Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 6 mnd siden op! Endelig kan jeg bruke hvilken som helst bh! Og for dere som syns det er lenge til osv, tiden flyr. Husker operasjons dagen som om det var i går :)

Skrevet

Er det for tidlig å klage på puppene som er 24 dager gamle og allerede ser stor forskjell på. Er redd for at de skal syns jeg er panisk.

Skal jeg heller vente til 6 mnd kontrollen og bare bite det i meg? Det er lenge til september..Men for å si det sånn, så hadde det vært kjekt å fått vite at det ble ny operasjon etter sommeren er slutt.

Jeg klarer jo ikke tenke på annet og jeg går å ser på puppene hele tiden, blir frustrert ja. Jeg er en stressa person av natur da. Nå tenker jeg kun på det brystløft dilemmaet og ikke minst KOSTNADEN :/

Men jeg vil ikke tro at jeg må betale det halve av 39.900 som det koster for brystløft da det er 1 år garanti på operasjon og hvis kunde ikke er fornøyd. Må jo bare prøve meg.. wuææææ altså.. men jeg er jo ikke helt komplett misfornøyd, har jo fått de større da. Men helt feil :D haha må le litt oppi alt dette rote!

Jeg kjenner fysisk at den ene puppen er tyngre enn den andre!

Skrevet

Heisann!

Høres ut som ei utfordrende problemstilling med såpass stor forskjell i størrelse. Likevel tror jeg du skulle få et fint resultat, mange flinke PK'er der ute :blomst: Mon tro om du ikke kunne få dette dekket av det offentlige? Det har vært skrevet flere ganger jenter/damer med stor størrelsesforskjell har fått gjort dette uten å måtte betale selv. Blitt henvist via fastlege og videre.

Jo, tilfellet mitt er slik at jeg kan få det dekket av det offentlige, men det har jeg valgt å ikke følge opp av flere grunner. Det er som Slf sier enormt lang ventetid, samt jeg vil helst avgjøre selv når, hvor og av hvem jeg eventuelt blir operert - pluss at jeg har hørt at det er bedre resultater privat. Men den viktigste grunnen er at jeg ikke føler meg komfortabel med at kostnadene skal dekkes av felleskassa, rett og slett. Kroppen min er jo frisk, så det er forsåvidt ingen grunn til å skjære i den på andres regning. Jeg vet jeg ikke kommer til å klare å stå for det i ettertid, så jeg har spart penger selv over noen år. Så slipper jeg å tenke på det. (At andre i samme situasjon eventuelt velger å få det dekket av felleskassa, har jeg ingen problemer med. Det er bare meg selv, mine verdier og tanker som gjør at jeg selv ikke tror det er en bra løsning for meg.)
Skrevet

Hei igjen alle sammen 😊 bare et lite spm fra ei som e usikker på valget sitt... Hvordan visste dere som har lagt inn silikon implantat at det var det riktige valget? Eg et frem og tilbake heeeeele tiden, klarer ikke å bestemme meg... Er vel mest redd for fremtiden og at det ikke skal se naturlig ut 😳

Skrevet

Uææh, jeg gruer meg til i morgen :omg: Har plutselig begynt å bli veldig urolig for smertene..

Et annet spørsmål - jeg har ikke fortalt moren min om dette, gruer meg skikkelig. Hva har dere sagt eventuelt hvordan sa dere det og hva var reaksjonen?

Hei!

Smerter er ikke noe å være urolig for, bare forvent det verste og ta det som det kommer :)

Jeg sa det til moren min da jeg hadde fått dato for konsultasjon, og synes ikke det var så veldig vanskelig å si det. Sa det rett ut, at jeg skulle på konsultasjon for brystforstørrelse for å høre litt om muligheter og sånt- for dermed å kunne bestemme meg helt.

Lykke til i dag!! :)

Skrevet

Her er mine første bilder etter operasjonen i går, har fortsatt ikke fått sett på dem uten BH da:) (Jeg vet forresten ikke om jeg endelig blir en 80C som det står på bildet, men det er ihvertfall den størrelsen støtte-bhen er)

Men sånn her ser de ihvertfall ut i profil med bh:)

Så utrolig fine de ble, ble jo helt perfekt str :)

Skrevet

Takk for svar!! jeg er hjemme igjen og det går faktisk overraskende bra! Selve inngrepet og alt rundt gikk også så fint, ble godt tatt vare på. Og ikke minst den narkosen... Det var så deilig! Haha:p jeg endte faktisk opp med anatomiske protester jeg! 320cc. Ser veldig svære ut nå men formen er helt perfekt:D

Skrevet

Takk for svar!! jeg er hjemme igjen og det går faktisk overraskende bra! Selve inngrepet og alt rundt gikk også så fint, ble godt tatt vare på. Og ikke minst den narkosen... Det var så deilig! Haha:p jeg endte faktisk opp med anatomiske protester jeg! 320cc. Ser veldig svære ut nå men formen er helt perfekt:D

Gratulerer med nye pupper :D tenker du er glad du er ferdig nå. Nå er det snart min tur også, fire dager til :bolledeig:

Skrevet

Hei,

nå er det 6 dager til jeg skal opereres på colibri..hjelp.Gleder meg, men kjenner nervene komme mer og mer..Er så usikker på str, og hvordan de vil se ut.Men må jo bare stole på at det han har sagt vil passe meg ,er rett for meg.Har jo ikke pupper så vil nok sikkert uansett i begnnelsen synes at de kanskje ble for store, tenker ikke så mye på smertene er helst størrelsen selv om det ikke er mer enn 220 og 240 over muskel.

Skrevet

I dag er det 6 mnd siden op! Endelig kan jeg bruke hvilken som helst bh! Og for dere som syns det er lenge til osv, tiden flyr. Husker operasjons dagen som om det var i går :)

Hei. I mine papirer så står det 1 til 2 mnd med støttebh

Skrevet

Gratulerer med vel overstått operasjon og nye pupper! :)

Synes også narkosen var utrolig deilig, den beste søvnen! haha :D Jeg synes også de så svære ut i begynnelsen, men nå som jeg har blitt vandt med dem og de ikke er så "sprengte" og hovne elsker jeg dem :) Du blir nok fornøyd! Du la inn nesten det samme som meg, hva er din høyde og vekt?

Gleder meg til å se bilder :)

Skrevet

Hei,

nå er det 6 dager til jeg skal opereres på colibri..hjelp.Gleder meg, men kjenner nervene komme mer og mer..Er så usikker på str, og hvordan de vil se ut.Men må jo bare stole på at det han har sagt vil passe meg ,er rett for meg.Har jo ikke pupper så vil nok sikkert uansett i begnnelsen synes at de kanskje ble for store, tenker ikke så mye på smertene er helst størrelsen selv om det ikke er mer enn 220 og 240 over muskel.

Hei :)

Du har mye å glede deg til altså! De er fantastisk flinke her i Norge og jeg tviler ikke på at du blir fornøyd du også :)

Når du først ser dem tenker du sikkert "WOW, de var store gitt", men når det har gått noen dager og du blir vandt til dem er jeg sikker på at du blir fornøyd! 220 og 240 under muskel kommer du neppe til å synes er for stort etter at hevelsen er gått ned - det kan jeg ikke tro hvertfall!

Skrevet

Måtte du bruke støttebh'en i 6 mnd? :)

Skrevet

Måtte du bruke støttebh'en i 6 mnd? :)

Det lurer jeg på også, Fornebu sier 3 mmd med støttebh på dagen og også på natta første mnd om jeg husker rett....

Skrevet

Hei :)

Du har mye å glede deg til altså! De er fantastisk flinke her i Norge og jeg tviler ikke på at du blir fornøyd du også :)

Når du først ser dem tenker du sikkert "WOW, de var store gitt", men når det har gått noen dager og du blir vandt til dem er jeg sikker på at du blir fornøyd! 220 og 240 under muskel kommer du neppe til å synes er for stort etter at hevelsen er gått ned - det kan jeg ikke tro hvertfall!

takk for svar:))over muskel er det jeg skal ha, men er vel ikke såå stor forskjell fra over til under.Er jo egentlig ikke store proteser.Skal ut 16 dager etter,er det noen andre som gjorde det etter operasjon.

Annonse
Skrevet

Gratulerer med nye pupper :D tenker du er glad du er ferdig nå. Nå er det snart min tur også, fire dager til :bolledeig:

Seks dager går så utrolig fort!! Og det er faktisk som mange andre skriver - ikke noe å grue seg til. Jeg eies ååå glad jeg er ferdig og superspent på hvordan de ser ut :D

Skrevet

Gratulerer med vel overstått operasjon og nye pupper! :)

Synes også narkosen var utrolig deilig, den beste søvnen! haha :D Jeg synes også de så svære ut i begynnelsen, men nå som jeg har blitt vandt med dem og de ikke er så "sprengte" og hovne elsker jeg dem :) Du blir nok fornøyd! Du la inn nesten det samme som meg, hva er din høyde og vekt?

Gleder meg til å se bilder :)

Tusen takk for det !!! Hahah ja jeg kan faktisk forstå at folk blir avhengige av det :P håper og tror jeg kommer til å føle det samme som deg :) jeg er 173 og veier 58 kg. Sportsbhen jeg fikk på meg er bare i 75b da?! Hva finn du i din?

Skrevet

Tusen takk for det !!! Hahah ja jeg kan faktisk forstå at folk blir avhengige av det :P håper og tror jeg kommer til å føle det samme som deg :) jeg er 173 og veier 58 kg. Sportsbhen jeg fikk på meg er bare i 75b da?! Hva finn du i din?

Min størrelse målt hos Change ble 70H :D

Skrevet (endret)

Min størrelse målt hos Change ble 70H :D

Hvilken størrelse fikk du sportsbhen fra klinikken?

Endret av Proppen
Skrevet

Hvilken størrelse fikk du sportsbhen fra klinikken?

Jeg kjøpte Triumph sports BH på Cubus 75D. De er herlig å ha på. Måtte ha den litt stram og få mye støtte. Og den støtter enda når pupper krymper litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...