Eva Plomme Skrevet 2. september 2014 #33101 Skrevet 2. september 2014 Hvis pk sa at du fint kunne tåle 400 cc så hadde jeg gått for det. Kjedelig å legge inn for lite. Heia Amadine Takker for tips jeg går for 400! Se innlegg over
Eva Plomme Skrevet 2. september 2014 #33102 Skrevet 2. september 2014 Hei. Jeg er 165 og 62kg Har 400cc moderat over muskel. Hadde noe tomme slappe bryst etter amming. Ok størrelse men ikke fornøyd, skal tilbake nå i september å klage. Da har det gått 6mnd. Jeg blir 36 år på fredag :D Heia, jeg lurte på hva det var som gjorde at du ikke er fornøyd?
My1 Skrevet 3. september 2014 #33103 Skrevet 3. september 2014 Tiden for op. nermer seg sakte men sikkert... Eller... Tiden har gått ganske fort egentlig. Litt over en mnd igjen. Skulle ha bestilt meg noen sports topper, men er så himla usikker på str??😱 Aner ikke hva som kommer til å passe etter opp. Hvordan gjorde dere det?
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 3. september 2014 #33104 Skrevet 3. september 2014 Kanskje litt teit sted å spørre, men er jo mange her som har erfaring i forhold til kutt/arr! Hehe måtte sy en del sting etter ett litt stort kutt, så veldig fint ut i starten, men så begynte huden rundt kuttet å "flasse" av etter noen uker. Huden løsner på en måte fra hver side av kuttet, litt vanskelig å forklare. Under den løse huden er kuttet helt grodd sammen og det er dannet arr der allerede. Men er det meningen at huden over skal falle av og på en måte løsne fra kroppen. Er ikke flass på en måte, men hudflak, noen steder ganske tykke også. Kuttet er jo ganske liknende det jeg kommer til å få under puppene når jeg operer inn silikon (om en måned :D :D :D ), så lurte egentlig på om det var vanlig, og om det kommer til å skje der også. Greit å være litt forberedt, for fikk litt sjokk når såret gikk fra fin strek, til masse løs hud og så ganske stygt ut neste gang jeg byttet teip.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 3. september 2014 #33105 Skrevet 3. september 2014 Tiden for op. nermer seg sakte men sikkert... Eller... Tiden har gått ganske fort egentlig. Litt over en mnd igjen. Skulle ha bestilt meg noen sports topper, men er så himla usikker på str??😱 Aner ikke hva som kommer til å passe etter opp. Hvordan gjorde dere det? Tenker på det samme selv! Tenker jo at jeg går opp 1-2 størrelser kanskje, men er jo veldig dumt å kjøpe og det ikke passer :/ har egentlig bestemt meg for å vente med å kjøpe til etter op. Får jo en støttebh derfra også, så får overleve med bare den frem til jeg får kjøpt man er jo ofte også veldig hoven i starten
amatøør Skrevet 3. september 2014 #33106 Skrevet 3. september 2014 (endret) Nye pupper! Wiii ❤️ jeg har akkurat kommet hjem fra klinikken med mine natrelle, anatomiske 255 cc, høy profil. Føler meg i utrolig god form egentlig. Litt ryggvondt i øvre del av rygg, samt mellom brystene, men klarte å kle på meg selv og har spist brødskive, frukt og drukket kaffe. Jeg synes det ser veldig bra ut foreløpig, men er jo ikke mulig å se resultatet uten nedpress og sportsbh enda. Størrelsen ser veldig naturlig ut, og jeg synes de ser større ut enn ventet (men nå er de vel hovne). Ble veldig godt tatt vare på av alle på fornebuklinikken. Også av dr. haukland som er særdeles selvsikker (noe jeg liker godt, når man selv er litt usikker 😳). Endret 3. september 2014 av amatøør
My1 Skrevet 3. september 2014 #33107 Skrevet 3. september 2014 Nye pupper! Wiii ❤️ jeg har akkurat kommet hjem fra klinikken med mine natrelle, anatomiske 255 cc, høy profil. Føler meg i utrolig god form egentlig. Litt ryggvondt i øvre del av rygg, samt mellom brystene, men klarte å kle på meg selv og har spist brødskive, frukt og drukket kaffe. Jeg synes det ser veldig bra ut foreløpig, men er jo ikke mulig å se resultatet uten nedpress og sportsbh enda. Størrelsen ser veldig naturlig ut, og jeg synes de ser større ut enn ventet (men nå er de vel hovne). Ble veldig godt tatt vare på av alle på fornebuklinikken. Også av dr. haukland som er særdeles selvsikker (noe jeg liker godt, når man selv er litt usikker 😳). Heeei😉 Grattis med nye booobs😉 1
Ankh Su Namun Skrevet 3. september 2014 #33108 Skrevet 3. september 2014 (endret) Heia, jeg lurte på hva det var som gjorde at du ikke er fornøyd? Jeg er ikke fornøyd med størrelsen og utseende. Kirurgen sa det ikke var plass til mer men tydeligvis så er det det. Jeg ville ha de mer fyldig. Å mine bryst før op var noe slapp. Hvorfor putta han inn moderat profil å ikke høy profil da. Jeg stolte på han og samtykket, men likevel så syns jeg at det ikke ble nok forklart og vist hvordan de noenlunde ville se ut etter op. De er også asymetriske, men likevel 400cc i begge. Og jeg ville ikke ha mer heng enn det jeg allerede hadde. De forandrer seg det første året og heng blir ikke akkurat mindre. Kanskje jeg har blitt noe kresen og mye vant med dem, men likevel så syns jeg det ble misforståelse. Har tross alt betalt 33.000,- Endret 3. september 2014 av Ankh Su Namun
sassa84 Skrevet 3. september 2014 #33109 Skrevet 3. september 2014 Hei!! Jeg var begge steder, men valgte kolibri superfornøyd!! kirurgen der har jobbet på colossuem før, men jeg likte ikke kirurgen der og ble dårlig behandlet.. stavanger plastikkirurgi tar kun over muskel... og med lokalbedøvelse.. han anbefalte 200 gram til meg, mens kolibri 300 eller 280 vil ABSOLUTT anbefale kolibri!! Har nå vært og snakket med både Colosseum og Kolibri. Og ingen tvil, det ble Kolibri! Følte meg så godt ivaretatt og tatt hånd om på en helt annen måte enn på Colosseum. Han anbefalte 450 høy profil over muskel til meg. Da mine er veldig brede, men også veldig flate.. Har tilogmed fått dato. Så nå er det bare å gleede seg :)
sommerfugl1 Skrevet 3. september 2014 #33110 Skrevet 3. september 2014 Har nå vært og snakket med både Colosseum og Kolibri. Og ingen tvil, det ble Kolibri! Følte meg så godt ivaretatt og tatt hånd om på en helt annen måte enn på Colosseum. Han anbefalte 450 høy profil over muskel til meg. Da mine er veldig brede, men også veldig flate.. Har tilogmed fått dato. Så nå er det bare å gleede seg :) Hurra!!! Du kommer til å bli så fornøyd! Vanja er kjempeflink og sykepleierne er så gode - du vil ikke dra hjem! hehe Når fikk du tid?
sassa84 Skrevet 3. september 2014 #33111 Skrevet 3. september 2014 Hurra!!! Du kommer til å bli så fornøyd! Vanja er kjempeflink og sykepleierne er så gode - du vil ikke dra hjem! hehe Når fikk du tid? Kunne fått tidligere, med spurte om å få like før jul, så jeg kan kombinere recovery og juleferie Så da ble dato satt til 18. desember Jaja, har venta på pupper i årevis nå, så de månedene skal gå fort..
sommerfugl1 Skrevet 3. september 2014 #33112 Skrevet 3. september 2014 Kunne fått tidligere, med spurte om å få like før jul, så jeg kan kombinere recovery og juleferie Så da ble dato satt til 18. desember Jaja, har venta på pupper i årevis nå, så de månedene skal gå fort.. Så kjekt!! Tiden kommer til å fly. Jeg har 280 høy profil og er veldig fornøyd...
tøflusen Skrevet 3. september 2014 #33113 Skrevet 3. september 2014 Noen av dere som røyker? Hvor lenge har dere fått beskjed om å slutte i forbindelse med opr.? I brevet jeg fikk sto det 14 dager før, og 1 uke etter. Men det står så mye forskjellig på nettet, så jeg må spørre 1
Willow24 Skrevet 4. september 2014 #33114 Skrevet 4. september 2014 Noen av dere som røyker? Hvor lenge har dere fått beskjed om å slutte i forbindelse med opr.? I brevet jeg fikk sto det 14 dager før, og 1 uke etter. Men det står så mye forskjellig på nettet, så jeg må spørre i brevet jeg fikk står det 2 uker før,3uker etter. men jeg tok løft så det kan jo hende det er forskjell pga det. 1
My1 Skrevet 4. september 2014 #33115 Skrevet 4. september 2014 Så kjekt!! Tiden kommer til å fly. Jeg har 280 høy profil og er veldig fornøyd... Hvorda str var du før op? Og hva havnet du på? Skal om en mnd tid få fylt slapp skinnet😉 Er så spent hva jeg ender opp med😳
sommerfugl1 Skrevet 4. september 2014 #33116 Skrevet 4. september 2014 Hvorda str var du før op? Og hva havnet du på? Skal om en mnd tid få fylt slapp skinnet Er så spent hva jeg ender opp med Brukte 70A.. Nå er jeg 65D. Høres stort ut, men det er ikke det. Bare jeg som er smal. Er 167 og veier 52
amatøør Skrevet 4. september 2014 #33117 Skrevet 4. september 2014 (endret) Hei! Lurte på om dere som har operert var full av tusj når dere kom hjem (oppmålinger). Utrolig irriterende med tusj over hele brystet 😳 jeg har forresten klart å lese litt både i går (operasjonsdagen) og i dag. Litt trøtt, men ikke noe særlig vondt. Ellers er jeg hoven, herregud. Puppene er som harde kjegler og også vevet mellom puppene er hovent. Søkk i huden nedenfor bh'en. Regner med at det er normalt et døgn etter operasjon.. 😱 Endret 4. september 2014 av amatøør
Valiant Skrevet 4. september 2014 #33118 Skrevet 4. september 2014 Nye pupper! Wiii ❤️ jeg har akkurat kommet hjem fra klinikken med mine natrelle, anatomiske 255 cc, høy profil. Føler meg i utrolig god form egentlig. Litt ryggvondt i øvre del av rygg, samt mellom brystene, men klarte å kle på meg selv og har spist brødskive, frukt og drukket kaffe. Jeg synes det ser veldig bra ut foreløpig, men er jo ikke mulig å se resultatet uten nedpress og sportsbh enda. Størrelsen ser veldig naturlig ut, og jeg synes de ser større ut enn ventet (men nå er de vel hovne). Ble veldig godt tatt vare på av alle på fornebuklinikken. Også av dr. haukland som er særdeles selvsikker (noe jeg liker godt, når man selv er litt usikker 😳). Gratulerer så mye! Skal ta samme størrelse selv hos Dr Barstad. Er først i januar for min del, gleder meg bare mer og mer. Er det noen av dere andre som har erfaring med at samboer/kjæreste ikke støtter dere? Jeg begynner å miste tålmodigheten med min kjære i denne sammenhengen. Han fryser til og takler ikke at jeg nevner det en gang, selv om han har sagt at han godtar at det er mitt valg. Jeg går av og til rundt hjemme uten bh under toppen fordi de fleste bhene bare sklir rundt og er ubehagelige. Da er det helt flatt. Har tenkt at han etterhvert vil begynne å ha mer forståelse siden det tydelig er så stor forskjell når jeg tar på meg bh. Og jeg ville aldr gått ut uten bh. Jeg lar ikke dette stoppe meg og er egentlig mindre bekymret nå enn tidligere for hans reaksjon etter operasjonen. Takknemlig hvis noen har lyst til å dele sine erfaringer:)
Trulterulte Skrevet 4. september 2014 #33119 Skrevet 4. september 2014 Nye pupper her også! Jeg er så glad for endelig ha gjort det! Dette har jeg tenkt på frem og tilbake i 6 år, og jeg er veldig glad jeg har brukt tiden slik at jeg var helt sikker på valget. Avtalen var fra 300-350, høyprofil, under muskel. Hun prøvde alt fra 275 (tror det var det) til 365. Endte opp med 300. Jeg lå våken hele tiden (sedasjon) og fikk være med på diskusjonen. Det var egentlig ganske ok! Jeg blødde en del i venstre bryst og håper ikke det byr på noe problemer. Jeg er i hvert fall superfornøyd til nå og har allerede fått en smugtitt (mens jeg lå på operasjonsbordet) og det så veldig bra ut!!
Trulterulte Skrevet 4. september 2014 #33120 Skrevet 4. september 2014 Noen av dere som røyker? Hvor lenge har dere fått beskjed om å slutte i forbindelse med opr.? I brevet jeg fikk sto det 14 dager før, og 1 uke etter. Men det står så mye forskjellig på nettet, så jeg må spørre Jeg har vært røykfri ca. to uker og har sluttet for godt. I skrivet jeg fikk med stod det ikke røyk 2 uker etterpå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå