nuttybear Skrevet 27. april 2014 #31881 Skrevet 27. april 2014 Takk! Hvor lang tid gikk du på smertestillebde? Operert på mandag. Sluttet med alt av smertestillende fredag kveld. Arcoxia sitter jo i 24 timer så virkningen av den gikk ut lørdag morgen. Sluttet med oxynorm(morfinen) på torsdagen. Jeg tok muligens mer enn nødvendig men som kirurgisk sykepleier kjørte jeg bare på;o) hadde også mine 2 barn og passe på fra onsdagen så trengte og være i rimelig form. Har du det bedre nå?
nuttybear Skrevet 27. april 2014 #31882 Skrevet 27. april 2014 Når begynte dere med p-piller igjen etter operasjon? Ble ikke bedt om å slutte, står ikke noe om det i papirer fra Fornebu klinikken.
Melli Skrevet 27. april 2014 #31883 Skrevet 27. april 2014 Hei gamle og nye puppedamer:0) Gratulerer til alle som nettopp har fått og lykke til dere som skal under kniven;0) Har et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Tok første op i mars i fjor, 325cc under muskel. Var fornøyd, men de ble liksom aldri helt myke og bevegelige:0( var på kontroll flere ganger og etter 9 mnd fikk jeg påvist hard kapsel på begge bryst... Op ut og inn protesene i desember i fjor med spalting av begge kapslene. Nå er det gått 4 mnd og den ene puppen begynner å trekke seg oppover og stivne noe:0( var hos pk i forrige uke og vi ble enige om å prøve Singulair 10 mg i et par mnd for å se om det kan reversere kapseldannelsen noe. Noen som har prøvd dette preparatet/kjenner noen som vet noe om virkningen? Vet det er for astma/KOLS for å mykgjøre hardt lungevev mm. I USA brukes dette av mange klinikker, også for å forebygge kapsel. Hjelpes, jeg er jo så glad i jentene mine, vil prøve alt før jeg gir opp. Håper noen vet noe om dette og kan gi meg litt håp:0)
havfru1 Skrevet 27. april 2014 #31884 Skrevet 27. april 2014 Er det denne du kjøpte?http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/sport/7066226/Sports-BH/?styleId=52416474 Trenger en ny jeg og, sååå lei av den jeg har. *gnag gnag* Ang. sideboob Rebus så har jeg HP og en perfekt sideboob. Tror du vil få det mer eller mindre uansett. Nå vet jeg ikke hvor mye pupper du har fra før, men 300cc er som regel noe som vil passe de fleste. Jeg har selv 320cc 58 kg, 173 og det passer veldig fint, selvom jeg kanskje angrer en smuule på at jeg ikke gikk opp et par hakk, men det hadde sannsynligvis bikket over til å se veldig unaturlig ut. http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/sport/6982479/Sports-BH/?styleId=34173939
havfru1 Skrevet 27. april 2014 #31885 Skrevet 27. april 2014 http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/sport/6982479/Sports-BH/?styleId=34173939 Denne :-)
sukkerpia Skrevet 27. april 2014 #31886 Skrevet 27. april 2014 Noen som har erfaring ang rippling? Er det noe som blir "verre" med tiden? Kan kjenne og se antydning til rippling på ene puppen. (er nok litt for oppmerksom jeg, samboeren min ser ikke noe) Er bare redd for at det er noe som kan forverre seg.
rebus Skrevet 28. april 2014 #31887 Skrevet 28. april 2014 Står mellom 280 og 300 Høy profil. Ville dere valgt det største?
ellyy Skrevet 28. april 2014 #31888 Skrevet 28. april 2014 Står mellom 280 og 300 Høy profil. Ville dere valgt det største? har ikke hatt OP selv ennå, konsulasjon i morgen men jeg ville gått for det største da jeg har hørt at mange angrer i ettertid på at de ikke valgte et hakk større. Men tror ikke det er så mye forskjell utseende messig siden de er så liten forskjell på de Når å hvor skal du operere?
Arwina Skrevet 28. april 2014 #31889 Skrevet 28. april 2014 Står mellom 280 og 300 Høy profil. Ville dere valgt det største? Det er veldig liten synlig forskjell siden de størrelsene er veldig nærme, så jeg ville latt kirurgen bestemme under operasjonen ut i fra hva som ser best ut. For meg stod det mellom 350 og 375 og jeg lot kirurgen bestemme under operasjon når han fikk prøvd protesene Følte meg trygg på at han forstod hva jeg ønsket og ikke ønsket, så derfor lot jeg han ta "finpussen" med å velge mellom de to størrelsene - han vet ofte best
rebus Skrevet 28. april 2014 #31890 Skrevet 28. april 2014 Det er veldig liten synlig forskjell siden de størrelsene er veldig nærme, så jeg ville latt kirurgen bestemme under operasjonen ut i fra hva som ser best ut. For meg stod det mellom 350 og 375 og jeg lot kirurgen bestemme under operasjon når han fikk prøvd protesene Følte meg trygg på at han forstod hva jeg ønsket og ikke ønsket, så derfor lot jeg han ta "finpussen" med å velge mellom de to størrelsene - han vet ofte best Min PK er veldig for at jeg skal gå velge selv etter mine ønsker. Han hadde egentlig ingen råd enn å velge hva jeg ønsker. Jeg ønsker det største før det ser unaturlig, om du skjønner? Jeg er 165 og veier 48 kg. Synes begge størrelser ser stort ut, men er nok bare fordi jeg er rimelig flat (har litt, er vel en 70a) fra før av.
rebus Skrevet 28. april 2014 #31891 Skrevet 28. april 2014 har ikke hatt OP selv ennå, konsulasjon i morgen men jeg ville gått for det største da jeg har hørt at mange angrer i ettertid på at de ikke valgte et hakk større. Men tror ikke det er så mye forskjell utseende messig siden de er så liten forskjell på de Når å hvor skal du operere? Stavanger om en uke! Er så nervøs for at det skal bli sende for stort ut. Samtidig er det nok bare det at det er uvant og rart å ha noe der. Men det er vel flere som angrer på at de ikke tok mer enn de tok skulle ønske de tok mindre?!
nuttybear Skrevet 28. april 2014 #31892 Skrevet 28. april 2014 Stavanger om en uke! Er så nervøs for at det skal bli sende for stort ut. Samtidig er det nok bare det at det er uvant og rart å ha noe der. Men det er vel flere som angrer på at de ikke tok mer enn de tok skulle ønske de tok mindre?! Du er jo veldig slank da så det har jo litt og si med hvordan "effekten" blir på deg. Men når det er sagt utgjør forskjellen mellom 280 og 300 ganske lite med tanke på endelig sluttresultatet skulle jeg tro..... Jeg var forespeilet 240 men ble 255 på bordet. Nå 7 uker etter op er jeg strålende fornøyd men skulle absolutt ikke ønske meg større!!!! En venninne av meg har saltvanns proteser( fra Canada) og hennes boobs gikk opp 2-3 str når hun la på seg etter som årene gikk så jeg har tatt det litt i betraktning. Regner ikke med at det blir like lett og holde vekta når jeg bikker 40 liksom;o) Er 37 år, 170 høy og veier 55.
Arwina Skrevet 28. april 2014 #31893 Skrevet 28. april 2014 Min PK er veldig for at jeg skal gå velge selv etter mine ønsker. Han hadde egentlig ingen råd enn å velge hva jeg ønsker. Jeg ønsker det største før det ser unaturlig, om du skjønner? Jeg er 165 og veier 48 kg. Synes begge størrelser ser stort ut, men er nok bare fordi jeg er rimelig flat (har litt, er vel en 70a) fra før av. Hmm, skjønner! Jeg hadde akkurat det samme ønsket som deg: ha størst mulig så lenge det fortsatt ser " naturlig" ut. Synes du skal fortelle kirurgen din dette og be han hjelpe deg med hvilken av de størrelsene du kan ha og samtidig ikke få en unaturlig look. De er jo der for å hjelpe og veilede deg
rebus Skrevet 28. april 2014 #31894 Skrevet 28. april 2014 Hmm, skjønner! Jeg hadde akkurat det samme ønsket som deg: ha størst mulig så lenge det fortsatt ser " naturlig" ut. Synes du skal fortelle kirurgen din dette og be han hjelpe deg med hvilken av de størrelsene du kan ha og samtidig ikke få en unaturlig look. De er jo der for å hjelpe og veilede deg Jeg sa dette til han, men han var på en måte litt "likegyldig" til hvilken størrelse! Alt etter hva jeg ønsket.. Vil jo tro at han ikle hadde anbefalt den ene størrelsen eller den andre når jeg sa at det skulle vært stort, men ikle unaturlig! Huff da, what to do..
Arwina Skrevet 28. april 2014 #31895 Skrevet 28. april 2014 Jeg sa dette til han, men han var på en måte litt "likegyldig" til hvilken størrelse! Alt etter hva jeg ønsket.. Vil jo tro at han ikle hadde anbefalt den ene størrelsen eller den andre når jeg sa at det skulle vært stort, men ikle unaturlig! Huff da, what to do.. Ååja, kanskje han mener at begge vil se naturlig ut da? Har ingen andre råd til deg enn at du får følge magefølelsen. Lykke til!!
M8M Skrevet 28. april 2014 #31896 Skrevet 28. april 2014 VIlle bare si, jeg har 300 høy profil og jeg er super fornøyd, Jeg tror ikke jeg hadde passet til noe større da hadde det sett veldig svært ut for min kropp ihvertfall. Men jeg er 163høy og 60-63kg da.
ellyy Skrevet 28. april 2014 #31897 Skrevet 28. april 2014 Stavanger om en uke! Er så nervøs for at det skal bli sende for stort ut. Samtidig er det nok bare det at det er uvant og rart å ha noe der. Men det er vel flere som angrer på at de ikke tok mer enn de tok skulle ønske de tok mindre?! Synes det er litt rart at kirurgen er så likegyldig å ikke kan hjelpe med valget.. Hos coloseum du skal? Det kommer jo veldig an på hvordan korppen din er osv.. men som sagt så er det ikke mye forskjell på de protesene skal du ta over eller under muskel? viss du skal ha under vill de se litt "mindre" ut
nuttybear Skrevet 28. april 2014 #31898 Skrevet 28. april 2014 Ååja, kanskje han mener at begge vil se naturlig ut da? Har ingen andre råd til deg enn at du får følge magefølelsen. Lykke til!! Tenkte akkurat det samme, legger vi godviljen til virker han sikkert likegyldig for deg nettopp fordi det utgjør minimalt med forskjell de 20cc. Umulig og gi gode råd her og føler med deg men kanskje en ide og ta med bilde av drømmepuppen(som i dine øyne er både store OG naturlige, man har jo så forskjellige oppfatninger) og si "legg inn det du tror må til for å få meg og min kropp nærmest disse!" Hvis du ikke allerede har vist bilde da?
ellyy Skrevet 28. april 2014 #31899 Skrevet 28. april 2014 Jeg lurer på om det er noen som har erfaringen fra å ha konsultasjon samme dag som operasjon? tanken på dette stresser meg litt.. føler kanskje at jeg ikke får så god tid til å tenke igjennom ting etter konuslasjon. Det går vel heller ikke an å trekke seg etter konsultasjon når man har det samme dag?
Butterfly_m Skrevet 28. april 2014 #31900 Skrevet 28. april 2014 Jeg lurer på om det er noen som har erfaringen fra å ha konsultasjon samme dag som operasjon? tanken på dette stresser meg litt.. føler kanskje at jeg ikke får så god tid til å tenke igjennom ting etter konuslasjon. Det går vel heller ikke an å trekke seg etter konsultasjon når man har det samme dag? Jeg skal gjøre det om 2 dager... Jeg er en person som er livredd raske avgjørelsee og å "hoppe inn i noe". Og jeg var veldig stresset over dette til å begynne med.. men må føler jeg meg ganske ok med det! Det som hjalp meg var å lese MASSE og se på MANGE bilder!! Og ikke minst være på foeum å høre andres opplevelser og erfaringer. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå