Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Brukte 70A.. Nå er jeg 65D. Høres stort ut, men det er ikke det. Bare jeg som er smal. Er 167 og veier 52 :)

Oki😉

Da er vi nesten like høye, men jeg har noen kg mer på kroppen😳😉

Men du er fornøyd med størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som har tatt løft og silikon i 2 operasjoner?

Hvor lang tid tok det før du kunne ta silikon?
var det stor forskjell på operasjonene,tenker da på smerter og hvor lang tid det tok før du var tilbake til hverdagen?

Skrevet

Gratulerer så mye! Skal ta samme størrelse selv hos Dr Barstad. Er først i januar for min del, gleder meg bare mer og mer.

Er det noen av dere andre som har erfaring med at samboer/kjæreste ikke støtter dere? Jeg begynner å miste tålmodigheten med min kjære i denne sammenhengen. Han fryser til og takler ikke at jeg nevner det en gang, selv om han har sagt at han godtar at det er mitt valg.

Jeg går av og til rundt hjemme uten bh under toppen fordi de fleste bhene bare sklir rundt og er ubehagelige. Da er det helt flatt. Har tenkt at han etterhvert vil begynne å ha mer forståelse siden det tydelig er så stor forskjell når jeg tar på meg bh. Og jeg ville aldr gått ut uten bh. Jeg lar ikke dette stoppe meg og er egentlig mindre bekymret nå enn tidligere for hans reaksjon etter operasjonen.

Takknemlig hvis noen har lyst til å dele sine erfaringer:)

Takk! Det er bare å glede seg 😊 jeg har en mann som har støttet meg i denne beslutningen (men han ville aldri funnet på å bedt meg gjøre det!).

Han vet at dette har vært vanskelig for meg - var en liten 75a, helt flat, og hadde som du problemer med bh'n som skle rett opp forbi puppene. Brukte pushup, innlegg og var livredd for å gå ut uten bh.

Har du snakket med han om hvorfor du gjør dette? Kanskje han er redd for at du skal gjøre det for hans skyld? Skjønner at det må bære veldig fortvilende!

Skrevet

Takk! Det er bare å glede seg 😊 jeg har en mann som har støttet meg i denne beslutningen (men han ville aldri funnet på å bedt meg gjøre det!).

Han vet at dette har vært vanskelig for meg - var en liten 75a, helt flat, og hadde som du problemer med bh'n som skle rett opp forbi puppene. Brukte pushup, innlegg og var livredd for å gå ut uten bh.

Har du snakket med han om hvorfor du gjør dette? Kanskje han er redd for at du skal gjøre det for hans skyld? Skjønner at det må bære veldig fortvilende!

Skrevet

Ble litt tull med sitering i innlegget mitt. Oops:)

Skrevet (endret)

Det kan jeg forstå! Virkelig! Er det et argument som slår luften ut av meg så er det dette med rollemodell for mine barn. Nå er de små, og jeg har overhodet ikke tenkt å fortelle dem noe.

Jeg er heller ikke typen til å gjøre dette, og noen ville fått hakeslepp om de visste (deriblant min søster og hennes mann). Men det er viktig å tenke st man gjør dette for seg selv. Jeg er sikker på at samboeren din kommer til å digge deg også med moderat forstørrede pupper. Det var jo ikke pga dine pupper han ble sammen med deg? Kommer helt sikkert til å gå seg til!

Endret av amatøør
Skrevet

Mitt og.. Slettet det over.. Ble bare sykt langt 😳

Skrevet

Mitt og.. Slettet det over.. Ble bare sykt langt 😳

Skrevet (endret)

Lurer på om jeg kommer til å savne de gamle puppene mine? Jeg har laget endel 'før' bilder i dag. Nå er det mindre enn en uke ti OP.
Har kommet til at svaret er nei. Det er jo ingenting å savne :-)post-85459-0-86588500-1409849584_thumb.j

Endret av Eva Plomme
Skrevet

Nye pupper! Wiii ❤️ jeg har akkurat kommet hjem fra klinikken med mine natrelle, anatomiske 255 cc, høy profil. Føler meg i utrolig god form egentlig. Litt ryggvondt i øvre del av rygg, samt mellom brystene, men klarte å kle på meg selv og har spist brødskive, frukt og drukket kaffe.

Jeg synes det ser veldig bra ut foreløpig, men er jo ikke mulig å se resultatet uten nedpress og sportsbh enda. Størrelsen ser veldig naturlig ut, og jeg synes de ser større ut enn ventet (men nå er de vel hovne).

Ble veldig godt tatt vare på av alle på fornebuklinikken. Også av dr. haukland som er særdeles selvsikker (noe jeg liker godt, når man selv er litt usikker ).

Gratulerer, jeg får nye om en uke :-)

• Liker 1
Skrevet

Oki

Da er vi nesten like høye, men jeg har noen kg mer på kroppen

Men du er fornøyd med størrelsen?

Veldig fornøyd. Det ene brystet mangler litt følelse på undersiden, men dette er normalt.. Er opptil et år til det kan bli "normalt" igjen. Men er veldig fornøyd med resultatet! Han anbefalte egentlig 300, men jeg ville ha 280 :)

Skrevet

Er det noen av dere andre som har erfaring med at samboer/kjæreste ikke støtter dere? Jeg begynner å miste tålmodigheten med min kjære i denne sammenhengen. Han fryser til og takler ikke at jeg nevner det en gang, selv om han har sagt at han godtar at det er mitt valg.

Min eks hatet det hver gang jeg nevnte det. Jeg skulle egentlig operert meg for to år siden, men han ble så sur og lagde bare dårlig stemning. Så la det rett og slett på hylla, selvom jeg visste at jeg en eller annen dag skulle ta silikon. Jeg fikk bare kommentarer som: Er du så dum? Du har jo fine pupper fra før. Jeg hater silikonpupper. Bla bla bla. Nå er jeg ferdig med han, og skal gjøre som JEG vil. Jeg hater kommentarer som "er du dum?", når det kommer til ting som dette. Dette er et valg man tar for seg selv, og fra nå av skal jeg drite i hva andre mener om det :)

Skrevet

Veldig fornøyd. Det ene brystet mangler litt følelse på undersiden, men dette er normalt.. Er opptil et år til det kan bli "normalt" igjen. Men er veldig fornøyd med resultatet! Han anbefalte egentlig 300, men jeg ville ha 280 :)

PK sa til meg at han trodde 280-300cc i det ene brystet og 300-320 i det andre kom til å se ganske naturlig ut på meg. Men så er jeg redd det skal bli for lite og eller for mye😳

Blir neppe noe mere en disse størrelsene, da han mente det ikke kom til å bli fint og at protesten kom til å synest.

Er det for mye å spørre om jeg kan få bilde av dine...?

Skrevet (endret)

God morgen!

Da har jeg vært på konsultasjon til både Teres stokkan og Aleris i Trondheim. Var veldig fornøyd med samtalen hos dr. Isern hos Stokkan, hun foreslo rund protese over muskel og mente vi måtte litt over 300 cc for å få det resultatet jeg ønsket. Hun var veldig flink til å informere om selve inngrepet og komplikasjonene som kan oppstå i ettertid. Etter endt konsultasjon gikk jeg til Aleris hvor jeg ha time til Ivan Pavlovic. Han derimot mente jeg måtte ha anatomisk protese delvis under muskel for å få beste resultat. Jeg fikk prøve en sportsbh hvor vi la prøveproteser på 320 cc, og jeg ble veldig fornøyd med en gang. Perfekt! Men han mente jeg måtte prøve både større og mindre for å være sikker på at jeg var helt fornøyd. Tror nok at rundt 320 cc vil være passende til meg, men ble enige om at han skulle prøve flere ved inngrepet for å få best resultat. Jeg vil ikke at puppene skal bli mindre enn prøveprotesene :)

Det at kirurgene la frem to så forskjellig forslag synes jeg var litt spesielt, men jeg trodde i utgangspunktet at jeg måtte ha under muskel og dråpeformet for å få naturlig resultat. Derfor har jeg bestilt meg time hos Aleris i Oktober :) Gleder meg!

Endret av Cheeky
Skrevet

PK sa til meg at han trodde 280-300cc i det ene brystet og 300-320 i det andre kom til å se ganske naturlig ut på meg. Men så er jeg redd det skal bli for lite og eller for mye

Blir neppe noe mere en disse størrelsene, da han mente det ikke kom til å bli fint og at protesten kom til å synest.

Er det for mye å spørre om jeg kan få bilde av dine...?

1642, se på den siden :)

Jeg er veldig glad jeg valgte 280, og ikke 300 som PK først foreslo. Jeg sa at jeg ville ha litt størrelse på dem, men ikke store!! ville at de skulle passe til min kropp. han var enig før operasjonen når han tegna opp at 280 ville være nok :)

Skrevet

KJEMPE fine syns jeg:o) jeg har aldri angret ett sekund på mine "moderate" 255 så stort er ikke nødvendigvis best for alle selv om mange her inne skriver at man bør velge den større protesen om mulig......

Jeg er veldig glad jeg valgte 280, og ikke 300 som PK først foreslo. Jeg sa at jeg ville ha litt størrelse på dem, men ikke store!! ville at de skulle passe til min kropp. han var enig før operasjonen når han tegna opp at 280 ville være nok :)

Skrevet

Ser veldig bra ut😉

Skrevet

Det kan jeg forstå! Virkelig! Er det et argument som slår luften ut av meg så er det dette med rollemodell for mine barn. Nå er de små, og jeg har overhodet ikke tenkt å fortelle dem noe.

Jeg er heller ikke typen til å gjøre dette, og noen ville fått hakeslepp om de visste (deriblant min søster og hennes mann). Men det er viktig å tenke st man gjør dette for seg selv. Jeg er sikker på at samboeren din kommer til å digge deg også med moderat forstørrede pupper. Det var jo ikke pga dine pupper han ble sammen med deg? Kommer helt sikkert til å gå seg til!

Takk for støtte:) Jeg har gitt ham klar beskjed om at han må godta og innse at jeg skal gjøre dette. Det virker som at han har trodd at jeg skal endre mening hvis han viste hvor mye han er mot det. Jeg tror han vil like resultatet etterhvert, men tar sikkert tid.

Og vedrørende det å være rollemodell: jeg tror det går an å fremstå som en rollemodell selv om man har tatt silikon. Hvis jentene mine en dag spør meg, (om minst 10 år), vil jeg svare ærlig.

Skrevet

Hei! Jeg op februar iår, 325/350 over muskel. Hatt ingen problemer å kjent ingen smerte eller plager, men nå siste ukene har jeg vert sjikkeli Øm og sår på begge puppene på siden mot armene. Noen andre som har hatt de slik ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...