Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff.. kjenner jeg er blitt veldig bekymret for størrelse nå... Føler meg helt i mørket...!

Er det noen som vet hvor jeg kan finne bilder av folk som er ca samme størrelse som meg (170cm 55-56kg) som også står hvor mange cc de har lagt inn?

Eller kanskje noen her som synes det er ok å sende bilde på innboks e.l?

Kjenner det begynner å nærme seg litt for fort...! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. kjenner jeg er blitt veldig bekymret for størrelse nå... Føler meg helt i mørket...!

Er det noen som vet hvor jeg kan finne bilder av folk som er ca samme størrelse som meg (170cm 55-56kg) som også står hvor mange cc de har lagt inn?

Jeg er også nervøs!! jeg er 166 og veier omtrent 50 kg, og har blitt rådet til 300 cc i høy profil! har du vært på konsultasjon?

Skrevet

Jeg er også nervøs!! jeg er 166 og veier omtrent 50 kg, og har blitt rådet til 300 cc i høy profil! har du vært på konsultasjon?

Er ubehagelig å være nervøs! Selv om jeg er stoler på PK så er jeg veldig nervøs for resultatet allikevel..! Jeg har kun hatt "telefonkonsultasjon". Skal ha den fulle konsultasjonen dagen som operasjonen er..! Er vel derfor jeg stresser litt ekstra tror jeg..!

Vet han ønsker under muskel med snitt under brystet. Men størrelse skulle vi altså se på selve dagen.

Når har du operasjonsdato og hvor? Beklager om du har sagt det tidligere! :)

Skrevet

Er ubehagelig å være nervøs! Selv om jeg er stoler på PK så er jeg veldig nervøs for resultatet allikevel..! Jeg har kun hatt "telefonkonsultasjon". Skal ha den fulle konsultasjonen dagen som operasjonen er..! Er vel derfor jeg stresser litt ekstra tror jeg..!

Vet han ønsker under muskel med snitt under brystet. Men størrelse skulle vi altså se på selve dagen.

Når har du operasjonsdato og hvor? Beklager om du har sagt det tidligere! :)

Jeg skal operere i stavanger om 3 uker :) jeg har veldig slank kroppsbygning, men vil ikke tro at PK anbefaler 300 om det ikke ser passende ut :) vil jo at det skal se naturlig ut!? :) hvor ska du operere?

Skrevet

Kjenner det begynner å nærme seg litt for fort...!

www.realself.com mange bilder der

Ikke bekymre deg, det går bra. Kirurg hjelper deg mye :)

Skrevet

Jeg skal operere i stavanger om 3 uker :) jeg har veldig slank kroppsbygning, men vil ikke tro at PK anbefaler 300 om det ikke ser passende ut :) vil jo at det skal se naturlig ut!? :) hvor ska du operere?

Nei det er det jeg også tenker og håper! Hvis jeg sier jeg ønsker naturlig så håper jeg jo det blir det :)

Skal opereres på Fornebu til tirsdag eller onsdag...! Eeek.

Tusen takk! :) Tror du har rett, men er litt nervøs allikevel!

Skrevet

Jeg er jo et par cm høyere og et par kg tyngre, men om du vil kan jeg sende bilde av hvordan mitt resultat ble ved å legge inn 375 :)
Skrevet (endret)

Jeg er jo et par cm høyere og et par kg tyngre, men om du vil kan jeg sende bilde av hvordan mitt resultat ble ved å legge inn 375 :)

Hvis du ikke har noe imot det så hadde jeg blitt evig takknemlig!! :) Du gikk for naturlig resultat også? Kan jeg spørre om du tok med bilde til din PK? Og om du vet hvem det var av?

Det var mange spørsmål gitt :)

Edit: skriveleifer fra autokorrekt på mobilen...

Endret av Butterfly_m
Skrevet

Nei det er det jeg også tenker og håper! Hvis jeg sier jeg ønsker naturlig så håper jeg jo det blir det :)

Skal opereres på Fornebu til tirsdag eller onsdag...! Eeek.

Tusen takk! :) Tror du har rett, men er litt nervøs allikevel!

På side 1583 ligger mine boobs 1 mnd etter operasjon. De er har forandret seg ganske mye siden det (til det bedre) men str messig er de det samme. Løft og 255 medium profile under muskel av Dr Barstad fornebuklinikken.

Er 170 høy og veide 53-54 ved operasjon. 2 mnd uten trening og kg vis av påskegodt og vekta er plutselig 55,5 LOL

Jeg ville IKKE ha store pupper men fyldige og symmetriske. Jeg sa en stor B/liten C til PK men er en liten D nå nesten 7 uker etter op. Er kjempefornøyd og overhode ikke obvious at jeg har silikon. Stolte fullt og helt på PK, de vet stort sett hva de driver med:o) Fornebuklinikken er fantastisk, du er i gode hender.

Skrevet

Da har jeg også operert! Datoen var den 24. april, og jeg har så vondt at jeg må bli matet og må ''heises'' opp av senga. Planen var 500cc, moderat profil og glatte implantater. Gjett hva jeg våknet med? 500cc, høy profil og RUE implantater. Jaja, pytt. Nå er jeg bare spent på resultatet, kirurgen vet nok bedre enn meg hva han gjør under en operasjon ;)

Vondt er det hvertfall, og medisinen jeg går på (Codaxol) gjør meg utrooolig oppblåst og kvisete :( klarer ikke holde nakken oppreist, den er framoverbøyd fordi hvis ikke kjennes det ut som alt revner. Det gjør det forsåvidt også hver gang jeg har den minste lille bevegelse.

Hvor lenge var dere sengeliggende?? Er liiiiiivredd for blodpropp! Filk beskjed om å gå en rolig tur på 20 min fra første dag etter operasjon, altså i går.

Skrevet

Hvis du ikke har noe imot det så hadde jeg blitt evig takknemlig!! :) Du gikk for naturlig resultat også? Kan jeg spørre om du tok med bilde til din PK? Og om du vet hvem det var av?

Det var mange spørsmål gitt :)

Edit: skriveleifer fra autokorrekt på mobilen...

Så klart kan jeg sende deg bilde, det er ikke noe problem! :)

Ja, jeg ville ha det naturlig men ville ha størst mulig av det som ville se "naturlig" ut. Derfor 375 :) Jeg hadde med bilde til kirurgen på operasjonsdagen ja, men vet ikke hvem det var av siden jeg fant det på nettet. Forklarte også hva som var viktig for meg ang resultatet jeg ønsket, men også hva jeg IKKE ønsket. Følte kirurgen min forstod meg utrolig godt, og er sååå fornøyd nå!

Skrevet

Da har jeg også operert! Datoen var den 24. april, og jeg har så vondt at jeg må bli matet og må ''heises'' opp av senga. Planen var 500cc, moderat profil og glatte implantater. Gjett hva jeg våknet med? 500cc, høy profil og RUE implantater. Jaja, pytt. Nå er jeg bare spent på resultatet, kirurgen vet nok bedre enn meg hva han gjør under en operasjon ;)

Vondt er det hvertfall, og medisinen jeg går på (Codaxol) gjør meg utrooolig oppblåst og kvisete :( klarer ikke holde nakken oppreist, den er framoverbøyd fordi hvis ikke kjennes det ut som alt revner. Det gjør det forsåvidt også hver gang jeg har den minste lille bevegelse.

Hvor lenge var dere sengeliggende?? Er liiiiiivredd for blodpropp! Filk beskjed om å gå en rolig tur på 20 min fra første dag etter operasjon, altså i går.

Gratulerer med ny front:o) jeg tok ikke codaxol men oxynorm(begge morfin preparater) og var ubeskrivelig oppblåst og hoven. La på meg flere kilo. Heldigvis normalisere det seg etter ca 1 uke. Tror noe av det skyldes narkosen og selve operasjonen like mye som medisiner man tar i etterkant. Smertene blir mye bedre for de fleste etter 3-4 dager tror jeg so hang on in there. Jeg stilte vekkeklokka så jeg tok tablettene mine på timen og hadde ganske lite vondt til tross for både under muskel og løft. Men alle er så forskjellige. Hvis du fremdeles har så vondt at du ikke får vært noe særlig oppe fra dag 3 kan du jo ringe klinikken og høre om du kan ta ekstra smertestillende i tillegg til codaxol. Jeg tok arcoxia (i tillegg til paracet og morfin) som er en sterk anti inflammatorisk medisin som også tar smerte. Håper du føler deg bedre snart slik at du kan glede deg over dine nye boobs:o).
Skrevet

Når begynte dere med p-piller igjen etter operasjon?:)

Skrevet

Gratulerer med ny front:o) jeg tok ikke codaxol men oxynorm(begge morfin preparater) og var ubeskrivelig oppblåst og hoven. La på meg flere kilo. Heldigvis normalisere det seg etter ca 1 uke. Tror noe av det skyldes narkosen og selve operasjonen like mye som medisiner man tar i etterkant. Smertene blir mye bedre for de fleste etter 3-4 dager tror jeg so hang on in there. Jeg stilte vekkeklokka så jeg tok tablettene mine på timen og hadde ganske lite vondt til tross for både under muskel og løft. Men alle er så forskjellige. Hvis du fremdeles har så vondt at du ikke får vært noe særlig oppe fra dag 3 kan du jo ringe klinikken og høre om du kan ta ekstra smertestillende i tillegg til codaxol. Jeg tok arcoxia (i tillegg til paracet og morfin) som er en sterk anti inflammatorisk medisin som også tar smerte. Håper du føler deg bedre snart slik at du kan glede deg over dine nye boobs:o).

Takk! Hvor lang tid gikk du på smertestillebde?

Skrevet

Når begynte dere med p-piller igjen etter operasjon? :)

Jeg begynte med de ca 2 uker etter operasjon :)

Skrevet

Ååh jeg er så redd for at 500 cc høy profil ble for lite :( er tross alt 176 cm høy :(

Skrevet

Jeg begynte med de ca 2 uker etter operasjon :)

Min PK sa at man ikke måtte slutte? Når jeg spurte. Men ser at det står i papirene, som er slik felles de sender ut til alle som skal operere.

Skrevet

Når begynte dere med p-piller igjen etter operasjon?:)

Jeg trengt ikke slutte sa min PK :)

Min PK sa at man ikke måtte slutte? Når jeg spurte. Men ser at det står i papirene, som er slik felles de sender ut til alle som skal operere.

Det er nok litt forskjellig prosedyre fra sted til sted. Hør på hva din PK sier :)

Skrevet

Ja det er nok litt forskjellig, kommer an på hvilken type p-pille det er også tror jeg. Jeg fikk beskjed etterpå om at jeg egentlig ikke hadde trengt å slutte ;)
Skrevet

Ååh jeg er så redd for at 500 cc høy profil ble for lite :( er tross alt 176 cm høy :(

Hei

Jeg er 165 og har 400cc moderat og stort nok :) Men ikke fornøyd med resultat av utseende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...