Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei gamle og nye puppedamer!

Det er superlenge siden jeg var her inne, men det er godt å se at tråden lever i beste velgående :hug: Nå er det ca 10 mnd siden min siste op. Vet ikke helt hvor fornøyd jeg er, men bedre enn den første i alle fall. Hadde kapsel på begge og måtte ta ut og legge inn på nytt under et år etter op. Skikkelig kalddusj når man har gledet seg til nye pupper i årevis...

Tråden her har hjulpet meg masse i tiden før og etter op, men det er veldig få som er her inne etter at det har gått litt tid. Skulle veldig gjerne høre hvordan dere andre har det som opererte for mange år siden også??? Er dere der ute så skriv noen ord da vel :lillesky: Vet det er tabu å snakke om komplikasjoner og man vil definitivt ikke være en partypooper for alle nybakte puppedamer, men det er greit å vite at ikke alt nødvendigvis blir slik som man tenkte seg det i utgangspunktet. Man snakker dessverre alt for lite om det som ikke ble så vellykket. Tror de fleste holder det litt tett inn til brystet for å unngå at noen slenger ut "det må du vel regne med at kunne skje når du først legger deg under kniven" for noe mange mener er en helt unødvendig skjønnhetsoperasjon. Vi som har op vet at det ligger mye dypere grunner til at vi gjør dette. Tør til og med påstå at det er livsnødvendig for noen.

Vel, nok om det, men er det noen gamle puppedamer der ute som kan dele litt av hvordan livet med nye fordeler har utspilt seg så kom med det!

Hei :sminkedokke:

Mine er bare 6 mnd gamle å jeg er ikke helt fornøyd. Misforståelse mellom meg og kirurg er vel grunnen til det. Jeg skal på 6 mnd kontroll til sjekk pluss å ta nye bilder og samtidig klage på resultat, men kirurgen som opererte meg har slutta så må ta det opp med den nye.. Hvordan merket du at du begynte å få kapsel og hadde det skjedd noe siden du fikk kapseldannelse ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg vært på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Lars Haukeland!

Vi ble enige om 265 og 295, runde høy profil, over muskelen. Jeg er 150 cm, 46 kg, og har 70B fra før. Uæee! Nesten så jeg feiger ut her jeg sitter! Blir det operasjon så skjer det den 8. oktober. Redd jeg blir å se liten og tykk ut, og angre! :( Noen ca samme høyde her inne som har tatt operasjonen?

Eller noen som har tips ellers? :rolleyes: Hilsen ei sykt nervøs jente, 19....

Skrevet

Var på konsultasjon i dag, ble 160 cc anatomiske under musklene. Skal ha operasjon rett før jul slik at jeg får juleferien til å bli bedre! Noen som vil komme med litt tips? Hva bør jeg handle inn, gjøre osv før operasjon?

Skrevet (endret)

Nå har jeg vært på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Lars Haukeland!

Vi ble enige om 265 og 295, runde høy profil, over muskelen. Jeg er 150 cm, 46 kg, og har 70B fra før. Uæee! Nesten så jeg feiger ut her jeg sitter! Blir det operasjon så skjer det den 8. oktober. Redd jeg blir å se liten og tykk ut, og angre! :( Noen ca samme høyde her inne som har tatt operasjonen?

Eller noen som har tips ellers? :rolleyes: Hilsen ei sykt nervøs jente, 19....

Hei og velkommen hit :-)

Jeg har også nylig vært på konsultasjon, og har operasjonsdato 8 oktober. Jeg er 168 cm og veier 52 kg, PK mente jeg passet 320 cc anatomisk under muskel. Jeg har sett på endel før og etter bilder på realself.com og justbreastimplants.com og funnet ut at det vil passe min kropp. Tror ikke PK ville ha anbefalt deg å legge inn implantater som ikke vil passe deg.

Endret av Cheeky
Skrevet

Hei og velkommen hit :-)

Jeg har også nylig vært på konsultasjon, og har operasjonsdato 8 oktober. Jeg er 168 cm og veier 52 kg, PK mente jeg passet 320 cc anatomisk under muskel. Jeg har sett på endel før og etter bilder på realself.com og justbreastimplants.com og funnet ut at det vil passe min kropp. Tror ikke PK ville ha anbefalt deg å legge inn implantater som ikke vil passe deg.

Tusen takk !

Virket som han mente det ville passe meg best, ettersom det var det jeg var ute etter. Har også sett veeldig mye på realself de siste mndene, og funnet ut akkurat hvordan jeg vil de skal se ut. Store og fyldige, men ikke Altfor stor til kroppen min hehe.. Men så er jeg så utrolig nervøs for resultatet, men ettersom hvor mye positivt det er skrevet om både Fornebuklinikken og Lars så tror jeg det kommer til å bli veldig fint. Hvilken str har du nå og hvilken klinikk skal du opereres på? :-)

Skrevet

Var på konsultasjon i dag, ble 160 cc anatomiske under musklene. Skal ha operasjon rett før jul slik at jeg får juleferien til å bli bedre! Noen som vil komme med litt tips? Hva bør jeg handle inn, gjøre osv før operasjon?

Hei igjen! Var du hos Lars idag du også?:-) Syntes det var litt rart jeg ikke fikk beskjed om under muskelen egentlig.. Sa han at du måtte ha under muskelen?

Skrevet (endret)

Jeg var hos Ivan Pavlovic hos Aleris i Trondheim. Han mente jeg måtte ha delvis under muskel for å få et naturlig resultat. Jeg er tynn, men har endel brystvev, så for å ikke få en "kant" øverst på puppen ville han ha anatomisk implantat og legge det delvis under muskel.

Nå har jeg en liten 75B eller 70C, har ammet 2 barn, og nå trenger dem en påfylling ;)

Tror nok det vil bli et naturlig resultat ved å legge under muskel.

Jeg grugleder meg, gleder meg til å endelig få pupper og gruver til tiden etter operasjonen. Heldigvis har jeg flotte venner og en samboer som skal ta godt vare på meg ;)

Endret av Cheeky
Skrevet

Hei igjen! Var du hos Lars idag du også?:-) Syntes det var litt rart jeg ikke fikk beskjed om under muskelen egentlig.. Sa han at du måtte ha under muskelen?

Jeg var hos Lars ja. Fikk beskjed om at jeg måtte ha under muskelen. Men jeg har helt flat utgangspunkt, 65a. Hadde sett for meg at jeg skulle få lov til å ta på og leke med implantatene som mange har sagt at de fikk, hehe. Hvordan var konsultasjonstimen din? Vi er forresten like høye :)

Skrevet

Jeg var hos Lars ja. Fikk beskjed om at jeg måtte ha under muskelen. Men jeg har helt flat utgangspunkt, 65a. Hadde sett for meg at jeg skulle få lov til å ta på og leke med implantatene som mange har sagt at de fikk, hehe. Hvordan var konsultasjonstimen din? Vi er forresten like høye :)

Skjønner :-) Konsultajonstimen gikk veldig bra! Ble veldig positivt overasket. Var surrealistisk å stå der å se i speilet med protesene i sportsbhen :-) Det eneste jeg kan nevne som er negativt er at han ikke opplyste meg om noen mulige komplikasjoner, men det var jo selvsagt det siste jeg tenkte på der inne hehe.. Han var så selvsikker på at dette kom til å gå bra. Nå gjenstår det bare å manne seg opp å ringe å bestille operasjonsdato på mandag! Kjenner jeg gleder meg utrolig mye :laugh:

Hihi ja husker det :-)!

Skrevet

Blir mellomrommet mellom puppene mindre etterhvert? 2 dager siden op nå, og syns de sitter litt langt fra hverandre. De var jo også det i utgangspunktet, men trodde det skulle bli bedre. Det ble runde, moderat pluss 375 gram dual plane😊

Skrevet

Heisann! Ny her inne, med egen profil denne gangen siden min 6 års gammel drøm endelig skal gå i oppfyllelse! Har sniket på denne tråden her av og på lenge, og må bare si for en vanvittig flott tråd og jeg var ufattelig glad når jeg så at den ikke er dødd ut, slik at jeg endelig kan få joinet dere!

Jeg var på konsultasjon på Teres i Bergen på fredag ho dr. Ørner. Jeg er 27 år, 3 barn så puppene mine er langt fra en drøm. Dr. Ørner sa jeg hadde vanskelige bryst, siden det ene er heng i og er tynn hud i det brystet. Han anbefalte meg rundt 300 mg, dråpeformede over muskelen. Jeg er 165 cm høg og 48 kg.

Har booket operasjon 25 sept og gleder og gruer meg noe enormt! Er det noen her som har erfaringer med dr. Ørner?

Skrevet

Oj, jeg fikk beskjed om at brystbåndet trengte jeg kun å bruke i 12 dager! :sjokkert: Bruker det fortsatt om natta, tørr ikke annet siden det er så mange forskjellige beskjeder ang. det!

Jeg har ikke fått noe brystbånd. PK snakket aldri noe om det. Hos meg ligger øverste del av implantatet under muskel, mens resten av det ligger over muskelen (dual plane). Vet ikke om det har noe å si i forhold til om man trenger brystbånd eller ikke. Hva har du? Over, under eller dual plane?
Skrevet

Skjønner :-) Konsultajonstimen gikk veldig bra! Ble veldig positivt overasket. Var surrealistisk å stå der å se i speilet med protesene i sportsbhen :-) Det eneste jeg kan nevne som er negativt er at han ikke opplyste meg om noen mulige komplikasjoner, men det var jo selvsagt det siste jeg tenkte på der inne hehe.. Han var så selvsikker på at dette kom til å gå bra. Nå gjenstår det bare å manne seg opp å ringe å bestille operasjonsdato på mandag! Kjenner jeg gleder meg utrolig mye :laugh:

Hihi ja husker det :-)!

Jeg fikk heller ikke vite noe om komplikasjoner, det eneste han sa var at anatomiske kunne rotere. Fikk også velge selv om jeg ville ha runde eller anatomiske, men skulle ønske han kunne ha sagt hva som passet best til kroppen min.

Skjønner at du gleder deg mye, gjør det selv, hehe. Blir spennende å følge med på operasjonen din, siden vi er rundt samme størrelse og har samme lege :D

Skrevet

Jeg fikk heller ikke vite noe om komplikasjoner, det eneste han sa var at anatomiske kunne rotere. Fikk også velge selv om jeg ville ha runde eller anatomiske, men skulle ønske han kunne ha sagt hva som passet best til kroppen min.

Skjønner at du gleder deg mye, gjør det selv, hehe. Blir spennende å følge med på operasjonen din, siden vi er rundt samme størrelse og har samme lege :D

Han sa heller ikke til meg hva han trodde passet kroppen min best, men jeg var så bestemt før jeg kom inn hva jeg ville ha hehe... Spurte han hva jenter på min høyde ca velger, om de tar mindre eller større enn 265-295, da sa han at de aller fleste velger mindre.. :overrasket: Men jeg er bestemt på at jeg må ta såppas mye hvis jeg vil ha looken jeg er ute etter :laugh: Fikk du noe maks, til hva du har plass til?

Jaaa, blir morro å følge med :fnise: !

Skrevet

Skal på konsultasjon på fornebuklinikken i morgen, og bare lurer på hva slags bh dere har hatt på når dere har vært på konsultasjon? Sportsbh, bh uten innlegg, eller får man låne noe der? Første konsultasjonen min for over to år siden mener jeg at jeg hadde bh uten innlegg, men husker ikke helt :P

Skrevet

Han sa heller ikke til meg hva han trodde passet kroppen min best, men jeg var så bestemt før jeg kom inn hva jeg ville ha hehe... Spurte han hva jenter på min høyde ca velger, om de tar mindre eller større enn 265-295, da sa han at de aller fleste velger mindre.. :overrasket: Men jeg er bestemt på at jeg må ta såppas mye hvis jeg vil ha looken jeg er ute etter :laugh: Fikk du noe maks, til hva du har plass til?

Jaaa, blir morro å følge med :fnise: !

Fikk ikke vite hva jeg kunne ha maks. Vi så litt på 3D bilder, så fikk jeg prøve et innlegg, sa jeg syns størrelsen så fin ut, så da ble det 160. Så ikke på, eller prøvde andre størrelser egentlig, men var bestemt på at jeg ikke skulle ha større enn 200 før konsultasjon, hehe :laugh:

Skrevet

Skal på konsultasjon på fornebuklinikken i morgen, og bare lurer på hva slags bh dere har hatt på når dere har vært på konsultasjon? Sportsbh, bh uten innlegg, eller får man låne noe der? Første konsultasjonen min for over to år siden mener jeg at jeg hadde bh uten innlegg, men husker ikke helt :P

Jeg hadde på vanlig bh og fikk låne en sportsbh da jeg prøvde innlegg :)

Skrevet

Heia alle Puppedamer!

Jeg er nå 4 dager etter OP og fikk feber i går 39*c. Prøver å ringe klinikken men det er bare kø og telefonen sier bare det er stor trafikk venligst vent. (Æsj 15 minutter nå så legger jeg på.)

Tar sjansen på å spørre her. Det ene brystet er ømt og vond, det andre er ok. Tror ikke jeg hadde reagert hvis de var like vonde. Bruker ikke noe smertestillende i dag pga feberen, jeg vil se om det kommer igjen.

Er frysen og kald så jeg tror den er på veg tilbake... Er det noen her som har erfaring med feber etter Op? Burde jeg ringe øyeblikkelig hjelp? Er lei av å ringe vakttelefonen uten svar. Eller kan jeg vente til i morgen Mandag? Hjelp!

Skrevet

Jeg hadde på vanlig bh og fikk låne en sportsbh da jeg prøvde innlegg :)

Ok, takk :) Da tar jeg bare på en vanlig bh, og satser på å få låne sportsbh under prøvingen :)

Skrevet

Heia alle Puppedamer!

Jeg er nå 4 dager etter OP og fikk feber i går 39*c. Prøver å ringe klinikken men det er bare kø og telefonen sier bare det er stor trafikk venligst vent. (Æsj 15 minutter nå så legger jeg på.)

Tar sjansen på å spørre her. Det ene brystet er ømt og vond, det andre er ok. Tror ikke jeg hadde reagert hvis de var like vonde. Bruker ikke noe smertestillende i dag pga feberen, jeg vil se om det kommer igjen.

Er frysen og kald så jeg tror den er på veg tilbake... Er det noen her som har erfaring med feber etter Op? Burde jeg ringe øyeblikkelig hjelp? Er lei av å ringe vakttelefonen uten svar. Eller kan jeg vente til i morgen Mandag? Hjelp!

Jeg er ikke helt sikker, men kan ikke det være et tegn på infeksjon? Ville nok kontaktet klinikken for å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...