Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og vedrørende det å være rollemodell: jeg tror det går an å fremstå som en rollemodell selv om man har tatt silikon. Hvis jentene mine en dag spør meg, (om minst 10 år), vil jeg svare ærlig.

Er enig med deg Valiant, likevel et sårt punkt 😌 jeg kommer ikke til å juge hvis de spør direkte senere, men så er jeg også godt voksen når jeg har gjort dette og det tillegger jeg vekt. Jeg har tenkt på dette siden jeg var 14 år😳

Vil bare si at barna mine har skjønt & akseptert at jeg ikke kan løfteklemme og bære dem rundt. Jeg har sagt at jeg har vondt i rygg og armer, noe som ikke er helt feil heller😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har ammet med silikon? Opererte for 1 år siden, og er gravid nå. Puppene har vokst helt sykt de siste mnd, så er veldig spent på hvordan de blir seende ut etter graviditet og amming. Er så redd for å ødelegge de helt med ammingen. Men amming er best for barnet, så heller amme enn å ikke amme :P

Skrevet

Skal på firmatur 4dager fra 6uker etter opp.

Kommer det til å by på problemer..mtp smerter og slikt?

Og det er slik at man bruker sportsbh i 6uker etter opp?

Skrevet

Skal på firmatur 4dager fra 6uker etter opp.

Kommer det til å by på problemer..mtp smerter og slikt?

Og det er slik at man bruker sportsbh i 6uker etter opp?

Kan ikke skjønne at det skal by på noe problem.. 😀

Man kan jo begynne å trene forsiktig rundt 6 uker etter operasjon. Det er vel også rundt 4- 6 uker man kan gå fra sportsbh til spileløse & ikke-push-up 😊

Skrevet

Kan ikke skjønne at det skal by på noe problem.. 😀

Man kan jo begynne å trene forsiktig rundt 6 uker etter operasjon. Det er vel også rundt 4- 6 uker man kan gå fra sportsbh til spileløse & ikke-push-up 😊

Va bære i tvil på om man e kommet seg sjikkelig da.

Skrevet

Har frisørtime dagen etter op. Optimistisk å tro at man får dratt dit? Best å holde senga? Pussig spørsmål sikkert...🙈

Skrevet

Gratulerer med nye pupper!

Jeg fikk brev om time til konsultasjon idag. Den 11.september! Jeg skal til Aleris i Trondheim og Ivan Pavlovic. Noen som har blitt operert av ham? Jeg angrer nesten nå, det er så skummelt!

Jeg var på konsultasjon 3/9 hos Ivan Pavlovic, han er kjempetrivelig og det er ikke noe å gruve til. Jeg har bestilt operasjon til han den 8/10, og er sikker på at jeg er i trygge hender :smilorange:

Skrevet

Har frisørtime dagen etter op. Optimistisk å tro at man får dratt dit? Best å holde senga? Pussig spørsmål sikkert...

For min del har jeg ikke hatt noen smerter etter brystløft.

jeg var på shopping dagen etter, men så har jeg høy smerteterskel.

Har jo lest endel på denne siden da jeg skal ta silikon når arrene har grodd,

og enkelte blir jo nærmest hjelpeløs i flere uker.

så det må du nesten bare se an formen. det er jo ikke værre enn å avbestille visst du skulle være dårlig.

Skrevet

12 dager siden op., og brystvortene er helt grusomt ømme! Flere som har opplevd det? Må bruke ullinnlegg for å dempe det litt. Og hvordan sportsbh bruker dere? Den dere kjøpte på klinikken, eller har dere kjøpt noen andre? Noen anbefalinger å komme med?

Skrevet

12 dager siden op., og brystvortene er helt grusomt ømme! Flere som har opplevd det? Må bruke ullinnlegg for å dempe det litt. Og hvordan sportsbh bruker dere? Den dere kjøpte på klinikken, eller har dere kjøpt noen andre? Noen anbefalinger å komme med?

er helt normalt at brystvortene er ømme. jeg bruker kleenex som jeg bretter sammen,veldig behagelig å bruke:)

fikk ikke noe bh på klinikken,måtte kjøpe selv. bestilte to fra timarco som jeg er veldig fornøyd med;

http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/miss-mary-sport-cross-over-soft-cup-bra-b-d?colID=445

http://www.timarco.com/no/undert%C3%B8y/bh/swegmark-eternity-everyday-bra?colID=004

Skrevet

Har frisørtime dagen etter op. Optimistisk å tro at man får dratt dit? Best å holde senga? Pussig spørsmål sikkert...🙈

Se an formen din du :)

Jeg ble anbefalt av PK å begynne å gå små turer så fort som mulig etter op. Helst dagen etter om mulig. Rolig og pent vel å merke, men dette for å passe på blodsirkulasjonen og redusere risiko for blodpropp dersom man er utsatt for dette.

så om du føler deg i form vil jeg tro frisørtime kvalifiserer til rolig liten tur ;)

Skrevet

Er det noen som kan komme med noen sovetriks? Eller trøstende ord?

Er nå 5 dager PO, og jeg sluttet med smertestillende dag 2. Er i overraskende god form og har egentlig ikke smerter (om jeg ikke gjør noe spesielt da). Men natta er no' dritt. Jeg sover så dårlig på ryggen, og det blir mye vending og vriing. Helt stiv i ryggområdet og har hva jeg kan beskrive som ubehag i brystområdet (ikke direkte smerter). Jeg har sovet med puter i nakken de første 4 nettene og i natt forsøkte jeg med litt mindre puter - alt uten hell..

Klarer ikke ligge på siden, selv om jeg har skjønt det er lov så lenge det ikke presser på puppene. Synes det er ubehagelig :-/ Kan man bygge seg opp på en måte med puter så man kan ligge på siden?

*desperat*

Skrevet

Er det noen som kan komme med noen sovetriks? Eller trøstende ord?

Er nå 5 dager PO, og jeg sluttet med smertestillende dag 2. Er i overraskende god form og har egentlig ikke smerter (om jeg ikke gjør noe spesielt da). Men natta er no' dritt. Jeg sover så dårlig på ryggen, og det blir mye vending og vriing. Helt stiv i ryggområdet og har hva jeg kan beskrive som ubehag i brystområdet (ikke direkte smerter). Jeg har sovet med puter i nakken de første 4 nettene og i natt forsøkte jeg med litt mindre puter - alt uten hell..

Klarer ikke ligge på siden, selv om jeg har skjønt det er lov så lenge det ikke presser på puppene. Synes det er ubehagelig :-/ Kan man bygge seg opp på en måte med puter så man kan ligge på siden?

*desperat*

Jeg sover også på siden, og det var veldig vanskelig å finne en stilling om natten som var behagelig, da det å sove på rygg er skikkelig ubehagelig for meg.

Jeg bygget meg opp med puter men sklei bare ned (og kom meg ikke opp siden man ikke skal løfte seg opp med støtte fra hendene), så ble bare liggende som en mark resten av natten.

I teorien kan du vell sove på siden nå, må bare passe på at hånden ikke klemmer brystet på noen måte (over eller under). Du kan ha en pute under, det hjalp meg da jeg etter 3 uker klarte sove noen få timer hver natt på siden igjen. Men det som kanskje var mest ubehaglig ved å ligge på siden var at jeg følte implantatet som var øverst skled nedover. Noen har har løst det ved å ha rullede sokker mellom puppene. Kan være verdt forsøket :)

Skrevet

Hei hei, innbyggere av Silicone Valley! :)

1 dag PO i dag, etter operasjon hos Dr. Frank Steinbach på Teres-klinikken i Sørlandsparken (Kr.Sand).

Fikk lagt inn 225cc, anatomiske, delvis under/over muskel. Jeg er 163,5 cm og ca 54-55 kg, slank/atletisk bygd og med underutviklede bryster. Hadde mer eller mindre ingenting annet å by på i det departementet enn hva en 12-åring med voksende kjertler har ;) Dårlig med eget brystvev, derfor gikk vi for submuskulært. Men tror kirurg fant ut underveis i operasjonen at det var nok vev nederst i brystet til at kun øvre del av implantatet måtte legges under muskel. Og han mente det ville se penere ut og få et mest mulig naturlig utseende og overgang enn om han hadde lagt hele implantatet under, som først var tanken.

Ellers er formen overraskende fin. Jeg var groggy og medtatt noen timer etter OP i går, men med en gang jeg fant meg til rette hjemme på sofaen så gikk det hele gradvis bedre. Jeg tar nå kun smertestillende for moderate smerter mot kveld/natt, og mot milde smerter på dagtid. Jeg føler mest ubehag fremfor smerter, og mesteparten av ubehaget kommer av presset fra sportsBH og stiv/støl skuldre og rygg. Fikk sove mer (og bedre) i natt enn hva jeg gjorde natt til operasjonen, til tross for at en ligger på ryggen og har litt ubehag. Med andre ord så tror jeg ikke jeg kan klage på rekonvalesensen så langt ;) Spør bare hvis noen skulle lure på noe! Og tusen takk til alle som har skrevet, delt, spurt og gravd her tidligere i tråden - det har vært gull verdt de ukene i forkant av konsultasjon og operasjon!😄 Hurra!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei hei, innbyggere av Silicone Valley! :)

1 dag PO i dag, etter operasjon hos Dr. Frank Steinbach på Teres-klinikken i Sørlandsparken (Kr.Sand).

Fikk lagt inn 225cc, anatomiske, delvis under/over muskel. Jeg er 163,5 cm og ca 54-55 kg, slank/atletisk bygd og med underutviklede bryster. Hadde mer eller mindre ingenting annet å by på i det departementet enn hva en 12-åring med voksende kjertler har ;) Dårlig med eget brystvev, derfor gikk vi for submuskulært. Men tror kirurg fant ut underveis i operasjonen at det var nok vev nederst i brystet til at kun øvre del av implantatet måtte legges under muskel. Og han mente det ville se penere ut og få et mest mulig naturlig utseende og overgang enn om han hadde lagt hele implantatet under, som først var tanken.

Ellers er formen overraskende fin. Jeg var groggy og medtatt noen timer etter OP i går, men med en gang jeg fant meg til rette hjemme på sofaen så gikk det hele gradvis bedre. Jeg tar nå kun smertestillende for moderate smerter mot kveld/natt, og mot milde smerter på dagtid. Jeg føler mest ubehag fremfor smerter, og mesteparten av ubehaget kommer av presset fra sportsBH og stiv/støl skuldre og rygg. Fikk sove mer (og bedre) i natt enn hva jeg gjorde natt til operasjonen, til tross for at en ligger på ryggen og har litt ubehag. Med andre ord så tror jeg ikke jeg kan klage på rekonvalesensen så langt ;) Spør bare hvis noen skulle lure på noe! Og tusen takk til alle som har skrevet, delt, spurt og gravd her tidligere i tråden - det har vært gull verdt de ukene i forkant av konsultasjon og operasjon! Hurra!

Gratulerer med nye pupper! Så flott at du føler deg bra :-)

Og hahahaha.... :fnise: "Hadde mer eller mindre ingenting annet å by på i det departementet enn hva en 12-åring med voksende kjertler har". Det høres ut som vi hadde ganske likt utgangspunkt!

Endret av amatøør
Skrevet

Jeg sover også på siden, og det var veldig vanskelig å finne en stilling om natten som var behagelig, da det å sove på rygg er skikkelig ubehagelig for meg.

Jeg bygget meg opp med puter men sklei bare ned (og kom meg ikke opp siden man ikke skal løfte seg opp med støtte fra hendene), så ble bare liggende som en mark resten av natten.

I teorien kan du vell sove på siden nå, må bare passe på at hånden ikke klemmer brystet på noen måte (over eller under). Du kan ha en pute under, det hjalp meg da jeg etter 3 uker klarte sove noen få timer hver natt på siden igjen. Men det som kanskje var mest ubehaglig ved å ligge på siden var at jeg følte implantatet som var øverst skled nedover. Noen har har løst det ved å ha rullede sokker mellom puppene. Kan være verdt forsøket :)

Takk bordbrikke (herlig nick, kan se for meg hvor du satt når du bestemte deg for hva du skulle kalle deg!).

Nok en dårlig natt. Skjønner ikke hva det er som skjer om natten, altså. Det er som om jeg ligger og spenner meg i brystområdet eller noe, for det er unormalt ubehagelig i /spent forhold til på dagtid (eller kanskje jeg merker det bedre da). Jeg klarer fint å forflytte meg i sengen, og bruker magemuskler for å komme meg opp til sittende, men jeg finner ingen stilling som er behagelig. I tillegg så kjenner på at det presser fra nedpressbåndet (gud som jeg har begynt å hate dette nedpressbåndet.. Er så j* ekkelt og ubehagelig!).

Og ja, når jeg ligger på siden så er det ubehagelig med implantatet i det brystet som er øverst, men har ikke så store implantater at de sklir over hverandre (står vel foreløpig mer rett ut :laugh: ).

Får ta tiden til hjelp.. er jo bare 6 dager siden operasjon, og jeg sover en del hver natt altså.

• Liker 1
Skrevet

Takk bordbrikke (herlig nick, kan se for meg hvor du satt når du bestemte deg for hva du skulle kalle deg!).

Nok en dårlig natt. Skjønner ikke hva det er som skjer om natten, altså. Det er som om jeg ligger og spenner meg i brystområdet eller noe, for det er unormalt ubehagelig i /spent forhold til på dagtid (eller kanskje jeg merker det bedre da). Jeg klarer fint å forflytte meg i sengen, og bruker magemuskler for å komme meg opp til sittende, men jeg finner ingen stilling som er behagelig. I tillegg så kjenner på at det presser fra nedpressbåndet (gud som jeg har begynt å hate dette nedpressbåndet.. Er så j* ekkelt og ubehagelig!).

Og ja, når jeg ligger på siden så er det ubehagelig med implantatet i det brystet som er øverst, men har ikke så store implantater at de sklir over hverandre (står vel foreløpig mer rett ut :laugh: ).

Får ta tiden til hjelp.. er jo bare 6 dager siden operasjon, og jeg sover en del hver natt altså.

Har et tips, men vet ikke om det er verken forståelig eller behagelig for andre... :)

Jeg fikk så sinnsyke ryggsmerter av å ligge på ryggen... så jeg la meg rett og slett halveis på siden.

Tenk deg at du lar overkroppen ligge tilnærmet "på ryggen" mens du vrir hoftene over på siden. Eller om du legger deg på siden og så legger den øverste armen / skuldra bakover. Slik lå jeg og da sov jeg endelig godt...

Sikkert helt uforståelig...!!! Men sånn lå hvertfall jeg 😂

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, men har vært litt innom for å lese fra gang til gang.

Jeg er da 22 år og skal opereres 18.september til Helge Roald på Teres Colosseum. Jeg skal ta 235cc anatomiske proteser under muskel. Er 170cm og veier 52kg, så tror dette blir passe til meg, selv om jeg er veldig spent på hvordan resultatet blir da jeg er ganske tynn og spinkel fra før av. Håper også at jeg klarer å være tilbake på skolebenken innen 4/5 dager da vi har arbeidskrav og prosjekt på gang. I forhold til jobb (frokostvakt og vikar på nortura) så tar jeg meg noen uker fri og ser an hvordan formen er, med tanke på at begge jobbene innebærer mye løfting.

Er det noen her som har blitt operert av Helge Roald før? I så fall er dere fornøyd?

Og er det noen her som har lignende jobber? Hvor lenge var dere borte fra jobben?

Takk for svar på forhånd :)

Skrevet

Har et tips, men vet ikke om det er verken forståelig eller behagelig for andre... :)

Jeg fikk så sinnsyke ryggsmerter av å ligge på ryggen... så jeg la meg rett og slett halveis på siden.

Tenk deg at du lar overkroppen ligge tilnærmet "på ryggen" mens du vrir hoftene over på siden. Eller om du legger deg på siden og så legger den øverste armen / skuldra bakover. Slik lå jeg og da sov jeg endelig godt...

Sikkert helt uforståelig...!!! Men sånn lå hvertfall jeg 😂

Haha 😄 ja, jeg skjønner hvor du vil. Ligger litt sånn jeg og faktisk, men det holder bare en stund før det og blir ubehagelig 😱 nei, jeg tror jeg bare får prøve meg fram, eller håpe på bedre netter..

En annen ting: er det vanlig at brystvortene peker litt mer ut i starten? Håper de skal trekke seg litt mer "sammen". Jøye meg, alt man skal klage over 😂 jeg er ellers veldig godt fornøyd altså 😄

Skrevet

Noen her som har blitt gravid etter de har lagt inn silikon. Jeg har lagt inn 400cc og gått ifra etter op en 75D/E til nå i svangerskapet 85 D. Vurderer sterkt allerede nå å fjerne de pga de er så svære! :s er slank i utgangspunktet og liker ikke de slik de er nå.

Blir nødt til å kontakte Fornebu og høre hva de sier om dette. Greit med litt str, men dette er altfor mye.

Hadde 75 A før operasjonen og kjenner jeg angrer en smule nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...