Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type innlegg bruker de på klinikken? Mentor, eurosilicone eller noe annet? :) står ikke noe på nettsiden

Det er jeg usikker på, skal sjekke på papiret når jeg kommer hjem :)

Skrevet

Hei! Tenkte jeg skulle dele en liten kollasj av hvordan brystene mine har utviklet seg de siste 2 ukene etter operasjonen. Jeg så hele tiden etter dette før jeg selv skulle opereres, så tenkte kanskje det er noen andre som også er nysgjerrig på det. Jeg er 178 høy, 69 kg, tok 400 gram (Mentor) i høy profil (obs. høy profil er kun navnet på implantatet, og ser derfor annerledes ut enn f.eks. Natrelle sine i høy profil).

De har allerede begynt å henge litt mer, står ikke like mye rett ut, men kommer til å henge mye mer etterhvert. De har blitt mykere, men føles fortsatt veldig støle (spesielt om morran). Mye av hevelsen har gått ned, men må nok fortsatt vente noen uker/måneder før de har funnet sine endelige form. Jeg var veldig lei meg da bandasjen ble tatt av, for følte de at ALT for store, men heldigvis har de blitt en god del mindre, og passer mye bedre til kroppen min nå. :)

NB! Strekene på puppene er fra sports-bhen, det er ikke strekkmerker (heldigvis). 106dcsh.jpg

Flotte "girls" du har Jannicke:o) Var rimelig i sjokk selv de 2 første dagene da jeg syns mine så gigantiske ut. Nå, 13 dager er jeg kjempe fornøyd med størrelsen og håper de ikke blir så mye mindre, bare mykere. Siden jeg også har løftet er arrene ganske stygge derimot så krysser fingre og tær for at de minsker og gror seg pene med tiden.
Skrevet

Hei dere som allerede har operert! :) har dere noen tips om hvilken sportsbh jeg burde kjøpe? Og til dere som har tatt over muskelen, hvor mange dager gikk det før dere kunne løfte og gjøre ting som normalt igjen? :)

Skrevet

Hei dere som allerede har operert! :) har dere noen tips om hvilken sportsbh jeg burde kjøpe? Og til dere som har tatt over muskelen, hvor mange dager gikk det før dere kunne løfte og gjøre ting som normalt igjen? :)

Trives veldig godt med triumph sin som jeg fikk fra kilinikken. De har flere modeller som alle heter tri action. Den jeg har er ikke av typen extreme. Har også bestilt en fra merket Fila med lukking foran som har mer padding og racer back. Mange skryter av denne og den er svært god på(prøvd den i feil størrelse og venter på rett størrelse i posten). Reimers.no har den samt flere triumph modeller og fantastisk kunde service+gratis frakt.

Prøvde shock absorber sin i går og den sitter fantastisk. Kan tenke meg det blir en sånn når jeg kan løpe igjen. Ubrukelig med mindre du har noen til å kle på deg de første ukene derimot siden du ikke vil klare og lukke den øverste stroppen på ryggen uten og løfte/vri armene over hodet. Jeg fikk det iallfall ikke til alene;o)

Andre erfaringer der ute?

Skrevet

Hei

Jeg må si at jeg er noe sjokkert av å se enkelte puppebilder på denne siden....jeg er så glad vi har flinke PK i Norge :)

http://www.realself.com/breast-augmentation?page=4

Så enig med deg!!! Og det verste er mange syns det er fint og naturlig resultat på de.. Vi er jammen heldig med disse tingene i Norge :)

Skrevet

Noen som har en anelse om hva som kan passe meg? Jeg er slank, ikke særlig med former, veier 52 kg og er 166 cm høy. Tenker at jeg vil ha litt størrelse på dem, da jeg ikke har noe nå. Kan 300 være noe?

Gjest Wallet
Skrevet

Noen som har en anelse om hva som kan passe meg? Jeg er slank, ikke særlig med former, veier 52 kg og er 166 cm høy. Tenker at jeg vil ha litt størrelse på dem, da jeg ikke har noe nå. Kan 300 være noe?

Hei! Jeg er 164,5 cm og veier 50-51 kg. Fikk lagt inn anatomiske proteser, 255 g under muskel. :) Nå vet jeg ikke hva strl. du er ute etter, så vanskelig å si. Tror 300 kan bli fint jeg, anbefaler deg å prate med pk på konsultasjonstimen. Ta med deg bilder av ønsket strl, sånn at han kan få en viss peiling. :) Jeg er iallefall storfornøyd med mine.

Skrevet

Hei! Jeg er 164,5 cm og veier 50-51 kg. Fikk lagt inn anatomiske proteser, 255 g under muskel. :) Nå vet jeg ikke hva strl. du er ute etter, så vanskelig å si. Tror 300 kan bli fint jeg, anbefaler deg å prate med pk på konsultasjonstimen. Ta med deg bilder av ønsket strl, sånn at han kan få en viss peiling. :) Jeg er iallefall storfornøyd med mine.

Har mest lyst på runde jeg da:) anatomiske er dråpeformet? Jeg vil gjerne være en stor C.. Hvilken størrelse ble du? Tenker at jeg heller vil legge inn litt mer enn litt for lite.. Må sikkert ha under muskel også. Har du også under muskel?

Gjest Wallet
Skrevet

Har mest lyst på runde jeg da:) anatomiske er dråpeformet? Jeg vil gjerne være en stor C.. Hvilken størrelse ble du? Tenker at jeg heller vil legge inn litt mer enn litt for lite.. Må sikkert ha under muskel også. Har du også under muskel?

Jepp runde er nok fint det også. Angrer ikke på at jeg tok anatomiske,(dråpeformet) men vi er alle forskjellige. Gikk fra en a-cup til b-cup, og er fornøyd med det. Om du skal opp til en c-cup, så blir nok 255 g litt lite ja. Jeg har under muskel, og det måtte jeg nesten ha pga lite brystvev.

Skrevet

Hei! Bare å glede seg!! Hvis du vil se bilder kan du gå inn på min profil på realself.com http://www.realself.com/review/norway-breast-augmentation-gift-natrelle-295-cc-mod-profile-silicone-implants Er ofte lettere å sammenlikne på denne måten. (Til det siste spørsmålet ditt: JA, de var knøttsmå nå før inngrepet!!)

Tusen takk for svar. De var jo råfine. Har nok ganske likt utgangspunkt som deg, så får jeg som dine blir jeg super fornøyd :biggrin: Hvordan var smertene for deg etterpå? :)

Skrevet

Jepp runde er nok fint det også. Angrer ikke på at jeg tok anatomiske,(dråpeformet) men vi er alle forskjellige. Gikk fra en a-cup til b-cup, og er fornøyd med det. Om du skal opp til en c-cup, så blir nok 255 g litt lite ja. Jeg har under muskel, og det måtte jeg nesten ha pga lite brystvev.

Takk for svar :) Kunne du få større om du ville det, eller kom dere fram til 255 selv? Har du atletisk kroppsbygning? Er så redd for at de skal bli for små.. Forsvant litt av mengden når du tok under muskel?

Gjest Wallet
Skrevet

Takk for svar :) Kunne du få større om du ville det, eller kom dere fram til 255 selv? Har du atletisk kroppsbygning? Er så redd for at de skal bli for små.. Forsvant litt av mengden når du tok under muskel?

Nei jeg kunne ikke få større. 255 g var det største jeg kunne få, og det var fordi det ikke var plass til mer. Har en helt normal og slank kropp. Skjønner deg godt. Jeg var også redd for at de skulle bli for små, men når han fortalte meg at det ikke var plass til mer, så var valget mitt enkelt. Heller operasjon, enn ikke operasjon for å si det sånn. :) Nei synes ikke størrelsen endret seg noe særlig. Når jeg ser på meg selv i dag, så ville jeg ikke hatt de større uansett.

Jeg kan gjerne sende deg bilder på innboks om du vil det?

Skrevet

Nei jeg kunne ikke få større. 255 g var det største jeg kunne få, og det var fordi det ikke var plass til mer. Har en helt normal og slank kropp. Skjønner deg godt. Jeg var også redd for at de skulle bli for små, men når han fortalte meg at det ikke var plass til mer, så var valget mitt enkelt. Heller operasjon, enn ikke operasjon for å si det sånn. :) Nei synes ikke størrelsen endret seg noe særlig. Når jeg ser på meg selv i dag, så ville jeg ikke hatt de større uansett.

Jeg kan gjerne sende deg bilder på innboks om du vil det?

Ah, okei:) ja, det vil jeg veldig gjerne. Skal på konsultasjon denne uken, veldig spent!

Skrevet

Trives veldig godt med triumph sin som jeg fikk fra kilinikken. De har flere modeller som alle heter tri action. Den jeg har er ikke av typen extreme. Har også bestilt en fra merket Fila med lukking foran som har mer padding og racer back. Mange skryter av denne og den er svært god på(prøvd den i feil størrelse og venter på rett størrelse i posten). Reimers.no har den samt flere triumph modeller og fantastisk kunde service+gratis frakt.

Prøvde shock absorber sin i går og den sitter fantastisk. Kan tenke meg det blir en sånn når jeg kan løpe igjen. Ubrukelig med mindre du har noen til å kle på deg de første ukene derimot siden du ikke vil klare og lukke den øverste stroppen på ryggen uten og løfte/vri armene over hodet. Jeg fikk det iallfall ikke til alene;o)

Andre erfaringer der ute?

Jeg har over muskelen og jeg støvsugde etter en uke :)

Skrevet

Heisann!

Nå er det 2,5 mnd siden operasjon. Tenkte å legge ut forandringene til nå. 163 cm høy og 60 kg. Tok 290cc Mentor, dråpeformet, under muskel.

De 2 første bildene er tatt med front kamera på mobilen, da ser puppene VELDIG assymmetrisk ut. Det var de også, spesielt 1 uka. Nå syntes jeg det har jevna seg greit. Noe forskjell, men kan absolutt leve med dette resultatet :) Og kan jo hende de fortsatt vil forandre seg noe . Håper det er til hjelp for noen :)

post-77029-0-96034300-1395619099_thumb.j

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Heisann!

Nå er det 2,5 mnd siden operasjon. Tenkte å legge ut forandringene til nå. 163 cm høy og 60 kg. Tok 290cc Mentor, dråpeformet, under muskel.

De 2 første bildene er tatt med front kamera på mobilen, da ser puppene VELDIG assymmetrisk ut. Det var de også, spesielt 1 uka. Nå syntes jeg det har jevna seg greit. Noe forskjell, men kan absolutt leve med dette resultatet :) Og kan jo hende de fortsatt vil forandre seg noe . Håper det er til hjelp for noen :)

attachicon.gifboobs.jpg

Wow, de var blitt superfine!! :biggrin:

Skrevet

Jeg er 167/168 og veier rundt 60 kg nå. Jeg la inn 330g i den ene og 295g i den andre :) I moderat profil under muskel.

Tror nok 300 passer fint, mine er det veldig grei størrelse på og de ser veldig naturlige ut!

Om du skal ha over muskel ville jeg nok gått ned litt i størrelse på implantatet, da muskelen "stjeler" litt størrelse om implantatet ligger under den.

Tror ikke du burde gå opp mot 400g osv, det blir for stort igjen, spesielt om du har smal overkropp eller lite former. Kommer også litt an på brystvevet og, men regner med siden du veier 10 kg mindre enn meg så har du ikke kjempestore bryster fra før av? :)

Skrevet

Noen som har vært på teres colosseum stavanger? :) vil veldig gjerne komme i kontakt med noen

Jeg har snakket med dem, de virka lite hyggelige og generelt sure..

Jeg bor i stavanger selv, men jeg dro heller til oslo og opererte hos fornebuklinikken. Det er jeg ganske glad for..

Skrevet

Jeg er 167/168 og veier rundt 60 kg nå. Jeg la inn 330g i den ene og 295g i den andre :) I moderat profil under muskel.

Tror nok 300 passer fint, mine er det veldig grei størrelse på og de ser veldig naturlige ut!

Om du skal ha over muskel ville jeg nok gått ned litt i størrelse på implantatet, da muskelen "stjeler" litt størrelse om implantatet ligger under den.

Tror ikke du burde gå opp mot 400g osv, det blir for stort igjen, spesielt om du har smal overkropp eller lite former. Kommer også litt an på brystvevet og, men regner med siden du veier 10 kg mindre enn meg så har du ikke kjempestore bryster fra før av? :)

Takk for svar:) Jeg har nesten ingenting av pupper.. Bruker den minste størrelsen av bh i vanlige kjedebutikker.. Har kun søkt litt på nett, og har kommet fram til at 300 kan være fint. Vil jo ha litt størrelse, men ikke for mye slik at det skriker silikon. Siden jeg er såpass slank, så tenker jeg at jeg må ha under muskel, og da vil jo også litt av implantatet forsvinne.. Er bare så nervøs for at legen kommer til å si at jeg ikke har plass til mer enn 250 f.eks!! :(

Skrevet

Jeg har snakket med dem, de virka lite hyggelige og generelt sure..

Jeg bor i stavanger selv, men jeg dro heller til oslo og opererte hos fornebuklinikken. Det er jeg ganske glad for..

Var du på konsultasjon der? Har hørt mye bra om kirurgen der da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...