sukkerpia Skrevet 6. september 2013 #28421 Skrevet 6. september 2013 Jeg sa Max 300 sjøl.. Men kirurgen foreslo 350 jeg endte opp med 375 og angrer ikke på det, kirurgen vet best tenkte jeg og det gjorde han!! Kunne fint hatt større jeg er 165 og 63kg Ja men tror med garanti at jeg ikke kan ha større, siden jeg er veldig tynn.. Å alle jeg har snakket med sier at jeg må ikke finne på å gå over 300.. Så vi får nå se:-D
-LM- Skrevet 7. september 2013 #28422 Skrevet 7. september 2013 Kjøpte meg en utrolig myk BH i dag! Uten spiler såklart. Det er ikke så mye støtte i den, den er litt tshirt ish, men det gjør vel kanskje ikke noe? Puppa faller ikke ut hvertfall. Det var så deilig å kjøpe en BH uten spiler, innlegg og push up! Den beste gleden med å få nye pupper:D Her er den: http://www.underprotection.dk/collection/32-new-arrivals/325-b-bridget-bra/
beginner Skrevet 7. september 2013 #28423 Skrevet 7. september 2013 Hei ! Jeg har et par spørsmål - Jeg opererte for 3uker og 5dager siden. Kirurgen min fortalte meg det at jeg kan gå med push up bh og alt det der allerede, det fikk jeg beskjed om 2uker og 2 dager etter operasjonen. Han sa det gikk helt fint osv. Jeg synes det var litt rart? Det går helt fint å gå med bh med speiler og push, de ser veldig fine ut!! Men er det noe som kan gå gale? Sårene gjør på ingen måte 'vondt'. - Jeg har ganske stort mellomrom mellom dem! Selv med push up er det stort mellomrom! Har fått kommentarer som at det er synlig at jeg har silikon pga dette mellomrommet. Når jeg bare står rett opp og ned uten bh får jeg 3 fingre mellom før de begynner.. For jeg så på en blogger som har tatt, og andre venninner. Men deres 'møtes'.. (http://tcmn.blogg.no/silikon__min_opplevelse.html) Er det bare jeg som har mellomrom? Blir det bedre med tiden? Er så irriterende. De er også ganske harde, kanskje derfor de ikke møtes selv med push up. Blir de mykere? - Jeg fikk aldri noe 'støttebånd' eller noe sånt. Hva er det? Gjør det noe om jeg ikke fikk det? - Og siste, jeg ble operert av Tom Inge Ørner i Bergen, men finner ingen steder å kjøpe bh'er! Jeg havnet på 65F/G (350ml) og jeg gikk på netty men det var baaare 'bestemor undertøy'... Jeg kjøpte 3 fra cubus i str 80D, men de er fortsatt små i cuppen og aaaalt for stor rundt.. Noen gode butikker i Bergen eller på nett? Takker for alle svar ! HEI! så bra at du er fornøyd. Synes det er merkelig at legen ga deg beskjed om at du kunne bruke vanlig BH allerede nå, Jeg fikk STRENG beskjed om å bruke sportsbh i seks uker for at implantatene skulle kunne gro ordentlig til vevet. Etter dette skulle jeg unngå spiler i et halvt år for å få et finest mulig resultat på arrene. Jeg har også mellomrom mellom puppene, dette er fordi puppene mine fra før av ikke var tett intill hverandre. Legene kan desverre ikke gjøre noe med tidligere proposjoner, det eneste de kan gjøre er å gjøre dem større og rundere jeg for min del synes det ser mye mer naturlig ut med litt mellomrom og når jeg ligger står de heller ikke rett opp! så jeg er fornøyd. Men pushupen endrer seg nok litt etter hver som de blir mykere ja, blir jo mer medgjørlig. for gode BHer ville jeg besøkt noen ordentlige undetøys butikker hvor de kan ta mål og finne noe som passer dine nye pupper Lykke til
Sjokoladenøtt Skrevet 8. september 2013 #28424 Skrevet 8. september 2013 Noen som vet om Fornebuklinikkens garanti gjelder når implantatet ikke gror riktig og utvikler seg til DB? Har jo fulgt alle råd osv fra klinikken, og merker formen på det ene begynner å bli ganske stygt.. Er ikke så fornøyd med formen på det ene brystet i det hele tatt og synes puppene har altfor mye mellomrom.. Samt at de er små Ser de bare skriver det med kapsling, men garantien må jo gjelde for andre komplikasjoner også?? Vet ikke om det er kapsling som lager double bubble? Begynner nesten å angre på operasjonen pga dette.. har ikke lyst til å måtte operere igjen Men vil heller ikke ha stygge pupper.. De ser helt forjævlige ut når jeg strammer muskelen også.. Grisestygt!
Bonbona Skrevet 9. september 2013 #28425 Skrevet 9. september 2013 Nå er det bare to dager til jeg skal på konsultasjon. Er spent på å høre hvilken størrelse han anbefaler, under eller over muskel osv. Men er det noen ulemper med å ha over muskel så lenge man har nok brystvev? Hva burde jeg spørre kirurgen om? Er det noe dere skulle ønske dere spurte om?
-LM- Skrevet 9. september 2013 #28426 Skrevet 9. september 2013 Bonbona: Jeg syntes konsultasjonen gikk veldig fort og jeg glemte halvparten av det jeg skulle spørre om. Skriv alt ned på en lapp! Det er viktig at du forklarer godt hva du vil ha ut av operasjonen, om det er fordi du vil ha større str eller om det er mest for å få en annen fasong. Det er alltid mye info på nettsidene dems om garantier osv, men det er sikkert greit å spørre de forde. Jeg fikk prøve en BH hvor han la implantater inni. Da valgte jeg den minste med en gang fordi det så veldig stort ut. Men når implantatene ble satt inn så var de faktisk ikke så store (under muskel). Så ikke stol 100% på det! Heller ikke 3D. Puppene på 3D bildet så mye finere og rundere ut enn sånn jeg endte opp med.. Jeg er blitt runde og fine, men ikke sånn som jeg trodde.. Lykke til!
sukkerpia Skrevet 9. september 2013 #28427 Skrevet 9. september 2013 Nå er det bare to dager til jeg skal på konsultasjon. Er spent på å høre hvilken størrelse han anbefaler, under eller over muskel osv. Men er det noen ulemper med å ha over muskel så lenge man har nok brystvev? Hva burde jeg spørre kirurgen om? Er det noe dere skulle ønske dere spurte om? Der jeg skal operere då spurte jeg om akuratt det, hva er fordelen med å ha under muskel. Å da sa de at de opererer ikke over muskel på den klinikken, fordi hvis man har over muskel er det mye større sjanse for kapsling..
Honeypuff Skrevet 9. september 2013 #28428 Skrevet 9. september 2013 (endret) Trodde bare rippling ble hvis man hadde over muskel jeg!? Men hvordan merket du ripplingen, vises den eller kjenner du det bare? Skal operere meg om 25 dager, og er kanskje noe samme som seg ser jeg, bare at jeg er 167cm og 49/50kg .. Jeg aner enda ikke hvor mye jeg skal fylle inn, men Max grense på 300cc :-) jeg er ca samme str som deg, bare bittelitt høyere. La inn 255/275 og det er definitivt ikke mye! Ingen som har sett at jeg har operert, brukte jo litt innlegg i bhen før da.. Endret 9. september 2013 av Honeypuff
Gjest Sollii Skrevet 9. september 2013 #28429 Skrevet 9. september 2013 Nå er det bare 8 dager igjen til operasjonen, og jeg er så redd for at jeg å kirurg ikke skal bli enige om str. Han var åpenbart ikke for store pupper på konsultasjonstimen men vi prøvde ingen innlegg osv. Han spurte meg om jeg visste hvor mye jeg ville legge inn, men det visste jeg ikke.... Så fikk jeg jo brevet med all info før operasjonen å ser jeg må dekke minst 50% om operasjonen ikke blir. Betaler jo tross alt 30 500, og ønsker jo da at de skal bli slik jeg ønsker så langt det lar seg gjøre. Flere som måtte velge størrelse på implantatene på operasjonsdagen?
-LM- Skrevet 9. september 2013 #28430 Skrevet 9. september 2013 Solli: For meg stod det mellom to størrelser. Jeg fikk prøve bh med innlegg på operasjonsdagen så min endelige avgjørelse tok jeg det og da, og kirurgen sa "god valg!" Kirurgene ser jo på kroppsfasongen og ser hva som passer best og er flinke på dette:)
Gjest Sollii Skrevet 9. september 2013 #28431 Skrevet 9. september 2013 Solli: For meg stod det mellom to størrelser. Jeg fikk prøve bh med innlegg på operasjonsdagen så min endelige avgjørelse tok jeg det og da, og kirurgen sa "god valg!" Kirurgene ser jo på kroppsfasongen og ser hva som passer best og er flinke på dette:) Det var betryggende :-)
sukkerpia Skrevet 9. september 2013 #28432 Skrevet 9. september 2013 jeg er ca samme str som deg, bare bittelitt høyere. La inn 255/275 og det er definitivt ikke mye! Ingen som har sett at jeg har operert, brukte jo litt innlegg i bhen før da.. Tror ikke så mange kommer til å legge merke til det til meg heller, siden jeg bruker veldig mye push up nå. Å når jeg amma for 5mnd siden så var de giga store;-) Men var etter jeg slutta å amme de ble helt borte.. Tror det blir 300 på meg altså :-) men ikke mere!
Bonbona Skrevet 10. september 2013 #28433 Skrevet 10. september 2013 Takk for svar sukkerpia og -LM-! Har skrevet ned masse spørsmål nå, hehe. Vi får se hva kirurgen min mener om kapsling osv. Når kirurgen skal se på puppene mine, da skjønner jeg at man må ta av seg på over kroppen. Må man ta av seg på underkroppen også? Haha, veldig dumt spørsmål.
Sjokoladenøtt Skrevet 10. september 2013 #28434 Skrevet 10. september 2013 Takk for svar sukkerpia og -LM-! Har skrevet ned masse spørsmål nå, hehe. Vi får se hva kirurgen min mener om kapsling osv. Når kirurgen skal se på puppene mine, da skjønner jeg at man må ta av seg på over kroppen. Må man ta av seg på underkroppen også? Haha, veldig dumt spørsmål. Trenger bare å ta av på overkroppen Hvorfor i alle dager skulle de glodd på underlivet når man skal operere puppene? Hahah :D
Bonbona Skrevet 10. september 2013 #28435 Skrevet 10. september 2013 Trenger bare å ta av på overkroppen Hvorfor i alle dager skulle de glodd på underlivet når man skal operere puppene? Hahah :D Det er sant. Så for meg at jeg måtte stå i en åpen operasjonsskjorte og bare truse, haha. 1
Sokka Skrevet 10. september 2013 #28436 Skrevet 10. september 2013 Det er sant. Så for meg at jeg måtte stå i en åpen operasjonsskjorte og bare truse, haha. På konsultasjon tok jeg bare av meg på overkroppen, men på operasjonsdagen fikk jeg en truse og morgenkåpe jeg skulle skifte til. Men morgenkåpa skulle jo av med en gang man kom på operasjonsstua, så da lå jeg i bare trusa. 1
Boobsday Prepper Skrevet 10. september 2013 #28437 Skrevet 10. september 2013 Iiii, da har jeg endelig kommet så langt i prossessen at det er noen vits i å slenge seg med her! :D I dag var jeg nemlig på konsultasjon hos fantastiske dr. Haga på Fornebuklinikken, og vi har satt OP-dato til 8. oktober. Det er under en måned til, det! Jeg har tenkt på dette i årevis, dog har jeg aldri tatt tanken seriøst. Dette endret seg for omtrent en og en halv måned siden, da det slo meg: Hvorfor i hel***e ikke?! Siden da har jeg lest det jeg har kommet over av informasjon, blant annet har jeg saumfart hundrevis av sider i denne tråden. Det er kjempespennende at det finnes et sted hvor man kan møte likesinnede, hvor man kan dele erfaringer på godt og vondt og spørre om råd fra andre som har vært gjennom det samme. Nå som datoen er satt, setter jeg i gang med boobsday preppingen for fullt. Hurra, som jeg gleder meg til å forberede meg til dagen endelig er her! 1
Sjokoladenøtt Skrevet 10. september 2013 #28438 Skrevet 10. september 2013 Iiii, da har jeg endelig kommet så langt i prossessen at det er noen vits i å slenge seg med her! :D I dag var jeg nemlig på konsultasjon hos fantastiske dr. Haga på Fornebuklinikken, og vi har satt OP-dato til 8. oktober. Det er under en måned til, det! Jeg har tenkt på dette i årevis, dog har jeg aldri tatt tanken seriøst. Dette endret seg for omtrent en og en halv måned siden, da det slo meg: Hvorfor i hel***e ikke?! Siden da har jeg lest det jeg har kommet over av informasjon, blant annet har jeg saumfart hundrevis av sider i denne tråden. Det er kjempespennende at det finnes et sted hvor man kan møte likesinnede, hvor man kan dele erfaringer på godt og vondt og spørre om råd fra andre som har vært gjennom det samme. Nå som datoen er satt, setter jeg i gang med boobsday preppingen for fullt. Hurra, som jeg gleder meg til å forberede meg til dagen endelig er her! Spennende! Fornebuklinikken er veldig flinke Det blir gøy å se hvordan det går med deg også! Masse lykke til, det er ingenting å grue seg til i alle fall Har du funnet ut hvor mye du skal legge inn osv?
Bonbona Skrevet 10. september 2013 #28439 Skrevet 10. september 2013 På konsultasjon tok jeg bare av meg på overkroppen, men på operasjonsdagen fikk jeg en truse og morgenkåpe jeg skulle skifte til. Men morgenkåpa skulle jo av med en gang man kom på operasjonsstua, så da lå jeg i bare trusa. Hehe, det gir litt mer mening, ja Boobsday, så spennede! Det er veldig kort tid igjen
Boobsday Prepper Skrevet 10. september 2013 #28440 Skrevet 10. september 2013 Spennende! Fornebuklinikken er veldig flinke Det blir gøy å se hvordan det går med deg også! Masse lykke til, det er ingenting å grue seg til i alle fall Har du funnet ut hvor mye du skal legge inn osv? Ja, det er kjempespennende! Jeg bestemte meg ganske raskt for Fornebuklinikken, da jeg kun har lest om gode erfaringer for andre derfra. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde tenkt meg til dr. Haga (jeg er så teit og forutinntatt at jeg tror jeg foretrekker mannlige doktorer), men det tok vel bortimot to minutter uti konsultasjonen før jeg var bombesikket på at vi er en kjempegod match. Jeg var i utgangspunktet ikke sikker på størrelse, da jeg heller ville høre med kirurgen enn å henge meg opp i en gitt størrelse som kanskje ikke hadde passet meg i det hele tatt. Heldigvis syns jeg størrelsen hun foreslo passet helt perfekt! Vi endte opp med å bestemme oss for 335 cc, 345 hvis det går på OP-dato. Moderat profil, over muskel. Jeg var egentlig fast bestemt på å ta under muskel, bare fordi jeg hadde lest om det og det virket som det sikreste og beste valget. Hun rådet meg dog heller til å ta over muskel, så da blir det så. Iiii, ivrig og oppspilt! Boobsday, så spennede! Det er veldig kort tid igjen Ja, og fy som jeg gleder meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå