mamma78 Skrevet 20. april 2014 #31821 Skrevet 20. april 2014 Den ene puppen min ser heilt fæle ut, blåmerker øve heile brystet..bare blitt verre;( Blått og rødt..andre som har det etter 10 dager?Kan vel ikke være indre blødning?Har vært litt blått og rødt tidligere..men blitt verre!!
Pix1234 Skrevet 21. april 2014 #31822 Skrevet 21. april 2014 Den ene puppen min ser heilt fæle ut, blåmerker øve heile brystet..bare blitt verre;( Blått og rødt..andre som har det etter 10 dager?Kan vel ikke være indre blødning?Har vært litt blått og rødt tidligere..men blitt verre!! Hvis du syns det er veldig ille ville jeg ringt klinikken og sendt dem bildet av det, better safe then sorry
Arwina Skrevet 21. april 2014 #31823 Skrevet 21. april 2014 Er veldig fornøyd:)Rart å ha pupper..Den ene er litt større enn den andre pga 20 ml mer, men tenker jo at de blir mer like etterhvert.? Tror det er veldig normalt at de er litt ulike i starten, de gror jo ikke i helt likt tempo alltid siden det på en måte er gjort to separate operasjoner - et i hvert bryst. Det er 4 uker siden jeg opererte, og de er ikke helt like enda - en har droppet og ser derfor ut som litt størrelses- og formsforskjell på de. Dette er veldig lite synlig, og vises egentlig best dersom jeg tar bilder med blits Puppene kan jo forandre seg hele det første året etter operasjon, så du har nok ikke noe å bekymre deg for! Er du fornøyd? Viktigste er jo at man er det
rebus Skrevet 23. april 2014 #31824 Skrevet 23. april 2014 Noen som vet hvorfor noen blir anbefalt HP - høy profil? Jeg er tynn og ble anbefalt det..
Slush Skrevet 23. april 2014 #31825 Skrevet 23. april 2014 Anbefalinger av gode sportsbher? Med god støtte og god på?
Butterfly_m Skrevet 23. april 2014 #31826 Skrevet 23. april 2014 Noen som vet hvorfor noen blir anbefalt HP - høy profil? Jeg er tynn og ble anbefalt det.. Tror ikke det er uvanlig dersom du er tynn. HP - høyprofil er som jeg har forstått mindre i diameteren. Altså - om du er smal over brystkassa så vil det se bedre ut en f.eks en lavprofil som vil være bredere i diameter. Bredere diameter i implantat på en smal brystkasse vil gi mye mer "side boob" og tettsittende pupper f.eks. Håper det var forståelig!
mamma78 Skrevet 23. april 2014 #31827 Skrevet 23. april 2014 Tror det er veldig normalt at de er litt ulike i starten, de gror jo ikke i helt likt tempo alltid siden det på en måte er gjort to separate operasjoner - et i hvert bryst. Det er 4 uker siden jeg opererte, og de er ikke helt like enda - en har droppet og ser derfor ut som litt størrelses- og formsforskjell på de. Dette er veldig lite synlig, og vises egentlig best dersom jeg tar bilder med blits Puppene kan jo forandre seg hele det første året etter operasjon, så du har nok ikke noe å bekymre deg for! Er du fornøyd? Viktigste er jo at man er det har vært på etterkontroll idag og alt så fint ut, kunne ikke helt si hvorfor den ene pupen var så blå og rød.Men farligt er det ikke.Er fornøyd:)Uvant med pupp og ikke bare brystvorte.
mamma78 Skrevet 23. april 2014 #31828 Skrevet 23. april 2014 Noen som vet hvorfor noen blir anbefalt HP - høy profil? Jeg er tynn og ble anbefalt det.. trodde det var mer til litt bredskuldrede jenter, hp altså.Men kirurgen vet nok hva han snakker om:)Jeg er 167 og 50 kg..han sa ikke noe om det til meg.
Slush Skrevet 23. april 2014 #31829 Skrevet 23. april 2014 Anbefalinger av gode sportsbher? Med god støtte og god på?
havfru1 Skrevet 23. april 2014 #31830 Skrevet 23. april 2014 Anbefalinger av gode sportsbher? Med god støtte og god på? Tenker du til etter operasjon? Jeg fikk denne på klinikken: http://www.online-care.eu/pd/233/en-GB/postoperative-bras/Lipoelastic-PI-Unique Har også kjøp en på lindex som er egenprodusert. Kostet 249,- og var firm hold. Ble godkjent av pk på etterkontroll i dag :-)
rebus Skrevet 23. april 2014 #31831 Skrevet 23. april 2014 har vært på etterkontroll idag og alt så fint ut, kunne ikke helt si hvorfor den ene pupen var så blå og rød.Men farligt er det ikke.Er fornøyd:)Uvant med pupp og ikke bare brystvorte. Hurra!! To uker til min tur. Hvilken bh-størrelse målte han deg til?
rebus Skrevet 23. april 2014 #31832 Skrevet 23. april 2014 Tror ikke det er uvanlig dersom du er tynn. HP - høyprofil er som jeg har forstått mindre i diameteren. Altså - om du er smal over brystkassa så vil det se bedre ut en f.eks en lavprofil som vil være bredere i diameter. Bredere diameter i implantat på en smal brystkasse vil gi mye mer "side boob" og tettsittende pupper f.eks. Håper det var forståelig! Ah ok.. Men jeg vil enda få litt sideboob selv om jeg har HP da eller? Jeg er smal og har ikke brede skuldre.. Høres 300 HP stort ut til meg som er 52 kg og 166 høy?!
Arwina Skrevet 24. april 2014 #31833 Skrevet 24. april 2014 (endret) Hei jenter Nå er det ikke lenge til jeg eer på 6-ukersmerke (bare lit over 1 uke!) og endelig kan trene igjen. Tenkte å kjøpe med den sportsbhen fra Pierre Robert siden den er anbefalt av flere her inne, men veldig usikker på størrelsen ettersom det er S, M, L osv. Dere som har den, hvordan størrelse i forhold til størrelse i vanlig bh/støttebh? Endret 24. april 2014 av Arwina
Proppen Skrevet 24. april 2014 #31834 Skrevet 24. april 2014 Tenker du til etter operasjon? Jeg fikk denne på klinikken:http://www.online-care.eu/pd/233/en-GB/postoperative-bras/Lipoelastic-PI-Unique Har også kjøp en på lindex som er egenprodusert. Kostet 249,- og var firm hold. Ble godkjent av pk på etterkontroll i dag :-) Er det denne du kjøpte? http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/sport/7066226/Sports-BH/?styleId=52416474 Trenger en ny jeg og, sååå lei av den jeg har. *gnag gnag* Ang. sideboob Rebus så har jeg HP og en perfekt sideboob. Tror du vil få det mer eller mindre uansett. Nå vet jeg ikke hvor mye pupper du har fra før, men 300cc er som regel noe som vil passe de fleste. Jeg har selv 320cc 58 kg, 173 og det passer veldig fint, selvom jeg kanskje angrer en smuule på at jeg ikke gikk opp et par hakk, men det hadde sannsynligvis bikket over til å se veldig unaturlig ut.
Proppen Skrevet 24. april 2014 #31835 Skrevet 24. april 2014 Hei jenter Nå er det ikke lenge til jeg eer på 6-ukersmerke (bare lit over 1 uke!) og endelig kan trene igjen. Tenkte å kjøpe med den fra Pierre Robert siden den er anbefalt, men veldig usikker på størrelsen ettersom det er S, M, L osv. Dere som har den, hvordan størrelse i forhold til størrelse i vanlig bh/støttebh? Herregud som tiden flyr! Har du bilde av hvordan de ser ut i dag? Heldiggris altså, jeg gleder meg så vanvittig til å kunne trene igjen. Har gått mye tur og sånn selvom det kanskje ikke er det beste. Men påsken har liksom satt sine spor
rebus Skrevet 24. april 2014 #31836 Skrevet 24. april 2014 Er det denne du kjøpte?http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/sport/7066226/Sports-BH/?styleId=52416474 Trenger en ny jeg og, sååå lei av den jeg har. *gnag gnag* Ang. sideboob Rebus så har jeg HP og en perfekt sideboob. Tror du vil få det mer eller mindre uansett. Nå vet jeg ikke hvor mye pupper du har fra før, men 300cc er som regel noe som vil passe de fleste. Jeg har selv 320cc 58 kg, 173 og det passer veldig fint, selvom jeg kanskje angrer en smuule på at jeg ikke gikk opp et par hakk, men det hadde sannsynligvis bikket over til å se veldig unaturlig ut. Okei:) er bare så redd for at det skal se unaturlig ut.. Har du bilde som du kunne sendt på innboks kanskje? Vurderer å bestille enda en undersøkelse for å prøve proteser igjen, men det blir gjerne gjort før operasjonen?! 1
Proppen Skrevet 24. april 2014 #31837 Skrevet 24. april 2014 Okei:) er bare så redd for at det skal se unaturlig ut.. Har du bilde som du kunne sendt på innboks kanskje? Vurderer å bestille enda en undersøkelse for å prøve proteser igjen, men det blir gjerne gjort før operasjonen?! Har sendt deg bilde Jeg trodde kanskej jeg også skulle få prøve forskjellige proteser på operasjonsdagen sånn som mange snakker om men det fikk jeg dessverre ikke tid til. Fikk vist bilde av ønsket resultat da. Hvor og når skal du operere? (står kanskje lenger opp, orker ikke bla )
veldigfornøyd Skrevet 24. april 2014 #31838 Skrevet 24. april 2014 Er det noen som har erfaring med rippling? Det er nå litt over to uker siden min operasjon og jeg har lagt merke til et "flatt" område i kløften. Bare på den ene puppen. Jeg er redd dette blir verre. Pr i dag er det mer perfeksjonisten i meg som irriterer seg, men ønsker ikke at det blir verre og veldig synlig. Mannen min ser det også, men man må lissom se etter det. Det synes mest når jeg står oppreist. Jeg har 450 cc under muskel, 174 høy og 65 kg. Noen som vet om garantien på Fornebu gjelder for rippling? Er veldig fornøyd med puppene foruten dette. :-)
Arwina Skrevet 24. april 2014 #31839 Skrevet 24. april 2014 Herregud som tiden flyr! Har du bilde av hvordan de ser ut i dag? Heldiggris altså, jeg gleder meg så vanvittig til å kunne trene igjen. Har gått mye tur og sånn selvom det kanskje ikke er det beste. Men påsken har liksom satt sine spor Ja, tiden går virkelig fort! Husker operasjonen som om det var i går Skal se om jeg får kjæresten til å ta et bilde senere eller i morgen, så legger jeg ut her Har tatt bilder hver uke og tenkte å sette de sammen slik at dere får se hvordan de forandrer seg. Var innom klinikken i går og de sa at huden min enda er veldig stram siden jeg la inn en god del, så de vil fortsatt endre seg. Tror ikke gåturer har så mye å si, jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle gå så lenge jeg ikke fikk vondt
Ankh Su Namun Skrevet 24. april 2014 #31840 Skrevet 24. april 2014 1 mnd og 2 uker er gått siden operasjon. Jeg er ikke fornøyd med resultatet! De blir ikke bedre for å si det sånn... Jeg skal klage og bruke 1 årsgarantien om jeg og kirurg blir enige. Kan ikke gå rundt å være misfornøyd..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå