Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk skal du ha :D

Jeg har 375 cc, runde, rue i høy profil under muskel. De er fra mentor :)

hvor høy er du og kg? :) jeg skal også ha under muskel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor høy er du og kg? :) jeg skal også ha under muskel..

178 cm og 63-64 kg :)

Skrevet

Gratulerer! Hvor og hvor mye?:)jeg skal om en uke!!

Jeg trodde D (cup?)dagen var i dag jeg Rebus, da har du jo en hel uke til og gruble på;o)

Skrevet

Der er vi to altså! Jeg oppdaterer siden hele tiden for å se om det er noe nytt, hehe :)

Jeg synes også alt var så spennende før og på operasjonsdagen at jeg ble nesten litt lei meg for å måtte dra hjem, hehe! Skulle mer enn gjerne spolt tilbake og opplevd det igjen (minus smerter etterpå, hihi) eller gjort det i morra som du sier :)

Litt avhengighetsdannnde dette forumet indeed ja;o)
Skrevet

Jeg har 375 cc, runde, rue i høy profil under muskel fra mentor :)

Jeg vil liksom ikke drikke så mye siden jeg har så sykt liten blære, og jeg blir så kvalm når jeg går at jeg må kaste opp. Har allerede spydd, og det frister liksom ikke så mye å gjøre det igjen :P

Da har vi samme antall cc, bare at jeg har over muskel og i moderat profil fra eurosilicone :) Er du fornøyd med størrelsen?

Skjønner det ja, var bare et tips for å få det ut av systemet raskest mulig slik at du slipper å være kvalm så lenge :)

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Nå er jeg tilbake på hotellet igjen! Alt gikk fint. Det eneste er at jeg blødde endel i høyre bryst, så de måtte legge inn et dren... ikke så fornøyd med det siden jeg håpet at "det verste sykehus-greiene" var over... men men!

Må være her en dag ekstra siden de skal dra ut drenet på fredagen...! :(

Smerter og slikt er ganske ok. Endel ekstra vondt på høyre side pga den måtte gjennom litt mer med drenet osv..

Angående størrelse så startet han med 360cc.. men jeg synes det var litt stort. Og når vi prøvde protesene på så var PS enig i at 330cc passet min kropp mye bedre siden jeg ønsket et naturlig resultat! Etter operasjonen så hadde han lagt inn 345cc i venstre og 330cc i høyre.

Av det lille jeg har sett er jeg veldig fornøyd med størrelsen! :)

Kjempefornøyd med servicen der også! Alle var SÅÅÅ hyggelige og rolige. Følte meg veldig godt tatt vare på.

Skrevet

Jeg trodde D (cup?)dagen var i dag jeg Rebus, da har du jo en hel uke til og gruble på;o)

Nei, om en uke!! :) ja.. får tid til å gruble litt enda.. Håper på en C-cup! :) naturlig til min kropp.. spent ass!

Skrevet

Nei, om en uke!! :) ja.. får tid til å gruble litt enda.. Håper på en C-cup! :) naturlig til min kropp.. spent ass!

Hvordan måler man egentlig cup? jeg har D cup, men føler meg absolutt ikke som en D. Jeg mener og tror at det vil være forskjellig cup til en ekte og en protese uavhengig av volum.... en vanlig pupp kan man bevege mer på enn en protese og liksom "legge oppi", mens man på en protese må passe spilen rundt? jeg kunne sikkert stappet mer oppi denne D cup´n min for å si det sånn ;-)

Skrevet

Jeg tok silikon i august og har etter dette prøvd og finne meg bher til en grei pris.. Men jeg klarer jo ikke å gå med BH!! Går tilbake til sportsbhen så fort den er vaska. De gnager og klør de spilebhene.. Det har aldri vært et problem før.. Djises! Noen må hjelpe meg å finne gode her?! T.o.m på natta bruker jeg BH for å ha kontroll på de nye utstikkerene mine!

Heisann. Hvor store er dine to frøkner da?

Skrevet

Hvordan måler man egentlig cup? jeg har D cup, men føler meg absolutt ikke som en D. Jeg mener og tror at det vil være forskjellig cup til en ekte og en protese uavhengig av volum.... en vanlig pupp kan man bevege mer på enn en protese og liksom "legge oppi", mens man på en protese må passe spilen rundt? jeg kunne sikkert stappet mer oppi denne D cup´n min for å si det sånn ;-)

Ja, litt samme her. Fikk helt sjokk når triumph dama målte meg til 70d og stemte sannelig også. For jeg syns de ser mye mer ut som hva jeg tenker en C er og med klær ser jeg kanskje enda litt mindre ut. Men det er vel som du sier at våres pupper ikke lar seg skvise eller formes inn i en bh på samme måte som naturlige gjør. Jeg er en 255 moderat profil:o)

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Nå er jeg tilbake på hotellet igjen! Alt gikk fint. Det eneste er at jeg blødde endel i høyre bryst, så de måtte legge inn et dren... ikke så fornøyd med det siden jeg håpet at "det verste sykehus-greiene" var over... men men!

Må være her en dag ekstra siden de skal dra ut drenet på fredagen...! :(

Smerter og slikt er ganske ok. Endel ekstra vondt på høyre side pga den måtte gjennom litt mer med drenet osv..

Angående størrelse så startet han med 360cc.. men jeg synes det var litt stort. Og når vi prøvde protesene på så var PS enig i at 330cc passet min kropp mye bedre siden jeg ønsket et naturlig resultat! Etter operasjonen så hadde han lagt inn 345cc i venstre og 330cc i høyre.

Av det lille jeg har sett er jeg veldig fornøyd med størrelsen! :)

Kjempefornøyd med servicen der også! Alle var SÅÅÅ hyggelige og rolige. Følte meg veldig godt tatt vare på.

Gratulerer Butterfly med overstått operasjon. Det drenet du skal ta på fredag er VIPS ute på 123!!!! Jeg fjerner sånne på jobben ofte:o) Er du engstelig for at det skal gjøre vondt tar du den sterkeste smertestillende du har fått med deg ca 1 time før du skal inn og ta det:o)

Skrevet

Gratulerer Butterfly med overstått operasjon. Det drenet du skal ta på fredag er VIPS ute på 123!!!! Jeg fjerner sånne på jobben ofte:o) Er du engstelig for at det skal gjøre vondt tar du den sterkeste smertestillende du har fått med deg ca 1 time før du skal inn og ta det:o)

Tusen takk! :) Ja er ganske bekymret for det... tar de smertestillende å hjelper selv om dette blir en "ny smerte"? Skal sitte i bil i ca 4t etter dette også.. så tenkte den skulle vare ut det meste av den turen.. :P

Betryggende å høre at su gjør det ofte :)

Skrevet

I dag var jeg på bursdagsfest. Bestemte meg for å ikke drikke alkohol i og med at det bare er seks dager siden operasjonen.

MEN!! De andre hadde drukket MYE og fått med seg at jeg har tatt silikon. Festen var helt ute av kontroll, og to gutter var faktisk idioter nok til å komme og slå meg hardt i bekke puppene. Mange gikk også hardt inne i meg fordi de var så fulle og falt over meg. Festen var altså en katastrofe, men poenget mitt er: har jeg grunn til å bekymre meg? Slagene jeg fikk i puppene var kjempeharde, folk kræsjet inni meg med stor fart og falt over meg så jeg landet på puppene på gulvet. Med tanke på at det ikke har gått en uke siden operasjonen engang, vil dette påvirke resultatet?:( har sjekket, og jeg blør heldigvis ikke.

HJELP!!!!! :(

Skrevet (endret)

Ja, litt samme her. Fikk helt sjokk når triumph dama målte meg til 70d og stemte sannelig også. For jeg syns de ser mye mer ut som hva jeg tenker en C er og med klær ser jeg kanskje enda litt mindre ut. Men det er vel som du sier at våres pupper ikke lar seg skvise eller formes inn i en bh på samme måte som naturlige gjør. Jeg er en 255 moderat profil:o)

Jeg ble målt til 65 I men det syns jeg var for stramt så det ble 70 H hos CHANGE butikk :)

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, og planlegger å bli operert i Tromsø i slutten av juni/beg av juli..

Er ganske flat fra før av,men håper på å bli en c-, kanskje d-cup etterhvert!

Hvordan kan man finne ut om man har nok vev til å få lagt inn over muskel..?

Noen som har operert i Tromsø og har noen tips?

Skrevet

Tusen takk! :) Ja er ganske bekymret for det... tar de smertestillende å hjelper selv om dette blir en "ny smerte"? Skal sitte i bil i ca 4t etter dette også.. så tenkte den skulle vare ut det meste av den turen.. :P

Betryggende å høre at su gjør det ofte :)

Om det oxynorm eller pinex/paralgin forte du tar sitter effekten i ca4-6timer. Å fjerne drenet kan være akkurat ubehagelig i det sekundet det tar og dra det ut men gjør som regel ikke vondt etterpå. Uansett vil smertestillende du har fått mot brystsmerter fra op. også numme ubehaget med seponering av drevet. Når det bare skal sitte i 48 timer også så er det ikke sikkert du kjenner noenting:o) jeg seponerer dren i både buk, bryst og lunge, som regel uten smertestillende. Får du økende smerter under biltur, ja så tar du en tablett til. Dette går bra:o)
Skrevet

Noen som har tatt buss (1,5-2 timer) dagen etter operasjon..?

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, og planlegger å bli operert i Tromsø i slutten av juni/beg av juli..

Er ganske flat fra før av,men håper på å bli en c-, kanskje d-cup etterhvert!

Hvordan kan man finne ut om man har nok vev til å få lagt inn over muskel..?

Noen som har operert i Tromsø og har noen tips?

Hei og velkommen til oss puppepia;o)

Det med under og over må en PK nesten uttale seg om etter og ha vurdert kroppen din under en konsultasjon. Noen ganger kan du få bra resultat med begge metoder mens andre ganger anbefaler de sterkt det ene over det andre(dine ønsker, livsstil osv spiller selvsagt også inn). Mange jenter som trener hardt og mye styrke f eks, legger over muskel selv om det risikerer en synlig kant pga lite fett fordi de ikke vil at implantatet skal flytte seg når de flexer bryst muskulaturen. Så det er mange forskjellige hensyn som kan spille inn i valg av implantat og metode.

Skrevet

Takk for svar :)

Er ganske bestemt på at dette skal jeg gjøre uansett, men vil helst ha over muskel pga trening..

Skal også ha første konsultasjon på telefon, så er litt spent på hva som kommer ut av den samtalen.

Har sendt inn bilder da, så håper han kan hjelpe meg :)

Tenker å bo på hotell første natten, og så reise hjem med buss dagen etter. Det bør vel gå bra...?

Skrevet

Om det oxynorm eller pinex/paralgin forte du tar sitter effekten i ca4-6timer. Å fjerne drenet kan være akkurat ubehagelig i det sekundet det tar og dra det ut men gjør som regel ikke vondt etterpå. Uansett vil smertestillende du har fått mot brystsmerter fra op. også numme ubehaget med seponering av drevet. Når det bare skal sitte i 48 timer også så er det ikke sikkert du kjenner noenting:o) jeg seponerer dren i både buk, bryst og lunge, som regel uten smertestillende. Får du økende smerter under biltur, ja så tar du en tablett til. Dette går bra:o)

Oxynorm ja! Er litt "redd" for sterke smertestillende egentlig...eller hvert fall å ta mye av det! Men de har vel ikke gitt meg mer enn at jeg ikke blir avhengig osv :P

Håper du har rett! Gruer meg mest til at de skal dra det ut igrunn.. men regner med de er flinke på det :)

Tusen takk for beroligende ord Nuttybear :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...