Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gikk heeeelt fint! :-) Greide alt selv, trengte bare litt hjelp til å komme meg opp. Var dessuten smertefri fjerde dagen! Nå, to uker etter, lever jeg omtrent HELT som normalt, bare ikke løfte tunge ting!

Så godt å høre :-) er blitt mye bedre i ettermiddag, så dette lover bra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå jeg er så lei av sportsBH nå!

Har vært på let etter BH uten spile og det er ikke bare bare. Fant et par på Kappahl men det var skikkelig "bestemor" neinei ikke fristende.. Hihi

Kjøpte en på Ellos, å hærremin sier jeg bare.. (Humrer) for det første så var den ikke som forventet og for det andre, når jeg tok den på så så det ut som en ryggsekk med ballonger i :D RETUR!!

1mnd og 2 dager siden OP

Noen sier etter 6 mnd kan man bruke vanlig BH??

I mine papirer så står det, 1 til 2 mnd med sports BH og etter 3 mnd vanlig BH. Men teip i ca 6mnd

Kjøp deg vanlig BH med spiler, også kan du bare ta ut spilene, det har jeg tenkt å gjøre, tror det skal funke :) i mine papirer står det 6 mnd .

Skrevet

Kjøp deg vanlig BH med spiler, også kan du bare ta ut spilene, det har jeg tenkt å gjøre, tror det skal funke :) i mine papirer står det 6 mnd .

Merkelig at ikke de informerte meg om det eller at det ikke sto i papirene.

Skal prøve å ta ut spiler, håper det funker. Må bare finne en kul bh først :)

Takk for svar :) god påske

Skrevet

Var ute og så etter spillefilm bh i dag men sannelig ikke like greit som jeg hadde forestilt meg. Iallfall ikke om en skal ha 70D. Kunne fått en amme bh men følte liksom ikke det var store forbedringene på en sports bh for å si det sånn:o(

Skrevet

Ikke bruk av spilebh pga arrene? :)

Jeg tror det er pga arrene ja:)

Skrevet

Var ute og så etter spillefilm bh i dag men sannelig ikke like greit som jeg hadde forestilt meg. Iallfall ikke om en skal ha 70D. Kunne fått en amme bh men følte liksom ikke det var store forbedringene på en sports bh for å si det sånn:o(

Ikke spillefilm he he, men spilefri!!! Bh selvfølgelig;o) Fornebu sier 1 mnd med sportsbh dag og natt, så sportsbh så mye som mulig og ingen spiler på 6mnd.

Skrevet

Ikke spillefilm he he, men spilefri!!! Bh selvfølgelig;o) Fornebu sier 1 mnd med sportsbh dag og natt, så sportsbh så mye som mulig og ingen spiler på 6mnd.

Spilebh er ikke og anbefale pga av arrene som allerede nevnt. Men sikkert også for å unngå at folk begynner med push up varianter for tidlig, det kan visstnok være svært uheldig for protesene. Holder man seg til spile fri er det vel rett og slett mindre mulighet for å gjøre noe skade på puppestellet med "feil" bh......

Skrevet

Merkelig at ikke de informerte meg om det eller at det ikke sto i papirene.

Skal prøve å ta ut spiler, håper det funker. Må bare finne en kul bh først :)

Takk for svar :) god påske

Ja, det var veldig rart, men du kan jo evt ringe de sånn i tilfelle da :) Håper det funker for deg, god påske til deg også :kaklehone:

Skrevet

Tok dere med bilder til PK av resultatet dere ønsket? I så fall, hva slags type bilder? (Naken, bikini/undertøy, fra siden, forfra osv osv) Og ble resultatet tålig likt det du viste PK? :)

Sliter med å bestemme meg for størrelse...

Skrevet

Ja, det var veldig rart, men du kan jo evt ringe de sånn i tilfelle da :) Håper det funker for deg, god påske til deg også :kaklehone:

Takk det samme til deg :)

Skrevet

Nå er jeg begynt å bli skikkelig redd for komplikasjoner som kapsling :( har lest at opp i 10 % får det! Er det noen her som har fått det, og kan alle dere som ikke har noe som helst komplikasjoner fortelle meg det!? Synes jeg leser såå mye om ting som har gått galt nå, og begynner å få hetta :(

Skrevet

Nå er jeg begynt å bli skikkelig redd for komplikasjoner som kapsling :( har lest at opp i 10 % får det! Er det noen her som har fått det, og kan alle dere som ikke har noe som helst komplikasjoner fortelle meg det!? Synes jeg leser såå mye om ting som har gått galt nå, og begynner å få hetta :(

Litt over 1 mnd siden op og ingen komplikasjoner. Alt har gått bra og jeg er helt smertefri i dag :)

Ikke les så mye om det, 10% er veldig lite og det er sikkert ikke 10% engang. Og tenk at 80% + + går det bra med :)

Det er bare å ta det med ro og vær forsiktig med puppene dine de første mnd :)

God påske!

Skrevet

Par kansje 10-20 sider tilbake skrev en jente om sin kapseling, hun laget en blogg men husker ikke hva den het, men kansje om du finner den å leser kam du se om du føler det samme som hun :) 6mnd etter opp her, tror ikke jeg har noen komplikasjoner men de er ikke så myke som de var for 3 mnd siden feks..

Skrevet

Par kansje 10-20 sider tilbake skrev en jente om sin kapseling, hun laget en blogg men husker ikke hva den het, men kansje om du finner den å leser kam du se om du føler det samme som hun :) 6mnd etter opp her, tror ikke jeg har noen komplikasjoner men de er ikke så myke som de var for 3 mnd siden feks..

Jeg har ikke operert enda! Skal den 30 april!
Skrevet

Det er nok en risk man må ta, dessverre. Heldigvis kan en jo rette opp i det i de fleste tilfellene. Jeg var også bekymret for dette, men opererte meg på torsdag som var og skal passe på puppene mine kjempegodt, så går det nok bra. Noe mer kan en ikke gjøre :-) lykke til :-)

Skrevet

Hei, jeg lurer på om noen der ute kan svare meg på en ting:

Hvor lenge brukte dere støttebh som dere brukte etter op? (Den dere fikk på klinikken)

Jeg har snart lyst på en ny, litt flatterende sportsbh, men hvilke kan dere anbefale?

Har så lyst på en fra Pierre robert, men jeg vet ikke om disse er gode nok?

Skrevet

hei,nå er det 5 dager siden operasjon..syns egentlig det gjør mer vondt i arrene nå enn tidligere, ikke direkte vondt men det kjennes mer når jeg bøyer meg og reiser meg.Men har vel kanskje mer me at det gror nå?Andre som føler det samme?Håper ikke det trenger å være noe negativt ..

Skrevet

hei,nå er det 5 dager siden operasjon..syns egentlig det gjør mer vondt i arrene nå enn tidligere, ikke direkte vondt men det kjennes mer når jeg bøyer meg og reiser meg.Men har vel kanskje mer me at det gror nå?Andre som føler det samme?Håper ikke det trenger å være noe negativt ..

Betyr bare at de gror. Om det er infeksjon så ser man dey ganske tydelig vaneligvis, ville ikke bekymret meg :)

Skrevet

Hei, jeg lurer på om noen der ute kan svare meg på en ting:

Hvor lenge brukte dere støttebh som dere brukte etter op? (Den dere fikk på klinikken)

Jeg har snart lyst på en ny, litt flatterende sportsbh, men hvilke kan dere anbefale?

Har så lyst på en fra Pierre robert, men jeg vet ikke om disse er gode nok?

Vet du, jeg har sluttet og tro det er ett absolutt rette med tanke på etterbehandling av brystimplantat etter å ha researched litt på nettet. Noen kirurger sverger til sportsbh i lang tid mens andre sverger til absolutt ingen bh bruk. Noen bruker nedpressbånd mens andre ikke. Noen sier bryst massasje(av glatte implantater) mens andre sier ikke. Det ironiske er at de vidt forskjellige approachene alle hevder at de minimiserer kapsling;o) så hva skal man egentlig tro...... Selv i Norge ser det ut til å være ganske store variasjoner selv om de fleste kirurger her nå om dagen virker og enes om sports bh en stund og tape på arr.

Jeg har variert med 3 forskjellige sports bh'er fra jentene mine var rundt 2 uker gamle. Alle har dog adskilte skåler da jeg trodde det var litt viktig(men hvem vet). Derfor har jeg latt Pierre Robert og Nike bh'ene mine ligge inntil videre. Men godt mulig det overhode ikke har noe å si da......Min "sprekeste" bh syns jeg er triumph sin ekstreme modell i svart, hvit og rødt. Sykt godt med støtte, mye bedre enn den jeg fikk fra klinikken. Titte etter en spilefri her om dagen men eneste jeg fant i 70d var en amme bh og der går grensa for meg som endelig har lagt graviditet og amming bak meg;o)

Tips fra andre damer der ute?

Skrevet

Hvor skal du operere?

Hei! Er det noen som har erfaring med Margit Hammerstad?

Setter pris på svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...