Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Send meg en pm! Jeg skal opereres der neste uke. Var hos han sist igår.

Send også gjerne meg en pm- jeg var der for snart tre uker siden. jeg viste et bilde....og han regnet ut i fra mine kroppsmål og sa at 325 cc ville bli fint. Jeg deler gjerne et bilde med deg....

Kjempefornøyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send også gjerne meg en pm- jeg var der for snart tre uker siden. jeg viste et bilde....og han regnet ut i fra mine kroppsmål og sa at 325 cc ville bli fint. Jeg deler gjerne et bilde med deg....

Kjempefornøyd!

Åhh.. får jeg spørre om å se bilde? Skal opereres i morgen og klarer ikke bestemme meg for størrelse... vi er ca like. Jeg er 170cm,56kg. Har hele tiden tenkt at 250cc er passe og at 300cc er stooort.. men nå vurderer vi helt opp til 375cc...

Gruer meg ganske bra her jeg sitter på hotellet og venter på å sovne..

Skrevet

Åhh.. får jeg spørre om å se bilde? Skal opereres i morgen og klarer ikke bestemme meg for størrelse... vi er ca like. Jeg er 170cm,56kg. Har hele tiden tenkt at 250cc er passe og at 300cc er stooort.. men nå vurderer vi helt opp til 375cc...

Har sendt deg et bilde på pm.

Skrevet

lykke til i morgen, det går nok superfint! har hørt at han vet hva han gjør så det blir nok bra :klem:

Skrevet

Har sendt deg et bilde på pm.

Kjempefine! Kledde deg ekstremt godt :) Håper jeg får like bra resultat!

lykke til i morgen, det går nok superfint! har hørt at han vet hva han gjør så det blir nok bra :klem:

Tusen takk! Ja du har nok rett - håper det går fint :)

Skrevet

Kjempefine! Kledde deg ekstremt godt :) Håper jeg får like bra resultat!

lykke til :-) Det går kjempefint! bare å sende pm dersom du lurer på noe etter operasjon....

Tusen takk! Ja du har nok rett - håper det går fint :)

Skrevet

Jeg tok silikon i august og har etter dette prøvd og finne meg bher til en grei pris.. Men jeg klarer jo ikke å gå med BH!! Går tilbake til sportsbhen så fort den er vaska. De gnager og klør de spilebhene.. Det har aldri vært et problem før.. Djises! Noen må hjelpe meg å finne gode her?! T.o.m på natta bruker jeg BH for å ha kontroll på de nye utstikkerene mine!

Skrevet

Masse lykke til i dag! Spent på å høre fra deg :)

Skrevet

Hei kjære deg, ikke ta sorgen på forskudd! Jeg la over muskel, og puppene virker mye større nå enn da de var hovne :) Illusjonen av størrelsen forandrer seg når de ikke lenger er så sprengte og hovne, kan ikke tro at 500 skal være lite (!) Har du bilde? :)

Her er bilde av puppene, 6 dager etter operasjonen. Rart at dette er 500cc, høy profil. Er jo lang da, 176 cm. Så langt er de mye mindre enn hva jeg ønsket, de er også steinharde og nipplene står ut til siden :(

post-81495-0-85418200-1398855404_thumb.j

Skrevet

Den ene puppen min er også betydelig mindre enn den andre. Før operasjonen sa kirurgen at den ene puppen min var hele 20% større enn den andre, likevel lå han inn 500cc i begge to og sa at det ville jevne seg ut til 7-8% etter operasjonen. For meg ser forskjellen mye større ut nå :(

Skrevet

Gleder meg til Rebus og Butterfly rapporterer inn, man blir så spent og litt hønemor på andres vegne. Og bittelitt misunnelig, jeg syns hele prossessen/operasjonen var kjempe spennende, kunne gjort det igjen imorra:o)

Skrevet

Den ene puppen min er også betydelig mindre enn den andre. Før operasjonen sa kirurgen at den ene puppen min var hele 20% større enn den andre, likevel lå han inn 500cc i begge to og sa at det ville jevne seg ut til 7-8% etter operasjonen. For meg ser forskjellen mye større ut nå :(

6 dager post op er veldig tidlig og uroe seg for resultat, fatt mot min venn:o) Og med såpass mye som 500 er du naturlig nok ganske så sprengt og hoven. Verken bryster eller brystvorter er i nærheten av der de kommer til å være når hevelse går ned, implantatene dropper og hud(muskel hvis under?) slapper av. Jeg våknet med tydelig større høyrepupp(selv om venstre var større før op). Fikk beskjed om at det var "prøvepuppen" og operert først og dermed fått litt mer juling. Noen uker etterpå er venstre større og den har også droppet mye mer dramatisk enn høyre. Den høyre følger liksom sakte på mens venstre nesten droppet over natta. Det går uker og ofte mnd før du får en orntlig indikasjon på hva endelig størrelse og form blir. Flotte pupper foresten og syns da absolutt ikke de er for småååååå(kommer fra meg med relativt beskjedne 255da;o).

Skrevet

Her er bilde av puppene, 6 dager etter operasjonen. Rart at dette er 500cc, høy profil. Er jo lang da, 176 cm. Så langt er de mye mindre enn hva jeg ønsket, de er også steinharde og nipplene står ut til siden :(

Gratulerer med fine pupper! :) Skjønner at du kanskje ikke er helt fornøyd enda, men de endrer seg myye de første mnd (og hele prosessen er ikke ferdig før det har gått opp mot et år). For meg har de kommet nærmere hverandre nå og også ser de rundere og større ut enn rett etter operasjon (selv om de var hovne og sprengte da). Gi det litt tid før du vurderer resultatet ditt, så håper jeg du blir fornøyd med tida! :)

Skrevet

Gleder meg til Rebus og Butterfly rapporterer inn, man blir så spent og litt hønemor på andres vegne. Og bittelitt misunnelig, jeg syns hele prossessen/operasjonen var kjempe spennende, kunne gjort det igjen imorra:o)

Der er vi to altså! Jeg oppdaterer siden hele tiden for å se om det er noe nytt, hehe :)

Jeg synes også alt var så spennende før og på operasjonsdagen at jeg ble nesten litt lei meg for å måtte dra hjem, hehe! Skulle mer enn gjerne spolt tilbake og opplevd det igjen (minus smerter etterpå, hihi) eller gjort det i morra som du sier :)

Skrevet

Jeg har også STOR forskjell på mine pupper. Skulle egentlig hatt løft på den ene! Dette blir jeg å klage på når jeg skal på 6 mnd kontroll

Skrevet (endret)

Opererte i morges, så nå har jeg nye pupper! Yay!

Foreløpig ingen smerter, men frykter nok det kommer i morgen :/ Var sykt kvalm da, klarer fortsatt ikke å reise meg eller gå utten å føle at jeg skal kaste opp :P

Endret av Lullemeg
Skrevet

Foreløpig ingen smerter, men frykter nok det kommer i morgen :/ Var sykt kvalm da, klarer fortsatt ikke å reise meg eller gå utten å føle at jeg skal kaste opp :P

Gratulerer! Hvor og hvor mye?:)jeg skal om en uke!!

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med nye pupper! Hva endte du opp med? :)

Noen få som blir kvalm etter narkosen ja, men er bare å drikke masse væske så får du det fortest mulig ut av systemet og slipper å være kvalm flere dager :)

Endret av Arwina
Skrevet

Gratulerer! Hvor og hvor mye?:)jeg skal om en uke!!

Takk skal du ha :D

Jeg har 375 cc, runde, rue i høy profil under muskel. De er fra mentor :)

Skrevet

Gratulerer så mye med nye pupper! Hva endte du opp med? :)

Noen få som blir kvalm etter narkosen ja, men er bare å drikke masse væske så får du det fortest mulig ut av systemet og slipper å være kvalm flere dager :)

Jeg har 375 cc, runde, rue i høy profil under muskel fra mentor :)

Jeg vil liksom ikke drikke så mye siden jeg har så sykt liten blære, og jeg blir så kvalm når jeg går at jeg må kaste opp. Har allerede spydd, og det frister liksom ikke så mye å gjøre det igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...