns mine så veldig hovne ut i dag tidlig å ble litt nervøs og trodde det kanskje var noe galt etter jeg fikk hunden oppå meg.. men nå ser det normalt ut igjen ååh, gleder meg til jeg er ferdig med det nedpressbånde også! skal vaske både det og bh'en i dag, så da skal jeg nyte det å kunne sprade rundt i leiligheten med pupper
Tara12 Skrevet 17. september 2014 #33256 Skrevet 17. september 2014 Gjerne det ^^ Da har jeg sendt bilder
Bonbona Skrevet 17. september 2014 #33257 Skrevet 17. september 2014 Jeg var på konsultasjon 3/9 hos Ivan Pavlovic, han er kjempetrivelig og det er ikke noe å gruve til. Jeg har bestilt operasjon til han den 8/10, og er sikker på at jeg er i trygge hender Jeg opererte meg i desember i fjor, så disse puppene har jeg hatt en stund nå En liten oppdatering fra meg: Orker ikke lese så mye i denne tråden, for den vokser seg stadig større Tenker nesten ikke over at puppene mine er falske lengre. Arrene er fortsatt mørkere enn resten av huden, og jeg kjenner de godt når jeg stryker over de. Den venstre puppen har falt greit ned og dekker over arret egentlig. Mens høyre står mye høyere, og har et mer falskt utseende. Dette kunne ta tid sa PK når jeg var på kontroll i mai (?), men den burde komme etter til neste kontroll. Er fortsatt noen områder som det er minimal følelse i, men det er mye bedre nå enn før. Dette kunne ta opptil to år. Også var det å finne bh'er... Nesten klin umulig! Størrelsen min er så vanskelig Varierer mellom 75E og 80D og 80DD. Disse er det sjeldent jeg finner på vanlige butikker. De høres stooore ut, men når jeg ser på de, så synes jeg de er små
Coby23 Skrevet 17. september 2014 #33258 Skrevet 17. september 2014 Hola! 9 dager PO her i dag. Jeg tenkte jeg skulle oppdatere litt, samt benytte muligheten til å stille noen spørsmål. Her er formen veldig fin, noe den egentlig har vært hele tiden. Jeg tok siste dose smertestillende (Voltaren + Paralgin) dagen etter operasjonen, før jeg skulle legge meg for kvelden. Sov da godt og behagelig i 12,5 timer uten avbrudd. Noe sier meg at jeg hadde litt søvn å ta igjen Ellers har nettene etter det vært litt opp og ned, men stort sett brukbare. Fra fjerde natt begynte jeg å ligge litt på siden allerede..."den som sover synder ikke", så setter mao min lit til det ordtaket og krysser fingrene for at puppene, på noe vis, ikke tar skade av det såpass tidlig i helingsprosessen. Jeg var tilbake på jobb på mandag (en uke etter OP), noe som har gått veldig greit i grunnen. Jeg har kontorjobb som i 95 % av tida er stillesittende i kontorstol. Det er vel kanskje akkurat det jeg har kjent mest på; overgangen ved å plutselig sitte 7-8 timer om dagen, kontra å ligge nede. Jeg merka at puppene reagerte på tyngdekraften på en litt ny måte da, som har ført til litt mer sår-/ømhet en liten stund på ettermiddagen. Men utover det har det gått greit å være tilbake i jobb, altså. Smerter i dagene etter operasjonen hadde jeg egentlig ikke i det hele tatt. Jeg hadde en del ubehag, men direkte smertefullt vil jeg ikke beskrive noe av det som. Det vondeste og "verste" synes jeg nok var at ryggen ble såpass plaget av å bli ligget på hele tiden. Mellom skulderbladene og nede i korsryggen fikk jeg i løpet av få dager et ganske plagsomt ubehag. Det løste seg til en viss grad ved rolige gåturer i ulendt terreng et par-tre ganger til dagen. Sår-/ømhet i/rundt/på/ved brystene er jo en selvfølge etter en slik operasjon, og var vel noe jeg ikke tenkte så mye på eller gadd å kjenne særlig etter. Det går jo helt fint hvis en ligger i ro Så det er egentlig ståa per nå. Jeg er fornøyd med resultatet også så langt. Jeg synes de ser veldig pene og velproposjonert ut til kroppen min. I motsetning til majoriteten av jenter i samme situasjon (PO), så er vel jeg der at jeg tenker det ikke ville gjort noe dersom de var en str mindre. De er kjempefine og naturlig-looking slik de er nå, men personlig er jeg veldig glad de ikke er større, og jeg hadde definitivt foretrukket en str ned fremfor en str opp. For de som måtte lure og ikke gidder å bla bakover i tråden for å finne det ut; jeg er 163cm, 54kg, slank/atletisk bygd, og hadde kun antydning til skyggen av et bryst m/brystvorter på. Og jeg la inn 225cc, anatomiske, dual plane. Så, spørsmål: jeg synder litt (en del...) i løpet av dagen, tror jeg. Jeg gjør stort sett alt jeg kan gjøre av ting og tang hjemme, så sant det ikke gjør vondt. Får jo tidvis den der "åå, pokker..DEN bevegelsen kunne jeg visst ikke gjøre, nei"-påminnelsen, men ikke noe mer enn det. Også frigjør jeg puppene fra støtte-bhen på ettermiddagen/kvelden når jeg ligger på sofaen.. :/ På en skala fra 1 til 10, hvor ille føler vi at jeg synder her? Er det virkelig såå ille å ligge på ryggen i sofaen uten at puppene er buret inne? :O
Eva Plomme Skrevet 17. september 2014 #33259 Skrevet 17. september 2014 Så bra :-) Satser på at du bare reagerer litt på implantatet som de sier! Men ja, det er nok lurt å sjekke det ut, slik at du evt. kan starte på en antibiotika-kur så fort som mulig. Ja, jeg var på sjekk på mandag, jeg hadde crp på 160 og startet på antibiotika kur. I dag onsdag er det en uke siden OP og jeg begynner endelig å føle at jeg blir bedre. Må ennå sitte når jeg sover, og har vansker med å bevege meg. Men endelig ser det ut som det også blir bedring på meg :-)
Gudinnen82 Skrevet 17. september 2014 #33260 Skrevet 17. september 2014 Gudinnen82 har du fått opereret ? Hei :-) Jeg opererte meg 03.09 ja, så er akkurat 2 uker siden i dag :-) Det ble 500 cc moderat+ over muskel.Gikk over all forventning og jeg er veldig fornøyd med resultatet :-) Går det bra med deg ? :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå