rebus Skrevet 24. april 2014 #31841 Skrevet 24. april 2014 Ja, tiden går virkelig fort! Husker operasjonen som om det var i går Skal se om jeg får kjæresten til å ta et bilde senere eller i morgen, så legger jeg ut her Har tatt bilder hver uke og tenkte å sette de sammen slik at dere får se hvordan de forandrer seg. Var innom klinikken i går og de sa at huden min enda er veldig stram siden jeg la inn en god del, så de vil fortsatt endre seg. Tror ikke gåturer har så mye å si, jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle gå så lenge jeg ikke fikk vondt Hvor lenge siden du tok? Siden huden enda var stram:) og hvor mye?
rebus Skrevet 24. april 2014 #31842 Skrevet 24. april 2014 1 mnd og 2 uker er gått siden operasjon. Jeg er ikke fornøyd med resultatet! De blir ikke bedre for å si det sånn... Jeg skal klage og bruke 1 årsgarantien om jeg og kirurg blir enige. Kan ikke gå rundt å være misfornøyd.. Kan jo være de forandrer seg mer? Hvor mye tok du? Hva er det du ikke er fornøyd med?
Ankh Su Namun Skrevet 24. april 2014 #31843 Skrevet 24. april 2014 Kan jo være de forandrer seg mer? Hvor mye tok du? Hva er det du ikke er fornøyd med? Jeg tok 400cc over muskel. Hadde litt heng og asymetriske bryst fra før. Nå er det blitt en stor og en liten pupp og like mye samme heng... Hvis de dropper mer nå så er blir det overhode ikke bra. De er veldig forskjellige når jeg ligger på rygg, ser helt rart ut. Jeg lurer på hvorfor ikke kirurg anbefalte løft på ene siden..
Arwina Skrevet 24. april 2014 #31844 Skrevet 24. april 2014 Jeg tok 400cc over muskel. Hadde litt heng og asymetriske bryst fra før. Nå er det blitt en stor og en liten pupp og like mye samme heng... Hvis de dropper mer nå så er blir det overhode ikke bra. De er veldig forskjellige når jeg ligger på rygg, ser helt rart ut. Jeg lurer på hvorfor ikke kirurg anbefalte løft på ene siden.. Har du bilde av hvordan de ser ut nå? Veldig dumt du ikke er fornøyd, men uheldigvis er ikke alle like fornøyde.. Håper du blir enig med kirurgen din!
Arwina Skrevet 24. april 2014 #31845 Skrevet 24. april 2014 Hvor lenge siden du tok? Siden huden enda var stram:) og hvor mye? Det er 5 uker siden nå, fikk 375 over muskel Er slank spesielt i overkroppen, så er nok derfor huden enda er ganske stram. Den føles ikke så stram ut som den gjorde altså, men de sa den enda var stram og sensitiv Har du operert?
Ankh Su Namun Skrevet 24. april 2014 #31846 Skrevet 24. april 2014 Har du bilde av hvordan de ser ut nå? Veldig dumt du ikke er fornøyd, men uheldigvis er ikke alle like fornøyde.. Håper du blir enig med kirurgen din! Skal prøve å sende bilde til din innboks
nuttybear Skrevet 24. april 2014 #31847 Skrevet 24. april 2014 Jeg tok 400cc over muskel. Hadde litt heng og asymetriske bryst fra før. Nå er det blitt en stor og en liten pupp og like mye samme heng... Hvis de dropper mer nå så er blir det overhode ikke bra. De er veldig forskjellige når jeg ligger på rygg, ser helt rart ut. Jeg lurer på hvorfor ikke kirurg anbefalte løft på ene siden.. Så utrolig leit at du ikke er fornøyd. Man vet jo at alle ikke blir det og at sluttresultatet ofte er avhengig av utgangspunktet men det du beskriver høres ikke bra ut:o( man forventer jo viss grad av mindre heng etter en bryst operasjon uansett utgangspunkt skulle jeg tro...... Jeg ble jo fortalt av PK at for meg var det ikke aktuelt uten løft for det ville ikke bli tilfredsstillende resultat og høres nesten ut som det kanskje burde vært tilfellet for deg også? Har du barn og ammet? Det er jo svært vanlig at enn må løfte litt da;o) Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt masse bilder frem til rundt 6 mnd slik at du kan dokumentere at resultatet aldri har vært tilfredsstillende og så bedt om konsultasjon. Hvorfor tenker du og vente i 12 mnd, just curious?
Ankh Su Namun Skrevet 24. april 2014 #31848 Skrevet 24. april 2014 Så utrolig leit at du ikke er fornøyd. Man vet jo at alle ikke blir det og at sluttresultatet ofte er avhengig av utgangspunktet men det du beskriver høres ikke bra ut:o( man forventer jo viss grad av mindre heng etter en bryst operasjon uansett utgangspunkt skulle jeg tro...... Jeg ble jo fortalt av PK at for meg var det ikke aktuelt uten løft for det ville ikke bli tilfredsstillende resultat og høres nesten ut som det kanskje burde vært tilfellet for deg også? Har du barn og ammet? Det er jo svært vanlig at enn må løfte litt da;o) Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt masse bilder frem til rundt 6 mnd slik at du kan dokumentere at resultatet aldri har vært tilfredsstillende og så bedt om konsultasjon. Hvorfor tenker du og vente i 12 mnd, just curious? Jeg mener at det ene brystet mitt burde ha fått en løft da det hang mye mer enn det andre. Han sa jeg ikke trengte det å da sa jeg BRA for det hadde jeg ikke lyst til, men hadde jeg fått vite at det ble sånn som nå så hadde jeg tatt løft! Jeg har ammet 1 barn, men det er 17 år siden. Ja jeg har tatt noen bilder fra begynnelsen med litt mellomrom. Jeg skal til konsultasjon i september, da har det gått 6 mnd. Jeg gruer meg ufattelig mye..
nuttybear Skrevet 24. april 2014 #31849 Skrevet 24. april 2014 Hei jenter Nå er det ikke lenge til jeg eer på 6-ukersmerke (bare lit over 1 uke!) og endelig kan trene igjen. Tenkte å kjøpe med den sportsbhen fra Pierre Robert siden den er anbefalt av flere her inne, men veldig usikker på størrelsen ettersom det er S, M, L osv. Dere som har den, hvordan størrelse i forhold til størrelse i vanlig bh/støttebh? Er Pierre Robert grei altså? Trodde man skulle holde seg til litt adskilte skåler så lenge som mulig. Jeg har nemlig en sånn PR liggende på lur fra tidligere og jeg vil faktisk si de er overaskende trange i størrelsen. Eller kanskje riktigere og si at stretchen er veldig tight og det er jo bra:o) Har en M og den passet meg når jeg var en C-D cup og rundt 65kg etter siste fødsel så kan umulig gi god nok støtte nå, iallfall ikke til løping. Nå er jeg 54kg (53kg pluss 1kg påskegodt) og 70D. Har så vidt begynt litt trening igjen og deprimerende hvor fort formen forsvinner gitt. Har 2 uker på meg før 1km oppoverbakke etappe i holmenkollstafetten-HJELPES!
nuttybear Skrevet 24. april 2014 #31850 Skrevet 24. april 2014 Jeg mener at det ene brystet mitt burde ha fått en løft da det hang mye mer enn det andre. Han sa jeg ikke trengte det å da sa jeg BRA for det hadde jeg ikke lyst til, men hadde jeg fått vite at det ble sånn som nå så hadde jeg tatt løft! Jeg har ammet 1 barn, men det er 17 år siden. Ja jeg har tatt noen bilder fra begynnelsen med litt mellomrom. Jeg skal til konsultasjon i september, da har det gått 6 mnd. Jeg gruer meg ufattelig mye.. Skriv ned notater og ta med inn til konsultasjonen, det hjelper deg og holde fokus. Så lett at man glemmer det man vil si når man sitter foran en lege! Jeg råder ofte pasienter til å gjøre det og har faktisk gjort det selv når jeg har hatt ett sykt barn og var redd for ikke og bli tatt på alvor av fastlegen. Jeg hadde også vurdert og ta med en på konsultasjonen. Mannen din, mamma eller en god venninne som kjenner situasjon og kan være moralsk støtte. Dette går bra:o) Og blir dere enige om løft for å korrigere kan jeg glede deg med at det ikke er noe og grue seg til. Arrene er mye finere enn jeg hadde regnet med allerede etter 6 uker og formen er upåklagelig :o)
Ankh Su Namun Skrevet 24. april 2014 #31851 Skrevet 24. april 2014 Skriv ned notater og ta med inn til konsultasjonen, det hjelper deg og holde fokus. Så lett at man glemmer det man vil si når man sitter foran en lege! Jeg råder ofte pasienter til å gjøre det og har faktisk gjort det selv når jeg har hatt ett sykt barn og var redd for ikke og bli tatt på alvor av fastlegen. Jeg hadde også vurdert og ta med en på konsultasjonen. Mannen din, mamma eller en god venninne som kjenner situasjon og kan være moralsk støtte. Dette går bra:o) Og blir dere enige om løft for å korrigere kan jeg glede deg med at det ikke er noe og grue seg til. Arrene er mye finere enn jeg hadde regnet med allerede etter 6 uker og formen er upåklagelig :o) Jeg vet hva jeg vil og jeg kommer ikke til å gi meg. Jeg er ikke redd for å prate, men bare redd for å ikke bli hørt eller forstått. Har du hatt løft på begge sider?
nuttybear Skrevet 24. april 2014 #31852 Skrevet 24. april 2014 Jeg vet hva jeg vil og jeg kommer ikke til å gi meg. Jeg er ikke redd for å prate, men bare redd for å ikke bli hørt eller forstått. Har du hatt løft på begge sider? Løft og implants begge sider ja. Hadde synlig asymmetri også så PK trodde kanskje han kom til å legge inn litt mer i høyre men endte til slutt opp med 255 i begge (220-240 var utgangspunktet). Når man tar løft kan noe av brystvevet fjernes samtidig slik at dette blir nok for å oppnå symmetri visstnok og ser ut til å ha virket på meg:o)
Ankh Su Namun Skrevet 24. april 2014 #31853 Skrevet 24. april 2014 Løft og implants begge sider ja. Hadde synlig asymmetri også så PK trodde kanskje han kom til å legge inn litt mer i høyre men endte til slutt opp med 255 i begge (220-240 var utgangspunktet). Når man tar løft kan noe av brystvevet fjernes samtidig slik at dette blir nok for å oppnå symmetri visstnok og ser ut til å ha virket på meg:o) Var det stor forskjell på dine da?
Butterfly_m Skrevet 25. april 2014 #31854 Skrevet 25. april 2014 Jessda... Nå er det kun originalt 5 dager (30.april) igjen til min operasjon...! Men har fått tilbud om å framskynde til 28. Eller 29. April!! Men problemet er at jeg er blitt litt syk... så skal til legen min idag for å klarere meg! Så vi får se hvilken dag det blir... Ååh.. gru-gleder meg!! Noen som har størrelse-tips? Jeg vil ha et naturlig resultat.. men allikevel ikke for lite. Vurderer ca 300-350 men vet ikke helt... er 70B (såvidt) nå... 170cm 55-56kg. Hva tenker dere?
Ankh Su Namun Skrevet 25. april 2014 #31855 Skrevet 25. april 2014 Jessda... Nå er det kun originalt 5 dager (30.april) igjen til min operasjon...! Men har fått tilbud om å framskynde til 28. Eller 29. April!! Men problemet er at jeg er blitt litt syk... så skal til legen min idag for å klarere meg! Så vi får se hvilken dag det blir... Ååh.. gru-gleder meg!! Noen som har størrelse-tips? Jeg vil ha et naturlig resultat.. men allikevel ikke for lite. Vurderer ca 300-350 men vet ikke helt... er 70B (såvidt) nå... 170cm 55-56kg. Hva tenker dere? Hei Ville bare si at jeg tror du får nok med 300cc. Min søster er på samme høyde å vekt som deg men hun var helt flat fra før. Hun fikk 300cc høy profil under muskel og det vises godt at det er silikon da hun er så tynn. Men det er ikke stygt, bare litt stort i forhold til kroppen Lykke til!
rebus Skrevet 25. april 2014 #31856 Skrevet 25. april 2014 Hei Ville bare si at jeg tror du får nok med 300cc. Min søster er på samme høyde å vekt som deg men hun var helt flat fra før. Hun fikk 300cc høy profil under muskel og det vises godt at det er silikon da hun er så tynn. Men det er ikke stygt, bare litt stort i forhold til kroppen Lykke til! Vil veldig gjerne se et bilde av søsteren din. Hun virker veldig "lik" meg i størrelse og fasong og jeg skal også få den størresen med høy profil... spent på om det blir for mye!!
Ankh Su Namun Skrevet 25. april 2014 #31857 Skrevet 25. april 2014 Vil veldig gjerne se et bilde av søsteren din. Hun virker veldig "lik" meg i størrelse og fasong og jeg skal også få den størresen med høy profil... spent på om det blir for mye!! Jeg har desverre ikke bilde av henne og hun er ikke her inne lengre. Det er 2 år siden hun fikk. Hør på hva din kirurg anbefaler. Han vet best hva som passer deg og dere kommer vel til en enighet, om det bli høy, lav profil over eller under muskel. Jeg har 400cc rund moderat profil over muskel og det ble en del større. Jeg var 70 liten slapp C før og er nå på 70H. Jeg har vært på CHANGE og fått målt min byste. Om du har butikk CHANGE i nærheten så anbefaler jeg deg å ta turen dit
Arwina Skrevet 25. april 2014 #31858 Skrevet 25. april 2014 Jessda... Nå er det kun originalt 5 dager (30.april) igjen til min operasjon...! Men har fått tilbud om å framskynde til 28. Eller 29. April!! Men problemet er at jeg er blitt litt syk... så skal til legen min idag for å klarere meg! Så vi får se hvilken dag det blir... Ååh.. gru-gleder meg!! Noen som har størrelse-tips? Jeg vil ha et naturlig resultat.. men allikevel ikke for lite. Vurderer ca 300-350 men vet ikke helt... er 70B (såvidt) nå... 170cm 55-56kg. Hva tenker dere? Hei! Så spennende med operasjon snart Håper du blir frisk og rask i tide! Du har hvertfall ingenting å grue deg til, det er virkelig en fin opplevelse (sier jeg, selv om jeg var dårligere enn de fleste i tiden på klinikken etter operasjon) - gled deg! Jeg er selv 172 og 57-58kg og 70a/liten 70b før operasjon, fikk lagt inn 375 og er superfornøyd! De fleste passer rundt 300, men tenker du bør snakke med kirurgen så kan han hjelpe deg med hvilken størrelse som gir det resultatet du ønsker deg. Skal du ha under eller over muskel?
Butterfly_m Skrevet 25. april 2014 #31859 Skrevet 25. april 2014 Hei Ville bare si at jeg tror du får nok med 300cc. Min søster er på samme høyde å vekt som deg men hun var helt flat fra før. Hun fikk 300cc høy profil under muskel og det vises godt at det er silikon da hun er så tynn. Men det er ikke stygt, bare litt stort i forhold til kroppen Lykke til! Tusen tamm for svar! Hmmm.. vil jo helst ikke at det skal se ut som jeg har silikon. Kanskje jeg må ha litt mindre...Hei! Så spennende med operasjon snart Håper du blir frisk og rask i tide! Du har hvertfall ingenting å grue deg til, det er virkelig en fin opplevelse (sier jeg, selv om jeg var dårligere enn de fleste i tiden på klinikken etter operasjon) - gled deg! Jeg er selv 172 og 57-58kg og 70a/liten 70b før operasjon, fikk lagt inn 375 og er superfornøyd! De fleste passer rundt 300, men tenker du bør snakke med kirurgen så kan han hjelpe deg med hvilken størrelse som gir det resultatet du ønsker deg. Skal du ha under eller over muskel? Hjertlig takk! Huff ja... jeg har ekstrem fobi for leger/sprøyter o.l... så gruer meg kanskje litt mer enn de fleste.. Men godt å høre du synes det gikk så greit!! Må nok bli enig med kirugen ja. Tenkte jeg skulle ta med noen bilder... men synes ikke Google gir så mange bra bilder enda jeg hae vært innom de fleste søk... noen tips til hvor jeg kan finne bilder av "naturlig" store pupper? (Wow.. det var nesten litt kleint å skrive haha!) Jeg skal ha under muskel
Arwina Skrevet 25. april 2014 #31860 Skrevet 25. april 2014 Er Pierre Robert grei altså? Trodde man skulle holde seg til litt adskilte skåler så lenge som mulig. Jeg har nemlig en sånn PR liggende på lur fra tidligere og jeg vil faktisk si de er overaskende trange i størrelsen. Eller kanskje riktigere og si at stretchen er veldig tight og det er jo bra:o) Har en M og den passet meg når jeg var en C-D cup og rundt 65kg etter siste fødsel så kan umulig gi god nok støtte nå, iallfall ikke til løping. Nå er jeg 54kg (53kg pluss 1kg påskegodt) og 70D. Har så vidt begynt litt trening igjen og deprimerende hvor fort formen forsvinner gitt. Har 2 uker på meg før 1km oppoverbakke etappe i holmenkollstafetten-HJELPES! Vet ikke om de er bra jeg, men har hørt flere her inne anbefale de. Jeg har ikke fått noe beskjed om å holde meg til adskilte skåler, støttebh'en jeg har nå etter operasjon har ikke så såå kan ikke tenke meg at det er så viktig når det har gått 6 uker. who knows Litt dumt man ikke får prøvd på Pierre Robert, så mye mulig jeg heller kjøper meg en jeg får prøvd i butikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå