Fourboobies Skrevet 15. april 2014 #31801 Skrevet 15. april 2014 Hvor skal du operere? Hei! Er det noen som har erfaring med Margit Hammerstad? Setter pris på svar
mamma78 Skrevet 15. april 2014 #31802 Skrevet 15. april 2014 Betyr bare at de gror. Om det er infeksjon så ser man dey ganske tydelig vaneligvis, ville ikke bekymret meg takk for svar:)skal vel litt til å få infeksjon..da jeg går på antibiotika, eller?har vært flink å føne arrene etter dusjing og..slik at det ikke skal komme fukt inni plasteret.
Pix1234 Skrevet 15. april 2014 #31803 Skrevet 15. april 2014 takk for svar:)skal vel litt til å få infeksjon..da jeg går på antibiotika, eller?har vært flink å føne arrene etter dusjing og..slik at det ikke skal komme fukt inni plasteret. antibiotika utelukker det vel ikke helt, noen er kansje uheldig eller har nedsatt immun system.. men tror det er veeeeldig liten sjangse for at man får infeksjon
rebus Skrevet 16. april 2014 #31804 Skrevet 16. april 2014 Finnes det en "regel" på hvem som passer høy profil best? Altså HP. Er det flest de tynne slanke? Noen som vil forklare litt?
havfru1 Skrevet 16. april 2014 #31805 Skrevet 16. april 2014 Kom over en nettside som forklarer litt mtp valg av implantater. Grei forklaring i grunnen :-) www.breastimplantslongisland.com
havfru1 Skrevet 17. april 2014 #31806 Skrevet 17. april 2014 (endret) Kom over en nettside som forklarer litt mtp valg av implantater. Grei forklaring i grunnen :-) www.breastimplantslongisland.com Og om du lurer på hvorfor vi ikke kan ( eller faktisk kan ) bruke spilebh før drt har gått 6 mnd, så kan du lese her :-) ( Er vel uansett greit mtp garantier å gjøre som vår pk sier ) http://www.realself.com/question/wear-wired-bras-after-breast-augmentation Endret 17. april 2014 av havfru1
Slush Skrevet 18. april 2014 #31807 Skrevet 18. april 2014 Nå er det 8 dager siden min operasjon! Alt gikk fint å jeg er kjempefornøyd :) fikk lagt inn 310 cc over muskel. Jeg Har vært i fin form og nå klarer jeg det meste. Men idag oppdaget jeg ett blåmerke på undersiden av høyre bryst.... Dette skremte meg litt (siden jeg ikke har hatt noen blåmerker før nå) er dette vanlig at det kan oppstå, eller har jeg vært litt for uforsiktig? (Jeg får lett blåflekker ellers på kroppen da..men blir så redd for det skal være noe feil.)
lemon-aid Skrevet 18. april 2014 #31808 Skrevet 18. april 2014 Nå er det 8 dager siden min operasjon! Alt gikk fint å jeg er kjempefornøyd :) fikk lagt inn 310 cc over muskel. Jeg Har vært i fin form og nå klarer jeg det meste. Men idag oppdaget jeg ett blåmerke på undersiden av høyre bryst.... Dette skremte meg litt (siden jeg ikke har hatt noen blåmerker før nå) er dette vanlig at det kan oppstå, eller har jeg vært litt for uforsiktig? (Jeg får lett blåflekker ellers på kroppen da..men blir så redd for det skal være noe feil.) Gratulerer! Bra alt gikk bra! Deilig å være i fin form igjen, det gikk kjapt her også Blåmerker er ikke farlig, har selv operert for 10 dager siden,ca. samme mengde som deg. Jeg ser selv litt mørbanket ut under den ene puppen, et rødt merke av sprengte blodkar. Det er nok ikke uvanlig! Men jeg hadde løft i tillegg da. Så lenge sårene ikke væsker eller gjør uvanlig vondt, da ville jeg ikke bekymret meg...
Saraxx Skrevet 18. april 2014 #31809 Skrevet 18. april 2014 Heihei! Nå er det hele 75 dager siden min operasjon på fornebuklinikken. Hadde planer om å skrive her like etterpå å fortelle om min opplevelse, men ting blir ikke helt som man har tenkt seg. Jeg ble nedfor etter operasjonen, følte jeg hadde gått for stort og denne følelsen satt i lenge. Nå føler jeg meg så glad og tøff for å ha gjort det jeg har tenkt på i så mange år. Jeg er 170 høy, 60kg og brukte 75 a i bh. Vi bestemte oss for 345cc under muskelen, noe som var mye mer enn det jeg hadde tenkt meg. Men valgte å stole på min kirurg. Når jeg våknet opp fra narkosen fikk jeg vite at det ble lagt inn 345 i venstre og 375 i høyre OVER muskelen pga mye brystvev. Noe jeg fikk helt panikk for når jeg våknet ettersom da det ville se større ut enn først antatt. MEN de vet hva de driver med, og er veldig fornøyd. De er fortsatt veldig runde, håper de forandrer seg en del til. Har tatt utrolig lang tid for meg å bli vant til de. Men samtidig angrer jeg ikke et sekund. Bare spørr ivei om det skulle være noe:)
Saraxx Skrevet 18. april 2014 #31810 Skrevet 18. april 2014 Ååå jeg er så lei av sportsBH nå! Har vært på let etter BH uten spile og det er ikke bare bare. Fant et par på Kappahl men det var skikkelig "bestemor" neinei ikke fristende.. Hihi Kjøpte en på Ellos, å hærremin sier jeg bare.. (Humrer) for det første så var den ikke som forventet og for det andre, når jeg tok den på så så det ut som en ryggsekk med ballonger i :D RETUR!! 1mnd og 2 dager siden OP Noen sier etter 6 mnd kan man bruke vanlig BH?? I mine papirer så står det, 1 til 2 mnd med sports BH og etter 3 mnd vanlig BH. Men teip i ca 6mnd Lindex har mange fine uten spile :-)
ellyy Skrevet 19. april 2014 #31811 Skrevet 19. april 2014 jeg lurer litt på en ting,, er de slik at alle bruker proteser man kan ha livet ut? som sagt tidligere hadde jeg jo planer om å ta på fornebuklinikken, men i og med det er så langt å reise har jeg konsultasjon på kolibri 29 april. Noen som har tatt der som vet hvilke proteser de bruker eller?
havfru1 Skrevet 19. april 2014 #31812 Skrevet 19. april 2014 jeg lurer litt på en ting,, er de slik at alle bruker proteser man kan ha livet ut? som sagt tidligere hadde jeg jo planer om å ta på fornebuklinikken, men i og med det er så langt å reise har jeg konsultasjon på kolibri 29 april. Noen som har tatt der som vet hvilke proteser de bruker eller? De bruker eurosilicone :-) om de varer livet ut vet jeg ikke... Men, kan sikkert google det :-)
havfru1 Skrevet 19. april 2014 #31813 Skrevet 19. april 2014 Heihei! Nå er det hele 75 dager siden min operasjon på fornebuklinikken. Hadde planer om å skrive her like etterpå å fortelle om min opplevelse, men ting blir ikke helt som man har tenkt seg. Jeg ble nedfor etter operasjonen, følte jeg hadde gått for stort og denne følelsen satt i lenge. Nå føler jeg meg så glad og tøff for å ha gjort det jeg har tenkt på i så mange år. Jeg er 170 høy, 60kg og brukte 75 a i bh. Vi bestemte oss for 345cc under muskelen, noe som var mye mer enn det jeg hadde tenkt meg. Men valgte å stole på min kirurg. Når jeg våknet opp fra narkosen fikk jeg vite at det ble lagt inn 345 i venstre og 375 i høyre OVER muskelen pga mye brystvev. Noe jeg fikk helt panikk for når jeg våknet ettersom da det ville se større ut enn først antatt. MEN de vet hva de driver med, og er veldig fornøyd. De er fortsatt veldig runde, håper de forandrer seg en del til. Har tatt utrolig lang tid for meg å bli vant til de. Men samtidig angrer jeg ikke et sekund. Bare spørr ivei om det skulle være noe:) Hei, så godt å høre at andre også synes de er litt store.... Jeg hadde i utgangspunktet tenk så lite som mulig, men var redd det ville se rart ut i og med at jeg er ganske bredskuldret.. 220 over muskel var det, men pk anbefalte ihvertfall 255 om ikke mer... Jeg byttet i siste liten til en annen som mente jeg absolutt måtte ha under muskel ( dual plane ) Pg a lite fettvev. Vi havnet på 325... Jeg ser jeg fint kunne klart meg med 280 eller 295, men men, en blir vel vandr med dem. 9 dager siden min op. De sitter ikke høyt, men jeg håper likevel på en dropp, sånn st de ikke står så mye ut, men vet jo ikke om det skjer...
lemon-aid Skrevet 20. april 2014 #31814 Skrevet 20. april 2014 jeg lurer litt på en ting,, er de slik at alle bruker proteser man kan ha livet ut? som sagt tidligere hadde jeg jo planer om å ta på fornebuklinikken, men i og med det er så langt å reise har jeg konsultasjon på kolibri 29 april. Noen som har tatt der som vet hvilke proteser de bruker eller? Fornebuklinikken bruker kun Natrelle proteser, de varer livet ut. Jeg opererte meg der for to uker siden..
lemon-aid Skrevet 20. april 2014 #31815 Skrevet 20. april 2014 Ops, leste innlegget litt feil så jeg nå.. Men den andre klinikken du nevnte aner jeg ikke :-)
ellyy Skrevet 20. april 2014 #31816 Skrevet 20. april 2014 De bruker eurosilicone :-) om de varer livet ut vet jeg ikke... Men, kan sikkert google det :-) takk for svar finner ikke så mye om forskjellene egentlig men leste at natrelle er de eneste som er godkjent av FDA da..
ellyy Skrevet 20. april 2014 #31817 Skrevet 20. april 2014 Ops, leste innlegget litt feil så jeg nå.. Men den andre klinikken du nevnte aner jeg ikke :-) hehe, ja magefølelsen min sier at jeg burde gå for fornebu, men skader ikke å ha konsultasjon flere steder
mamma78 Skrevet 20. april 2014 #31818 Skrevet 20. april 2014 jeg lurer litt på en ting,, er de slik at alle bruker proteser man kan ha livet ut? som sagt tidligere hadde jeg jo planer om å ta på fornebuklinikken, men i og med det er så langt å reise har jeg konsultasjon på kolibri 29 april. Noen som har tatt der som vet hvilke proteser de bruker eller? hei, jeg tok silikon hos vanja på colibri for 10 dager siden.Protesene de har der varer livet ut:)
mamma78 Skrevet 20. april 2014 #31819 Skrevet 20. april 2014 Hei, nå er det 10 dager siden jeg tok silikon på colibri, er det slik de ser ut nå de vil bli seendes ut.Eller må jeg regne med enda mer forandring.?
mamma78 Skrevet 20. april 2014 #31820 Skrevet 20. april 2014 Hei, nå er det 10 dager siden jeg tok silikon på colibri, er det slik de ser ut nå de vil bli seendes ut.Eller må jeg regne med enda mer forandring.? Er veldig fornøyd:)Rart å ha pupper..Den ene er litt større enn den andre pga 20 ml mer, men tenker jo at de blir mer like etterhvert.?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå