Sjokoladenøtt Skrevet 24. mars 2014 #31161 Skrevet 24. mars 2014 Var du på konsultasjon der? Har hørt mye bra om kirurgen der da.. Var kjapt innom der en tur, men jeg dro rimelig kjapt.. Følte meg lite velkommen der, så jeg gadd ikke engang å vente på konsultasjonen.. Har hørt litt begge deler om dem der, tviler ikke på at de gjerne er flinke Men hun ene som tok meg imot må ha hatt en jævlig dårlig dag :/
Sjokoladenøtt Skrevet 24. mars 2014 #31162 Skrevet 24. mars 2014 Takk for svar:) Jeg har nesten ingenting av pupper.. Bruker den minste størrelsen av bh i vanlige kjedebutikker.. Har kun søkt litt på nett, og har kommet fram til at 300 kan være fint. Vil jo ha litt størrelse, men ikke for mye slik at det skriker silikon. Siden jeg er såpass slank, så tenker jeg at jeg må ha under muskel, og da vil jo også litt av implantatet forsvinne.. Er bare så nervøs for at legen kommer til å si at jeg ikke har plass til mer enn 250 f.eks!! Du vil nok se mye forskjell uansett.. jeg trodde jo at de ikke hadde lagt inn noe rett etter operasjonen. Tok nesten 1 mnd før jeg faktisk innså hvor store de var blitt 300g ca under muskel vil nok være et godt utgangspunkt tenker jeg Under muskel vil ofte se mer naturlig ut også, men man kan være litt uheldig om muskelen bestemmer seg for å gripe tak i implantatet litt mer enn den burde. Noe det har gjort hos meg.. Så jeg har noe antydning til double bubble, men skal til ny kontroll nå i vår Det er jo ikke noe kirurgen kan noe for, jeg er veldig glad jeg opererte på fornebu i alle fall, de har jo kjempebra garanti i tillegg. Anestesilegen var også kjempeflink, jeg har skikkelig skrekk for nåler, spesielt rundt hendene. Har aldri vært så rolig før faktisk Har du tenkt på konsultasjon noe sted?
rebus Skrevet 24. mars 2014 #31163 Skrevet 24. mars 2014 Var kjapt innom der en tur, men jeg dro rimelig kjapt.. Følte meg lite velkommen der, så jeg gadd ikke engang å vente på konsultasjonen.. Har hørt litt begge deler om dem der, tviler ikke på at de gjerne er flinke Men hun ene som tok meg imot må ha hatt en jævlig dårlig dag :/ Å... Jeg er veldig spent. Har bestilt konsultasjon der og en konsultasjon på Klinikk Stavanger.
rebus Skrevet 24. mars 2014 #31164 Skrevet 24. mars 2014 Du vil nok se mye forskjell uansett.. jeg trodde jo at de ikke hadde lagt inn noe rett etter operasjonen. Tok nesten 1 mnd før jeg faktisk innså hvor store de var blitt 300g ca under muskel vil nok være et godt utgangspunkt tenker jeg Under muskel vil ofte se mer naturlig ut også, men man kan være litt uheldig om muskelen bestemmer seg for å gripe tak i implantatet litt mer enn den burde. Noe det har gjort hos meg.. Så jeg har noe antydning til double bubble, men skal til ny kontroll nå i vår Det er jo ikke noe kirurgen kan noe for, jeg er veldig glad jeg opererte på fornebu i alle fall, de har jo kjempebra garanti i tillegg. Anestesilegen var også kjempeflink, jeg har skikkelig skrekk for nåler, spesielt rundt hendene. Har aldri vært så rolig før faktisk Har du tenkt på konsultasjon noe sted? Ååå.. Skjønner. Er veldig spent.. Veldig spent på kirurgen og hva kan kommer til å si. Ønsker litt størrelse, men samtidig ikke svææære! Har bestilt konsultasjon på colosseum stavanger og klinikk stavanger. skal dit neste uke Ble dere enige om størrelsen sammen, eller kunne du fått større om du ville det?
Pix1234 Skrevet 24. mars 2014 #31165 Skrevet 24. mars 2014 Noen som har en anelse om hva som kan passe meg? Jeg er slank, ikke særlig med former, veier 52 kg og er 166 cm høy. Tenker at jeg vil ha litt størrelse på dem, da jeg ikke har noe nå. Kan 300 være noe? Hei, jeg er 173, 55kg og la in 255 som var max med mindre jeg ville ha pupper under armene haha, er en 70D nå så det er veldig individuelt hvilken størrelse man ender op med selv om man legger in 250,300,350etc. Er også veldig tynn og hadde a cup før btw
rebus Skrevet 24. mars 2014 #31166 Skrevet 24. mars 2014 Hei, jeg er 173, 55kg og la in 255 som var max med mindre jeg ville ha pupper under armene haha, er en 70D nå så det er veldig individuelt hvilken størrelse man ender op med selv om man legger in 250,300,350etc. Er også veldig tynn og hadde a cup før btw takk for svar du har vel ikke tilfeldigvis bilde? sende på innboks? håper klinikken har slik 3D jeg kan titte på..
Sjokoladenøtt Skrevet 24. mars 2014 #31167 Skrevet 24. mars 2014 Ååå.. Skjønner. Er veldig spent.. Veldig spent på kirurgen og hva kan kommer til å si. Ønsker litt størrelse, men samtidig ikke svææære! Har bestilt konsultasjon på colosseum stavanger og klinikk stavanger. skal dit neste uke Ble dere enige om størrelsen sammen, eller kunne du fått større om du ville det? Jeg kunne fått større, opp mot 400, men det var maks de kunne legge inn på meg. Jeg skulle ønske jeg valgte litt mer, men jeg skal trolig operere igjen etter jeg har fått barn en gang i tida uansett Dr. Barstad var veldig grei, så vi ble enige om 300 som utgangspunkt, jeg ville at de skulle bli symmetriske og naturlige. Så han var dødsflink Jeg sa også at han gjerne måtte legge inn litt større også, men overhodet ikke mindre. Han sa i etterkant at over 350 ville blitt veldig mye på meg i og med jeg er såpass smal, så han valgte 330 på den minste. Det som er viktig er at kirurgen tar seg god tid og er enig i dine ønsker og ikke prakker på deg noe du egentlig ikke hadde sett for deg!
Arwina Skrevet 24. mars 2014 #31168 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hei alle sammen! Nå har jeg tatt bilde av puppene både dag 1 og i dag (dag 4), og de ser utrolig bra ut! Håper egentlig ikke de blir så veldig annerledes etterhvert utenom at de dropper litt. I dag fikk jeg endelig dusje og det var utrolig godt måtte holde på puppene hele tiden da, for det føles så rart ut når støttebh'en ikke gir dem støtte. Akkurat som om de skal falle av, haha! Tenkte å vise dere et bilde av hvordan de ser ut nå slik at dere får se dem før jeg legger ut sammenligningsbilder (kollasj) senere (som sikkert ikke blir lagt ut før om noen uker). Er kjempefornøyd selv hvertfall, de er akkurat som jeg ønsket! På bildet er det dag 4 etter operasjon sammenlignet med før operasjon. **jeg har fjernet bildet, legger ut nytt sammenligningsbilde snere** Endret 1. april 2014 av Arwina 1
Jannicke17 Skrevet 24. mars 2014 #31169 Skrevet 24. mars 2014 Heisann! Nå er det 2,5 mnd siden operasjon. Tenkte å legge ut forandringene til nå. 163 cm høy og 60 kg. Tok 290cc Mentor, dråpeformet, under muskel. De 2 første bildene er tatt med front kamera på mobilen, da ser puppene VELDIG assymmetrisk ut. Det var de også, spesielt 1 uka. Nå syntes jeg det har jevna seg greit. Noe forskjell, men kan absolutt leve med dette resultatet Og kan jo hende de fortsatt vil forandre seg noe . Håper det er til hjelp for noen boobs.jpg Så fine de ble
Jannicke17 Skrevet 24. mars 2014 #31170 Skrevet 24. mars 2014 Hei alle sammen! Nå har jeg tatt bilde av puppene både dag 1 og i dag (dag 4), og de ser utrolig bra ut! Håper egentlig ikke de blir så veldig annerledes etterhvert utenom at de dropper litt. I dag fikk jeg endelig dusje og det var utrolig godt måtte holde på puppene hele tiden da, for det føles så rart ut når støttebh'en ikke gir dem støtte. Akkurat som om de skal falle av, haha! Tenkte å vise dere et bilde av hvordan de ser ut nå slik at dere får se dem før jeg legger ut sammenligningsbilder (kollasj) senere (som sikkert ikke blir lagt ut før om noen uker). Er kjempefornøyd selv hvertfall, de er akkurat som jeg ønsket! Så utrolig fine de har blitt. Du kommer nok å merke at hevelsen på oversiden av puppene går ned de neste ukene og at de blir mer runde (slik som på bildet mitt). Er så urolig artig å se at de bare blir finere og finere med dagene som går, og liker veldig godt at mine har begynt å "droppe" allerede. :D
Arwina Skrevet 24. mars 2014 #31171 Skrevet 24. mars 2014 Så utrolig fine de har blitt. Du kommer nok å merke at hevelsen på oversiden av puppene går ned de neste ukene og at de blir mer runde (slik som på bildet mitt). Er så urolig artig å se at de bare blir finere og finere med dagene som går, og liker veldig godt at mine har begynt å "droppe" allerede. :D Tusen takk!! Elsker de allerede jeg, så at de blir enda finere er nesten merkelig å tenke på. Hevelsen skal bare gå ned ja, den ser litt merkelig ut fra siden spesielt. Hehe Er så glad for at jeg har gjort dette nå!
Ankh Su Namun Skrevet 24. mars 2014 #31172 Skrevet 24. mars 2014 Heisann! Nå er det 2,5 mnd siden operasjon. Tenkte å legge ut forandringene til nå. 163 cm høy og 60 kg. Tok 290cc Mentor, dråpeformet, under muskel. De 2 første bildene er tatt med front kamera på mobilen, da ser puppene VELDIG assymmetrisk ut. Det var de også, spesielt 1 uka. Nå syntes jeg det har jevna seg greit. Noe forskjell, men kan absolutt leve med dette resultatet Og kan jo hende de fortsatt vil forandre seg noe . Håper det er til hjelp for noen boobs.jpg Kjempefine pupper! Mine er også asymetriske, men ikke noe å gjøre med det. Jeg tok 400cc lav over muskel for 14 dager siden. Nå er de helt myke å bare litt øm, meeen nå har jeg jo fått tante rød så da blir det litt kræsj :D
Ankh Su Namun Skrevet 24. mars 2014 #31173 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er 167/168 og veier rundt 60 kg nå. Jeg la inn 330g i den ene og 295g i den andre I moderat profil under muskel. Tror nok 300 passer fint, mine er det veldig grei størrelse på og de ser veldig naturlige ut! Om du skal ha over muskel ville jeg nok gått ned litt i størrelse på implantatet, da muskelen "stjeler" litt størrelse om implantatet ligger under den. Tror ikke du burde gå opp mot 400g osv, det blir for stort igjen, spesielt om du har smal overkropp eller lite former. Kommer også litt an på brystvevet og, men regner med siden du veier 10 kg mindre enn meg så har du ikke kjempestore bryster fra før av? Jeg er 164 og veier 62 kg. Jeg har 490cc lav profil over muskel. Er en 80 D nå, var 80 B før
Sjokoladenøtt Skrevet 24. mars 2014 #31174 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er 164 og veier 62 kg. Jeg har 490cc lav profil over muskel. Er en 80 D nå, var 80 B før Er en del forskjell på lav profil og moderat/høy Du er omtrent samme vekt som meg og bare 4 cm lavere, men hørtes ganske mye ut igrunn :o Du hadde vel litt mer pupper fra før av? Eller evt ikke er så smal rundt overkroppen Jeg er 65 cm rundt midjen, så er innmari smal sånt sett 71 cm rett under puppene. Du bruker veldig feil bh-størrelse! Du må få målt deg skikkelig
mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31175 Skrevet 24. mars 2014 skal ta silion i april, og skal ta 220 ml i venstre og 240 i høyre bryst.Er 167 og 50 kg.Skal ta over muskel..ble anbefalt det.Men er jo redd de blir større enn det jeg vil, er en AA cup nå.Noen som er samme høyde og kg som har tatt 220 og 240 over muskel?
Gjest Wallet Skrevet 24. mars 2014 #31176 Skrevet 24. mars 2014 skal ta silion i april, og skal ta 220 ml i venstre og 240 i høyre bryst.Er 167 og 50 kg.Skal ta over muskel..ble anbefalt det.Men er jo redd de blir større enn det jeg vil, er en AA cup nå.Noen som er samme høyde og kg som har tatt 220 og 240 over muskel? Jeg er 164 cm og veier 50-51 kg. Tok 255 under muskel, og var en a-cup fra før av.
mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31177 Skrevet 24. mars 2014 skal ta silion i april, og skal ta 220 ml i venstre og 240 i høyre bryst.Er 167 og 50 kg.Skal ta over muskel..ble anbefalt det.Men er jo redd de blir større enn det jeg vil, er en AA cup nå.Noen som er samme høyde og kg som har tatt 220 og 240 over muskel? hadde ikke tenkt på at 220 og 240 ville blitt for stort hvis det var under muskel, men det vil jo vise mer siden over muskel, kanskje ikke så mye?
mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31178 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er 164 cm og veier 50-51 kg. Tok 255 under muskel, og var en a-cup fra før av. fornøyd?hvilken cup ble du?
Ankh Su Namun Skrevet 24. mars 2014 #31179 Skrevet 24. mars 2014 Er en del forskjell på lav profil og moderat/høy Du er omtrent samme vekt som meg og bare 4 cm lavere, men hørtes ganske mye ut igrunn :o Du hadde vel litt mer pupper fra før av? Eller evt ikke er så smal rundt overkroppen Jeg er 65 cm rundt midjen, så er innmari smal sånt sett 71 cm rett under puppene. Du bruker veldig feil bh-størrelse! Du må få målt deg skikkelig Oops, det skulle være 400 ikke 490 :D PK sa 400cc lav profil, er vel samme som moderat da kanskje. Men har ihvertfall 80D nå... Jippiiiii
mamma78 Skrevet 24. mars 2014 #31180 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er 164 cm og veier 50-51 kg. Tok 255 under muskel, og var en a-cup fra før av. ble du fornøyd med sizen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå