mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31221 Skrevet 25. mars 2014 Takk for svar! Så bra:) Så du har vært på konsultasjon hos han? Hvordan gjennomfører han det? Bilder? Finner han frem flere proteser? Håper ikke han er "gjerrig" på størrelse.. ja jeg var på konsultasjon i forrige uke, veldig hyggelig!Han målte og spurte om ønsker, hadde flere proteser og forklarte forskjellige ting.Hadde egentlig bestilt på klinikk stavanger, men fikk en bedre følelse hos colibri.Tror ikke han er gjerrig på str.han vil nok høre på deg!
rebus Skrevet 25. mars 2014 #31222 Skrevet 25. mars 2014 ja jeg var på konsultasjon i forrige uke, veldig hyggelig!Han målte og spurte om ønsker, hadde flere proteser og forklarte forskjellige ting.Hadde egentlig bestilt på klinikk stavanger, men fikk en bedre følelse hos colibri.Tror ikke han er gjerrig på str.han vil nok høre på deg! Godt å høre:) Var du på konsultasjon på Colosseum også? har også en konsultasjon på klinikk stavanger, det er visst gratis der? Altså 3 konsultasjoner:)
Ankh Su Namun Skrevet 25. mars 2014 #31223 Skrevet 25. mars 2014 De har da en del billig også Er bedre å ha en god BH enn en drittbh fra H&M som egentlig er helt horribel kvalitet og dårlig passform Blir gjerne noe i den duren ja, men det er mye bedre å få en bh med god støtte og passform! Jeg ble også litt sjokkert etter jeg fant ut av størrelsen min, før operasjon var jeg en 70D/C (Kom litt an på bhen, push-up, balconette og merket osv..) noe som høres SVÆRT ut.. Men i realiteten er det ikke allverden, i alle fall ikke på min kropp. Så jeg har gått opp 2 drøye cupstørrelser etter operasjon Var litt treg med å se at du allerede hadde svart :D Så du er nå en F da? Jeg la inn 400 og er nå allerede så vant med de at jeg skulle ønske jeg hadde lagt inn 450 :D
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31224 Skrevet 25. mars 2014 Godt å høre:) Var du på konsultasjon på Colosseum også? har også en konsultasjon på klinikk stavanger, det er visst gratis der? Altså 3 konsultasjoner:) nei gadd ikke colsseum, siden venninna mi skrøyda av vanja gadd jeg ikke i.o.m at jeg fikk god følelse hos han:)
rebus Skrevet 25. mars 2014 #31225 Skrevet 25. mars 2014 nei gadd ikke colsseum, siden venninna mi skrøyda av vanja gadd jeg ikke i.o.m at jeg fikk god følelse hos han:) Okei veldig spent, skal til han neste uke! Har han 3D-utstyr? slik at du kan se forventet størrelse?
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31226 Skrevet 25. mars 2014 hei,er det noen som har tatt silikon 240 ml over muskel?Og som kunne tenkt seg og sendt bilde av det?:)Det er vel ikke så stor forskjell på 240 over enn 240 under muskel?
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31227 Skrevet 25. mars 2014 hei,er det noen som har tatt silikon 240 ml over muskel?Og som kunne tenkt seg og sendt bilde av det?:)Det er vel ikke så stor forskjell på 240 over enn 240 under muskel? på størrelsen mener jeg:)
mamma78 Skrevet 25. mars 2014 #31228 Skrevet 25. mars 2014 Okei veldig spent, skal til han neste uke! Har han 3D-utstyr? slik at du kan se forventet størrelse? han kunne jafall ta bilder og sende de til meg, men gadd ikke.treger litt..men kunne bare sende mail i ittetid så skulle han fikse det!!
lemon-aid Skrevet 26. mars 2014 #31229 Skrevet 26. mars 2014 Hei! Jeg er 178 cm og 70 kg. Jeg hadde en liten b-cup, og fikk stor C/liten D etter jeg tok 400 ml under muskelen (Tok mentor sine i høy profil, og de er en mellomting mellom moderat og høy profil hos mange andre merker). Akkurat nå passer jeg en H&M str. 85C/80D (eller 70F/75E hos Reimers/Change), men det er kun 3 uker siden operasjonen, så er mulighet for at størrelsen forandrer seg videre. Håper det hjelper deg Tusen takk for innspill! De ser jo fantastisk flotte ut :-D Du hadde et veldig bra utgangspunkt også, så du er heldig med det. Jeg trenger litt løft, desverre. Hehe. Mine er kanskje litt større enn dine før-bilder.. Har alltid tenkt at 400cc er så utrolig stort, men jeg syns dine så helt perfekte ut i størrelse. Ikke for store, eller for små. Jeg ser for meg å kanskje gå opp til en full C cup, litt usikker enda..
lemon-aid Skrevet 26. mars 2014 #31230 Skrevet 26. mars 2014 Er det forresten noen som har erfaring med Fornebuklinikken/Dr.Schistad, og har prøvd dette 3D programmet de har?
Slush Skrevet 26. mars 2014 #31231 Skrevet 26. mars 2014 Noen som kan fortelle meg hvor lenge det gikk før dere var på jobb igjen etter operasjonen (over muskel)? legen mente jeg skulle vær i god nok form til det etter en uke.. Har en aktiv jobb som krever endel løfting...
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31232 Skrevet 26. mars 2014 Noen som kan fortelle meg hvor lenge det gikk før dere var på jobb igjen etter operasjonen (over muskel)? legen mente jeg skulle vær i god nok form til det etter en uke.. Har en aktiv jobb som krever endel løfting... Hei, jeg ville ventet en uke til.. 1
Emma Sofie Skrevet 26. mars 2014 #31233 Skrevet 26. mars 2014 Er det forresten noen som har erfaring med Fornebuklinikken/Dr.Schistad, og har prøvd dette 3D programmet de har? Jeg skal opereres på fornebuklinikken av dr. haukeland om akkurat en uke. Da jeg var på konsultasjon tok jeg bilder av puppene i en litt spesiell maskn fra flere vinkler, og etterpå ble dette lastet over på dataen til haukeland. Så fikk jeg se en 3D-animering av puppene mine. Ved hjelp av dtte programmet så kunne vi velge ulike størrelser og se hvordan puppene sånn ca vil bli seende ut. Det var også mulig se hvordan puppene ville bli se ut i klær og liknende. Men for å være helt ærlig, så føler jeg at jeg fikk mer ut av å prøve ulike implantater:)
lemon-aid Skrevet 26. mars 2014 #31234 Skrevet 26. mars 2014 Jeg skal opereres på fornebuklinikken av dr. haukeland om akkurat en uke. Da jeg var på konsultasjon tok jeg bilder av puppene i en litt spesiell maskn fra flere vinkler, og etterpå ble dette lastet over på dataen til haukeland. Så fikk jeg se en 3D-animering av puppene mine. Ved hjelp av dtte programmet så kunne vi velge ulike størrelser og se hvordan puppene sånn ca vil bli seende ut. Det var også mulig se hvordan puppene ville bli se ut i klær og liknende. Men for å være helt ærlig, så føler jeg at jeg fikk mer ut av å prøve ulike implantater:) Ah, ok! takk:) Kan bli spennende å se, for jeg er veldig usikker på hvilken str jeg skal ha. Lykke til med operasjonen! Skal selv inn om 13 dager til.
Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31235 Skrevet 26. mars 2014 Da har jeg vært en 75 full B.. hjelpes...gått så langt uten rett størrelse :D Ble frustrert da min pupp ikke ville fylle 80B den gang.. hmmm. Spennende! Hvor mye cc har du på implantat og hvilken str etter sa du? Det skjønner jeg! Jeg kunne bruke 75B fra HM, men de passa jo så sykt dårlig, så brukte 70C fra Cubus en stund Har 330g og 295g runde under muskel og moderat profil Gikk fra 70C/D til 70F.
Slush Skrevet 26. mars 2014 #31236 Skrevet 26. mars 2014 Hei, jeg ville ventet en uke til.. Jeg kan bare holde meg hjemme i 12 dager.. Håper det holder..
Sjokoladenøtt Skrevet 26. mars 2014 #31237 Skrevet 26. mars 2014 Noen som kan fortelle meg hvor lenge det gikk før dere var på jobb igjen etter operasjonen (over muskel)? legen mente jeg skulle vær i god nok form til det etter en uke.. Har en aktiv jobb som krever endel løfting... Om det er mye løft ville jeg hatt minst 2 uker fri. Selv kjørte jeg ikke bil før det var gått 1 uke ca.. Så når det er tungt etter en uke ville jeg venta Etter 2-4 uker så begynner det å bli normalt.
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31238 Skrevet 26. mars 2014 Det skjønner jeg! Jeg kunne bruke 75B fra HM, men de passa jo så sykt dårlig, så brukte 70C fra Cubus en stund Har 330g og 295g runde under muskel og moderat profil Gikk fra 70C/D til 70F. Kanskje jeg får se din nydelige byste?
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31239 Skrevet 26. mars 2014 Om det er mye løft ville jeg hatt minst 2 uker fri. Selv kjørte jeg ikke bil før det var gått 1 uke ca.. Så når det er tungt etter en uke ville jeg venta Etter 2-4 uker så begynner det å bli normalt. Jeg slurva litt å støvsugde 6 dager etter... Ikke bra :/
Ankh Su Namun Skrevet 26. mars 2014 #31240 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ser det er veldig få her inne som har lav profil. Er det bare meg eller har jeg fått putta inn feil implantat :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå