Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når dere nevner det nedpressbåndet så får jeg litt angst. Jeg fikk ikke det på meg i det heletatt..

Er ikke alle som trenger det, så bare slapp trygt av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere nevner det nedpressbåndet så får jeg litt angst. Jeg fikk ikke det på meg i det heletatt..

Jeg fikk det heller ikke, ennå jeg har under muskel. Det er nok ikke alle som trenger :) og takk og lov for det :P

Skrevet

Kommer kansje Ann på hvor mye en dytter inni?? Kansje?

Skrevet

Jeg fikk heller ikke noe nedpressbånd.. Og det får visst mange som opererte på fornebu :P Vet ikke hvorfor jeg ikke fikk men :(

Skrevet

Kommer kansje Ann på hvor mye en dytter inni?? Kansje?

Det kommer vel an på hvilken klinikk man opererer seg hos:-) for noen har sluttet helt med det, å andre ikke..

Skrevet

Klokken 00.00 er det 27 dager igjen til operasjon!!! :-) noen som skal operer seg før meg??

Skrevet

Det kommer vel an på hvilken klinikk man opererer seg hos:-) for noen har sluttet helt med det, å andre ikke..

Tror det er veldig individuelt. Fornebu bruker nedpressbånd, men jeg fikk ikke, selv med implantatet plassert under muskel. Jeg tipper det går litt på hvordan innlegget legger seg, og at noen trenger hjelp med å holde implantatet nede (så man slipper å få det trøkt oppi haka). Jeg la inn 385 på det meste (den andre er litt mindre), så det burde vært stort nok. Men tipper muskelen min ikke strammer så mye ettersom jeg ikke trener.

Dette er bare synsing fra min side, for jeg vet ikke. Men jeg vet at kirurgen vet dette, og at de vet hvilke personer som trenger nedpressbånd. Og får man det, bør man være flink til å bruke det som man har fått beskjed om for best resultat. Får man det ikke, så er ikke det unormalt det heller. Bare vær glad man slipper en ting til å ha på seg :P

Det er 2,5mnd siden jeg opererte, og alt går fortsatt veldig bra! Eneste jeg savner er gode bh'er. Har noen få spileløse som jeg syns er greie, men skal bli deilig å ha et større utvalg når det kommer til å kunne bruke bh med spiler. Det får bli årets julegave til meg selv :D 21.desember har det gått 6 mnd, og da kan jeg jo unne meg noe fint til jul ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fortalte dere det til nærmeste familie? Jeg er 21 og bor ikke hjemme lengre (drar hjem i ferier og på besøk), men føler at de må få beskjed om at jeg skal opereres i tilfelle det skulle skje meg noe.

Dette er så spennende!

Skrevet

Hei! Skal operere inn silikonproteser om bare 13 dager, og kirurgen sa jeg skulle kjøpe inn en sportsbh i samme størrelse som jeg ønsket sluttresultatet, så da lurer jeg på hvilken sportsbh er best? Noen som har råd? :-)

Skrevet

Klokken 00.00 er det 27 dager igjen til operasjon!!! :-) noen som skal operer seg før meg??

Jeg har bare 13 dager igjen!! :-)

Skrevet

Hei! Skal operere inn silikonproteser om bare 13 dager, og kirurgen sa jeg skulle kjøpe inn en sportsbh i samme størrelse som jeg ønsket sluttresultatet, så da lurer jeg på hvilken sportsbh er best? Noen som har råd? :-)

Det kommer jo litt an på hvor store du vil ha :) Husk å finn en med "kopper", ikke en som er helt rett på en måte.

På Fornebuklinikken får man en bh som heter triaction fra triumph. De har den på cubus har jeg sett :) Stygg og hvit, men gjør en ganske grei jobb altså :)

Jeg har også en ekstra som jeg kjøpte etterpå fra Swegmark, den ligner noe på den triaction-bhen men har tykkere stropper rundt og over skuldrene :) Måtte ha i en str mindre rundt siden den jeg fikk var 80C, fant en i 75D :) Sitter som støpt.

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor store du vil ha :) Husk å finn en med "kopper", ikke en som er helt rett på en måte.

På Fornebuklinikken får man en bh som heter triaction fra triumph. De har den på cubus har jeg sett :) Stygg og hvit, men gjør en ganske grei jobb altså :)

Jeg har også en ekstra som jeg kjøpte etterpå fra Swegmark, den ligner noe på den triaction-bhen men har tykkere stropper rundt og over skuldrene :) Måtte ha i en str mindre rundt siden den jeg fikk var 80C, fant en i 75D :) Sitter som støpt.

Er det denne? http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/triumph-tri-action-workout-n

Om den gjør jobben så går jeg for den, tenker jeg skal bli en 75D :-)

• Liker 1
Skrevet

Er det denne? http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/triumph-tri-action-workout-n

Om den gjør jobben så går jeg for den, tenker jeg skal bli en 75D :-)

Jepp :) Den er veldig god og holder puppene bra på plass synes jeg :)

Hvor mye har du tenkt til å legge inn?

Den kan være noe liten i str rundt faktisk, jeg har vanligvs 70, og fikk 80 i denne.. 75 sitter litt bedre enn 80, men kan fort bli litt stram :)

Skrevet

Jepp :) Den er veldig god og holder puppene bra på plass synes jeg :)

Hvor mye har du tenkt til å legge inn?

Den kan være noe liten i str rundt faktisk, jeg har vanligvs 70, og fikk 80 i denne.. 75 sitter litt bedre enn 80, men kan fort bli litt stram :)

Jeg er en 75A-B nå, og kirurgen min sa følgende "Hvis du har tenkt å bli E-cup så er du kommet til feil plass, jeg blir ikke lage monster av deg"

Så antar at 75D er det største jeg får. Vi skal prøve forskjellige proteser på operasjonsdagen sa kirurgen, så får håpe at vi blir enige om str..

Kanskje jeg burde bestille 80 rundt da?

Skrevet

Noen som har noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt sportsBH utenom nett som fungerer?:D og utenom cubus sin :) men helst ikke til 800 kr hehe

Skrevet

Hvordan fortalte dere det til nærmeste familie? Jeg er 21 og bor ikke hjemme lengre (drar hjem i ferier og på besøk), men føler at de må få beskjed om at jeg skal opereres i tilfelle det skulle skje meg noe.

Dette er så spennende!

jeg er også 21 år, og bor heller ikke hjemme. bor i en annen by i forhold til foreldrene mine. jeg tok det for en uke siden, og har ikke sagt det til noen utenom min kjære som selvfølgelig måtte få vite det ;-) hehe

så lenge du har noen med deg første uken så er du ikke NØDT til å si det til noen andre enn denne personen, det blir et personlig valg. Det kan godt hende jeg forteller det hjemme etterhvert, men forløbig så har jeg ingen planer om det. det er jo trossalt min kropp og mine valg.

Sannsynlighetene for at noe livstruende skal skje etter opeasjon når du tilfeldigvis er hjemme er ikke så store ;-) så hvis det er bare derfor du vil si det så er det nok ikke nødvendig. Eller med mindre du skal ha veldig mye større enn før da, da er det vel sikkert familie som ser forskjell først :fnise:

LYKKE TIL :D håper du blir fornøyd

Skrevet

Jeg er en 75A-B nå, og kirurgen min sa følgende "Hvis du har tenkt å bli E-cup så er du kommet til feil plass, jeg blir ikke lage monster av deg"

Så antar at 75D er det største jeg får. Vi skal prøve forskjellige proteser på operasjonsdagen sa kirurgen, så får håpe at vi blir enige om str..

Kanskje jeg burde bestille 80 rundt da?

Altså, det er forskjell på en 75e og en 80e.. Det pk mener er en e-cup er gigantiske :P Bh-str er litt annerledes. Jeg ville kjøpt en i 75D ja. Mine er rundt 75E i en vanlig bh, og fikk som sagt 80C i sportsbh :) Både 80C og 75D vil nok fungere. Er mest behagelig med en som ikke er så stram.

Du høres litt lik ut som meg, så hvis du bestemmer deg for å legge inn mellom 300 og 350g så kan du nok ha en 80C tror jeg.. Rart at pk ikke finner en passende til deg etter operasjon :P Men er også veldig greit å ha to!

Skrevet

Noen som har noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt sportsBH utenom nett som fungerer?:D og utenom cubus sin :) men helst ikke til 800 kr hehe

Den som man får etter operasjon hos fornebu får man kjøpt på cubus. Er av merket Triumph, altså ikke cubus sitt eget merke :) Den var i alle fall veldig god og helt grei pris. Tror den kostet i underkant av 400kr. Du kan gå i sportsbutikker også, men jeg fant ingenting der :/

Skrevet

jeg er også 21 år, og bor heller ikke hjemme. bor i en annen by i forhold til foreldrene mine. jeg tok det for en uke siden, og har ikke sagt det til noen utenom min kjære som selvfølgelig måtte få vite det ;-) hehe

så lenge du har noen med deg første uken så er du ikke NØDT til å si det til noen andre enn denne personen, det blir et personlig valg. Det kan godt hende jeg forteller det hjemme etterhvert, men forløbig så har jeg ingen planer om det. det er jo trossalt min kropp og mine valg.

Sannsynlighetene for at noe livstruende skal skje etter opeasjon når du tilfeldigvis er hjemme er ikke så store ;-) så hvis det er bare derfor du vil si det så er det nok ikke nødvendig. Eller med mindre du skal ha veldig mye større enn før da, da er det vel sikkert familie som ser forskjell først :fnise:

LYKKE TIL :D håper du blir fornøyd

Takk for svar! :) Grunnen til at jeg vil si det er fordi det er en viss risiko med narkose. Veldig liten sjanse så klart. Men jeg hadde ikke likt om moren min plutselig hadde blitt operert for noe uten å si det til meg.. Vi får se, kanskje jeg ikke sier noe :P Er det veldig teit å bare sende en sms? Hehe.

Hvordan går det med puppene dine da? Hvilken størrelse hadde du før og hva har du fått?

Skrevet

Takk for svar! :) Grunnen til at jeg vil si det er fordi det er en viss risiko med narkose. Veldig liten sjanse så klart. Men jeg hadde ikke likt om moren min plutselig hadde blitt operert for noe uten å si det til meg.. Vi får se, kanskje jeg ikke sier noe :P Er det veldig teit å bare sende en sms? Hehe.

Hvordan går det med puppene dine da? Hvilken størrelse hadde du før og hva har du fått?

Ja det er sant :-) er nesten bare noe du må føle på selv!

Forløbig går det fint, er bare litt over en uke siden. Tok over muskelen moderat profil :-) gikk på smertestillende i to dager Hehe. Kjenner ingenting til det lenger. Hadde vel en liten b og nå har jeg en stor b :-) la inn 260 i hver, men jeg ville ikke ha mye. Ville bare ha litt form på de :) er veldig fornøyd forløbig, men jeg glemmer det så jeg beveger armene mine mye mer enn jeg skal.. Litt redd for at dette gjør at ikke silikonen får grodd ordentlig med vevet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...